Zona tehnica Renault Zona tehnica, secrete, tips&tricks Renault |
05-03-12, 12:23
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Jackass
Am aici o poza cu sistemul de la sierra, intrebarea este daca e potriveste chiulasa aia pe motorul de alpine ? sau cel din poza este motorul intreg de Sierra ? poate ne lamureste userul t@uru care a postat acea poza si mai cateva...
|
Pe langa faptul ca aia are axele cu came in cap, nu o sa se aseze niciodata pe motorul de Alpine. Sierra Cossworth are alezajul 90.8 mm pe cand Alpinul poate fi dus la maxim 80mm. Ala este tot motorul de sierra, nu este hibrid cu piese de Alpine.
De la motorul ala tot ce poti lua sa pui pe motorul de Alpine este electronica.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
|
|
|
05-03-12, 20:46
|
#17
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Salut! Pe la noi prin tara au fost facute axe "batranesti" pentru Alpine, ati auzit de asa ceva? Din cate stiu axele de 300+ grade facute pentru Dacie nu merg pe Alpine desi am primit de la cineva un sfat sa caut.
|
|
|
05-03-12, 21:26
|
#18
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Jackass
Am aici o poza cu sistemul de la sierra, intrebarea este daca e potriveste chiulasa aia pe motorul de alpine ? sau cel din poza este motorul intreg de Sierra ? poate ne lamureste userul t@uru care a postat acea poza si mai cateva...
|
Motorul din imagine e de Escort Cossworth 2.0 T.
TBogdan, cand vii sa iei carbul de la mine iti explic ce si cum se face cu jetarea. Momentan sunt tot plecat prin deplasari si nu am apucat sa pun cap la cap carbul. Dar carbul e al tau asa cum am discutat.
Daca nu aveti la dispozitie un garaj si rabdare si o suma pt investitie, mai bine ramaneti pe chiulasa de GTT, cu o axa de 300, interne forjate (desi camasi + pistoane + biele sunt undeva la 1500 de euro fara transport) si un 1.7 bari si aia e.
Credeti-ma ca a fost o diferenta de la cer la pamant de la 1 bar la 1.2-1.3...iar de la 1.3 la 1.5-1.6 iar de la cer la pamant.....
Deja daca treceti de 1.5 incep sa apara probleme la ambreaj, cutie.....si investitile cresc proportional.
Daca mergeti cu un 1.4-1.5 si aveti piese de calitate (nu forjate) motorul tine.
Obligatoriu : radiator de ulei, un intercooler plasat bine in fata, un traseu corect la intercooler, bujii bune, ulei BUN, si o turbina echilibrata....o sa aveti parte de senzatii maxime. Uitasem, si suportul de motor central intarit.
|
|
|
05-03-12, 21:49
|
#19
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
ai uitat de cola ,tigari si zilele de teste...posibil si noptile pe autostrada
|
|
|
05-03-12, 21:56
|
#20
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by TBogdan
Salut! Pe la noi prin tara au fost facute axe "batranesti" pentru Alpine, ati auzit de asa ceva? Din cate stiu axele de 300+ grade facute pentru Dacie nu merg pe Alpine desi am primit de la cineva un sfat sa caut.
|
sunt dar fff rare si cine are ori cere multi bani ori nu le pune de vanzare.
|
|
|
06-03-12, 15:03
|
#21
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Ferny
ai uitat de cola ,tigari si zilele de teste...posibil si noptile pe autostrada
|
noi stim f bine ) cate pachete de tigari, cate nopti pierdute la reglaje si cate incercari pe autostrada )
|
|
|
06-03-12, 16:37
|
#22
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
O intrebare am si eu pentru ca nu am vazut pana acum.
Din cate am auzit cei de la Faur mai modifica axe cu came. Pentru a modifica, le dai doar diagama distributiei AA IA AE IA sau trebuie axa pe care vrei sa o copiezi.
