Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Zona tehnica BMW (https://forum.4tuning.ro/290-zona-tehnica-bmw.html)
-   -   Clapete Acceleratie (https://forum.4tuning.ro/290-zona-tehnica-bmw/237009-clapete-acceleratie.html)

stefiPJJ 01-02-11 00:13

Clapete Acceleratie
 
Probabil o sa sune cam aberant, dar, care este cea mai mare clapta de acceleratie pusa pe motoare BMW ? Nu stiu daca e careva mai mare, dar deasta intreb.

316i 08-02-11 23:01

Re: Clapete Acceleratie
 
Ori de V8 ori de 3.5 M30.

brandex 10-02-11 23:06

Re: Clapete Acceleratie
 
Cele de pe BMW standard au 64mm. Se gasesc pe afara de 68mm, dar si pretul este pe masura, undeva la 300 euro.

sprinter 11-02-11 12:41

Re: Clapete Acceleratie
 
Quote:

Originally Posted by brandex (Post 4073454)
Cele de pe BMW standard au 64mm. Se gasesc pe afara de 68mm, dar si pretul este pe masura, undeva la 300 euro.

clapeta de 2.5 are 70 de mm parca asa ca ce rost are sa dai 300E pentru o clapeta de 68 mm cand la 50 de lei maxim iti iei de 70, oem ... si exista si mai mari...

brandex 11-02-11 17:40

Re: Clapete Acceleratie
 
Quote:

Originally Posted by sprinter (Post 4074626)
clapeta de 2.5 are 70 de mm parca asa ca ce rost are sa dai 300E pentru o clapeta de 68 mm cand la 50 de lei maxim iti iei de 70, oem ... si exista si mai mari...

clapeta de 2,5 sau 2,8 are 64mm 100%

sprinter 11-02-11 17:47

Re: Clapete Acceleratie
 
Quote:

Originally Posted by brandex (Post 4075347)
clapeta de 2,5 sau 2,8 are 64mm 100%

Clapeta de 2.8 e posibil sa aiba 64 mm, pentru ca si admisia e mai restrictiva, de aia se face upgrade cu admisie & clapeta de 2.5. DAR clapeta de 2.5 nonvanos are 70mm garantat

stefiPJJ 11-02-11 19:05

Re: Clapete Acceleratie
 
Deci pt o admisie ca draga de lume imi trebuie una mai mare... mama ei de admisie de 2.8...:lol:

burnout_bmw 14-02-11 08:51

Re: Clapete Acceleratie
 
Quote:

Originally Posted by stefiPJJ (Post 4075618)
Deci pt o admisie ca draga de lume imi trebuie una mai mare... mama ei de admisie de 2.8...:lol:

Doar din admisie nu castigi nimic....

sprinter 14-02-11 14:26

Re: Clapete Acceleratie
 
Cautati admisie de m3 ca are clapete individuale iti faci un soft pe masura si o sa vezi ca ai un castig mare:lol:

GTXR 14-02-11 17:11

Re: Clapete Acceleratie
 
Quote:

Originally Posted by burnout_bmw (Post 4083041)
Doar din admisie nu castigi nimic....

De ce nu castigi nimic?Eu am testat treaba asta la un Ford Escort 1.6 ,iam pus clapeta de 2.0 care avea 56 de mm in diametru fata de la 38 de mm(era foarte restrictiva).Se simtea frumos mai ales in ture,motorul avea alt raspuns la acceleratie.

PS: sa discutat si aici despre clapeta de acceleratie marita cu teste pe dyno ... https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...stertuner.html

maxmartinez 14-02-11 17:23

Re: Clapete Acceleratie
 
Quote:

Originally Posted by sprinter (Post 4075372)
Clapeta de 2.8 e posibil sa aiba 64 mm, pentru ca si admisia e mai restrictiva, de aia se face upgrade cu admisie & clapeta de 2.5. DAR clapeta de 2.5 nonvanos are 70mm garantat

Am vazut pe o gramada site-uri de afara 2.8uri cu admisie M50 de 2.5 + soft...daca nu castigau nimic, la ce rost mai puneau p aia de M50?

Intrebare: la fel o fi treaba si la un M43 1.6 cu admisia de M42 1.8is?

sprinter 14-02-11 17:29

Re: Clapete Acceleratie
 
Quote:

Originally Posted by maxmartinez (Post 4084531)
Am vazut pe o gramada site-uri de afara 2.8uri cu admisie M50 de 2.5 + soft...daca nu castigau nimic, la ce rost mai puneau p aia de M50?

Intrebare: la fel o fi treaba si la un M43 1.6 cu admisia de M42 1.8is?

Asta am zis si eu .... Principiul e acelasi si la 1.6 vs 1.8is dar te complici prea mult pentru mult prea putin, am vrut eu sa mi fac pe 1.6 asa si trebuie sa schimbi locul unui senzor.

stefiPJJ 14-02-11 18:38

Re: Clapete Acceleratie
 
1 Attachment(s)
asta e diferenta intre 2.5 si 2.8 :shock:

burnout_bmw 14-02-11 20:41

Re: Clapete Acceleratie
 
Quote:

Originally Posted by GTXR (Post 4084505)
De ce nu castigi nimic?Eu am testat treaba asta la un Ford Escort 1.6 ,iam pus clapeta de 2.0 care avea 56 de mm in diametru fata de la 38 de mm(era foarte restrictiva).Se simtea frumos mai ales in ture,motorul avea alt raspuns la acceleratie.

PS: sa discutat si aici despre clapeta de acceleratie marita cu teste pe dyno ... https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...stertuner.html

Cred ca trebuie sa inveti sa citesti! Am spus: Doar din admisie nu castigi nimic!
Si imi sustin punctul de vedere, in linkul pus de tine scrie clar ce anume s-a facut pt a castiga ceva cp.... iar ce zici tu ca ai simtit nu sunt caii putere dati de clapeta aia mai mare.
Iar cu clapetele de m3...e cu dus si intors...daca va uitati la niste teste dyno cu m50/m52 cu admisie stok vs admisie m3 o sa vedeti ce se castiga si ce se pierde...

GTXR 14-02-11 20:49

Re: Clapete Acceleratie
 
Quote:

Originally Posted by burnout_bmw (Post 4085287)
Cred ca trebuie sa inveti sa citesti! Am spus: Doar din admisie nu castigi nimic!
Si imi sustin punctul de vedere, in linkul pus de tine scrie clar ce anume s-a facut pt a castiga ceva cp.... iar ce zici tu ca ai simtit nu sunt caii putere dati de clapeta aia mai mare.
Iar cu clapetele de m3...e cu dus si intors...daca va uitati la niste teste dyno cu m50/m52 cu admisie stok vs admisie m3 o sa vedeti ce se castiga si ce se pierde...

Ce inseamna admisie la tine?Sau esti dinala in care admisie sport inseamna filtru sport,admisie inseamna toate elementele pana in chiuloasa(filtru de aer,debitmetru,clapeta,galerie de admisie).Citeste in link cu atentie la capitolul clapeta de acceleratie si vei afla de acolo tot ce trebuie sa sti,in link omul zice ca a marito pe cea originala,in schimb eu am pus alta de pe alt motor fiind compatibile.Acuma sa nu va ganditi ca gata din 5-6 mm la clapeta castigati o herghelie,am spus diferentele simtite,in fine va las sa dezbateti...


All times are GMT +2. The time now is 15:32.

- Copyright 2024 4Tuning