Zona tehnica Renault Zona tehnica, secrete, tips&tricks Renault |
02-04-12, 21:34
|
#91
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
are incorporata bobina...
|
|
|
05-04-12, 12:19
|
#92
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of: [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Salut baieti!
Vreau sa aflu si eu ceva si am zis sa postez tot aici, ca se potriveste.
As vrea sa stiu cum/unde leg urmatoarele "jucarii" : boost controller (manual,forge cu 3 shtutzuri) , ceas boost , bov.
unde le leg, unde le unesc, unde duc vacuum`urile .. etc.
Eventual o schema ar fii de vis
si inca o intrebare, ce se intampla daca traseul de turbo este foarte scurt? Sa zicem .... 50 cm din turbo in intercooler si 20 cm din intercooler in carburator.
|
|
|
05-04-12, 21:14
|
#93
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by WAYu
Salut baieti!
Vreau sa aflu si eu ceva si am zis sa postez tot aici, ca se potriveste.
As vrea sa stiu cum/unde leg urmatoarele "jucarii" : boost controller (manual,forge cu 3 shtutzuri) , ceas boost , bov.
unde le leg, unde le unesc, unde duc vacuum`urile .. etc.
Eventual o schema ar fii de vis
si inca o intrebare, ce se intampla daca traseul de turbo este foarte scurt? Sa zicem .... 50 cm din turbo in intercooler si 20 cm din intercooler in carburator.
|
daca traseul este scurt lag ul o sa fie fff mic , si este foarte bine...
din admisie unde vine servo frana este un stut mic si de acolo te legi pt aprindere si blow off, ceasul de boost te legi din gatul lebada de pe carb...iar boost controller ul intre turbina si wastegate...
|
|
|
06-04-12, 09:49
|
#94
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of: [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by Ferny
...iar boost controller ul intre turbina si wastegate...
|
boost controller`ul are 3 iesiri. 2 in lateral si 1 in jos. daca leg intre turbina si wastegate, ramane un shtutz liber. Sa zicem... cel de jos. Acela nu se leaga nicaieri ?
Multzam frumos !
|
|
|
06-04-12, 17:50
|
#95
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by WAYu
boost controller`ul are 3 iesiri. 2 in lateral si 1 in jos. daca leg intre turbina si wastegate, ramane un shtutz liber. Sa zicem... cel de jos. Acela nu se leaga nicaieri ?
Multzam frumos !
|
ala de jos nu se leaga nicaieri...
|
|
|
06-04-12, 18:42
|
#96
|
Stage 3
Join Date: Jan 2012
Posts: 114
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Care este diferenta intre un T25 si un T3? Care turbina e recomandata pt 400m tinand cont de configuratia motorului Alpine, interne GTT, carburator modificat pt 1,5 bari?
|
|
|
06-04-12, 19:28
|
#97
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by TBogdan
Care este diferenta intre un T25 si un T3? Care turbina e recomandata pt 400m tinand cont de configuratia motorului Alpine, interne GTT, carburator modificat pt 1,5 bari?
|
alpine turbo avea stock T3 ,pt gtt T25 era gen first stage upgrade sau puteai cauta un hibrid gen T3 cu T25...oricum pt alpine cauta un T3...
|
|
|
10-04-12, 18:51
|
#99
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Salutare,intrucat pe cazanul meu folosesc un carb de r5 gtt unde-i cel mai bine sa intrebi despre el decat "acasa" la el mai ales ca vad pe aici oameni care sigur ma pot ajuta!
Probleme ar fi:
1.la jiclorul de relanti nu am putzulica aia ce sta intre surub si jiclor in sine,ce probleme am din cauza asta?relanti am dar poate sa fie consumul mai mare ?
2.pompa de sprit se gaseste in mai multe variante de jetare?a mea e de 40 si se infunda cam repede,si parca tot imi da in nas si dupa ce o desfund ,mai ales daca o cald la ture mici.
3. In cnc este un fel de dop pe traseul prin care trage benzina pompa de sprit,
reperul 11 din poza asta
https://forum.4tuning.ro/attachment.p...6&d=1331203012
eu am doua astfel de dopuri,unul are o gaura altul este plin,intr-o alta poza pusa mai sus am vazut ca este varianta cu gaura,dar la mine cand actionam pompa de sprit,benzina iesea putina prin ciocul de deasupra difuzorului,si mai mult iesea ca un fel de refulare prin gaura acelui dop...care e varianta corecta?
4 si am terminat,cum se regleaza tija de actionare a pompei de sprit;adica,mai concret cat de mult se strange acea piulita care tensioneaza arcul si misca si clapeta pompei in sine?
|
|
|
20-04-12, 18:27
|
#100
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
ne auzim maine la Tulcea daca vii acolo...
|
|
|
20-04-12, 20:05
|
#101
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
nici o sansa,nu-mi mai merge un cilindru ori segmetii ori vreo supapa...
in alta ordine de idei,am rezolvat :
1.am gasit acea putza si acum e la locul ei,se pare ca nu e nici o diferenta in mers,la consum nu stiu ca pe benzina doar ii rup banana in rest merg pe gaz
2.am desfundat iar pompa de sprit,acel cioc care arunca benzina spre difuzor si vad ca nu s-a mai infundat,in legatura cu diferitele marimi,nu cred ca mai am nevoie,tare mi-e ca l-am decalibrat putin la cat l-am frecat sa-l desfund
raman punctele 3 si 4...
|
|
|
23-04-12, 07:34
|
#102
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by julaikos
nici o sansa,nu-mi mai merge un cilindru ori segmetii ori vreo supapa...
in alta ordine de idei,am rezolvat :
1.am gasit acea putza si acum e la locul ei,se pare ca nu e nici o diferenta in mers,la consum nu stiu ca pe benzina doar ii rup banana in rest merg pe gaz
2.am desfundat iar pompa de sprit,acel cioc care arunca benzina spre difuzor si vad ca nu s-a mai infundat,in legatura cu diferitele marimi,nu cred ca mai am nevoie,tare mi-e ca l-am decalibrat putin la cat l-am frecat sa-l desfund
raman punctele 3 si 4...
|
eu am avut jiglerul ala dar fara gaura din cap, el are o bila in interior, iar in legatura cu tija aia o reglezi cand misti clapeta sa actioneze pompa de spritz sa fie un pic atacata...ma uit acas sa vad daca mai am un jigler din ala si iti zic concret.
|
|
|
23-04-12, 22:39
|
#103
|
Oltcit Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2008
Posts: 6,455
Member of: [Oltcit] [4Rally]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Pai am si jiclor dinala cu gaura prin el,dar e ciudat ca folosindu-l parca pompa de sprit nu mai are atata vlaga in ea...o sa-l pun totusi sa vad daca e vreo diferenta merci
|
|
|
29-04-12, 19:01
|
#104
|
Stage 4
Join Date: Aug 2009
Posts: 214
Member of: [DACIA]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
nimic nu merge .. nu stiu ce sa`i mai fac, nu imi dau seama unde e problema
ceasul de boost, nu indica.
bov`ul, sta deschis, fie ca e strans la maxim, fie ca e slabit la maxim.
am facut legaturile exact ca in schema de mai jos. De retinut este faptul ca, gatul meu de lebada are un singur stutz, de unde trebuie sa leg : reg. benzina, corp carburator, ceas boost. Asa ca am improvizat cu 2 teuri
Vreau sa imi spuna cineva daca am legat bine, sau ce as putea face
Si inca o problema, majora... motorul nu merge deloc rotund, nu sta la relanti decat cu socul tras...daca deschid socul se tureaza f mult si dupa cateva secunde moare. Motorul scoate mult fum negru. Unde umblu, ce ii fac ?!
sunt satul sa strang, sa desfac, sa leg, sa dezleg, sa o gadil peste tot si sa nu mearga. Motorul este nou, nu are nici 5 km... nu reusesc sa ii dau de cap, ca rog sa imi explicati cat mai clar sa inteleaga si prostul din mine
|
|
|
29-04-12, 19:08
|
#105
|
Renault Driver
Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 813
Member of: [RENAULT] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: Discutii despre 1.4 Turbo
Quote:
Originally Posted by WAYu
nimic nu merge .. nu stiu ce sa`i mai fac, nu imi dau seama unde e problema
ceasul de boost, nu indica.
bov`ul, sta deschis, fie ca e strans la maxim, fie ca e slabit la maxim.
am facut legaturile exact ca in schema de mai jos. De retinut este faptul ca, gatul meu de lebada are un singur stutz, de unde trebuie sa leg : reg. benzina, corp carburator, ceas boost. Asa ca am improvizat cu 2 teuri
Vreau sa imi spuna cineva daca am legat bine, sau ce as putea face
Si inca o problema, majora... motorul nu merge deloc rotund, nu sta la relanti decat cu socul tras...daca deschid socul se tureaza f mult si dupa cateva secunde moare. Motorul scoate mult fum negru. Unde umblu, ce ii fac ?!
sunt satul sa strang, sa desfac, sa leg, sa dezleg, sa o gadil peste tot si sa nu mearga. Motorul este nou, nu are nici 5 km... nu reusesc sa ii dau de cap, ca rog sa imi explicati cat mai clar sa inteleaga si prostul din mine
|
da mi un telefon si iti explic pe larg...
|
|
|
|
|