05-01-12, 00:24
|
#76
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,642
|
Re: Porsche 928 in RO
Quote:
Originally Posted by Adrian_
Da.
Imi trebuie motorul, vreau sa fac un upgrade la cel de pe 928S Euro version si pe urma sa cumpar un kit turbo.
|
SALUT AM EU MOTOR,SE POATE PROBA,ESTE PE MASINA,DACA NU MA INSEL NE SI CUNOASTEM,AM CUMPARAT ACUM CEVA ANI,,MONZA,, DE LA DVS,NR DE TEL. ESTE 0764360282, NU PREA STAU PE FORUM
|
|
|
11-01-12, 17:07
|
#77
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 722
Member of: [Suzuki] [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Porsche 928 in RO
|
|
|
11-01-12, 20:03
|
#78
|
Stage 5
Join Date: Oct 2006
Posts: 2,372
|
Re: Porsche 928 in RO
masina asta a fost luata la pret de vaucher rabla si cere 5000 pe ea,ca e avion.... vorba aia,nu e prost cine cere,e prost cine da e pardaf masina.pacat de ea ca se dezmembreaza si ca nu a ajuns pe maini bune care sa ii redea stralucirea.
|
|
|
11-01-12, 22:41
|
#79
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,642
|
Re: Porsche 928 in RO
Quote:
Originally Posted by daman
masina asta a fost luata la pret de vaucher rabla si cere 5000 pe ea,ca e avion.... vorba aia,nu e prost cine cere,e prost cine da e pardaf masina.pacat de ea ca se dezmembreaza si ca nu a ajuns pe maini bune care sa ii redea stralucirea.
|
MASINA NU SE DEZMEMBREAZA, SE VINDE DOAR MOTORUL PT CA AM ALTUL DE GTS,CIT DESPRE FAPTU CA E ,,PARDAF,, SI CIT M A COSTAT PE MINE NU STAU SA TI DAU EXPLICATII,CA AM VAZUT CA ESTI ATOT CUNOSCATOR PE TOATE FORUMURILE SI LA TOATE MARCILE,DACA VREI TE INVIT LA MINE ,PLATESC EU DERANJUL SI BENZINA SA VEZI LIVE MASINA SI APOI POTI SA TI DAI CU PAREREA DESPRE STAREA IN CARE SE AFLA
|
|
|
23-01-12, 22:41
|
#80
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 2,642
|
Re: Porsche 928 in RO
Quote:
Originally Posted by YSR DAN
MASINA NU SE DEZMEMBREAZA, SE VINDE DOAR MOTORUL PT CA AM ALTUL DE GTS,CIT DESPRE FAPTU CA E ,,PARDAF,, SI CIT M A COSTAT PE MINE NU STAU SA TI DAU EXPLICATII,CA AM VAZUT CA ESTI ATOT CUNOSCATOR PE TOATE FORUMURILE SI LA TOATE MARCILE,DACA VREI TE INVIT LA MINE ,PLATESC EU DERANJUL SI BENZINA SA VEZI LIVE MASINA SI APOI POTI SA TI DAI CU PAREREA DESPRE STAREA IN CARE SE AFLA
|
s a vindut ,daca vrei iti dau nr. de tel. al actualului proprietar sa i spui cit de ,,pardaf,, este PS 4499e
|
|
|
09-02-12, 22:56
|
#81
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Porsche 928 in RO
este si in Alba un 928 dar nu prea am cum sa ajung la el..
|
|
|
10-02-12, 07:58
|
#82
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of: [Moderators] [Racing Syndicate] [PORSCHE]
|
Re: Porsche 928 in RO
a nins pe el ? :P
|
|
|
10-02-12, 08:24
|
#83
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 9,826
|
Re: Porsche 928 in RO
Quote:
Originally Posted by morghen
a nins pe el ? :P
|
e scos doar duminica si este tinut la adapost o sa fac un efort sa aflu care este starea lui..
|
|
|
15-04-12, 22:18
|
#84
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 928 in RO
Ma bate gandul sa achizitionez si eu un Porsche 928. Am inteles ca aripile si alte cateva componente sunt din aluminiu. La ce sa ma uit in mod special cand cumpar una? (ma refer aici la caroserie).
Stie cineva mai exact care sunt piesele din aluminiu si daca pe toata perioada de fabricatie au avut aceleasi caracteristici?
Am inteles ca sunt foarte scumpe esapamentul si problemele electrice. Etrierii au tendinta de a se bloca daca masina sta mult nefolosita...
Cum va descurcati cu piesele?
Gasisem un anunt in germania cu un proprietar care isi vindea 928-ul + inca un 928 pentru piese de schimb (in acelasi pret).
Cat de greu este sa-l inregistrezi ca vehicul istoric? Ce ar trebui sa ii lipsesasca ca sa nu poata fi inscris ca vehicul istoric?
Last edited by Motanul; 15-04-12 at 22:25.
|
|
|
17-04-12, 21:01
|
#85
|
Stage 5
Join Date: Sep 2011
Posts: 347
Member of: [PORSCHE] [Old School Cars]
|
Re: Porsche 928 in RO
Quote:
Originally Posted by Motanul
Ma bate gandul sa achizitionez si eu un Porsche 928. Am inteles ca aripile si alte cateva componente sunt din aluminiu. La ce sa ma uit in mod special cand cumpar una? (ma refer aici la caroserie).
Stie cineva mai exact care sunt piesele din aluminiu si daca pe toata perioada de fabricatie au avut aceleasi caracteristici?
Am inteles ca sunt foarte scumpe esapamentul si problemele electrice. Etrierii au tendinta de a se bloca daca masina sta mult nefolosita...
Cum va descurcati cu piesele?
Gasisem un anunt in germania cu un proprietar care isi vindea 928-ul + inca un 928 pentru piese de schimb (in acelasi pret).
Cat de greu este sa-l inregistrezi ca vehicul istoric? Ce ar trebui sa ii lipsesasca ca sa nu poata fi inscris ca vehicul istoric?
|
salut!
-aripile,capota,usile si hayonul sunt din aluminiu iar restul caroseriei este zincata si foarte bine protejata impotriva ruginii.
-esapamentul nu stiu cat este de scump pt ca pe cele 2 928 ,care le am, este inca cel original( '83 respectiv '85)
-am avut probleme electrice la cateva relee si sigurante din cauza vechimii acestora si a contactelor care se oxideaza in timp.
-etrierii se blocheaza ca si la majoritatea masinilor nefolosite periodic si lasate afara
-piesele sunt relativ usor de gasit ,putin cam scumpe dar de foarte buna calitate ( porsche nu a acordat ,pt. 928, liceenta decat la foarte putini producatori de piese; mahle, victor reinz ,inna etc.) asta iti spun din proprie experienta.
|
|
|
18-04-12, 11:37
|
#86
|
Stage 1
Join Date: Jul 2010
Posts: 18
|
Re: Porsche 928 in RO
Porsche 928 s-a fabricat pana la finele lui'95, deci conform legii nu poate fi inmatriculat ca vehicul istoric decat dupa 30 ani de la incetarea fabricatiei ( dupa 2025). Daca totusi "se poate" as fi si eu interesat sa scap de impozitul de 7200RON.
|
|
|
18-04-12, 13:09
|
#87
|
Old School Cars
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 722
Member of: [Suzuki] [Old School Cars] [CHEVROLET]
|
Re: Porsche 928 in RO
poate 720
|
|
|
18-04-12, 16:47
|
#88
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 928 in RO
Eu am citit legea si ai mari sanse sa inmatriculezi o masina pana in 1981 destul de lejer.
Eu am gasit un anunt si asta m-a facut sa ma apuc de sapaturi:
"Descriere anunt auto vanzare masina (Porsche 92
Vand porsche 928 s,in stare buna,trebuie restaurat,itp valabil pana in 01.2014.actele la zi scoasa de la taxe si impozite.pentru cunoscatori.pret negociabil 5500 e.
1980
Coupe
200.000 km
Benzina
"
Bogdan928 - nu tre sa faci nicio invarteala:
Treaba se face pe buchia legii:
In sensul ca poti dovedi ca masina ta are o optiune unica; sau o combinatie de optiuni; caz in care, este singura cu acele caracteristici; (nu s-au mai produs si altele identice).
In acest caz, data fabricatiei este si data in care s-a produs ultima masina cu acea configuratie caracteristica.
Masinile au suferit oricum destul de mari modificari de-a lungul timpului.
Sunt 4 motoare diferite, 3 transmisii (am citit mult in ultimile zile.)
Engine
4.5 L V8
4.7 L V8
5.0 L V8
5.4 L V8
Transmission
5-speed manual
3-speed automatic
4-speed automatic
Au fost 3 tipuri diferite de injectie de-a lungul timpului:
1978 - Bosch K-Jetronic injection
1980 - Bosch L-Jetronic injection in North America.
1984 - Bosch LH-Jetronic injection
1987 - Updated LH-Jetronic injection and ignition changed to EZK system, two knock sensors added to engine.
In nici un caz un model din 1978 nu are de impartit mare lucru cu unul din 1995 (cu motor de 5,4 si filtru de polen);
Ca sa stai linistit ar trebui ca masina sa fie mai veche de 1980; 1980 si 1981 sunt ani in care s-au facut destul de multe modificari - si masinile s-au produs asa pana in 1982-1983;
Pe de alta parte am inteles ca masinile pana in 1980 aveau directie mult mai proasta si imprecisa. Din aceasta cauza marja de eroare este foarte mica. Vreau ca masina sa fie dupa 1980 - dar daca trece de 1981 risc sa nu o pot inregistra ca vehicul istoric.
Intreaba la: http://www.retromobil.ro/ si posteaza aici ce raspuns ai primit (pe mine sigur ma intereseaza). Oricum ca sa ai sanse masina trebuie sa fie mai veche de 30 de ani / deci 1982 este deja foarte la limita.
Last edited by Motanul; 18-04-12 at 17:05.
|
|
|
19-04-12, 22:39
|
#89
|
Stage 1
Join Date: Jul 2010
Posts: 18
|
Re: Porsche 928 in RO
Un exemplar din anii '80-'83 in stare buna este, nu greu ,ci extrem de greu de gasit chiar si afara.Cu 5-6000 de euro gasesti doar epave, in care oricat de multi bani ai investi, nu o aduci in veci la nivelul unei masini originale si bine intretinute. Eu am invatat asta pe propria piele si am ajuns la concluzia ca m-a costat mai putin sa dau 23000 euro pe 928-ul meu din '91 decat sa cumpar un chilipir cu 8-9000 de euro si sa bag bani in el lunar. Sa fim sinceri acum, 928-urile sunt deja niste masini vechi, la care se pot strica multe chestii iar diferentele dintre un model din '80 si un GTS sunt imense la toate capitolele. Eu am fost fan 928 de cand ma stiu, si crede-ma ca desi am plecat sa caut 928-ul "perfect" cu 26000 de euro in buzunar, mi-au trebuit cam 2 ani sa gasesc masina in potrivita, adica 100% originala si 100% functionala. Acum n-as mai repeta experienta pentru ca la urma urmei sunt doar niste masini si nu merita agitatia, dar daca ai o tacaneala trebuie sa-ti faci damblaua pana la capat.
|
|
|
26-04-12, 17:24
|
#90
|
Stage 5
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of: [PORSCHE]
|
Re: Porsche 928 in RO
Eu nu as fi asa pesimist. La emisiunea wheeler dealer au gasit un exemplar ok cu 1400 lire. Motivul pentru care l-au cumparat asa ieftin a fost ca vopseaua era crapata si arata nasol (tot felul de mici indoituri). In plus, franele erau blocate.
Au schimbat etrierii, au vopsit integral masina, au schimbat switchul de ridicat farurile (initial nu se ridicau) si au schimbat jantele cu unele originale (masina avea BBS-uri). Costul total a ajuns pe undeva pe la 3000 lire.
Masina mergea si arata demential. (era cu BC, piele la interior etc).
Am gasit in UK vreo 2-3 masini la 2500 lire care aratau la prima vedere foarte bine (mai bine decat cea cumparata in emisiune). La o adica imi permit sa iau una din uk doar pentru piese la acest pret - masina donatoare de piese.
Partea proasta este ca eu vreau musai cu volanul pe stanga. Si aici am o problema. (nu gasesc la un 5000-6000 ceva cu bord / interior bun / motor+ CV buna).
Nu vreau o masina cu bord crapat sau scaune vai de mama lor. La frane sau caroserie as face rabat - la interior / motor nu.
Ar mai fi o parte proasta: M-am hotarat ca vreau motorul de 4.7 310 CP. Asta reduce si mai mult probabilitatea sa gasesc ceva.
|
|
|
|
|