Daca iti trebuie axa, pot sa ma duc cu cea de alpine si una de dacie pe 300+ grade si sa ii spun care cama sa o copieze pe care, sau axele sunt prinse in 2 puncte fixe si cititorul si rectificatorul se misca concomitent?
|
|
|
06-03-12, 19:50
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Din cate stiu se copia profilul camei axei de alpine pe axa de dacie. Era sau poate ca inca mai exista o Dacie cu nr BEM ce avea modificarea asta. Teoretic se poate sa copiezi si invers de pe o axa de Dacie (300 grade...) pe una Alpine dar nu stiu daca se mai poate face la Faur, merita intrebat.
|
|
|
06-03-12, 21:43
|
#24
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
masina de reprofilat axe a disparut de mult din Faur ,asa se aude, si din cate stiu eu din axa stock iti reprofileaza in ce doresti...
|
|
|
07-03-12, 09:05
|
#25
|
Stage 4
Join Date: Aug 2006
Posts: 278
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Ferny
eu am avut gtt cu axa piper 300 carb jetat de mine personal pt 1.5(dar a tinut si 1.8 bari)volanta usurata, turbina T3 hibrida si a scos 206 cai(pe acelasi setup dar cu 1.8 a scos 247 la roti)doream sa montez chiulasa de alpine turbo pt a fii mai decomprimat motorul si intentionam in viitor sa montez injectie cu megasquirt si acareturile aferente(turbina mai mare, mi se recomandase axa de turbo 2)
|
O fisa DYNO ne arati si noua ? Sa vedem si noi cei 206 "ponei" : ) ca tare sunt curios de unde i-ai scos
|
|
|
07-03-12, 10:02
|
#26
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by yntisar24
O fisa DYNO ne arati si noua ? Sa vedem si noi cei 206 "ponei" : ) ca tare sunt curios de unde i-ai scos
|
Au aparut carcotasii )
Daca altii nu au fost in stare sa faca motorul de 1.4 sa traga bine (sau sa mearga corect ), asta nu inseamna ca nu se poate. Am fost cativa care am mers cu presiuni peste 1.5 bari, ce draq e asa de greu de inteles. Si cand zic mers nu zic 2 curse si motorul prin capota.
La noi deja cand se aud de puteri 200+ din motorul de 1.4 inseamna ca e SF...minciuna, blasfemie.....
|
|
|
07-03-12, 10:30
|
#27
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by yntisar24
O fisa DYNO ne arati si noua ? Sa vedem si noi cei 206 "ponei" : ) ca tare sunt curios de unde i-ai scos
|
daca la master tuner mai raman salvate sesiunile pe calculatorul unde e dyno ul e bine...
|
|
|
07-03-12, 11:20
|
#28
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by t@uru
La noi deja cand se aud de puteri 200+ din motorul de 1.4 inseamna ca e SF...minciuna, blasfemie.....
|
Corect, cum am mai zis'o este mult mai usor sa pui direct un motor mare care are mai multi caluti din fabrica, decat sa faci o mica bomba de 1.4 , dar cand te intreaba ce motor ai, si zici de 1.4, eee nu se poate
"Renault 5 Turbo in French Championship set-up, based on 1983 production vehicles
- Power: 290 hp"
Last edited by popasan; 07-03-12 at 11:42.
|
|
|
07-03-12, 12:35
|
#29
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of: [RENAULT] [PEUGEOT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by popasan
Corect, cum am mai zis'o este mult mai usor sa pui direct un motor mare care are mai multi caluti din fabrica, decat sa faci o mica bomba de 1.4 , dar cand te intreaba ce motor ai, si zici de 1.4, eee nu se poate
"Renault 5 Turbo in French Championship set-up, based on 1983 production vehicles
- Power: 290 hp"
|
adica cum domne ??? )) te iei de mine ca pun motor de 2.0 ??? ))) si il fac si turbo ? )))
(in spirit de gluma ca sa nu se inteleaga gresit)
|
|
|
07-03-12, 12:37
|
#30
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Bine bine, dar dupaia cine se ia de suby si evo
|
|
|
|
|