Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > MASINA MEA > PORSCHE > Masina mea Porsche

Reply
 
Thread Tools
Old 21-06-13, 11:02   #181
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am scos fusta din fata (avea vopseaua crapata pe ea + lovita de pietricele) si aripa stanga fata pentru ca avea pe sub vopsea niste umflaturi mici nesparte (de rugina evident).
Cu fusta am scapat fara probleme - nu are nicaieri vreo strapungere. E deja gata pentru vopsit.
Aripa din pacate are cateva mici strapungeri. Ma bate gandul sa o galvanizez dupa ce fac inlocuirile necesare. Aripa nu avea kit in rest, linia este buna si merita salvata (avea kit doar local unde erau punctele de rugina)




M-am gandit si la un posibil upgrade. Masca de plastic de la fusta este in regula (nu este sparta sau crapata). Problema ar fi ca este foarte larga (pot sa treaca prin ea si pietricele de 2 cm si sa-mi sparga radiatorul (care este foarte greu de gasit din ce am vazut pe interne). As pune o grila mai deasa acolo.
Scutul metalic + grila asta ar fi suficiente pentru ca radiatorul sa fie protejat.

Last edited by Motanul; 21-06-13 at 11:18.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 14:20   #182
ionut924

Stage 3
 
Join Date: Nov 2011
Posts: 99
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

conducta cu inel mic care merge la regulatorul de pe galeria de admisie.
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	Fotografie0154.jpg
Views:	35
Size:	936.7 KB
ID:	2803251  
ionut924 is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 18:13   #183
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Din cele 2 care merg la regulator imi trebuie cea cu inelul mai mic (partea dinspre regulator). La mine arata altfel capatul dinspre distribuitor- dar imi trebuie doar de proba; ( o sa-l pun intr-o sticla sa vad cand da benzina si cand se opreste). Daca ai si surubul ala care se prinde in regulator ar fi cu atat mai bine.

Din ce vad eu in poza tu ai ambele conducte care merg la regulator. Aia lunga e cea care imi trebuie.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 18:15   #184
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Asa la ochi si din poza - cea lunga ar fi.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 24-06-13, 08:36   #185
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Piese de prindere fata usa:
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 28-06-13, 09:15   #186
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Piesele de prindere de la aripa galvanizate;


Ca si un sfat pentru cei care urmeaza sa faca acelasi lucru: curatati foarte bine piesele inainte (de vopsea, silicon, vaselina). Procedeul de galvanizare fiind chimic - unde au avut vopsea sau silicon nu s-a galvanizat. (am curatat abia acum cand erau curate si sub a ramas rugina).
Unde era curat - rezultatele sunt excelente.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 28-07-13, 17:47   #187
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Dupa aproximativ o luna am reintrat si eu in posesia masinii. Vreau sa-i dau de cap mirosului de benzina sau de vapori de benzina din habitaclu.
Am dat tot la o parte tot ca sa am vizibilitate asupra tevii de alimentare cu combustibil si furtunelor. Pentru un diagnostic complet va trebui sa merg maine la benzinarie sa umplu rezervorul full sa vad daca se umezeste ceva prin zona.

Daca nu se umezeste nimic (lucru destul de probabil - pentru ca am gasit uscat) as schimba garnitura de la busonul de benzina (vine ca piesa separata) si garnitura aia de cauciuc de pe teava groasa de alimentare (care separa suplimentar cele 2 spatii: habitaclu/exterior).
Ar mai fi ceva de imi scapa?

Last edited by Motanul; 28-07-13 at 17:52.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 29-07-13, 10:07   #188
frost_dani
Observator 4tuning

Stage 5
 
frost_dani's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,704
Member of:
[Observator 4tuning]
[Virtual Tuning 3D]
[Virtual Tuning]
[Echipa de sprijin]
[Nissan]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Mult succes in continuare cu proiectul .

Cateva poze mai recente cu masina ai?
frost_dani is offline   Reply With Quote
Old 29-07-13, 12:30   #189
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Masina este nespalata de 1 luna jumatate. Azi nu am timp sa o spal, dar de maine iau in calcul si un spalat si niste poze.

Din pacate lucrurile sunt foarte complicate cu mirosul de benzina:
- Pe dedesupt rezervorul e complet uscat.
- Pe deasupra am umplut toata conducta pana sus la gura si e totul uscat.
- La sonda litrometrica iar e totul uscat (asta presupun eu ca este sonda litrometrica - apare in imagini)

Tot ce este vizibil este uscat, dar un miros de vapori de benzina vine de la baza gatului rezervorului. Probabil este un por infim pe undeva (daca era mare trebuia sa curga - mai ales acum cand este gatul plin cu benzina) sau furtunul ala lung are un por pe traseul care nu se vede nici pe deasupra-nici pe dedesupt.

Adica va trebui sa ma complic sa dau rezervorul jos. (rechinul care detecteaza doar o parte de sange in 100 milioane parti de apa trebuie sa mai ia lectii de la nevasta mea ...)

PS: Garnitura de la buson deja am schimbat-o;


Last edited by Motanul; 29-07-13 at 12:34.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 29-07-13, 13:35   #190
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Ai schimbat recent filtru de benzina? cauta sub capota...si de acolo poate sa vina miros de benzina.

Ca sa dai jos rezervorul trebuie sa dai jos cutia....cel putin asa imi aduc aminte.
morghen is offline   Reply With Quote
Old 29-07-13, 16:27   #191
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Filtrul de benzina l-am schimbat de cand am luat masina. Si a picurat la inceput. L-am pus si scos de 3-4 ori pana sa fie uscat complet.

Special am pus sagetile sa se vada de unde vine mirosul de benzina (macar un lucru este cert). Ma nedumereste ca busonul nu are supapa de suprapresiune. Acum ca am pus garnitura noua cand l-am desfacut era aerul sub presiune (la 40 de grade nici nu este de mirare). Din schema o vad a o piesa separata complet de suprapresiune la capatul unui furtun...

Sa dau cutia jos acum este ultimul lucru pe care mi-l doresc
O sa retin acest amanunt pentru momentul in care vreau sa schimb/repar cutia.

Ma gandeam sa nu fi curs benzina pe materialul fonoabsorbant cu vreo ocazie si sa fi ramas mirosul impregnat acolo (la mana am verificat tot ce se putea verifica si este uscat-dar miros de benzina are chiar daca este uscat). Pana sa dau cutia si rezervorul jos as schimba materialul ala fonoabsorbant ca pare mult mai la indemana.

Last edited by Motanul; 29-07-13 at 16:34.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 08-08-13, 14:31   #192
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Stie cineva daca modelul asta de stopuri este original sau aftermarket?



Ca design ma tenteaza; dar vreau sa fie si original.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 19:10   #193
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Am hotarat sa vopsesc toata masina.
As vrea sa scot doar chederele care se scot usor, faruri, stopuri, semnalizatoare, spoilere, manere usi.
Ca sa iasa bine ar trebui scos si parbrizul si eleronul spate. Are cineva idee cum este prins modelul meu de eleron?

Evident voi renunta la stikerele cu logo-ul porsche de pe lateral.

Am curatat carpetele si presurile. Carpetele nu au iesit bine acolo unde erau decolorate. Presurile care evident sunt mai noi au iesit bine.


Last edited by Motanul; 11-08-13 at 19:39.
Motanul is offline   Reply With Quote
Old 11-08-13, 20:09   #194
morghen

Stage 5
 
morghen's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 3,142
Member of:
[Moderators]
[Racing Syndicate]
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

eleronul e prins cu suruburi
morghen is offline   Reply With Quote
Old 12-08-13, 09:37   #195
Motanul

Stage 5
 
Motanul's Avatar
 
Join Date: Sep 2006
Posts: 668
Member of:
[PORSCHE]
Default Re: Porsche 924 1980 125 CP

Eu la prima vedere nu le-am zarit - dar o sa ma uit cu mai multa atentie;
E greu de izolat - si chiar daca il izolezi cum trebuie tot nu poti sa vopsesti corect.
Motanul is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -