Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 26-06-06, 14:21   #1
MaTzA
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
MaTzA's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,596
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Fiat]
Default admisie/evacuare

Toata lumea stie k dk ai o evacuare de diametru mai mare ies gazele mai rpd...dar admisia...dk are un diametru mai mare decat cel stock???are vreo influenta???
__________________
unde se poarta stickerul
Bord cu leduri

GRABA stirca TREABA !!!
MaTzA is offline   Reply With Quote
Old 15-07-06, 01:03   #2
aXelstorm
Ford Driver

Stage 5
 
aXelstorm's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 336
Member of:
[FORD]
Default Re: admisie/evacuare

E discutabil...In primul rand, evacuarea trebuie aleasa cu mare grija, si mai ales detentorul(toba intermediara). Apoi trebuie sa mergi la un om care stie si are sculele necesare pt a face galeria de evacuare tip "serpisori". De ce e asa de importanta treaba asta: la evacuare, am observat ca primul segment al traseului are lungime diferita, functie de pozitionarea fiecarui cilindru, acest lucru ducand la evacuarea mai rapida sau mai lenta a gazelor din anumiti cilindrii, totul ducand la o pierdere de putere pe acei cilindrii care evacueaza mai greu gazaele arse. Problema e rezolvata de "serpisori". Detentorul - de ce asa de important - fara el poate aparea fenomenul de autoaprindere, si in acest caz pierzi tot ce ai dorit sa ai alegand folosirea unui sis. de evacuare sport. In general, tobele se aleg functie de nivelul de zgomot(cu cat mai lungi tobele cu atat mai liniste), iar atentie trebuie acordata tubulaturii(tevii) care trebuie sa fie cu 18-22mm mai larga decat originalul. Admisia e un pic mai dificil de modificat. In cazul folosirii unei prize de aer mai mari, poate aparea fenomenul de pompaj(e inversul cavitatiei creeate de o elice) ideea in sine, din cauza fluxului enorm de aer, aer care mai vine si cu viteza, se creeaza un curent de aer asemanator cu un zid de fluid in miscare, manifestarea masini fiind innecarea in plina repriza de accelerare. Recomand folosirea filtrelor de aer in con Mach (acel trunchi de con din plastic sau fibra de carbon in care se afla filtrul de aer con) acest dispozitiv fiind facut sa elimine pompajul si sa creeze un flux constant si totusi rapid de aer, care va fi benefic masinii. Admisia sport se va folosi numai alaturi de un traseu de evacuare sport, altfel singurul lucru pe care il va face va fi zgomotul placut.
Conul Mach pate fi studiat pe avionul MIG-21 iar efectele lipsei acestuia pe cazurile de prabusire ale avioanelor MIG 17/15/19 in manevre de picaj la viteze mari (800-1000km/h).
__________________
Ford SIERRA MK1 XR4i 2.8i K-Jet -ex 2.0i//imperial red//Ghia bodytrim//15" OZ wheels
aXelstorm is offline   Reply With Quote
Old 15-07-06, 12:25   #3
MaTzA
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
MaTzA's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,596
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[Fiat]
Default Re: admisie/evacuare

ms pt raspuns dar m-ai bagat putin in ceata cu o chestie... "Admisia sport se va folosi numai alaturi de un traseu de evacuare sport, altfel singurul lucru pe care il va face va fi zgomotul placut." adik dk nu avem admisie sport evacuarea nu produce nici un fel de crestere a puterii??? si i-ti multumesc inca o data pt raspuns
MaTzA is offline   Reply With Quote
Old 24-03-07, 13:49   #4
preda_arycy

Stage 2
 
preda_arycy's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 46
Default Re: admisie/evacuare

sal daca ar fi sa pun pe un logan diesel o toba mai mare doar ca sa faca 'galagie ' se intampla ceva ?
preda_arycy is offline   Reply With Quote
Old 24-03-07, 20:45   #5
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: admisie/evacuare

Quote:
Originally Posted by preda_arycy View Post
sal daca ar fi sa pun pe un logan diesel o toba mai mare doar ca sa faca 'galagie ' se intampla ceva ?
pui o toba sport daca vrei doar un sunet mai misto
daca schimbi si tubulatura si pui tevi prea mari( cu diam mult mai mare decat originalul ) ar putea sa fie o probl..nrest nu-i nimic

@matza : a mai fost discutat pe forum efectul acestor modificari, efectul se simte doar cand au fost facute alte modificari motorului ; o toba sport si un filtru sport nu iti aduc nici un cal in plus; daca schimbi tot traseul ar putea ajuta, dar repet..trebuie sa ai si alte modificari la motor , schimbarea filtrului de aer si a evacuarii ajutand sa scoti ceva mai mult din motor in urma altor modificari
sigur..sunetul obtinut dupa montajul acestor 2 elemente este cu siguranta misto indiferent de celelalte modificari aduse motorului
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 24-03-07, 22:43   #6
Doctorul

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 311
Default Re: admisie/evacuare

un traseu de admisie cat mai bun este unul care este cat mai drept...si tot odata si mai scurt si rece...de preferinta curbele traseului de admisie sa nu fi bruste ca sa nu impiedice drumul aerului....pt. performante cat mai mari un traseu din inox sau alte materiale ....
__________________
Doctorul is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 22:13   #7
sebaaa

Stage 5
 
sebaaa's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 1,662
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: admisie/evacuare

defineste un sunet sport..ce dracu inseamna asta la tine?
o sa fie un sunet relativ misto..k doar nu o sa sune a aspirator supraturat sau a rasnita
sebaaa is offline   Reply With Quote
Old 28-03-07, 22:16   #8
preda_arycy

Stage 2
 
preda_arycy's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 46
Default

dar voi obtine un sunet sport ?


sa orachaie ca un B M W peace:

sau ca un ...sl 55 amg (e una din masinile pe care lucrez)

Edit : nu mai folosii culori
WOB

Last edited by CJ-01-WOB; 29-03-07 at 21:59.
preda_arycy is offline   Reply With Quote
Old 02-04-07, 19:50   #9
Doctorul

Stage 5
 
Join Date: Jun 2006
Posts: 311
Default Re: admisie/evacuare

un bmw sau un mercedes are un motor mai mare ca loganul(cred ca de asta vorbesti)dar in acelasi timp si mai puternic,conteaza si cum sufla motorul
Doctorul is offline   Reply With Quote
Old 03-04-07, 12:14   #10
darkblack99

Stock
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 7
Default Re: admisie/evacuare

"In primul rand, evacuarea trebuie aleasa cu mare grija, si mai ales detentorul(toba intermediara)."
aXelstorm - poti sa mai spui cateva cuvinte? Eu mi-am scos toba intermediara si am pus, efectiv, o teava in locul acesteia. Stiam ca asta e cel mai indicat. Astept parerei. Multumesc
darkblack99 is offline   Reply With Quote
Old 10-08-07, 12:42   #11
nutzuXXL

Stage 5
 
nutzuXXL's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 2,097
Member of:
[VW]
[SEAT]
Default Re: admisie/evacuare

sal . de exemplu . vreau sa pun filtru sport +un mic reglaj la carburator + evacuare completa inox la un fiat ritmo 1.5 82 cai . vreau sa ma duc la cineva sa-mi faca o copie exacta a traseului/curbelor si sa-mi faca evacuarea mai mare de exemplu 50 -55 mm +toba sport . nu vreau prea multa galagie , vreau sa sune putin mai tare . si cu ce ar influenta motorul asa ceva ? ceva cai in plus ? ms
__________________

Last edited by nutzuXXL; 10-08-07 at 12:45.
nutzuXXL is offline   Reply With Quote
Old 20-08-07, 00:15   #12
Cypy...
VW Driver

Stage 5
 
Cypy...'s Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 675
Member of:
[VW]
[DACIA]
[Competitor CNCA]
Default Re: admisie/evacuare

maine am sa pun poze cu niste tobe REMUS care sunt modificate din galerie de un mecani la el acasa si masina nu are modificari lamotor dar va spun ca scoate un sunet super placut am sa pun si un vidioclip 3gp ca sa auziti si voi cum suna
Cypy... is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -