05-09-06, 00:47
|
#31
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
e aci au compresoare si se le ridica peste speedbumburi dar oricum mie unu immi provoaga dezgust dar ce sa-i faci fiecare cu pasarica lui zic eu
|
|
|
05-09-06, 00:50
|
#32
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
Aici este o alta regula idioata...daca nu e turbo nici nu merita sa te uiti la ea...
|
|
|
05-09-06, 00:53
|
#33
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
@draculas,spuneai ca ....are jafu numa 250 de cai putere la roata...
Cu ce ai masurat?Ai in curte dyno de integrala?E doar o curiozitate ,ca tot sintem la rubica "vs".
Cum se face ca nu ai recurs la o americana pursinge si ai ramas la o "jegoasa" de japoneza.
Posibil ca parerea si alegerea ta sa reflecte ceva vis-a-vis de titlul topicului ,ca sa revenim putin on-topic.
__________________
|
|
|
05-09-06, 00:58
|
#34
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
masina e testata pe un mustang dyno la MyNe Performance de aici din phoenix si atata mi-a scos se pare ca primul proprietar a prajit catalizoatoarele pentru ca mi-au spus baieti ca masina parca nu respira bine dar urmeaza sa le schimb si o sa vad dupa aia , n-am zis niciodata ca toate japonezele sunt jegoase m-am referit la jafuri de crx si accord de prin 85-98 si masina america nu imi iau din cauza ca nu sunt fiabile deloc nici chiar noul mustang care e facut in cooperare cu volovo nu e chiar asa cum ar trebui sa fie aceasta legenda de masina in 2006 deci raman la japo
|
|
|
05-09-06, 01:07
|
#35
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
Jegoase am pus in ghilimele.Tot respectul pt. ele.
Aici in Europa se zvoneste ceva despre fiabilitatea americanelor.Tu ca esti in "interior" poti detalia? Ce "crapa"?
Aici pina si BMW are probleme serioase cu electronica,ca de alte marci nu mai pomenesc.Cablurile electrice de la BMW se fac la Bistrita, iar turbinele la Turbomecanica .
Deci?
|
|
|
05-09-06, 01:10
|
#36
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
transmisia e proasta si motoarele slabe nu rezista la tortura ca si japonezele dar si aci bmw au probleme la electric dar de asta sunt japonezele asa de rentabile
|
|
|
05-09-06, 01:22
|
#37
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
Ce cumpara "pushtimea " la voi,Corvette sau EVO ?
|
|
|
05-09-06, 01:26
|
#38
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
depinde de ce au bani corvette isi iau aia de pe la 40 de ani astia ca mine cu evo restu acura integra eclipse mustanguri de prrin ani 90 honde la greu SRT-4 de la dodge si lista poate continua
|
|
|
05-09-06, 01:34
|
#39
|
Stage 5
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of: [Moderators] [4Tuning International] [PEUGEOT]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
Quote:
Originally Posted by draculas
...si lista poate continua
|
Baga lista sa ne facem o imagine.
Italienii sint axati pe masini mici, cit de mici ,care sa consume "un cazzo" ,adica nesemnificativ.Punto,Stilo,206,106,Panda,147.Clio. Conteaza enorm citi kilometri face cu un litru de carburant.Am amici cu delta HF Integrale,insa circula cu masina firmei si doar la fitze cu a lor.
|
|
|
05-09-06, 03:10
|
#40
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
hai sa va spun ce masini au pusti de pe aci , un fel de top
1.honda accord
2.honda crx si civic
3.dodge neon srt-4
4.ford mustang ani 80-90
5.acura integra
6.mitshubishi eclipse
7.nissan 240, 300,350z
8.golf gti
9.mitsubishi lancer evolution
10. subaru impreza toate modelele
11.camaro
12.corvette
13.chevrolet cobalt ss
14.bmw m3
15. dodge charger r/t
si cam asta ar fi mai sunt si alte modele dar sunt prea rare ca sa merite listate
hondele sunt preferatele lor pentru ca pretul de achizitie e mic si costurile de modificare sunt la fel mici
|
|
|
05-09-06, 04:48
|
#41
|
Toyota Driver
Stage 5
Join Date: Jun 2006
Posts: 928
Member of: [4Tuning International] [Honda] [Toyota]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
Quote:
hondele sunt preferatele lor pentru ca pretul de achizitie e mic si costurile de modificare sunt la fel mici
|
Mi se pare cinstit pt ca in fond asta inseamna tuning defapt.Ce farmec mai are sa-ti iei un Charger sau Corvette(care te costa o capitza de bani), masini "tunate" de la mama lor si sa te mai apuci si tu sa le mai dopezi cu spoilere, aripioare si cp extra, cheltuind inca o capitza de bani.
Miscarea de masini tunate intotdeauna a fost cel mai bine reprezentata in underground adik la I-legale...si acolo respectul il capata cei care au pornit de la zero si si-au facut un nume prin munca multa la masina lor de $3000 in care s-au mai bagat inca $$$, si tot atata timp si dedicare.Cei care-si iau masini americane mentionate mai sus de 400-500 cai stock pe bani multi, aia nu vor primi niciodata respectul de strada, a "baietzashilor cu honde"...
__________________
"I drift not because it is a quicker way around a corner, but it is the most exciting way"
Keiichi Tsuchiya (土屋圭市, Tsuchiya Kei'ichi) Dori-Kin (DRIFT KING)
|
|
|
05-09-06, 07:36
|
#42
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
acu sa nu exageram pentru ca aici dopaju nu sta in aripioare si in alte [..], aici sta in ceea ce se baga in motor de multe ori se iau jos si capotele ca masina sa fie mai rapida dar no un ford gt sau alt mastodont de sute de cai stock nu o sa fie la fel de bine vazuta ca un [..] cu motor de 2 litri din care s-au scos un numar semnificativ de cai putere .
Last edited by CJ-01-WOB; 05-09-06 at 07:43.
|
|
|
05-09-06, 08:59
|
#43
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 921
Member of: [4Tuning International] [Honda]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
Peste tot in lume se dau jos capote, se scot faruri sa intre aerul mai bine la motor si unii chiar fenteaza si isi dau jos sistemul de esapament chiar daca nu ai voie sa concurezi legal pe circuit (pe strada nu e noutate ca nu ai voie asa ceva). Sunt fan honda asa ca nu sustin ce ai spus despre modelele post 98 ("jafuri"). Sunt alte motive pt care honda este asa placuta de lume...pt mine cel putin nu au fost banii (puteam sa iau o toyota sau un nissan fara probleme)...Cat despre tunningul ieftin.....da este ieftin daca ii trantesti un turbo pe ea...si sari dintr-o data 150cai....dar dak o tii non-turbo asa cum e frumusetea la honda...iti vei da seama ca de la 200cai (type-r) la 300 te va costa o avere....la turbo e mai simplu. Am un tip care importa subaruri si a avut un STI de 400cai .... a facut si profit dupa ce l-a vandut. Honda se axeaza pe altceva si asta nu vede multa lume si le judeca dur....Sa vad si eu alte marci care scot peste 100cai/litru cu motoare non-turbo.
|
|
|
05-09-06, 09:09
|
#44
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
Wobule te tai sa mor io daca-mi mai editezi posturile aici e dictatura vere nu gluma ! VREAU REVOLUTIE SI SA-L VAD PE WOB FUGIND CU ELICOPTERU DIN FATA CALCULATORULUI !!! :P
|
|
|
05-09-06, 09:10
|
#45
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,079
Member of: [4Tuning International]
|
Re: AMERICAN vs.EUROPEAN vs. JAPONESE
apai daca vrei sa o lasi fara turbo pui in ea un JDMB16 si te-i scos urci frumos la 250 fara turbo dar daca-i mai pui si un turbo asa mic hmm nu-i bine de gandit
|
|
|
|
|