Zona tehnica Renault Zona tehnica, secrete, tips&tricks Renault |
03-03-12, 19:20
|
#1
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Discutii despre 1.4 Turbo
Am zis sa deschis acest thread la rugamintea unor prieteni pt a veni in ajutorul celor care mai doresc info despre masina sau motor.
O sa postez si niste pdf uri cu r5gtt(motor,caroserie,electrica) cum sa o modificati ,reparati sau sa aflati ce este acolo.
Ofer info si despre cum sa modificati pt mai multa putere si in functie de buget ca aici este marea problema .
Pt info postati intrebarea si incerc sa va raspund cat pot de repede.
Last edited by Ferny; 03-03-12 at 19:24.
|
|
|
03-03-12, 19:27
|
#2
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Salut. Pt. un Alpine turbo se obtin performante superioare daca se folosesc interne de GTT, si o axa de Alpine aspirat? Ce turbina trebuie folosita, unde si cum se poate face jetarea carburatorului (de GTT) pt un target de 200 de cai. Multumesc.
Last edited by TBogdan; 03-03-12 at 19:30.
|
|
|
04-03-12, 11:49
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by TBogdan
Salut. Pt. un Alpine turbo se obtin performante superioare daca se folosesc interne de GTT, si o axa de Alpine aspirat? Ce turbina trebuie folosita, unde si cum se poate face jetarea carburatorului (de GTT) pt un target de 200 de cai. Multumesc.
|
Motorul de Alpine Turbo, axa de aspirat, carb de GTT (cu jeturi de gr A), intercooler de 21, 1.3 bar => ~170cp
Motor R5GTT + ECU Sierra Cosworth 2WD + 1 bar => ~170 cp
Asta practica.
Acum teorie.
R5AT + axa aspirat + ECU sierra + 1-1.3 bar => 200cp
__________________
A four dimension person trapped in a three dimension world
Last edited by cheluakame; 04-03-12 at 12:01.
|
|
|
04-03-12, 11:56
|
#4
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Cu ECU de Cosworth m-ai pierdut. Poti sa dezvolti putin .... se trece pe injectie de benzina sau cum...
|
|
|
04-03-12, 12:00
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by TBogdan
Cu ECU de cosworth m-ai pierdut. Poti sa dezvolti putin .... se trece pe injectie de benzina sau cum...
|
Da, treci la injectie. Ceva asemanator R5 Turbo 2.
|
|
|
04-03-12, 14:40
|
#6
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Trecerea pe injectie e cam SF si totodata cam inuman ca si investitie. Cat se poate obtine din Alpine turbo pe carburatie, cu o aprindere Renix 209 sau ceva superior? Ce interne se pot utiliza, axa cu came, turbina etc. Din ce am vazut intr-o revista 4T, unde era prezentat SGM-u, pentru a ajunge la 130cp s-au facut urmatoarele: Chiulasa Alpine, carb Solex 32 DIS (modificat pt 1,5 bari), vibrochen si volanta usurata, axa cu came 282 grade (cred ca este de Alpine aspirat), turbina KKK, intercooler Golf 2, radiator ulei, aprindere GTT, baie de ulei cu antival, doua pompe de benzina (7 bari).
|
|
|
04-03-12, 19:28
|
#7
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
eu am avut gtt cu axa piper 300 carb jetat de mine personal pt 1.5(dar a tinut si 1.8 bari)volanta usurata, turbina T3 hibrida si a scos 206 cai(pe acelasi setup dar cu 1.8 a scos 247 la roti)doream sa montez chiulasa de alpine turbo pt a fii mai decomprimat motorul si intentionam in viitor sa montez injectie cu megasquirt si acareturile aferente(turbina mai mare, mi se recomandase axa de turbo 2)
|
|
|
04-03-12, 19:32
|
#8
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by TBogdan
Salut. Pt. un Alpine turbo se obtin performante superioare daca se folosesc interne de GTT, si o axa de Alpine aspirat? Ce turbina trebuie folosita, unde si cum se poate face jetarea carburatorului (de GTT) pt un target de 200 de cai. Multumesc.
|
Carburatorul pe care l ai cumparat de la Tauru este deja jetat pe 1.5 bari(carb a fost facut de mine si de tauru).
|
|
|
04-03-12, 19:38
|
#9
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Inca nu am intrat in posesia lui, urmeaza .... astept pana cand e gata. Stiu ca e pt 1.5 dar eram curios cum se modifica pt presiunea asta. Tu la puterea aia de 200+ cp aveai internele stoc sau forjate. Se merita sa cumpar set Tarabusi sau exista ceva calitativ mai bun, pretul fiind asemanator. Multumesc.
|
|
|
04-03-12, 20:50
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,730
Member of: [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Interesante discutii aici
|
|
|
04-03-12, 21:40
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Feb 2009
Posts: 370
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by TBogdan
Inca nu am intrat in posesia lui, urmeaza .... astept pana cand e gata. Stiu ca e pt 1.5 dar eram curios cum se modifica pt presiunea asta. Tu la puterea aia de 200+ cp aveai internele stoc sau forjate. Se merita sa cumpar set Tarabusi sau exista ceva calitativ mai bun, pretul fiind asemanator. Multumesc.
|
Umbla vorba prin targ, ca Alpinul Turbo (care masurat are RC undeva in jur de 7.6:1, nu 8.6:1 cum se gaseste pe net) ar duce pana la 2 bari cu internele stock. De GTT nu stiu ce sa spun, mai ales ca nu este crossflow si are RC mai mare.
Later Edit
Uite R5AT cu carb R5GTT gr A, intercooler 21, axa de aspirat si 1.3 bar
https://www.youtube.com/watch?v=fOA9C...eature=related
Last edited by cheluakame; 04-03-12 at 21:48.
|
|
|
04-03-12, 21:58
|
#12
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
setul era stock...
|
|
|
04-03-12, 22:02
|
#13
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by cheluakame
Umbla vorba prin targ, ca Alpinul Turbo (care masurat are RC undeva in jur de 7.6:1, nu 8.6:1 cum se gaseste pe net) ar duce pana la 2 bari cu internele stock. De GTT nu stiu ce sa spun, mai ales ca nu este crossflow si are RC mai mare.
Later Edit
Uite R5AT cu carb R5GTT gr A, intercooler 21, axa de aspirat si 1.3 bar
https://www.youtube.com/watch?v=fOA9C...eature=related
|
interesant filmuletul...
|
|
|
04-03-12, 22:10
|
#14
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by TBogdan
Inca nu am intrat in posesia lui, urmeaza .... astept pana cand e gata. Stiu ca e pt 1.5 dar eram curios cum se modifica pt presiunea asta. Tu la puterea aia de 200+ cp aveai internele stoc sau forjate. Se merita sa cumpar set Tarabusi sau exista ceva calitativ mai bun, pretul fiind asemanator. Multumesc.
|
setul stock tine destul de mult(cel de fabrica) ,daca nu ai incredere poti opta pt ceva forjat...
http://www.cgbmotorsport.net/ aici au si stock si forjate la preturi foarte bune, iar despre tarabusi ca firma nu am auzit...
|
|
|
05-03-12, 12:00
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Apr 2006
Posts: 1,857
Member of: [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Am aici o poza cu sistemul de la sierra, intrebarea este daca e potriveste chiulasa aia pe motorul de alpine ? sau cel din poza este motorul intreg de Sierra ? poate ne lamureste userul t@uru care a postat acea poza si mai cateva...
__________________
Ni se maresc pupilele cand se zdruncina tabla
Stie dracu daca o sa ne tina rabla....
|
|
|
|
|