Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente |
View Poll Results: Loganul pe roti sau pe capota?
|
Pe roti!
|
|
37 |
42.53% |
Pe capota! Pe lateral!
|
|
50 |
57.47% |
16-08-05, 21:56
|
#1
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Loganul pe lateral sau pe capota?
Va invitam sa va dati cu parerea si sa votati in fuctie de cunostintele voastre si de ce simtiti fata de acest model Dacia.
Ma refer la un test al elanului bine executat cu Dacia logan de serie.
|
|
|
17-08-05, 07:25
|
#2
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Testul facut de Antena 1 si proTv este masluit dupa parerea mea din urmatoarele motive.
1. Am fost acolo si am vazut multe aspecte pe care in punctele urmatoare le voi enumera.
2.Anvelopele erau Michelin, iar nici un model de serie nu se echipeaza cu anvelope atat de bune.
3.Geometria era facut si verificata inainte de test pe ce unghiuri?
4.Masina era ramforsata cu rolbar care rigidizeaza caroseria scazand enorm ruliul, trebuia sa fie fara rolbar de rigidizare.
5.Pilotul facea testul aplicand corectii la derapaje si manevrele astea la testul elanului se fac brusc fara corectii si ajustari.
6.Suprafata de rulare avea praf asigurand o aderenta redusa, sporind derapajul insa neasigurand o aderenta care prin frecare ar fi putut duce la rasturnare.rasturnati voi o masiona pe gheata la 60 la ora.
7.Masina a fost pusa la dispozitie de Dacia si nu a fost aleasa aleatoriu dintr-un parc, era o masina pregatita.
|
|
|
17-08-05, 10:45
|
#3
|
Ford Driver
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 2,611
Member of: [FORD] [FOTO]
|
eu sunt de parerea ca adevarul e undeva la mijloc...intotdeauna e undeva la mijloc. adika nu cred nici ca e atata de instabila cum au zis germanii, dar si romanii au exagerat putin! si in legatura de conditiile de teste eu zic ca ar trebui sa fie cat mai reale!! adika sa fim sinceri pe ce suprafata nu este praf, si ce sofer cand simte ca e pe cale sa i se rastoarne masina nu o redreseaza putin?
|
|
|
17-08-05, 14:14
|
#4
|
Stage 5
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
|
la testul elanului nu se rastoarna ... vezi testul facut de frantzuji la care masina dejanteaza la 80 la ora ... nu simulacrele facute la noi
daca poate fi rasturnata ... asta e clar
__________________
... masina de familie in 5 usi ...
|
|
|
17-08-05, 15:14
|
#5
|
Seat Driver
Stage 5
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,096
Member of: [SEAT]
|
loganul se poate rasturna..insa nu la 60 de km/h ....poate pe la 80-90 ....asta pt k este prea inalt si ingust
|
|
|
17-08-05, 21:56
|
#6
|
Stage 5
Join Date: Mar 2005
Posts: 4,212
Member of: [Opel] [PARTICIPANT CURSE]
|
ai dreptate mike20
|
|
|
17-08-05, 22:09
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"RA_2fast4u\"
eu sunt de parerea ca adevarul e undeva la mijloc...intotdeauna e undeva la mijloc. adika nu cred nici ca e atata de instabila cum au zis germanii, dar si romanii au exagerat putin! si in legatura de conditiile de teste eu zic ca ar trebui sa fie cat mai reale!! adika sa fim sinceri pe ce suprafata nu este praf, si ce sofer cand simte ca e pe cale sa i se rastoarne masina nu o redreseaza putin?
|
Incearca un testul elanului la 60-70km/h reali nu pe bord cu masina ta.
O sa fi surprins cat de in dificultate se pune.
Referitor la redresat, cand faci acest test nu ai voie sa redresezi, sa aplici corectii trebuie sa virezi violent ca un robotel.Asta e testul altfel cand vezi ca nu e bine nu mai rotesti in continuare de volan, acceleratia se tine absolut constant, nu reduci, nu accelerezi mai mult sa te scoata.
Nu e joaca cu testul asta.
Lumea e bine sa stie nu sa moara ca fraieri.
|
|
|
17-08-05, 23:38
|
#8
|
Stage 5
Join Date: Aug 2004
Posts: 1,491
Member of: [2 Roti]
|
Cate scandaluri si cata bataie de cap pt un c***t de masina.
|
|
|
18-08-05, 00:42
|
#9
|
Stage 5
Join Date: Jul 2005
Posts: 999
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
CATA DREPTATE AI
|
|
|
18-08-05, 10:29
|
#10
|
Stage 2
Join Date: Apr 2005
Posts: 65
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"SEBASTIAN\"
2.Anvelopele erau Michelin, iar nici un model de serie nu se echipeaza cu anvelope atat de bune.
|
versiunea de 8800 de euro vine cu anvelope michelin. normal ca restul sunt durerea, insa exista pe o varianta si anvelope michelin ca dotare standard.
cu restul punctelor sunt in mare parte de acord. romanii au exagerat. e adevarat.
insa nici nemtii nu s-u lasat mai prejos. imediat au declarat ca era vorba de o sesiune foto, si nu de un test al elanului. imo, masina asta nu se rastoarna la 60kmh, intr-un test executat corect. la 90-100kmh da. sunt sanse mari sa se rastoarne la un test corect.
romanii au condus prea soft, nemtii au vrut cu tot dinadinsul s-o rastoarne. testul elanului nu a fost in nici unul din cazuri realizat corect.
|
|
|
18-08-05, 13:18
|
#11
|
Stage 4
Join Date: Feb 2004
Posts: 274
|
Poate k nemtii au exagerat....dar nu in felul in care o fac cei de la Dacia .... pana la urma nemtii nu aveau nici un interes sa minta, pt k Logan-ul nu este o masina care sa faca concurenta masinilor lor si in al 2-lea rand nu invata romanii p nemti cum sa faca un test!
__________________
.....::::: Astra G 1,7 CDTi :::::.....
|
|
|
18-08-05, 21:15
|
#12
|
Stage 3
Join Date: Nov 2004
Posts: 92
|
Primul Mercedes A classe s-a rasturnat la 70 sau la 75 la ora la testul asta.Modelul de acum se rastoarna abia la 95 la ora.Asta am citit si eu pe undeva test facut tot de nemti deci daca nu au mintit cu masinile lor nu au de ce sa minta nici la logan.Poate ca i se si cauta defecte dar este oricum o masina destul de proasta din foarte multe puncte de vedere insa este doar putin mai proasta decat concurenta directa de exemplu decat chevrolet kalos.Oricum nimeni nu incearca asa ceva pe strada ce au facut ei acolo in teste sau daca incearca incearca pe raspunderea lor,oricum daca se intampla in realitatate masina nu va avea presiunea facuta,geometria,nu va fi strat uniform de asfalt cu aceeasi aderenta pe toate rotile.Conditiile de test nu au nici o legatura cu realitatea de aia nu cred ca este un test concludent.Mie mi se pare o masina pentru oameni care vor sa mearga normal cu ea si pentru asta este foarte buna.
__________________
C4 2.0 HDI Vtr Pack Rosu Lucifer
|
|
|
19-08-05, 14:39
|
#13
|
Stage 5
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,872
|
e ceva necurat cu loganu. prea multa importanta si de la nemti si de la frantuzi si de la toata lumea pt o masina ca asta. deci broblema nu e masina, altul e suptstratul dar nu-mi dau seama inca care-i treaba.
poate ne ajuta cineva mai in domeniu sa elucidam motivul atentiei cu iz de conspiratie acordata loganului.
__________________
"it's of bad taste not to mod your evo"
|
|
|
20-08-05, 01:02
|
#14
|
Stage 2
Join Date: Aug 2005
Posts: 60
|
pe capota le 80-90 km/h
|
|
|
20-08-05, 03:53
|
#15
|
Stage 3
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"tre\"
e ceva necurat cu loganu. prea multa importanta si de la nemti si de la frantuzi si de la toata lumea pt o masina ca asta. deci broblema nu e masina, altul e suptstratul dar nu-mi dau seama inca care-i treaba.
poate ne ajuta cineva mai in domeniu sa elucidam motivul atentiei cu iz de conspiratie acordata loganului.
|
.....hhmmm, adica sa fie vreo interventie a \"ajenturilor din strainezia\"?
nu m-ar mira sa inceapa o ploaie de accidente cu slowgun'u doar asa de faza...
|
|
|
|
|