Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente |
19-02-06, 10:36
|
#16
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
kane, motorul ala de 1,5 care avea 1300 cai, nu avea in comun cu motorul de serie decat blocul motor, care era luat de pe masini deja folosite(aveau circa 100000km la bord)
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
19-02-06, 11:47
|
#17
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"marius323\"
Arata frumos si poate va merge ok dar nu vad rostu celor doua turbine am un Audi de 2,2 litri si un turbo si are 300 hp si posibilitate de tuning pana la 560 hp cu putina straduinta dar nu este un BMW nu?
|
se poate sa vedem si noi masina ?? nu de alta, dar suna interesant, eventual posibil subiect de articol pe 4tuning.
ps: credeam ca e vb despre un sport quattro 2.2 20V de 300 hp.
|
|
|
19-02-06, 15:43
|
#18
|
Honda Driver
Stage 5
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of: [Honda]
|
mashinile sunt din ce in mai ushoare se foloseshte fibra aluminiu carbon shi alte aliaje banuiesc ca daca au facut acest motor ushor cum sa precizat la inceput e destul de ok kiar daca are \"doar\" 306 hp cum vb lumea pe aici
__________________
WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
|
|
|
19-02-06, 18:28
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,113
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Rosonic no ofense da' 306 cai pe un 3 litri BITURBO laso draq'!Vb cuiva de pe aici mai creste presiunea a iesit noul motor de 330 de cai si asa pana la 500!Mie unu mi se pare total ridicol acest motor!Sa mai invete de la audi, nu mi-o luati in nu me de rau ca si eu sunt fan bmw dar asta e ..............
|
|
|
19-02-06, 23:43
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Feb 2004
Posts: 1,804
|
asa cum mai spunea cineva era stupid sa intre in teritoriul M-urilor. este un motor nesolicitat din care se poate scoate mult. si nu ma indoiesc ca din cauza faptului ca e usor si ca are cuplu mare constant nu va fi da randament foarte bun.
|
|
|
20-02-06, 00:35
|
#21
|
Stage 4
Join Date: Jun 2005
Posts: 227
|
ciudata miscare a facut BMW.Nu vad locul acestui motor si nici nu inteleg de ce are doar 300 de cai.mult prea putin pt ce are i burta.
|
|
|
20-02-06, 01:52
|
#22
|
Stage 4
Join Date: Oct 2005
Posts: 184
|
Mda. Audi S6 de ce exista? Acelasi V10 de pe S8 numai ca pe S6 dezvolta doar 420 de cai. Poate ca sa nu ameninte vanzarile viitorului RS6? Exact asa e situatia si cu noul 335. Crezi ca nu puteau sa-l duca usor la 400+ cp, mentinandu-si fiabilitatea in acelasi timp? Daca faceau asta cine dracu mai platea diferenta de pret (care o sa fie cam de 20000) pt M care ar fi dezvoltat cu 10,20 cp mai mult?
335i, prin faptul ca este turbo va fii ft usor de modificat si adus la puteri mari cu costuri minime. Sincer, cred ca ar trebuii sa va bucure asta avand in vedere ca postati pe 4tuning.
|
|
|
20-02-06, 16:53
|
#23
|
Stage 5
Join Date: Feb 2005
Posts: 4,547
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Alfa_band\"
Rosonic no ofense da' 306 cai pe un 3 litri BITURBO laso draq'!Vb cuiva de pe aici mai creste presiunea a iesit noul motor de 330 de cai si asa pana la 500!Mie unu mi se pare total ridicol acest motor!Sa mai invete de la audi, nu mi-o luati in nu me de rau ca si eu sunt fan bmw dar asta e ..............
|
bmw nu vor avea nevoie sa invete de la audi! poate invers! btw acel motor de doar 300 cai va trage mult mai bine decat orice model de ~ 300 de cai de la audi! pt ca va avea cuplul pe toata gama de turatii din cauza celor 2 turbine (una pt turatii joase si una pt turatii inalte)
|
|
|
20-02-06, 16:59
|
#24
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Quote:
2 turbine (una pt turatii joase si una pt turatii inalte)
|
nu cred... mie mi se pare ca e cate una pt 3 cilindri. Asa vad eu in poze.
|
|
|
21-02-06, 01:20
|
#25
|
Stage 2
Join Date: Feb 2005
Posts: 36
|
Tehnologia BIturbo presupune folosirea de 2 turbine DIFERITE, pentru a se asigura o eficienta sporita pe o plaja cit mai larga de turatii, de unde si cuplul max atins la doar 1500 rpm, cum reiese din specificatii.
Intr-adevar, fluxul de gaze pt fiecare turbina e asigurat de 2 colectoare separate, dar in poza 4 se vede destul de clar ca turbina din stinga e ceva mai mare. BMW are de exemplu un motor diesel BIturbo (nu mai stiu exact care) cu 2 turbine diferite, asta de ce s-ar numi altfel?
Ce zici tu e TWIN turbo, adica 2 turbine identice (gemene).
|
|
|
21-02-06, 11:07
|
#26
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Turbinele sunt identice!!! Fiecare este atasata unui \"trio\" de pistoane! Ti se par diferite din cauza pozitiei pe care o are fiecare.
|
|
|
21-02-06, 16:50
|
#27
|
Stage 4
Join Date: Oct 2004
Posts: 219
|
Arata foarte bine motorul, singur caii nu sunt foarte semnificativ mai mari decat ai celui aspirat de 3000 dar sunt sigur ca se misca muuult mai bine.
Da, se pare ca turbinele sunt identice..
__________________
BMW 530d-M\\\ BMW MOTORSPORT DTMPOWER.net...
|
|
|
21-02-06, 19:49
|
#28
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE]
|
Cred ca o sa iasa ceva super din acest motor,
3L un plus
6L bmw are ceva traditie cu acesta arhitectura
biturbo miam - miam
306CP frectie vi se pare putin .... frectie..... asta e foarte bine, asta e un caz in care un chip face minuni, iar o schimbare de turbine/turbina, intercooler + alte elemente,
suna a posibilitate mare de tuning acest motor
|
|
|
21-02-06, 21:48
|
#29
|
Stage 4
Join Date: Oct 2004
Posts: 219
|
frectie nefrectie am zis ca este o diferenta mica intre motorul aspirat de 3000 cm cubi si acesta cu 2 turbine.... este doar o remarca nu inseamna nici ca e bine nici ca e rau...nu mai sariti ca babele alea in piata!
|
|
|
22-02-06, 10:13
|
#30
|
Stage 4
Join Date: Feb 2005
Posts: 252
|
Re:
eu zic ca e un motor de tranzitie.. banuiesc un pret mai mic.. si ca tot veni vorba... cred ca se discuta de o fiabilitate crescuta! ca doar nu degeaba... e facut cum e facut!
|
|
|
|
|