Quote:
Originally Posted by Viperila
la masini in general pe fata ai disc(prinde mai tare )decat pe spate unde ai tamburi asta e toata treba cu franeleiar dac ai o masina cu spate usor nu ai probleme la un burnout Bafta Burn!!!!!!!
|
Si ce te faci la masinile care au tamburi si pe fata?
Sau la cele care au discuri si pe spate?
Capacitatea de frinare nu este in functie de disc/tambur ,ci de acel obiect mic si dragut ce il aveti toti (care aveti masini) ,pe undeva intre rotile din spate,si se cheama repartitor de frinare,care face exact lucrul de care nu a-ti zis niciunul:regleaza forta de frinare pe spate in functie de incarcarea masinii.
Burnout-ul e simplu de facut,la FWD sau RWD.Cu 4wd n-am incercat.
La Fwd,tragi frina de mina blana,turezi in 5000-6000 de ture si lasi brusc ambreiajul.Daca tii "ghidonul" drept,vei raminea imobil cu fum sub roti,daca il vei misca putin,vei incepe sa descri cercuri.
La RWD calci cu dreptul calcii frina,virf acceleratie,stingul pe ambreiaj.Este important sa cunosti masina,deoarece frina nu se calca "blana".Fenomenul e simplu.La fel, turezi la peste 5000 ture,lasi brusc ambreiajul,rotile se invirt,iar descarcarea puntii spate ce se observa prin inaltarea caroseriei, va face ca frina pe spate sa lucreze si mai putin ,deci totul este sa te joci cu dozajul frinarii si a acceleratiei.
Daca vrei "drift" invirti de volan si lasi frina.Simplu.
Gume sa ai.