Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Alte discutii Bmw

Reply
 
Thread Tools
Old 25-06-11, 22:11   #46
Maniak22

Stage 5
 
Maniak22's Avatar
 
Join Date: Sep 2010
Posts: 1,739
Default Re: serie motor stearsa

Quote:
Originally Posted by rdy4ever View Post
Pe 320 poti omologa relativ usor si B25, TUB25 sau m52TUB28, se incadreaza in cei 40% regulamentari (110 kw + 40%=154KW). Nu este cazul sa umblii cu artificii, se observa diferenta si cu ochiul liber.
La tine cu M44 e mai nasol pt ca chiar daca te incadrezi in cei 40% si chiar daca ai folosi un M52 euro 2, tot se schimba configuratia motorului si trebuie sa vi la testele dinamice (L4->L6).
Foarte corect + ca nici eu nu am auzit pe nimeni sa treaca de la 4 la 6 cilindrii cu omologare ieftina. Dar ce fac eu sa dau un exemplu am M50B25-u si vreau sa pun S50B30 care nu se incadreaza in cei 40% dar e pana in Euro 2 ceea ce am inteles ca il pot monta eu personal si nu neaparat in atelier autorizat RAR. Bun intrebarea mea e daca am montat motorul intr-un oarecare service sau la mine in garaj si vreau sa merg cu el la omologare la Bucuresti si pe drum ma opreste RAR-ul ce fac ? Le spun ca acu acu ma duc la omologare ?
Maniak22 is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 00:26   #47
lopezz

Stage 5
 
lopezz's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
Default Re: serie motor stearsa

Quote:
Originally Posted by Maniak22 View Post
Foarte corect + ca nici eu nu am auzit pe nimeni sa treaca de la 4 la 6 cilindrii cu omologare ieftina. Dar ce fac eu sa dau un exemplu am M50B25-u si vreau sa pun S50B30 care nu se incadreaza in cei 40% dar e pana in Euro 2 ceea ce am inteles ca il pot monta eu personal si nu neaparat in atelier autorizat RAR. Bun intrebarea mea e daca am montat motorul intr-un oarecare service sau la mine in garaj si vreau sa merg cu el la omologare la Bucuresti si pe drum ma opreste RAR-ul ce fac ? Le spun ca acu acu ma duc la omologare ?

'iti dai seama ca nu or sa te creada ca tu te duci acum sa il omologhezi ca asa poti sa le zici si azi si maine .k o scuza..
lopezz is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 00:28   #48
lopezz

Stage 5
 
lopezz's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
Default Re: serie motor stearsa

cum procedez daca vreau sa trec de la 2300 cmc 12 valve la 2.0 24 v .. ambele au 6 cilindri ambele au 150 cp . nu ies la poluare ..k unu e non euro ..si unu euro 2 ... daca il omologhez 2.0 ..se reduce de la impozit?
lopezz is offline   Reply With Quote
Old 26-06-11, 19:45   #49
rdy4ever

Stage 5
 
rdy4ever's Avatar
 
Join Date: Dec 2009
Posts: 1,287
Default Re: serie motor stearsa

Quote:
Originally Posted by lopezz View Post
cum procedez daca vreau sa trec de la 2300 cmc 12 valve la 2.0 24 v .. ambele au 6 cilindri ambele au 150 cp . nu ies la poluare ..k unu e non euro ..si unu euro 2 ... daca il omologhez 2.0 ..se reduce de la impozit?
daca treci de la euro 1 la euro 2 nu este problema, RAR-ul cere norma de poluare identica sau superioara daca nu ma insel. (ca la jocurile PC, daca merge pe P4 n-o sa tuseasca pe I3, nu?)
cu impozitul nu prea stiu, posibil...
rdy4ever is offline   Reply With Quote
Old 17-09-11, 02:56   #50
lopezz

Stage 5
 
lopezz's Avatar
 
Join Date: Mar 2010
Posts: 711
Default Re: serie motor stearsa

am o nelamurire..am pe urs motor 2.3 12 v 102kw respectiv 139 cai. si vreau sa pun 2.5.24 v 192 cai ..vorbind de omologat .pot omologa acest motor?..ambele au 6 cilindri .si nu depasesc 40 la suta din puterea fostului motor 2.3,, singura nelamurire este .. nu depasesc puterea nu trec de la 4 la 6 cilindri ..dar ca trec de la 12 la 24 v inseamna cva la rar?..sau nu conteaza asta?
lopezz is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -