Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > 4Tuning International

Reply
 
Thread Tools
Old 04-09-06, 21:57   #1
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONEZE

Ca tot sintem aici o comunitate dispersata pe tot mapamondu',ce a condus/pilotat ,o face si o va mai face de acum incolo ,o multime de masini ca marca,productie si provenienta,sint curios de parerile voastre.
Eu sincer sint un fan japoneze,deorece tehnologia lor m-a uimit intotdeauna,americanele sint o enigma pt. mine (nu e de mirare in Europa),iar europenele sint vechi amici si aici ma refer si la marci premium ca Mercedes,Jaguar,RollsRoyce sau Ferrari ,adevarate uzine si bijuterii mecanice.
Pareri,experiente personale,orice,desertati aici.
__________________

Last edited by turbojack; 04-09-06 at 21:59.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 22:34   #2
CJ-01-WOB
Observator 4tuning


Stage 5
 
CJ-01-WOB's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 5,269
Member of:
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[REDACTOR 4TUNING]
[4Tuning International]
[VW]
[Nissan]
[Mitsubishi]
[Toyota]
[MERCEDES]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

''nascut si crescut in ......''
Romania - EUROPA

de unde rezulta ca 99,9 % din noi au condus primele masini cele europene
care dupa parerea meau ne-au influentat in stil , mod de condus , conceptie generala

dupa deschiderea altor orizonturi .. unii au acces si la alte motoare

cine nu e nebun dupa japoneze?

masina visurilor mele de cand eram copil e un FORD mustang , generatia anilor 65-70 ,
real america muscle .. real TORQUE!
aici a inceput sa imi zambeasca SKYLINE-ul si SUPRA (mai accesibile ca si mustangul)

dar tot mai e loc pt o limuzina mercedes in gandul meu


depinde f mult de om si de posibilitati!

NU trebuie sa ne multumim cu ce avem si trebuie sa ne dorim tot timpul MAI mult Pt ca numai asa putem sa ne ATINGEMM SCOPUL
Bafta la toti
__________________

Fresh Touring Origination
CJ-01-WOB is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 22:43   #3
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

Salut Turbo!!!

Parerea mea este ca fiecare din ele are un stil aparte, calitati si defecte!

Sa incep cu Europenele. Sunt masini in general mai sigure din punct de vedere al securitatii, mai rafinate. Au o anume elegantza care este ceva peste acea a Americanelor. Frantzuzoaiele sunt destul de manevrabile si au acea acceleratie destul de impresionanta, Germanele sunt incontestabil pe primul loc la confort si au o viteza de varf impresionanta (care vine cu tot cu cutie de viteze si aerodinamica). Dar in general nu vad europenele ca masini de acceleratie fantastica. E drept ca ultima generatie de masini au aceasta calitate. Dar ele sunt facute pt viteze mari. Ferarri, Porshe, Lambo....sunt intr-o alta liga....merita sa le compari cu Renault?

Americanele sunt masini in general cu motoare enorme...(vine cobalt SS si Dodge SRT-4 cu 2000cmc dar cate din astea vezi). La ei putrea vine din marimea motoarelor...si cu asta vine si cuplu impresionant. Dar nu au manevrabilitatea chiar asa sporita. Sunt destul de elegante dar...nu se compara cu Europenele. Vad ceva progres gen Chrysler 300, Hummer H2 (masina superba) dar mai e pana departe.

Japonezele...fiind intr-o tara aproape de Japonia sunt mai ieftine si mai numeroase deci am intrat in contact cu ele mult mai des in ultima vreme. Sunt masini extrem de manevrabile. Marea majoritate pot lua curbe pe care un VW sau Renault s-ar chinui...! Masini gen Honda ar trebui respectate mai mult (manevrabilitate incredibila, putere mare din motoare mici - peste 100cai/litru). Apoi vin masinile de raliu...Evo si WRX STI...care sunt destul de impresionante la acceleratie dar dupa 100km/h pierd mushchi (mai ales EVO). Skyline este o masina bine realizata la fel. Dar ca regula nu au o viteza de varf mare (mai putin Supra) si asta din cauza cutiilor scurte (pt acceleratie) si faptul ca aerodinamica este mai slaba. Ca motoare....au un potential mult mai mare de modificare decat europenele. Exemplu Skyline GTR (280cai)...cu un simplu chip poti sarii pe la 350-400cai!

Cat despre experiente personale...Am condus VW Golf Mk2 cl, Subaru Legacy GT (2000cmc Turbo, 240cai, 4wd, combi...e ok dar are multe probleme de fiabilitate si pleaca greu de pe loc - 1500kg), Honda Integra (1.6 , 125 cai...superba masina...o am de 2 ani si este fantastica..chiar daca este modelul cu puterea cea mai mica), Honda CRX Del Sol (1.6 , 170cai, are muschi dar parca nu imi place asa mult ca Integra inafara de motor si acoperisul decapotabil ) si o sumara experienta su un Nissan Primera 2.0 (pare ok, manevrabil dar nimic special).

Cam atat....sunt tare curios sa vad altii ce pareri au in legatura cu acest subiect (bine gasit turbo)
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 22:53   #4
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

aici copilu hai sa-ti explic eu ceva despre evo, dupa 60mph masina incepe sa mearga cum trebuie pana atunci nu prea merge la capacitatea iei si sa-ti mai explic ceva [...] pana nu conduci un evo in mai toate situatiile posibile nu te arunca la afirmatii [...] iti spun toate astea pentru ca din fericire am avut evo si stiu ce poate acu de exemplu testex un WRX si tin sa mentionez ca este cu mult sub nivelul evo , cand am sa termin cu ia trec pe skyline asa ca tu cauta de condu masini [..]si dupa aia vino si da cu presupusul !

totusi draculas putina diplomatie wob

Last edited by CJ-01-WOB; 04-09-06 at 23:05.
draculas is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 22:57   #5
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

Din aceste grupe am putea scoate supercars deoarece sint o grupa aparte.
Sa zicem ca ne-am incadra in 100 000 $ cu tot cu preparari.
In ceea ce priveste aerodinamica japonezelor te contrazic.Doar americanele ar avea ceva in minus in privinta asta (aici nu includ Viper,Corvette,etc).
CRX este o masina formidabila, cu sasiu copiat dupa Ferrari,insa la 1/10 din pret. Skyline am vazut preparata la 1000 HP.Incredibil dopaj.
Un lucru ce admir la americane este ca desi au motoare enorme,au scazut considerabil legendarul consum de carburant.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 23:00   #6
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

WRONG AGAIN turbojack consuma in continuare mult au Torqe cat china de mare n-au aderenta si pierd la 1/4 la greu dar pe viteza de tot si from a roll aici deja castiga oricum din clasa japo de viteza evo si honda rules ,tocmai acu se pregateste aci la mine in az un evo de 1200hp pe motor de 2.4l o sa fie o distractie sa`l vad la race track


si sa revin o masina american muscle nu e asa de scumpa la preparat iti garantez si face furori oriunde inafara de america .
De exemplu acu ceva vreme am vazut la track un tip cu un evo isi batea joc de corvette de viper asa la greu pentru ca masinile americane au o hiba , nu sunt bun la plecatul de pe loc .

Last edited by draculas; 04-09-06 at 23:02.
draculas is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 23:10   #7
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
WRONG AGAIN turbojack consuma in continuare mult au Torqe cat china de mare ... asa la greu pentru ca masinile americane au o hiba , nu sunt bun la plecatul de pe loc .

Din diagramele de fabrica rezulta altceva la consum.Aici ma refer la masini banale de strada ce au 4.0 cmc.conduse decent.
Intr-adevar nu am inteles chestia asta la plecatul din loc.Ne poti lamuri?
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 23:14   #8
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

in diagrame spune ca media de consum este de 25 mile pe galon dar asta in conditia sa meri doar cu maxim 65 si fara AC on iar referitor la plecarea de pe loc masinile americane nu au aderenta deloc majoritatea sunt rear whell drive si motoru li pe fata deci gandeste si tu
draculas is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 23:47   #9
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

Quote:
Originally Posted by draculas View Post
...masinile americane nu au aderenta deloc majoritatea sunt rear whell drive si motoru li pe fata deci gandeste si tu

Stiu io de ce vreau sa-mi iau acum sportiva cu 4Wd...
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 23:49   #10
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

DACA AI BANU IATI MITSUBISHI LANCER EVO si nu te uita la altceva sfatul meu
draculas is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 23:52   #11
Nicknamed_13


Stage 5
 
Nicknamed_13's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of:
[4Tuning International]
[Honda]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

draculas....din pacate m-ai inteles gresit si mi-ai dat peste nas fara rost.

Nu spun ca evo nu este o masina super....tractiunea 4wd are o mare influentza. Uite ca totusi am avut si o parere din partea unui tip care a trecut prin tot ce ineamna Skyline gtr, wrx sti, si acum are un evo 6.5 makkinen. Evo iti ia rasuflarea cu acceleratia ei dar toata lumea stie k la curse din start rulat nu sunt CHIAR ATAT DE FORMIDABILE! pe 1/4 mile sunt foarte rapide dar start rulat, ii poate veni de hac o masina cu o putere mai mica.
Daca nu te superi pe ce gen de circuit ai facut testele? Macadam, asfalt sau 1/4 mile?
Nicknamed_13 is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 23:54   #12
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

N-am atitia de pus pe tapet.Un 3000 GT VR 4,var primar cu Stealth ar fi suficient deocamdata.Scuza-ma, dar EVO e o masina de familie deghizata.Eu spuneam de o sportiva,deci trebuie sa si aiba fata de sportiva...
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 23:58   #13
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

pe tot felul de terenuri depinde 6.5 makkinen este nu chiar asa de stralucita din punct de vedere tehninc eu de exmplu am avut un 9 MR versiunea de top aici in sua si tin sa te anunt ca motorasu ala mivech rupe si sa-ti mai dau un hint modelele de dupa 2004 de evo au o mica chestie care le reduce handicapul la startul from a roll si anume ACD active diferential cu care poti muta puterea de pe fatza pe spate cum vrei tu deci din 20%-20% fata si 30%-30% spate masina devine ori 40%-40% fata si 20%-20% spate sau invers depinde cum setezi magaria 80% dintre posesori de astfel de evouri habar nu au ce e butonu ala acolo in stanga langa ala de reglat oglinzile asa ca ...
acolo la voi in new zeeland WRX sunt foarte po****re si foarte rapide si skylineurile la fel aici din pacate skylineul este ca-m interzis putine au mai ramas inregistrate ceea ce din pacate creeaza un handicap major pentru ca aceea masina face toti bani.
draculas is offline   Reply With Quote
Old 04-09-06, 23:59   #14
draculas


Stage 5
 
draculas's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of:
[4Tuning International]
Thumbs up Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

daca vrei sportiva HONDA S2000 este foarte foarte rapida sau o mazda rx-8 daca ai pe cineva care se stie la motoare rotative ,acel 3000 este twin turbo cu 6 speed manual ? pentru ca daca este twin turbo atunci i musai sa-i schimbi ambele turbine pentru ca vei fi socat cand te va lua unu cu motor stock si cu un singur turbo )
draculas is offline   Reply With Quote
Old 05-09-06, 00:03   #15
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE

Ai ghicit.E Twin,6 speed,4WD.Pai normal ca o iau in mintile ei si nu shuntata.
turbojack is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -