Discutii generale masini Discutii generale despre masini : Colt Legislativ, Taxa Inmatriculare, Intrebari-Raspunsuri, Recomandari, Accidente |
18-02-06, 11:09
|
#1
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Motor BMW 3.0 - 6 cilindri - biturbo
BMW va prezenta la Geneva noul motor biturbo de 3 litri:
- 6 cilindri in linie
- 3.0 litri
- doua turbochargere
- direct High Precision Injection
- realizat din aluminiu
- putere: 306 hp
- cuplu: 400nm, @1.500-5.800 rpm
BMW decalara ca la realizarea acestui motor s-a pus accentul pe reducerea LAG-ului, reducerea greutatii si cresterea eficientei.
|
|
|
18-02-06, 12:00
|
#2
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 1,889
|
2 turbine,306 cai...destul de super!
|
|
|
18-02-06, 14:44
|
#3
|
Stage 5
Join Date: May 2005
Posts: 878
|
Mie mi se pare stupid acest motor.Cel aspirat are 258 sau 265 CP,iar asta turbo doar 306.Probabil ca l-au facut pentru o curba de putere mai buna,si pentru a trage mai bine la turatii mici.Daca vrei sa mergi ca pensionarul cu 1500 RPM,Dieselul e mai indicat.Cresterea de performante maxime fata de versiunea aspirata nu prea e semnificativa...deci care e sensul ? O versiune ca lumea de ~400 CP ar fi intrat in conflict cu V8-ul de pe viitorul M3...dupa parerea mea e un motor care nu-si are locul in gama BMW.Pe de alta parte,nici motoarele Diesel cu putere mai mare decat cele pe benzina la aceeasi cilindree nu-si aveau locul in gama BMW,si cu toate astea se vand in draci...
|
|
|
18-02-06, 15:13
|
#4
|
Stage 4
Join Date: Oct 2005
Posts: 184
|
Eu zic ca isi are locul.
Potentialul de tuning va fii imens din cauza turbinelor. Nu mai trebuie sa cauti ca disperatul KIT de supercharger care se plafoneaza pe la 450-500hp.
|
|
|
18-02-06, 16:59
|
#5
|
Stage 4
Join Date: Oct 2005
Posts: 184
|
O sa apara 2 variante oricum...
335i (saloon/coupe) 306HP N54 in / 400nm expect 0-62 in 5.5-5.6 depending on gearbox
335si (coupe with ZSG) 330HP N54 /400+ nm but unknown , 0-62 in 5.2-5.3
|
|
|
18-02-06, 18:14
|
#6
|
Stage 4
Join Date: May 2005
Posts: 185
|
Si o sa tot apara variante pt ca asta e strategia... mai pui 10Cp mai ceri 3000euro. Deh e ultimul model
|
|
|
18-02-06, 20:00
|
#7
|
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 1,682
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Nissan]
|
adevarul e ca intr-adevar puterea e cam mica, dar poate ei au avut in vedere o fiabilitate mai mare( dace era cazul, ceea ce nu cred) si poate si un consum mai mic. poate nu mai mananca atata benzina ca cele aspirate. ar mai fi posibilitatea sa fi fost si creat special pt WTTC. NU L-AU FACUT EI DEGEABA.
__________________
got smoke, will travel
|
|
|
18-02-06, 22:35
|
#8
|
Stage 3
Join Date: Jan 2006
Posts: 87
|
Arata frumos si poate va merge ok dar nu vad rostu celor doua turbine am un Audi de 2,2 litri si un turbo si are 300 hp si posibilitate de tuning pana la 560 hp cu putina straduinta dar nu este un BMW nu?
__________________
Life begins at 1 bar...... but always needs more
|
|
|
18-02-06, 22:48
|
#9
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"marius323\"
Arata frumos si poate va merge ok dar nu vad rostu celor doua turbine am un Audi de 2,2 litri si un turbo si are 300 hp si posibilitate de tuning pana la 560 hp cu putina straduinta dar nu este un BMW nu?
|
ce cuplu ai, si in ce interval de turatii este la valoarea maxima?
Si ce audi e ala de 2.2 si 300 de cai de fabrica? Intreb ca nu stiu...
|
|
|
18-02-06, 22:59
|
#10
|
Stage 4
Join Date: Oct 2005
Posts: 184
|
Probabil ca S2. Super masina. Pana la 560cp e cale lunga totusi. Am un prieten cu un S2 de ~550 de cai si a bagat cam 20000 euro numai in motor.
|
|
|
18-02-06, 23:01
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Jan 2006
Posts: 87
|
Este un s4 si are 230 cai de fabrica doar ca un tuning de 50 euro nu mi se pare o avere si ai 295 cai si 460 cuplu intre 2300 si 4600 si surprixa este ca poti ajunge la 280 km/h foarte usor
|
|
|
18-02-06, 23:22
|
#12
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Pai atunci hai sa nu mai facem comparatii intre motor cum iese pe usa fabricii si motor modificat... ca nu-si au rostul!
|
|
|
18-02-06, 23:29
|
#13
|
Stage 3
Join Date: Jan 2006
Posts: 87
|
Faceam doar o comparatie intre un motor care sa fabricat acum 13 ani si poate a fost proectat mult inainte si tehnologia BMW din 2006. SCUZE
|
|
|
18-02-06, 23:37
|
#14
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of: [Super Moderators] [Moderators] [4 Speed Squad] [Observator 4tuning] [REDACTOR 4TUNING] [PARTICIPANT CURSE] [VW]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"marius323\"
Faceam doar o comparatie intre un motor care sa fabricat acum 13 ani si poate a fost proectat mult inainte si tehnologia BMW din 2006. SCUZE
|
Nici o problema... dar gandeste-te la ce norme de poluare sunt supuse motoarele care se produc acum, plus ca scopul acestui motor nu e sa fie cel mai puternic.... am zis in primul post ce au declarat cei de la BMW de la acesta, LAG mic, sa fie usor si eficient.
|
|
|
19-02-06, 00:50
|
#15
|
Stage 4
Join Date: Oct 2005
Posts: 184
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"marius323\"
Faceam doar o comparatie intre un motor care sa fabricat acum 13 ani si poate a fost proectat mult inainte si tehnologia BMW din 2006. SCUZE
|
Mda, si BMW a avut acum 20 si ceva de ani motor de 1.5 turbo care, folosit in formula 1 a ajuns la 1300 de cai deci... what's your point?
|
|
|
|
|