Quote:
Originally Posted by viorelandrei
cu motoru oprit ...man,nu gandesti....e ca si cum ai avea "servo muschi" si nu face nici o schimbare,pompa o invarte motoru nu altceva
|
1. din nou, vorbeste mecanicul lui peste din tine. exista si o prima faza a aerisirii care se face cu motorul oprit.
2. pt initiatorul acestui thread: nu cred ca problema ta e aerisirea sistemului. problema e generata de contaminarea curelei de distributie cu ulei ATF. de cele mai multe ori aceasta contaminare nu este vizibila cu ochiul liber. e de ajuns sa scape o singura picatura de ulei pe rola ca sa se intinda pe toata cureaua. rezultatul este functionarea servodirectiei cu intermitenta, ceea ce se confunda foarte usor cu o instalatie neaerisita. dupa cum au spus si colegii mai sus, sistemul se aeriseste automat. bmw recomanda schimbarea curelei in acest caz, deoarece ei zic ca nu este posibila curatarea ei in proportie de 100%. insa multi au reusit sa o curete eficient cu spray pt curatat franele.
Aici nu vb din burta (cum obisnuiesc altii) ci este recomandarea unui mecanic foarte bun, care de altfel are si un site, se numeste "Doug's Domain", unde gasesti tot felul de tutoriale pt E36.
Quote:
The first time I used the Optimal method I unwittingly contaminated the main accessory belt with ATF. I never discovered physical evidence of the contamination, but it only takes a drop on the pulley to spread to the entire belt and cause intermittent power assist. This can be mistaken for air in the system. While BMW recommends the belt be replaced if it becomes contaminated with any coolant or oil, in a case of a light contamination it's possible to clean the belt with some brake cleaner in aerosol form to restore it to normal operation.
|