Am un 924 turbo de multi ani...nu s-a stricat niciodata...nu fac mai mult de 6-7 mii de km pe an...dar fac aproape anual concedii de peste 3000 de km cu el...nu stiu unde ai citit ca nu e fiabil.
Da..este tractor pe langa o masina de familie...dar cu putina investitie este racheta...si dupa o vreme nu-ti mai pasa de comoditatile masinilor noi si incepi sa apreciezi faptul ca e o masina foarte bine gandita si construita, rapida si cu costuri de intretinere mai mult decat acceptabile.
Tot ce ii trebuie este un intercooler(924 turbo nu vin echipate cu asa ceva in mod normal) si un boost controller si 200-220 de cai sunt lejer de avut...asta la o masina de 1150kg inseamna
undeva intre 5.2-5.5 kg pe cal..asta inseamna o performanta asemanatoare cu 928S sau 928S4 sau chiar GT care au undeva la 5kg/cal
Cu siguranta nu va avea sunetul de V8 si nici confortul unui 928...dar va avea performante oarecum asemanatoare din multe puncte de vedere.
Costuri probabil mai mici...cel putin impozitul si asigurarea...iar consumul considerabil mai mic.
urban undeva la 15% iar extraurban chiar putin sub 7% daca masina este originala si in perfecta stare.
Insa..atentie mare...unele piese NU se mai fabrica...altele sunt scumpe...de ex ambreajul....alte piese sunt scumpe pt ceea ce sunt..de ex o garnitura de wastegate e 175 euro...e o simpla garnitura de cauciuc insertizat.
Cum spuneam mai sus...NU este o masina ieftin de intretinut si NU orice mecanic va stii sa lucreze pe ea si sa aibe grija sa nu distruga ceva.