Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > RENAULT > Zona tehnica Renault

Zona tehnica Renault Zona tehnica, secrete, tips&tricks Renault

Reply
 
Thread Tools
Old 02-04-12, 21:34   #91
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

are incorporata bobina...
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 05-04-12, 12:19   #92
WAYu

Stage 4
 
WAYu's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of:
[DACIA]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Salut baieti!
Vreau sa aflu si eu ceva si am zis sa postez tot aici, ca se potriveste.
As vrea sa stiu cum/unde leg urmatoarele "jucarii" : boost controller (manual,forge cu 3 shtutzuri) , ceas boost , bov.

unde le leg, unde le unesc, unde duc vacuum`urile .. etc.
Eventual o schema ar fii de vis

si inca o intrebare, ce se intampla daca traseul de turbo este foarte scurt? Sa zicem .... 50 cm din turbo in intercooler si 20 cm din intercooler in carburator.
WAYu is offline   Reply With Quote
Old 05-04-12, 21:14   #93
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by WAYu View Post
Salut baieti!
Vreau sa aflu si eu ceva si am zis sa postez tot aici, ca se potriveste.
As vrea sa stiu cum/unde leg urmatoarele "jucarii" : boost controller (manual,forge cu 3 shtutzuri) , ceas boost , bov.

unde le leg, unde le unesc, unde duc vacuum`urile .. etc.
Eventual o schema ar fii de vis

si inca o intrebare, ce se intampla daca traseul de turbo este foarte scurt? Sa zicem .... 50 cm din turbo in intercooler si 20 cm din intercooler in carburator.
daca traseul este scurt lag ul o sa fie fff mic , si este foarte bine...
din admisie unde vine servo frana este un stut mic si de acolo te legi pt aprindere si blow off, ceasul de boost te legi din gatul lebada de pe carb...iar boost controller ul intre turbina si wastegate...
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 06-04-12, 09:49   #94
WAYu

Stage 4
 
WAYu's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of:
[DACIA]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by Ferny View Post
...iar boost controller ul intre turbina si wastegate...
boost controller`ul are 3 iesiri. 2 in lateral si 1 in jos. daca leg intre turbina si wastegate, ramane un shtutz liber. Sa zicem... cel de jos. Acela nu se leaga nicaieri ?
Multzam frumos !
WAYu is offline   Reply With Quote
Old 06-04-12, 17:50   #95
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by WAYu View Post
boost controller`ul are 3 iesiri. 2 in lateral si 1 in jos. daca leg intre turbina si wastegate, ramane un shtutz liber. Sa zicem... cel de jos. Acela nu se leaga nicaieri ?
Multzam frumos !
ala de jos nu se leaga nicaieri...
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 06-04-12, 18:42   #96
TBogdan

Stage 3
 
TBogdan's Avatar
 
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Care este diferenta intre un T25 si un T3? Care turbina e recomandata pt 400m tinand cont de configuratia motorului Alpine, interne GTT, carburator modificat pt 1,5 bari?
TBogdan is offline   Reply With Quote
Old 06-04-12, 19:28   #97
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by TBogdan View Post
Care este diferenta intre un T25 si un T3? Care turbina e recomandata pt 400m tinand cont de configuratia motorului Alpine, interne GTT, carburator modificat pt 1,5 bari?
alpine turbo avea stock T3 ,pt gtt T25 era gen first stage upgrade sau puteai cauta un hibrid gen T3 cu T25...oricum pt alpine cauta un T3...
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 09-04-12, 12:26   #98
t@uru
Renault Driver

Stage 5
 
t@uru's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 2,126
Member of:
[RENAULT]
[PEUGEOT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by Ferny View Post
alpine turbo avea stock T3 ,pt gtt T25 era gen first stage upgrade sau puteai cauta un hibrid gen T3 cu T25...oricum pt alpine cauta un T3...
dar.....cauta mai intai pe net dupa codul de turbina sa vezi exact ce caracteritici are si dupaia citeste pe site la garrett :


http://www.turbobygarrett.com/turbob...rbo_tech_basic

http://www.turbobygarrett.com/turbob..._tech_advanced

http://www.turbobygarrett.com/turbob...bo_tech_expert


ca sa intelegi cum functioneaza turbinele
t@uru is offline   Reply With Quote
Old 10-04-12, 18:51   #99
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Salutare,intrucat pe cazanul meu folosesc un carb de r5 gtt unde-i cel mai bine sa intrebi despre el decat "acasa" la el mai ales ca vad pe aici oameni care sigur ma pot ajuta!
Probleme ar fi:
1.la jiclorul de relanti nu am putzulica aia ce sta intre surub si jiclor in sine,ce probleme am din cauza asta?relanti am dar poate sa fie consumul mai mare ?
2.pompa de sprit se gaseste in mai multe variante de jetare?a mea e de 40 si se infunda cam repede,si parca tot imi da in nas si dupa ce o desfund ,mai ales daca o cald la ture mici.
3. In cnc este un fel de dop pe traseul prin care trage benzina pompa de sprit,
reperul 11 din poza asta
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...6&d=1331203012
eu am doua astfel de dopuri,unul are o gaura altul este plin,intr-o alta poza pusa mai sus am vazut ca este varianta cu gaura,dar la mine cand actionam pompa de sprit,benzina iesea putina prin ciocul de deasupra difuzorului,si mai mult iesea ca un fel de refulare prin gaura acelui dop...care e varianta corecta?
4 si am terminat,cum se regleaza tija de actionare a pompei de sprit;adica,mai concret cat de mult se strange acea piulita care tensioneaza arcul si misca si clapeta pompei in sine?
__________________
Julaikos customs

Turbos make torque and torque makes fun!
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 20-04-12, 18:27   #100
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

ne auzim maine la Tulcea daca vii acolo...
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 20-04-12, 20:05   #101
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

nici o sansa,nu-mi mai merge un cilindru ori segmetii ori vreo supapa...

in alta ordine de idei,am rezolvat :
1.am gasit acea putza si acum e la locul ei,se pare ca nu e nici o diferenta in mers,la consum nu stiu ca pe benzina doar ii rup banana in rest merg pe gaz
2.am desfundat iar pompa de sprit,acel cioc care arunca benzina spre difuzor si vad ca nu s-a mai infundat,in legatura cu diferitele marimi,nu cred ca mai am nevoie,tare mi-e ca l-am decalibrat putin la cat l-am frecat sa-l desfund
raman punctele 3 si 4...
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 23-04-12, 07:34   #102
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by julaikos View Post
nici o sansa,nu-mi mai merge un cilindru ori segmetii ori vreo supapa...

in alta ordine de idei,am rezolvat :
1.am gasit acea putza si acum e la locul ei,se pare ca nu e nici o diferenta in mers,la consum nu stiu ca pe benzina doar ii rup banana in rest merg pe gaz
2.am desfundat iar pompa de sprit,acel cioc care arunca benzina spre difuzor si vad ca nu s-a mai infundat,in legatura cu diferitele marimi,nu cred ca mai am nevoie,tare mi-e ca l-am decalibrat putin la cat l-am frecat sa-l desfund
raman punctele 3 si 4...
eu am avut jiglerul ala dar fara gaura din cap, el are o bila in interior, iar in legatura cu tija aia o reglezi cand misti clapeta sa actioneze pompa de spritz sa fie un pic atacata...ma uit acas sa vad daca mai am un jigler din ala si iti zic concret.
Ferny is offline   Reply With Quote
Old 23-04-12, 22:39   #103
julaikos
Oltcit Driver

Stage 5
 
julaikos's Avatar
 
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of:
[Oltcit]
[4Rally]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Pai am si jiclor dinala cu gaura prin el,dar e ciudat ca folosindu-l parca pompa de sprit nu mai are atata vlaga in ea...o sa-l pun totusi sa vad daca e vreo diferenta merci
julaikos is offline   Reply With Quote
Old 29-04-12, 19:01   #104
WAYu

Stage 4
 
WAYu's Avatar
 
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of:
[DACIA]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

nimic nu merge .. nu stiu ce sa`i mai fac, nu imi dau seama unde e problema
ceasul de boost, nu indica.
bov`ul, sta deschis, fie ca e strans la maxim, fie ca e slabit la maxim.

am facut legaturile exact ca in schema de mai jos. De retinut este faptul ca, gatul meu de lebada are un singur stutz, de unde trebuie sa leg : reg. benzina, corp carburator, ceas boost. Asa ca am improvizat cu 2 teuri
Vreau sa imi spuna cineva daca am legat bine, sau ce as putea face

Si inca o problema, majora... motorul nu merge deloc rotund, nu sta la relanti decat cu socul tras...daca deschid socul se tureaza f mult si dupa cateva secunde moare. Motorul scoate mult fum negru. Unde umblu, ce ii fac ?!
sunt satul sa strang, sa desfac, sa leg, sa dezleg, sa o gadil peste tot si sa nu mearga. Motorul este nou, nu are nici 5 km... nu reusesc sa ii dau de cap, ca rog sa imi explicati cat mai clar sa inteleaga si prostul din mine
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	schema.JPG
Views:	80
Size:	99.2 KB
ID:	2416053  
WAYu is offline   Reply With Quote
Old 29-04-12, 19:08   #105
Ferny
Renault Driver

Stage 5
 
Ferny's Avatar
 
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of:
[RENAULT]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Discutii despre 1.4 Turbo

Quote:
Originally Posted by WAYu View Post
nimic nu merge .. nu stiu ce sa`i mai fac, nu imi dau seama unde e problema
ceasul de boost, nu indica.
bov`ul, sta deschis, fie ca e strans la maxim, fie ca e slabit la maxim.

am facut legaturile exact ca in schema de mai jos. De retinut este faptul ca, gatul meu de lebada are un singur stutz, de unde trebuie sa leg : reg. benzina, corp carburator, ceas boost. Asa ca am improvizat cu 2 teuri
Vreau sa imi spuna cineva daca am legat bine, sau ce as putea face

Si inca o problema, majora... motorul nu merge deloc rotund, nu sta la relanti decat cu socul tras...daca deschid socul se tureaza f mult si dupa cateva secunde moare. Motorul scoate mult fum negru. Unde umblu, ce ii fac ?!
sunt satul sa strang, sa desfac, sa leg, sa dezleg, sa o gadil peste tot si sa nu mearga. Motorul este nou, nu are nici 5 km... nu reusesc sa ii dau de cap, ca rog sa imi explicati cat mai clar sa inteleaga si prostul din mine
da mi un telefon si iti explic pe larg...
Ferny is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -