08-06-11, 23:07
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
|
Re: serie motor stearsa
Quote:
Originally Posted by Maniak22
Treaba asta spunea si Hondarul...... si imi vine sa ii dau dreptate cu totul ca multi il contrazic
|
E bun a trb si se practical de vrei 2 ani si nu a prone nimeni pnimeni ca politia nu are trb cu fiscu
|
|
|
16-06-11, 17:54
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 320
|
Re: serie motor stearsa
Baieti, am si eu o intrebare.
Am un focus mk1. Oare ce parere aveti ca in cartea masinii, la tip motor e liniuta si la serie scrie "FARA"?
As putea face vreun swap fara probleme, nu? Normal ca nu un 2.5 de BMW... dar ceva asemanator ca forma
|
|
|
16-06-11, 22:30
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 2,347
Member of: [Nissan]
|
Re: serie motor stearsa
esti sigur ca la "tip motor" e trecut "-" ?
|
|
|
17-06-11, 03:47
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: serie motor stearsa
Quote:
Originally Posted by Tudy
Baieti, am si eu o intrebare.
Am un focus mk1. Oare ce parere aveti ca in cartea masinii, la tip motor e liniuta si la serie scrie "FARA"?
As putea face vreun swap fara probleme, nu? Normal ca nu un 2.5 de BMW... dar ceva asemanator ca forma
|
Haahahaha...
Eu zic si repet au spus si altii ca poti avea talon fara serii motor dar vei avea mereu trecut tipul motorului. Asa ca daca vor pot sa isi de-a seama dintr-o privire ca ai alt motor fara sa se uite pe serii. \nu sunt nici ei asa prosti cum crezi.
|
|
|
17-06-11, 03:48
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: serie motor stearsa
Quote:
Originally Posted by jaku
esti sigur ca la "tip motor" e trecut "-" ?
|
Eu zic ca da.... mai intreaba si la altii si posteaza aici. Dar nu cred ca vei primi alt raspuns.
|
|
|
18-06-11, 14:52
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 320
|
Re: serie motor stearsa
Da da, nu e nimic nici la tip, nici la serie.
Am sa va fac o poza :P
|
|
|
19-06-11, 04:44
|
#37
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2008
Posts: 1,810
Member of: [BMW]
|
WTF
Quote:
Originally Posted by lopezz
E bun a trb si se practical de vrei 2 ani si nu a prone nimeni pnimeni ca politia nu are trb cu fiscu
|
DA!
|
|
|
19-06-11, 11:43
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: serie motor stearsa
Quote:
Originally Posted by Tudy
Da da, nu e nimic nici la tip, nici la serie.
Am sa va fac o poza :P
|
Si photoshop-ul spune ca nu e trecut nici cati cmc are motorul nu?
|
|
|
19-06-11, 14:56
|
#39
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 9,203
Member of: [Inferno Motorsport] [BMW] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: serie motor stearsa
Quote:
Originally Posted by lopezz
E bun a trb si se practical de vrei 2 ani si nu a prone nimeni pnimeni ca politia nu are trb cu fiscu
|
din pacate garda o sa se "imprieteneasca cu fiscu" cat de curand....
or sa isi faca baza de date comuna....
spun si eu ce am auzit de la un prieten "rutierist"....
__________________
contact 0766-671407
|
|
|
19-06-11, 21:05
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 320
|
Re: serie motor stearsa
Quote:
Originally Posted by Maniak22
Si photoshop-ul spune ca nu e trecut nici cati cmc are motorul nu?
|
Nu photoshopul spune. Cmc are.
|
|
|
20-06-11, 22:32
|
#41
|
Stage 5
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
|
Re: serie motor stearsa
Quote:
Originally Posted by Tudy
Nu photoshopul spune. Cmc are.
|
Interesant...... totusi cum dracu ai reusit ? pm ceva. Inseamna ca daca te opreste ARR/RAR-ul nu prea are ce sa iti faca pentru alt motor.. sau gresesc?
App jos de tot la modificari ce scrie ? Seria motor nu poate fi poansonata?
Last edited by Maniak22; 20-06-11 at 22:36.
|
|
|
22-06-11, 16:05
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: serie motor stearsa
Quote:
Originally Posted by Tudy
Nu photoshopul spune. Cmc are.
|
Mai baieti sa fim seriosi.
Nu imi place sa ma repet dar trebuie: VIN=Vehicle Identification Number. Altceva e de prisos sa fie trecut in talon. Iti baga gaborul VIN-ul in calculatorul din doatare si iti pune pe loc ce motor ai, ce cilindree, ce tip. Si daca ti-a gasit altul care nu e trecut ca si omologat in talon, te-a ars.
Ce e atat de complicat?
__________________
'07 e91 320i '92 e36 320i coupe
Last edited by rdy4ever; 22-06-11 at 16:09.
|
|
|
24-06-11, 11:37
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Sep 2004
Posts: 1,901
|
Re: serie motor stearsa
oameni buni, cateva detalii, stiu ce vorbesc ca urmeaza sa incerc sa omologhez motorul de 2000 de cmc (m50) in loc de cel de iS m44
(probabil nu voi reusi...)
1.ARRul nu te va opri niciodata daca nu efectuezi transport rutier, doar RARul si politia
2. poti pune motor mai mare, dar cu 30% maxim din putere, nu are legatura cu cilindreea , fara sa ajungi la Bucuresti la test de dinamica si mai stiu eu ce, si trebuie sa respecte acceasi norma de poluare ca si cel care l-ai avut (aici eu voi avea probleme ca M50 e considerat euro 1 si m44-le din 97 e in CIV la mine euro3...)
3. si daca schimbi motorul, sau iti trece in CIV "motor fara serie", tot trebuie sa respecti tipul de motor cand il schimbi
aici BMWul are de castigat ca nu au cum sa faca niciunde diferenta intre un 2000 cmc si un 2500 cmc sau daca e M52 chiar si intre 2000 si 2800...si nu cred ca se va pune niciunul niciodata sa masoare efectiv pistoanele...
cea mai buna varianta ar fi si pentru cine are 2.8 sau 2,5 , sa faca downsizing la 2000 sa plateasca impozit si asigurare mai putin...sa fie 2000-ul fara serie...apoi sa slefuiasca si codul motor de pe bloc, si seria de la cel mare si sa-l puna sus inapoi.
va fi greu de descoperit in trafic...si va plati mult mai putin.
|
|
|
24-06-11, 12:28
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 320
|
Re: serie motor stearsa
Quote:
Originally Posted by Maniak22
Interesant...... totusi cum dracu ai reusit ? pm ceva. Inseamna ca daca te opreste ARR/RAR-ul nu prea are ce sa iti faca pentru alt motor.. sau gresesc?
App jos de tot la modificari ce scrie ? Seria motor nu poate fi poansonata?
|
Pai asa am luat masina.
Acuma nu stiu legat de VIN, dar la RAR am intrebat si ei ziceau ca nu e problema daca se schimba motorul.
|
|
|
24-06-11, 18:46
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
|
Re: serie motor stearsa
Quote:
Originally Posted by daflyer_oradea
aici BMWul are de castigat ca nu au cum sa faca niciunde diferenta intre un 2000 cmc si un 2500 cmc sau daca e M52 chiar si intre 2000 si 2800...si nu cred ca se va pune niciunul niciodata sa masoare efectiv pistoanele...
|
Pe 320 poti omologa relativ usor si B25, TUB25 sau m52TUB28, se incadreaza in cei 40% regulamentari (110 kw + 40%=154KW). Nu este cazul sa umblii cu artificii, se observa diferenta si cu ochiul liber.
La tine cu M44 e mai nasol pt ca chiar daca te incadrezi in cei 40% si chiar daca ai folosi un M52 euro 2, tot se schimba configuratia motorului si trebuie sa vi la testele dinamice (L4->L6).
|
|
|
|
|