Zona tehnica BMW Zona tehnica, secrete, tips&tricks BMW |
01-02-11, 01:13
|
#1
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [DACIA]
|
Clapete Acceleratie
Probabil o sa sune cam aberant, dar, care este cea mai mare clapta de acceleratie pusa pe motoare BMW ? Nu stiu daca e careva mai mare, dar deasta intreb.
|
|
|
09-02-11, 00:01
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,856
|
Re: Clapete Acceleratie
Ori de V8 ori de 3.5 M30.
|
|
|
11-02-11, 00:06
|
#3
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,563
|
Re: Clapete Acceleratie
Cele de pe BMW standard au 64mm. Se gasesc pe afara de 68mm, dar si pretul este pe masura, undeva la 300 euro.
|
|
|
11-02-11, 13:41
|
#4
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Clapete Acceleratie
Quote:
Originally Posted by brandex
Cele de pe BMW standard au 64mm. Se gasesc pe afara de 68mm, dar si pretul este pe masura, undeva la 300 euro.
|
clapeta de 2.5 are 70 de mm parca asa ca ce rost are sa dai 300E pentru o clapeta de 68 mm cand la 50 de lei maxim iti iei de 70, oem ... si exista si mai mari...
__________________
BMW Motorsport
Tractiunea spate e la fel de periculoasa pe cat de prost, ingamfat si dornic de afirmare este soferul...
Last edited by sprinter; 11-02-11 at 13:49.
|
|
|
11-02-11, 18:40
|
#5
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,563
|
Re: Clapete Acceleratie
Quote:
Originally Posted by sprinter
clapeta de 2.5 are 70 de mm parca asa ca ce rost are sa dai 300E pentru o clapeta de 68 mm cand la 50 de lei maxim iti iei de 70, oem ... si exista si mai mari...
|
clapeta de 2,5 sau 2,8 are 64mm 100%
|
|
|
11-02-11, 18:47
|
#6
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Clapete Acceleratie
Quote:
Originally Posted by brandex
clapeta de 2,5 sau 2,8 are 64mm 100%
|
Clapeta de 2.8 e posibil sa aiba 64 mm, pentru ca si admisia e mai restrictiva, de aia se face upgrade cu admisie & clapeta de 2.5. DAR clapeta de 2.5 nonvanos are 70mm garantat
|
|
|
11-02-11, 20:05
|
#7
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [DACIA]
|
Re: Clapete Acceleratie
Deci pt o admisie ca draga de lume imi trebuie una mai mare... mama ei de admisie de 2.8...
|
|
|
14-02-11, 09:51
|
#8
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: Clapete Acceleratie
Quote:
Originally Posted by stefiPJJ
Deci pt o admisie ca draga de lume imi trebuie una mai mare... mama ei de admisie de 2.8...
|
Doar din admisie nu castigi nimic....
|
|
|
14-02-11, 15:26
|
#9
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Clapete Acceleratie
Cautati admisie de m3 ca are clapete individuale iti faci un soft pe masura si o sa vezi ca ai un castig mare
|
|
|
14-02-11, 18:11
|
#10
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Clapete Acceleratie
Quote:
Originally Posted by burnout_bmw
Doar din admisie nu castigi nimic....
|
De ce nu castigi nimic?Eu am testat treaba asta la un Ford Escort 1.6 ,iam pus clapeta de 2.0 care avea 56 de mm in diametru fata de la 38 de mm(era foarte restrictiva).Se simtea frumos mai ales in ture,motorul avea alt raspuns la acceleratie.
PS: sa discutat si aici despre clapeta de acceleratie marita cu teste pe dyno ... https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...stertuner.html
Last edited by GTXR; 14-02-11 at 18:18.
|
|
|
14-02-11, 18:23
|
#11
|
Stage 5
Join Date: Jan 2011
Posts: 592
|
Re: Clapete Acceleratie
Quote:
Originally Posted by sprinter
Clapeta de 2.8 e posibil sa aiba 64 mm, pentru ca si admisia e mai restrictiva, de aia se face upgrade cu admisie & clapeta de 2.5. DAR clapeta de 2.5 nonvanos are 70mm garantat
|
Am vazut pe o gramada site-uri de afara 2.8uri cu admisie M50 de 2.5 + soft...daca nu castigau nimic, la ce rost mai puneau p aia de M50?
Intrebare: la fel o fi treaba si la un M43 1.6 cu admisia de M42 1.8is?
|
|
|
14-02-11, 18:29
|
#12
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 3,841
Member of: [BMW]
|
Re: Clapete Acceleratie
Quote:
Originally Posted by maxmartinez
Am vazut pe o gramada site-uri de afara 2.8uri cu admisie M50 de 2.5 + soft...daca nu castigau nimic, la ce rost mai puneau p aia de M50?
Intrebare: la fel o fi treaba si la un M43 1.6 cu admisia de M42 1.8is?
|
Asta am zis si eu .... Principiul e acelasi si la 1.6 vs 1.8is dar te complici prea mult pentru mult prea putin, am vrut eu sa mi fac pe 1.6 asa si trebuie sa schimbi locul unui senzor.
|
|
|
14-02-11, 19:38
|
#13
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Nov 2009
Posts: 1,979
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [VW] [DACIA]
|
Re: Clapete Acceleratie
asta e diferenta intre 2.5 si 2.8
|
|
|
14-02-11, 21:41
|
#14
|
BMW Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 3,069
Member of: [BMW]
|
Re: Clapete Acceleratie
Quote:
Originally Posted by GTXR
De ce nu castigi nimic?Eu am testat treaba asta la un Ford Escort 1.6 ,iam pus clapeta de 2.0 care avea 56 de mm in diametru fata de la 38 de mm(era foarte restrictiva).Se simtea frumos mai ales in ture,motorul avea alt raspuns la acceleratie.
PS: sa discutat si aici despre clapeta de acceleratie marita cu teste pe dyno ... https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tun...stertuner.html
|
Cred ca trebuie sa inveti sa citesti! Am spus: Doar din admisie nu castigi nimic!
Si imi sustin punctul de vedere, in linkul pus de tine scrie clar ce anume s-a facut pt a castiga ceva cp.... iar ce zici tu ca ai simtit nu sunt caii putere dati de clapeta aia mai mare.
Iar cu clapetele de m3...e cu dus si intors...daca va uitati la niste teste dyno cu m50/m52 cu admisie stok vs admisie m3 o sa vedeti ce se castiga si ce se pierde...
|
|
|
14-02-11, 21:49
|
#15
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: Clapete Acceleratie
Quote:
Originally Posted by burnout_bmw
Cred ca trebuie sa inveti sa citesti! Am spus: Doar din admisie nu castigi nimic!
Si imi sustin punctul de vedere, in linkul pus de tine scrie clar ce anume s-a facut pt a castiga ceva cp.... iar ce zici tu ca ai simtit nu sunt caii putere dati de clapeta aia mai mare.
Iar cu clapetele de m3...e cu dus si intors...daca va uitati la niste teste dyno cu m50/m52 cu admisie stok vs admisie m3 o sa vedeti ce se castiga si ce se pierde...
|
Ce inseamna admisie la tine?Sau esti dinala in care admisie sport inseamna filtru sport,admisie inseamna toate elementele pana in chiuloasa(filtru de aer,debitmetru,clapeta,galerie de admisie).Citeste in link cu atentie la capitolul clapeta de acceleratie si vei afla de acolo tot ce trebuie sa sti,in link omul zice ca a marito pe cea originala,in schimb eu am pus alta de pe alt motor fiind compatibile.Acuma sa nu va ganditi ca gata din 5-6 mm la clapeta castigati o herghelie,am spus diferentele simtite,in fine va las sa dezbateti...
Last edited by GTXR; 14-02-11 at 21:52.
|
|
|
|
|