Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > BMW > Zona tehnica BMW

Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW

Reply
 
Thread Tools
Old 14-02-11, 21:07   #16
burnout_bmw
BMW Driver

Stage 5
 
burnout_bmw's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of:
[BMW]
Default Re: Clapete Acceleratie

Quote:
Originally Posted by GTXR View Post
Ce inseamna admisie la tine?Sau esti dinala in care admisie sport inseamna filtru sport,admisie inseamna toate elementele pana in chiuloasa(filtru de aer,debitmetru,clapeta,galerie de admisie).Citeste in link cu atentie la capitolul clapeta de acceleratie si vei afla de acolo tot ce trebuie sa sti,in link omul zice ca a marito pe cea originala,in schimb eu am pus alta de pe alt motor fiind compatibile.Acuma sa nu va ganditi ca gata din 5-6 mm la clapeta castigati o herghelie,am spus diferentele simtite,in fine va las sa dezbateti...
Tu chiar nu intelegi romaneste? Incearca sa mai citesti ce scrie in linkul de mi l-ai dat mai sus.

Si ca omu sa inteleaga ceva: admisie + injectoare + soft (nu chip dala de-l infigi in ecu) castigi ceva cai, doar punand admisia (si daca ai studiat problema nu vine chiar la fix) e fix 0.
burnout_bmw is offline   Reply With Quote
Old 14-02-11, 21:31   #17
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Clapete Acceleratie

Ajunsesi sa citesti pe aici? :

"Am logat pe dyno presiunea din admisie si am vazut ca dupa 5 500 rpm apare o usoara cadere de 0,05 bar. Am analizat clapeta de acceleratie si am vazut ca se impune o modificare, de 44 mm diametru la 50. Ceea ce am facut si am mai smuls 6 cp. Apoi am schimbat si filtru cu unul sport in carcasa originala si am reusit ceea ce se vede."
GTXR is offline   Reply With Quote
Old 14-02-11, 21:44   #18
burnout_bmw
BMW Driver

Stage 5
 
burnout_bmw's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of:
[BMW]
Default Re: Clapete Acceleratie

Quote:
Originally Posted by GTXR View Post
Ajunsesi sa citesti pe aici? :

"Am logat pe dyno presiunea din admisie si am vazut ca dupa 5 500 rpm apare o usoara cadere de 0,05 bar. Am analizat clapeta de acceleratie si am vazut ca se impune o modificare, de 44 mm diametru la 50. Ceea ce am facut si am mai smuls 6 cp. Apoi am schimbat si filtru cu unul sport in carcasa originala si am reusit ceea ce se vede."
Dupa cate modificari frate s-a ajuns la concluzia asta? Chiar trebuie sa-mi demonstrezi ca nu te duce capul sa citesti niste randuri?
burnout_bmw is offline   Reply With Quote
Old 14-02-11, 22:03   #19
GTXR

Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of:
[Opel]
[FORD]
Default Re: Clapete Acceleratie

Ba vere dute si fai tu tuning in spatele blocului,vi tu din fundu gradini si incerci sa te dai pe aici cunoscator,eu ti-am arata link cu dovezi,dyno,nu vorbe,tu zici direct 'NU CASTIGI NIMIC DIN ADMISIE'.Noi ce sa intelegem de aici?Detaliaza,vino cu dovezi argumente.In fine eu ma retrag,ca nu are rost...
GTXR is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -