Go Back   Forum 4Tuning > www.4tuning.ro > ARHIVA > Arhiva evenimente > Legal-Racing > LEGAL RACING BUCURESTI 16 Septembrie orele 20 - NOCTURNA

Reply
 
Thread Tools
Old 05-09-06, 09:34   #1
ZoliaT
Administrator

Stage 5
 
ZoliaT's Avatar
 
Join Date: Apr 2003
Posts: 3,316
Member of:
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[Echipa de sprijin]
Exclamation Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

LegalRacing a stabilit noi ceoficienti de corectare pentru incadrarea in grupe

Astfel masinilor le vor fi aplicat un coeficient de echilibrare al grupelor

Iata coeficientii :

Coeficienti in functie de tractiune si arhitectura( Cta)

Tractiune spate 1,00
Tractiune fata 0,95
Motor central 1,10
Tractiune 4x4 1,15

puterea masini se inmulteste cu Cta si rezulta puterea dupa care se determina grupa de incadrare corecta.



Care e parerea voastra ?
__________________
| www.4tuning.ro | Masini de vanzare | Bazar Auto | Piese Auto ||
ZoliaT is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 09:43   #2
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

mi se pare un lucru bun coeficientul asta, se mai aseaza grupele
yknot is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 09:49   #3
daniwmk

Stage 5
 
daniwmk's Avatar
 
Join Date: Mar 2005
Posts: 1,787
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Quote:
Originally Posted by yknot View Post
mi se pare un lucru bun coeficientul asta, se mai aseaza grupele
da foarte buni coeficienti nu vor schimba foarte multe dar nu vor mai exista discutii de genul ala are tractiune spate sau 4x4 etc...
e un lucru bun introducerea lor.
daniwmk is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 12:30   #4
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

pentru mine e perfect ...io raman in aceeasi grupa ...altii vin sau pleaca din grupa mea ft tare )))
buna decizia
AlecsM is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 12:45   #5
RoSonic
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
RoSonic's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 5,778
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Din cateva calcule orientative.... modificarile de incadrare o sa apara de pe la grupa B: motoarele de 100-105 (stock sau impinse maxim) (care cred ca toate sunt cu tractiune fata) o sa ajunga in A - si deci o sa se scape de discutia cu limita dintre grupe ( cum au fost topicu facut de YDT-u)

- tot aici Tdi-urile de 130 (stock sau impinse maxim), la care iar era discutie fiind la limita dintre B si C, vor intra clar la B - ca au si ele fata

- la C unde incepeau sa apara 4x4 or sa fie masini care urca in grupa D, de exemplu Leonu lui Ceky

- la D o sa se clarifice pozitionarea celor cu motoare de 200 de cai.. de genul GTI, TypeR (ca erau la limita grupelor si ei) care o sa intre clar in D.

- la E .. tot ce e peste 219 cu tractiune 4x4 sare in F ; alta schimbare calibra cu motor turbo cu tractiune doar fata, coboara in D.

- la F .. toti care au peste 260 si tractiune 4x4 sar in grupa G daca sunt stock.. sau in H daca au una din modificarile care mai aplica un alt coeficient.

... cam astea ar fi miscarile in mare cu coeficientii noi.
RoSonic is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 12:49   #6
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Adica un Subaru nu o sa mai fie cu Nissan 350Z in grupa, sau cu Mustang, sau cu unele M3-uri. Foarte buna alegerea!!!!! Felicitari!!!!!!
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 13:06   #7
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Interesant. Se vor schimba mult grupele de pana acum.
Lucian is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 14:01   #8
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

au scapat de mine de la D
pepy is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 14:20   #9
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

la grupele pina in 160 de cai nu ar trebui facuta o diferentziere de genul asta pt ca acolo tractiunea fatza nu este dezavantajata in nici un fel
deabea de la 200 de cai in sus incepi sa ai dezavantaje cu tractiune fatza fatza de altele..
iar diferentza intre motor central si 4X4 mie mi se parea prea mica
__________________
Intre prieteni nu conteaza cine ajunge primul, conteaza sa plece amandoi odata.
pepy is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 14:21   #10
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

pt mine ca pui coeficient 1.000000000000000001 sau 1.25 este fix acelasi lucru !!
pepy is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 14:25   #11
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

alta chestie mi se par prea multe calcule de facut la insriere...
ar fi mai sumplu ca calculezi si sa maresti limita de putere pt tractiune fatza sau sa o micsorezi pt integrala
EX: grupa D 160-240 cai fwd----160-220cai rwd-----160-200cai 4X4
pepy is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 14:36   #12
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

exista masini cu motor fatza cutie spate , distributzie greutatii fiind asemanatoare cu cea la motor central dar nu identica aia cum se incadreaza?
pepy is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 15:02   #13
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

Quote:
Originally Posted by pepy View Post
au scapat de mine de la D
au scapat si cei de la D si am scapat si io ( cei de la E ) adik nici cu nos nici fara nu esti cu mine in grupa ..iti dau satisfactie la libere dak vrei asta k ne cunoastem si esti om serios :P...bafta
__________________
AlecsM is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 15:03   #14
AlecsM
Dream Squad Member

Stage 5
 
AlecsM's Avatar
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Dream Squad]
[4Rally]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

ce e mai interesant e ca am scapat de dezastruoasele Subaru ......dar nu de toate insa ...mai e unul p care-l salut si astept la start ... TUN !!!!!
AlecsM is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 15:13   #15
pepy
Vice Presedinte Speedline Motorsport

Stage 5
 
pepy's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 424
Member of:
[A.C.S. Speedline Motorsport]
[Delta Racing Crew]
Default Re: Noi coeficienti pentru incadrarea in grupe ... 4x4 dezavantajat ?

cum calculezi pt o masina cu 170 de cai 4X4 si turbo aplicat(ex. NHT)
se incadreaza la G daca nu gresesc cu toti coeficientzii astia!!
masina aia este un exemplu de tuning si ambitzie dar nu va avea niciodata sanse in fatza unei masini de grupa G....
din nou zic ca e pacat in felul asta nu incurajam nici masinile nici oamenii cu potentzial....
pepy is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -