Pentru că în ultima vreme (să tot fie vreo 2 ani?) pe forumul nostru drag apar din timp în timp diverse domnişoare, (foarte interesante şi absolut respectabile, desigur) care fac valuri şi ne cresc pulsul cu postări pline de păreri sigure de cunoscătoare absolute, apariţii pe întreg forumul(în special în zonele cele mai vizitate), fotografii alese la întâmplare(o selecţie riguroasă de 2-3 luni se impune, e setul care le va promova spre celebritate), semnături şi avatare pline de culoare ( cu nuanţe din cele mai sclipitaore, texte asemenea cu postările şi flashuri din cele mai psihedelice) ne-am hotărât să vă aducem în atentie acele câteva femei de pe forum pe care constant le vedem postând cu calm, cu răbdare, pe secţiuni din cele mai ciudate pentru o fată, cu termeni pe care noi băieţii rar ne-am aştepta să le auzim din gura unor fete cu părul lung şi care ne-au sărit în ochi de-a lungul timpului pentru multe aspecte, nu numai pentru feminitatea lor (deşi lor nu calitatea asta le lipseşte, dimpotrivă).
Dacă aveţi idee despre ce vorbesc, o să înţelegeţi ideea topicului, dacă nu ştiţi încă, vă asigur ca ele însele va vor lămuri din descrierile muncii lor, pe care trag speranţă că le vom convinge să ni le povestească.
Aşa că, ţineţi un ochi aici aproape
Multumim frumos pt topic Il astept de cateva ore, au tot fost discutii despre treaba asta, dar inca nimic "vizibil", ma bucur tare mult pt initiativa si crearea topicului. Chiar unele dintre noi simteam nevoia sa avem ceva aparte si sa nu ne catalogheze lumea tocmai din cauza pitZipoancelor care apar cam o data la 2 saptamani pe forum, nu-i bai ca dispar la fel de repede cum apar, doar ca ar trebui sa cam inteleaga ca aici nu e un site de matrimoniale si nici vre-un myspace, motto-ul 4tuning este "Tot ce misca despre masini", deci cam pe asta se bazeaza tot forumul si cam totul ar trebui sa se invarta in jurul sectiunilor adecvate, insa in cazul in care habar nu ai despre ce este vorba, esti total pe langa si postezi doar sa te faci observata si sa atragi atentia, nu te astepta la "o primire calduroasa"
O sa mai postez ca am slava domnului mult de spus privind acest subiect
chiar nu ar strica sa mai vedem citeva exemple pozitive.sper sa vina fetele,dar sa fie si mai credibila treaba,ar fi bine sa povesteasca despre ele colegii,prietenii...cei care le cunosc le urmaresc de mai multa vreme.
as vrea sa citesc pe aici despre "CED","Pinkprobelady", "black pearl","AMBRA","roax" si restul fetelor despre care prea putina lume stie ca sunt fete,din cauza ca au multe alte merite considerate mai importante pe un forum de masini.
Eu nu pot spune decat ca am tot respectul pentru domnisoarele mai sus mentionate de Trixi (inclusiv ea, dar ca deobicei, este modesta). Ar fi "gagicile" ideale pentru multi dintre userii 4tuning care stiu cu ce se "papa" o masina.
Aceleasi lucruri nu pot sa le spun despre anumite persoane si permiteti-mi sa dau nume: joy4(alias roxanicutza), care inca persista pe forum cu mii si mii de prostii... plus celelalte usere (domnisoare) care au postat pe forum numai la sectiunea femei, doar pentru a-si elibera frustrarile de domnisoare ne... (scuzati-mi limbajul de porc misogin ce sunt). Dupa ce s-au facut in ultimul hal de ras, au decis sa se faca invizibile in spatiu si le multumim pentru asta.
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan] [Old School Cars]
Re: Pasiune versus fiţe
Acest thread imi da ocazia sa-i multumesc Ambrei ca de 14 ani este alaturi de mine si ma sustine si la bine si la rau , si mai ales pt momentele cand doar ea avea incredere in proiectele mele
De asemenea felicitari pentru:
Trixi ,pt. modul cum s-a implicat in evenimentele organizate de WSR
CED ,pt nivelul la care a adus masina,si in special pt ca o parte din lucrari sunt facute cu mana ei
Black Pearl , pt. cum se ocupa de intalnirile comunitatii aradene
Pinkprobelady , pt. munca depusa la Ford-ul Probe si rezultatele obtinute
multumim frumos criss!!!pt complimente,pt vizita si pt contibutie!
poate reusesti sa convingi domnisoarele sa vina si ele personal cu amanunte,poze etc...
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [NoSpeedLimit Romania Club] [Oltcit] [4Rally] [BMW] [FOTO]
Re: Pasiune versus fiţe
Frumos topic Aleks , desi ma gandeam la ceva de genul dar trebuie sa recunosc ca nu am avut curajul de a-l deschide, bine ca esenta care ai presarat-o topicului e una aparte si poarta semnatura ta.
Tin sa iti multumesc
Si sa le multumesc domnisoarelor care au dat dovada de adevarate tunăriţe , si si-au facut masinile dupa bunul plac dar si muncind la fiecare etapa prin care a trecut masina
Trixi , Ced, Ambra, Black Pearl, Pinkprobelady , Ada si celelalte fete despre care prea putina lume stie ca sunt fete .., care au adus masinilor lor un strop din frumusetea lor feminină si au avut curajul de a face cunoscut evolutia proiectului lor.
Trebuie sa recunosc celor spuse de Mustang, eu fiind aici moderator pe acest subforum tin sa precizez ca DA sunt fete care au intrat doar sa isi spuna offul de ofuscate sau ne..., si ne-au parasit ..uff
Quote:
Originally Posted by mustang
plus celelalte usere (domnisoare) care au postat pe forum numai la sectiunea femei, doar pentru a-si elibera frustrarile de domnisoare ne... (scuzati-mi limbajul de porc misogin ce sunt). Dupa ce s-au facut in ultimul hal de ras, au decis sa se faca invizibile in spatiu si le multumim pentru asta.
Quote:
Originally Posted by Trixi
poate reusesti sa convingi domnisoarele sa vina si ele personal cu amanunte,poze etc...
Majoritatea fetelor care au intrat aici cu scopul altul de a învăţa cu ce se mănâncă forumul este pe thread'ul "Cum arata userii comunităţii" acolo cum să spun eu este un fel de bar 4pitzi care atrag pitzi gen: " fatăăă îl şti pe X care are un xxxx cu motor "din ăla turbo " ,arată super are şi banii " şamd cu prostii de genul!
Ţin să apreciez că sunt şi unele tipe pe forum care îşi merită locul , dacă ar fi un test la femei pt a îşi face cont pe forum 70% să fiu modest l-ar pica,nu sunt misogin nu am nimic cu femeile ce iubesc maşinile/tuning majoritatea îşi fac cont pt ideea de mai sus gen matrimoniale !Sper să nu fiu înjurat că mi-am exprimat părerea mea personală
Observ că fetele aşteaptă pe cineva să spargă gheaţa, aşa că am rugat şi eu frumos pe cine mi-e mai aproape şi sper că va urma prima postare despre cum ajunge o fată normală, cu o maşină şi mai normală să spargă barierele şi să transforme totul într-o poveste interesantă
cam totul a inceput cind aveam 6 ani si taica-meu a cumparat primul motor. un simson 250 cmc, 4 timpi, care avea o camera al lui din apartamentul de 4 camere la bloc (noroc de faptul ca era la parter, ca taica-meu era in stare sa il urce si la etaj)
Pe linga faptul ca tatal meu m-a implicat in reconditionarea si intretinerea motorului, pe strada unde stateam la bunici locuiau campionul si vicecampionul national de motociclism 250 si 250 cmc special de pe vremea aia. iar in capatul strazii mele era startul campionatului de motociclism,organizat cam de 2 ori/an. ca urmare,la 6 ani am fost plimbata pe rezervoarele motocicletelor,la 7 ani deja am fost invatata ca nu aduce noroc daca o fata ureaza noroc inainte de start...si la 12 ani ma fugarea politaiul de il lua mama dracului,ca m-a prins cu radarul. eu cu un jupiter 350,el cu dacia din dotare.not fair..but usefull.
la 19 ani inca nu stiam sa conduc masina.de fapt nu aveam tangenta cu ele, dar am primit cadou 2 amici.un sofer de camion si un mecanic auto. atata o fo'.desi m-am opus..si mult timp nu intelegeam de ce anume trebuie sa am grija de inca 2 roti in dreapta....in 97 mi-am luat B-ul.
peste 6 luni deja eram in munchen dupa masini si cam 10 ani nu prea am apucat sa respir. import masini second,piese de schimb...in principiu 1 mill de km cu 3 masini proprii. limuzine,dieselari...masini germane.
in 2006 am suferit un accident destul de urat.deja eram membru pe forum..sunt multi de aici care au trait acele momente cu mine. 3 luni de zile,cit nu puteam nici sa dorm nici sa ma misc de la pc,citiva colegi au tinut atunci sufletul in mine.(multumesc baieti inca odata!) peste 3 luni am iesit sa invat short shift, ca piciorul meu era varza si muream de durere..dar apasam ambreiajul de nebuna...si a venit acasa suzie 1.
suzie 1,este swiftul meu din avatar.prima benzinara din viata mea.prima buburuza.prima asiatica.si primii draci ce aveam ca nu mergea masina!!!adica...eram eu neexperimentata cu ce inseama benzinara asiatica,cum am aflat abia dupa ce am terminat rodajul.
suzie a fost cumparata ca sa fie modificata, insa din cauza neintelegerilor pe care le aveam cu domnul sot,proiectul s-a oprit la o evacuare schimbata+xenoane si jenti cumparate. tot din cauza acestor neintelegeri,tot acest sot a fost directionat direct catre origini cind mi-a cerut sa rup legatura cu WSR-ul si sa mai uit de suzie,asa ca am divortat si am ramas si fara suzie 1...
peste 3 luni,bani imprumut si via germania.sus in nord am luat-o pe suzie 2.intre timp iubirea mea pt buburuza s-a transformat intr-o iubire irationala,trebuie sa admit.era tot ce imi doream.nu prea simteam ca ma intereseaza altceva.acolo,cind am urcat in masina...simteam ca am ajuns acasa.toate erau la locul lor...iar cind am pornit pana si maraitul ala obisnuit al alternatorului se auzea.eram in al 9-lea cer...
amicii..colegii,prietenii...toti m-au ajutat incredibil de mult.suzie 2 s-a facut frumoasa,a primit stopuri noi,jante,cauciucuri...in mare parte amicului meu drag,lu' otzy(proprietarul fordului porto,WSR)pot sa ii multumesc pt multe.a fost si este mereu alaturi de mine la bine si la greu.ca si toti amicii mei de altfel...nici nu am cuvinte sa multumesc suficient de bine tuturor.
acum..chiar am dat in manie cu swiftul.desi sunt consilier de vanzari pe land rover-jaguar,zilnic avand treaba cu masini luxoase si superluxoase,tot la buburuza mea trag si nu pentru ca sunt inconstienta. pur si simplu e o jucarie incredibila.doar cei care au incercat-o pot sa ma inteleaga.
am la activ cu ele 150.000 km.le cunosc si le ador....cei care ma cunosc,stiu foarte bine cit de tare
in poze:suzie 1,suzie 2 si je.(ca sa nu se mai puna problema daca sunt femeie sau nu)
In primul rand as vrea sa spun aici ca nu am facut masina asta ca sa ies in evidenta cu ea chiar daca este ROZ acea culoare care sare in ochi vrand nevrand. E doar pasiune si nu pentru roz ci pentru aceste bucati de fier pe 4 roti fara care viata mea nu ar avea sens.
Masina este un Ford Probe
2.0l 16v stock
Prima reconditionare a fost dintr-un tuning dezastruos intr-o masina originala cu toate componentele care ii lipseau originale din nou, adica:
bara fata, spate, faruri, stopuri, interior, halogene trapa si multe alte componente care fac o masina sa fie din nou originala.
Dupa un ani si ceva m-am gandit ce ar fi daca as incerca sa fac un tuning pe masina ( sa vad daca pot? daca o femeie poate?) asa ca am inceput cu ajutorul unor persoane la care le multumesc din toata inima.
- body kit - adus din USA (Millenium wide) bara fata, spate, praguri, umflaturi laterale
- jante: OZ Superturismo WRC (alb)
- Evacuare INOX Coloana completa de 60,3 si grosime de 2 mm cu terminatie cat back in 2 finale de carbon (totul facut custom, nu la comanda ci lucrat de mana, a mea)
- faruri, stopuri, semnalizari
- eleron finutz Wolf
- Suspensie LOW RIDER (pe perne de aer cu 10 jocuri)
- sonorizare HQ
- Interiorul este in lucru
Planuri de viitor sunt foarte multe pana la finalizarea proiectului meu cu aceasta masina dar prefer sa le tin secrete si sa va surprind cu ceva nou
In mare masina este facuta cu mana, sufletul si mintea mea, dar evident cu cateva ajutoare nu neaparat in a pune mana si a face ceva la masina dar am fost ajutata cu foarte multe sfaturi.
Mica mea poveste si evolutia masinii mele: Sunt sigura ca va veti plictisi asa ca rog doar interesatii sa citeasca)
Intro duminica dimineata m-am decis sa merg cu prietenul meu in piata de masini sa ne uitam putin la masini. El atunci avea o mazda 626 ani 80 si voia sa o vanda finca ii facea probleme usoare deja. Plimbandu-ne printre randuri ceva m-a aras atentia .. era un Ford Probe (lovit in partea dreapta, zgariat pe toate partile, vopseaua sarita si neintretinuta, orglinda rupta, interiorul era un dezastru si multe altele...astea finca nu a fost in mana proprietarului potrivit, parerea mea). Am ineput sa intreb mai multe detalii despre masina, motor, acte etc in acelat timp il intrebam pe prietenul meu daca e frumoasa, el nu era prea entuziasmat despre masina finca are o experienta acumulata dealungul anilor. Proprietarul cerea 4500 euro acum 6 ani pe masina eu neavand banii necesari si nici carnet de a conduce masina i-am propus prietenului sa cumpere masina daca tot voia ceva mai nou sa se foloseasca de ea un an de zile dupa care o cumpar eu de la el. Mi-a spus ca accepta cu o singura conditie, daca masina merge cat de cat ok pe drum...evident masina era un dezastru..piese pentru o masina americana erau greu de gasit chiar daca sasiul este japonez (mazda). Pana la urma a cumparat masina finca chiar avea nevoie de ceva masina ca mijloc de deplasare. Atunci am simtit va viata mea a primit un hop, o sansa in plus finca el va tine masina un timp in care eu trebuia sa aduni banii necesari.
Eu eram clasa 12 si parintii mei aveau o situatie materiala mai proasta asa ca nu puteam sa le cer bani pentru masina cat ca mama mea m-a ajutat cu aproape 1000 de euro pentru acest vis al meu cea ce nu era deloc indeajuns pt masina asa ca la terminarea liceului mi-am propus sa muncesc. In incinta unui service auto era un spatiu unde a fost inchis cu 2 ani in urma un magazin de piese auto si m-am gandit sa il redeschid cu un alt nume un alt brand. actele pentru deschiderea afecarii m-au costat 7 milioane (asta sa nu credeti ca e atat de greu, daca vrei ceva cu adevarat). Am deschis magazinul si i-am dat drumul afacerii, finca era in incinta unui service auto a mers.
Intr-un final am reusit sa cumpar masina si ii multumesc acelui om care intradevar este un OM!
Aici am inceput sa pun suflet in cea ce imi place
- am inlocuit micile ofuri ale masini si am ajuns si la vopsitor cu ea...era in cuptor gata de vopsit albastru subaru (imbracata toata in fuler)...uitandu-ma in cuptor a venit fratele meu pe acolo si a spus intr-o mica gluma " DE CE NU O FACI ROZ?" ) ) si la mine s-a aprins un beculetz..
- am epuizat toate nuantele de roz de la STANDOX in final sa imi dau seama ca nu imi place nici una rugandul pe vopsitor sa faca una custom cu mine ( RASPUNS: NU, nu ma bag la custom) asa ca am cerut eu cateva culori si am inceput sa imi prepar eu o nuanta in diferite capace de coca cola si am rausit. Masina a fost gata de circulat dar din pacate nu m-am prea putut folosi de ea...finca am intrat in spital cu probleme mari la stomac (ulcer)..asa am umblat luni de zile prin spitale..in perfuzi etc pana cand doctorii m-au trimis acsa spunandu-mi ca nu mai e nimic de facut decat cutit...am ajuns la 35-36 kg.
Am ajuns acasa...unde eram o leguma... nu puteam sa fac mai nimic...intr-o noapte am deschis garajul sa vad acel ceva pentru care am luptat atat de mult.
Am urcat in masina si am rasucit odata cheia in contact si am simtit ca vreau sa ma plimb putin...si asa am ajuns pana in germania si inapoi, evident obosita si cu dureri mari. Am parcat masina in garaj si m-am dus la culcare...cand m-am trezit am simptit ca ceva s-a schimbat...inima mea parca a crescut atunci am simtit cat de mult inseamna aceasta masina pentru mine. Si asa ma inceput sa o reconditionez sa ii ofer tot ce pot eu mai bun. Muncind la masina si pentru masina am inceput sa ma simt mai bine...sa prind pofta de mancare finca faceam ceva ce imi placea..asa cred eu. Simt ca masina asta a avut nevoie de puterea mea de a merge mai departe!
Am sa pun si cateva poze cu evolutia masinii
Intamplari sunt multe prin care am trecut cu aceasta masina dar sunt sigura ca deja v-am plictisit asa ca am incercat sa fac un rezumat pe scurt.
Eu simt ca intr-un fel sau altul aceasta masina mi-a salvat viata, deacea incerc sa ii ofer un viitor cat mai bun, o tabla cat mai curata, un motor functioal pentru tot deauna etc etc finca acest FORD PROBE merita !!!