La sugestia lui aleks, vă spun şi eu povestea Ynei
Īn vara lui 2005 mi-am cumpărat primul oltcit, un club franţuzesc din 86, motor 1100 franţuzesc, cutie īn IV trepte tot franţuzească, etc, pe care l-am buşit la două săptămāni de la cumpărare
După alte 2 luni, l-am recarosat. Deci, noua caroserie era din 89, un fost Oltcit Club 11 RTA, iar motorul, cutia si restul de pe clubul avariat le-am transferat pe noua caroserie, pe care-am luat-o nuda, tabla si atat!
Aşa arăta după recarosare:
Īn august 2005, maşina mea se prezenta aşa: motorul 1129, franta, cv IV tr. fr., ulei MOBIL 10 W 40, baterie calciu 55 Amp. noua, pompa benzina noua, amortizoare fata Bilstein facute la Sibiu, noi, curele transmisie Bosch noi, bucse, pivoti superiori si inferiori noi, aprindere electronica, planetare, simeringuri, filtru ulei, etc, schimbate cu altele noi.
Tot atunci am adus primele īmbunătăţiri maşinii: Casco, inchidere centralizata, alarma, Duralube pus īn motor, halogene, spoilere fibra, bord inf.schimbat, huse piele, carlig tractare, canapele, mocheta, sorturi, antena, centuri retractabile, diverse aplice, stop frana spate plus multe altele.
Īn 18 aprilie 2006, am scos-o de la vopsit. Rezultatul?
Noile dotari, pe lāngă vopsea: baterie calciu 55 Amp. noua, curea alternator noua, bucse, pivoti superiori si inferiori noi, aprindere electronica, bujii Champion, capuri planetare Metelli noi, 4 cauciucuri vara 155/80 R 13 Michellin noi, 4 cauciucuri iarna 155/80 R 13 Matador noi ( fiecare cauciuc cu janta lui), ulei Castrol GTX High Mileage 15 W 40, Duralube din nou, huse piele, mocheta noua, centuri retractabile, buzzer faruri, buzzer marsarriere, pedale sport, covorase cauciuc noi, chedere portiere noi.
Toată investiţia din aprilie 2006 m-a costat aproximativ 60 milioane.
Īn iulie 2006 am tapiţat scaunele şi canapelele cu piele ecologică:
Pe 19 martie 2007, mi-am montat jenţile de aliaj, luate de pe un Axel avariat:
Īn iunie 2007, din motive de multiple lovituri (trei īn decurs de un an, toate fără vina mea
) pe partea stāngă, soldate cu aripa spate smulsă īn partea de jos, portiera buşită şi tot săraca aripă spate zgāriată de o portieră Şi toate cānd maşina se afla parcată (mai puţin lovitura cu portiera, eram īn mers şi m-a lovit un poliţai care cobora dintr-un taxi .. Plus diverse locuri īn care dăduse rugina cam tare, pentru că meseriaşii romāni la care am dus-o īn aprilie 2006 n-au binevoit decāt s-o vopsească şi.... atāt ! Nenorociţi.
Să revin
Pe 14 iunie 2007 l-am cumpărat pe ALF, un Club 11 RTA din '93 cu motor 1129 şi cutie V romāneşti, cu caroserie bună şi vopsit cu actuala culoare, albastru egee, pe care am transferat iarăşi tot de pe Yna, de la motor la centuri
Alf-ul īn proces de transformare īn YNA
Tot atunci am montat şi cd-player şi boxe Pioneer pe maşină şi, prin bunăvoinţa lui Pytik, tun de bas īn portbagaj
http://www.dropshots.com/zoom.html?l...4/b_152433.jpg
Old School National Meeting, in parcarea Iulius Mall din Iasi, 15 septembrie 2007:
https://forum.4tuning.ro/438-onesti/5...estenilor.html
Din primăvara 2008, YNA a căpătat şi o capotă bad girl look
După un an de stat īn garaj, din motive de stăpānă plecată din ţară, YNA mea a primit un motor de 1300 şi funcţionează impecabil