Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > RENAULT > Zona tehnica Renault

Zona tehnica Renault Zona tehnica, secrete, tips&tricks Renault

Reply
 
Thread Tools
Old 05-03-12, 12:23   #16
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by Jackass View Post
Am aici o poza cu sistemul de la sierra, intrebarea este daca e potriveste chiulasa aia pe motorul de alpine ? sau cel din poza este motorul intreg de Sierra ? poate ne lamureste userul t@uru care a postat acea poza si mai cateva...
Pe langa faptul ca aia are axele cu came in cap, nu o sa se aseze niciodata pe motorul de Alpine. Sierra Cossworth are alezajul 90.8 mm pe cand Alpinul poate fi dus la maxim 80mm. Ala este tot motorul de sierra, nu este hibrid cu piese de Alpine.

De la motorul ala tot ce poti lua sa pui pe motorul de Alpine este electronica.
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 05-03-12, 20:46   #17
TBogdan

Stage 3
 
TBogdan's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Salut! Pe la noi prin tara au fost facute axe "batranesti" pentru Alpine, ati auzit de asa ceva? Din cate stiu axele de 300+ grade facute pentru Dacie nu merg pe Alpine desi am primit de la cineva un sfat sa caut.
TBogdan is offline   Reply With Quote
Old 05-03-12, 21:26   #18
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by Jackass View Post
Am aici o poza cu sistemul de la sierra, intrebarea este daca e potriveste chiulasa aia pe motorul de alpine ? sau cel din poza este motorul intreg de Sierra ? poate ne lamureste userul t@uru care a postat acea poza si mai cateva...
Motorul din imagine e de Escort Cossworth 2.0 T.

TBogdan, cand vii sa iei carbul de la mine iti explic ce si cum se face cu jetarea. Momentan sunt tot plecat prin deplasari si nu am apucat sa pun cap la cap carbul. Dar carbul e al tau asa cum am discutat.

Daca nu aveti la dispozitie un garaj si rabdare si o suma pt investitie, mai bine ramaneti pe chiulasa de GTT, cu o axa de 300, interne forjate (desi camasi + pistoane + biele sunt undeva la 1500 de euro fara transport) si un 1.7 bari si aia e.

Credeti-ma ca a fost o diferenta de la cer la pamant de la 1 bar la 1.2-1.3...iar de la 1.3 la 1.5-1.6 iar de la cer la pamant.....

Deja daca treceti de 1.5 incep sa apara probleme la ambreaj, cutie.....si investitile cresc proportional.

Daca mergeti cu un 1.4-1.5 si aveti piese de calitate (nu forjate) motorul tine.

Obligatoriu : radiator de ulei, un intercooler plasat bine in fata, un traseu corect la intercooler, bujii bune, ulei BUN, si o turbina echilibrata....o sa aveti parte de senzatii maxime. Uitasem, si suportul de motor central intarit.
t@uru is offline   Reply With Quote
Old 05-03-12, 21:49   #19
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

ai uitat de cola ,tigari si zilele de teste...posibil si noptile pe autostrada
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 05-03-12, 21:56   #20
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by TBogdan View Post
Salut! Pe la noi prin tara au fost facute axe "batranesti" pentru Alpine, ati auzit de asa ceva? Din cate stiu axele de 300+ grade facute pentru Dacie nu merg pe Alpine desi am primit de la cineva un sfat sa caut.
sunt dar fff rare si cine are ori cere multi bani ori nu le pune de vanzare.
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 06-03-12, 15:03   #21
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by Ferny View Post
ai uitat de cola ,tigari si zilele de teste...posibil si noptile pe autostrada
noi stim f bine ) cate pachete de tigari, cate nopti pierdute la reglaje si cate incercari pe autostrada )
t@uru is offline   Reply With Quote
Old 06-03-12, 16:37   #22
cheluakame

Stage 5
 
cheluakame's Avatar
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

O intrebare am si eu pentru ca nu am vazut pana acum.

Din cate am auzit cei de la Faur mai modifica axe cu came. Pentru a modifica, le dai doar diagama distributiei AA IA AE IA sau trebuie axa pe care vrei sa o copiezi.

Daca iti trebuie axa, pot sa ma duc cu cea de alpine si una de dacie pe 300+ grade si sa ii spun care cama sa o copieze pe care, sau axele sunt prinse in 2 puncte fixe si cititorul si rectificatorul se misca concomitent?
cheluakame is offline   Reply With Quote
Old 06-03-12, 19:50   #23
TBogdan

Stage 3
 
TBogdan's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Din cate stiu se copia profilul camei axei de alpine pe axa de dacie. Era sau poate ca inca mai exista o Dacie cu nr BEM ce avea modificarea asta. Teoretic se poate sa copiezi si invers de pe o axa de Dacie (300 grade...) pe una Alpine dar nu stiu daca se mai poate face la Faur, merita intrebat.
TBogdan is offline   Reply With Quote
Old 06-03-12, 21:43   #24
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

masina de reprofilat axe a disparut de mult din Faur ,asa se aude, si din cate stiu eu din axa stock iti reprofileaza in ce doresti...
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 09:05   #25
yntisar24

Stage 4
 
yntisar24's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 278
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by Ferny View Post
eu am avut gtt cu axa piper 300 carb jetat de mine personal pt 1.5(dar a tinut si 1.8 bari)volanta usurata, turbina T3 hibrida si a scos 206 cai(pe acelasi setup dar cu 1.8 a scos 247 la roti)doream sa montez chiulasa de alpine turbo pt a fii mai decomprimat motorul si intentionam in viitor sa montez injectie cu megasquirt si acareturile aferente(turbina mai mare, mi se recomandase axa de turbo 2)


O fisa DYNO ne arati si noua ? Sa vedem si noi cei 206 "ponei" : ) ca tare sunt curios de unde i-ai scos
yntisar24 is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 10:02   #26
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by yntisar24 View Post
O fisa DYNO ne arati si noua ? Sa vedem si noi cei 206 "ponei" : ) ca tare sunt curios de unde i-ai scos
Au aparut carcotasii )

Daca altii nu au fost in stare sa faca motorul de 1.4 sa traga bine (sau sa mearga corect ), asta nu inseamna ca nu se poate. Am fost cativa care am mers cu presiuni peste 1.5 bari, ce draq e asa de greu de inteles. Si cand zic mers nu zic 2 curse si motorul prin capota.

La noi deja cand se aud de puteri 200+ din motorul de 1.4 inseamna ca e SF...minciuna, blasfemie.....
t@uru is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 10:30   #27
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by yntisar24 View Post
O fisa DYNO ne arati si noua ? Sa vedem si noi cei 206 "ponei" : ) ca tare sunt curios de unde i-ai scos
daca la master tuner mai raman salvate sesiunile pe calculatorul unde e dyno ul e bine...
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 11:20   #28
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by t@uru View Post
La noi deja cand se aud de puteri 200+ din motorul de 1.4 inseamna ca e SF...minciuna, blasfemie.....
Corect, cum am mai zis'o este mult mai usor sa pui direct un motor mare care are mai multi caluti din fabrica, decat sa faci o mica bomba de 1.4, dar cand te intreaba ce motor ai, si zici de 1.4, eee nu se poate

"Renault 5 Turbo in French Championship set-up, based on 1983 production vehicles
- Power: 290 hp"
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	283199_10150256950532863_116825037862_7305805_795797_n.jpg
Views:	182
Size:	84.6 KB
ID:	2352793  
__________________
Pasionat de fiarele vechi care merg mai spectaculos ca plasticele de ultima generatie !
Dacia 1410 Sport Old School

Last edited by popasan; 07-03-12 at 11:42.
popasan is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 12:35   #29
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by popasan View Post
Corect, cum am mai zis'o este mult mai usor sa pui direct un motor mare care are mai multi caluti din fabrica, decat sa faci o mica bomba de 1.4, dar cand te intreaba ce motor ai, si zici de 1.4, eee nu se poate

"Renault 5 Turbo in French Championship set-up, based on 1983 production vehicles
- Power: 290 hp"
adica cum domne ??? )) te iei de mine ca pun motor de 2.0 ??? ))) si il fac si turbo ?)))

(in spirit de gluma ca sa nu se inteleaga gresit)
t@uru is offline   Reply With Quote
Old 07-03-12, 12:37   #30
popasan

Stage 5
 
popasan's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of:
[DACIA]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Bine bine, dar dupaia cine se ia de suby si evo
popasan is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -