Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Legal-Racing > LEGAL RACING BUCURESTI 16 Septembrie orele 20 - NOCTURNA

Reply
 
Thread Tools
Old 11-09-06, 23:43   #31
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: grupa C

Quote:
Originally Posted by zGb View Post
realizezi faptul ca nu vreau sa va fac voua un deserviciu...aruncasem o intrebare...nu ma intereseaza grupele masina n-am facut-o pt legal racing sau ilegale...am facut-o pt mine sa ma simt eu bine in ea

la libere o sa fie tare cred...apropo sper ca pot sa ma dau si la grupa C
Doar la grupa de baza altfel se da peste cap organizarea, locatia nu permite !
Hotararea e luata.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 02:08   #32
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: grupa C

mi-am dat seama intre timp ca vorbeau baietii pe aici ca nu-l lasi pe r5 alb la C

m-as fi dat si la c si la d.....distractie sa fie in primu rand!
__________________
Best Impreza Exhaust Sound
We don't call FWD's as cars. They are "moving equipments"
zGb is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 06:24   #33
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: grupa C

Nu era o hotarare pentru cineva anume.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 06:24   #34
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: grupa C

fisa tehnica e simpla a mai spus rew cod motor B18FT.
440 / 460 1,7 Turbo, 1/91-12/96, 1721, B18FT, 90 / 122. 440 / 460 1,7 Turbo, 8/88-Modell 90, 1721, B18FT, 88 / 120. 440 / 460 1,7 Turbo, Modell 90-7/96 ...
au fost doua versiuni de 120 si 122 cp, atit
omul il are omologat exact acest motor pe masina.Multumiti?
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 06:26   #35
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: grupa C

Vreau sa cunosc sursa de informare. 480?
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 06:30   #36
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: grupa C

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Vreau sa cunosc sursa de informare. 480?
sunt modelele de volvo care au avut acest motor. VOLVO 440 , 460 si 480
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 06:39   #37
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: grupa C

Ce e asa de greu o fisa tehnica, sunt doar curios ce-mi spui tu stiu si eu.
In principiu nu am nimic impotriva niciunei masini, insa se pare ca voi care aveti masini similare vreti sa scapati de concurenta in clasa respectiva.Va e frica de canibalizare. OK va inteleg.
Nu-l subestimati pe Zgaiba, pentru ca e f tare.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731

SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 06:48   #38
bogdan_kwx

Stage 5
 
Join Date: Jul 2005
Posts: 1,389
Default Re: grupa C

))
ce gluma de ora 7,ala cu 5 se da si cu zgaiba si cu toata lumea , nu fuge de nimeni dar de ce oare toata lumea a inteles altceva din regulile asta ?
bogdan_kwx is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 07:03   #39
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: grupa C

eu cred ca "lumea" a inteles, insa se face ca ploua
yknot is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 07:04   #40
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: grupa C

Sincer asta cred ca la grupa B concurenta e f mare si in special se da in zona lui R5Turbo.
E clar ca propietarii de R5Turbo se cunosc, formeaza o mica comunitate, se ajuta si vor sa evite canibalismul incercand sa-si imparta zona de influenta.
Din pdv sportiv nu este ok ca o masina sa se dea in alta grupa decat cea corecta pentru ca slabeste grupa, scade concurenta, pe unii ii face sa fie mai putin competitivi sa se culce pe urechea bleaga.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 07:06   #41
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: grupa C

Trebuie clar ca sa se dea cursa in clasa si de aici sa rezulte cel mai bun.
Pe viitor vrem sa permitem accesul la superioare cu conditia ca un sezon sa fie doar in acea grupa.
Deci grupa cu care incepi anul sportiv il si termini.
Oricum restul e de discutat.
Acum nici macar nu stim sigur daca concursul are sa fie pe grupe sau vor fi doar libere...inca nu s-a hotarat.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 07:56   #42
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: grupa C

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Acum nici macar nu stim sigur daca concursul are sa fie pe grupe sau vor fi doar libere...inca nu s-a hotarat.
si cand vom afla? nu de alta,dar unii din noi bat vreo 500km pana la Bucuresti...si nu si-ar dori sa vina doar pentru libere...si daca va fi pe clase,macar vreo diploma cu numele soferului,macar la primele 3 locuri din grupa,s-ar putea da?
__________________
Šjure: MY RENAULT5 AND MY KADETT TURBO WERE STATUS SYMBOLS, THEY WERE SYMBOLIZING ME BEING POOR.

www.completechip.ro
www.anulare-dpf.ro
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 08:02   #43
B39738

Stage 5
 
B39738's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,215
Member of:
[Streetline-CCC]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: grupa C

legat de canibalism la grupa B,nu cred ca R5 alb,care a ajuns la un standard mai inalt,mai este interesat de grupa de baza...cu totii mergem in configuratii net inferioare decat acesta,atat legat de mecanica masinii,cat si de electronica ei...


canibalism? eu zic ca exista deja la grupa B,cu sau fara R5 alb: fostul KWX,actual BIV, actualul KWX cu 1.7 turbo, Lucian cu Nova 1.6 Turbo, GAM-ul, SGM-ul cu 1.4 Turbo,Catalin cu COX-ul, Puiu la Braila cu R5,Johnny de la Craiova cu R5, eu tot cu R5...suntem destui...

R5 alb se pare ca a bagat frica in concurenti...eu unul am incredere inca in 1.4,configuratia de 1.7 imi displace,dar se pare ca este eficienta...nu-l cunosc pe rew (Dan), dar il felicit pentru modul in care se comporta masina...si ii doresc mult succes la grupa C,asta daca il veti accepta...

Last edited by B39738; 12-09-06 at 08:07.
B39738 is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 08:05   #44
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: grupa C

dintotdeuna au existat probleme cu r5-urile.... insa vad ca problema se acutizeaza pentru ca devin din ce in ce mai performante....
se desprind cateva idei de aici:
- pe cine deranjeaza intrarea r5-ului la C?...
- care ar fi problema daca posesorii de r5 se cunosc, se ajuta si se protejeaza?....
- nu cumva are de suferit spectacolul cursei datorita noii incadrari?

nu va chinuiti sa raspundeti la intrebari, sunt retorice!
__________________
samurai 4x4
yknot is offline   Reply With Quote
Old 12-09-06, 09:49   #45
zGb

Stage 5
 
zGb's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 1,999
Member of:
[Insomnia]
[Honda]
[SUBARU]
Default Re: grupa C

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Nu-l subestimati pe Zgaiba, pentru ca e f tare.
Sebi totusi imi vad lungu nasului...adica merci ca imi lauzi masina...trage intr-un mare fel dar r5 alb are cam cati cai am eu pe 1250kg deci nu e vreo jmecherie pt mine ... imi stiu limitele
zGb is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -