Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Generalitati tuning

Generalitati tuning Tuning, Sfaturi utile, Trend-uri, Noutati, Discutii, Generalitati

Reply
 
Thread Tools
Old 26-03-06, 10:44   #16
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: cum se face burnout??

omu cat traieshte invatza
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 30-07-06, 00:53   #17
NEOisme

Stage 2
 
NEOisme's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 23
Default Re: cum se face burnout??

Quote:
Originally Posted by TuningBoy
ce am zis sus e foarte clar ! ia-o logic:50/50 nu are cum sa fie ! p[e fatza trebuie sa fie mai mult ca forta(daca stii fizica) sa fie spre fata impinsa in momentul franarii ! 50/50 nu ar inseamna nik- egalitate nu are cum! iar pe spate nu are cum sa fie mai mare pt ca intr-o franare s-ar tarai rotile si nu e posibil asa ceva! sa-ti dau un exemplu f bun: ia o bicicleta si mergi cu ea,apasa ambele frane deodata,te opresti repede datorita franei de pe fata pt ca toata greutatea e transferata pe roata din fata! asa e si la masina !

ps:nu mai stau sa ma contrazic eu stiu cum e.daca tu vrei sa te contrazici nu ai decat dar n-ai dreptate
sau think about MOTO...cam asa au si ele...
NEOisme is offline   Reply With Quote
Old 01-08-06, 20:41   #18
ionosut

Stock
 
ionosut's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 8
Default Re: cum se face burnout??

am citit mesajele de aici si am invatat si eu ceva de aici apropo:am incercat si eu sa fac burnout cu dacia si mi-a murit motorul......................)
ionosut is offline   Reply With Quote
Old 02-08-06, 12:04   #19
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: cum se face burnout??

merge shi cu dacia da tre sa dai tare in ea shi sa itzi tzina shi frana de mana bine. am incercat personal ...merge
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 05-08-06, 14:45   #20
Viperila

Stock
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2
Default Re: cum se face burnout??

la masini in general pe fata ai disc(prinde mai tare )decat pe spate unde ai tamburi asta e toata treba cu franeleiar dac ai o masina cu spate usor nu ai probleme la un burnout Bafta Burn!!!!!!!
Viperila is offline   Reply With Quote
Old 11-08-06, 20:58   #21
turbojack


Stage 5
 
turbojack's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 2,768
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[PEUGEOT]
Default Re: cum se face burnout??

Quote:
Originally Posted by Viperila
la masini in general pe fata ai disc(prinde mai tare )decat pe spate unde ai tamburi asta e toata treba cu franeleiar dac ai o masina cu spate usor nu ai probleme la un burnout Bafta Burn!!!!!!!
Si ce te faci la masinile care au tamburi si pe fata?
Sau la cele care au discuri si pe spate?
Capacitatea de frinare nu este in functie de disc/tambur ,ci de acel obiect mic si dragut ce il aveti toti (care aveti masini) ,pe undeva intre rotile din spate,si se cheama repartitor de frinare,care face exact lucrul de care nu a-ti zis niciunul:regleaza forta de frinare pe spate in functie de incarcarea masinii.
Burnout-ul e simplu de facut,la FWD sau RWD.Cu 4wd n-am incercat.
La Fwd,tragi frina de mina blana,turezi in 5000-6000 de ture si lasi brusc ambreiajul.Daca tii "ghidonul" drept,vei raminea imobil cu fum sub roti,daca il vei misca putin,vei incepe sa descri cercuri.
La RWD calci cu dreptul calcii frina,virf acceleratie,stingul pe ambreiaj.Este important sa cunosti masina,deoarece frina nu se calca "blana".Fenomenul e simplu.La fel, turezi la peste 5000 ture,lasi brusc ambreiajul,rotile se invirt,iar descarcarea puntii spate ce se observa prin inaltarea caroseriei, va face ca frina pe spate sa lucreze si mai putin ,deci totul este sa te joci cu dozajul frinarii si a acceleratiei.
Daca vrei "drift" invirti de volan si lasi frina.Simplu.
Gume sa ai.
turbojack is offline   Reply With Quote
Old 13-08-06, 12:48   #22
Gogu02

Stage 5
 
Gogu02's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 329
Default Re: cum se face burnout??

Mai exista o varianta si spr sa nu ma injurati daca nu va iese: burnu se poate face foarte simplu fara nici un fel de ajutor fie el de la prieteni sau de la frana! Tot ce iti trebuie sa sa cunosti masina foarte bine si sa ai in sange chestia aia care iti spune exact cand sa faci o anumita miscare cand esti al volan (se numeste talent)! BURNU se executa simplu: cuplezi in viteza 1, turezi motoru cat sti tu ca daca dai drumu la ambreiaj rupi aderenta si dai drumu la pedala de ambreiaj; in moemntu ala se intampla un lucru: masina se ridica pe fata sau pe spate depinde de trectiune si cauciucurile nu mai pot adera bine la asfalt astfel incat masina nu se minca decat cativa centimetri. Bine inteles ca ele ating asfatu si se incing pana scut fum! Daca vreti sa incercati sa sugerez mai intai sa faceti treba asta pe gheata (se rupe aderenta mai usor)! Eu cand am incercat cu fosta mea DACIE din dotare pe gheatza am reusit sa ajung pana in treapa a cincea la 110 km/h desi stateam pe loc, pe asfalt mai mult de treapa a treia si 55-60 km/h nu am reusit!!!
__________________
P.S. Fiti cu capu pe umeri la volan! Imprudenta, prostia si teribilismu fura mai multe vieti decat viteza!
Gogu02 is offline   Reply With Quote
Old 24-08-06, 11:07   #23
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: cum se face burnout??

Quote:
Originally Posted by Gogu02 View Post
Mai exista o varianta si spr sa nu ma injurati daca nu va iese: burnu se poate face foarte simplu fara nici un fel de ajutor fie el de la prieteni sau de la frana! Tot ce iti trebuie sa sa cunosti masina foarte bine si sa ai in sange chestia aia care iti spune exact cand sa faci o anumita miscare cand esti al volan (se numeste talent)! BURNU se executa simplu: cuplezi in viteza 1, turezi motoru cat sti tu ca daca dai drumu la ambreiaj rupi aderenta si dai drumu la pedala de ambreiaj; in moemntu ala se intampla un lucru: masina se ridica pe fata sau pe spate depinde de trectiune si cauciucurile nu mai pot adera bine la asfalt astfel incat masina nu se minca decat cativa centimetri. Bine inteles ca ele ating asfatu si se incing pana scut fum! Daca vreti sa incercati sa sugerez mai intai sa faceti treba asta pe gheata (se rupe aderenta mai usor)! Eu cand am incercat cu fosta mea DACIE din dotare pe gheatza am reusit sa ajung pana in treapa a cincea la 110 km/h desi stateam pe loc, pe asfalt mai mult de treapa a treia si 55-60 km/h nu am reusit!!!
Gogule cu tot talentu ce zici u aici depinde shi de mashina shi nu compari gheatza cu asfaltul pe asfalt fara ajutor nu prea se face treaba asta ai nevoi e shi de frana pe ghetaza e altceva acolo nu ai aderentza shi e normal k mashina sa se comporte asha
__________________

WHEN TURBO SPINS THE BULLSHIT ENDS!!!
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 25-08-06, 07:49   #24
Gogu02

Stage 5
 
Gogu02's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 329
Default Re: cum se face burnout??

Mai citeste odata ce am scris, dar de data asta cu atentie!
Gogu02 is offline   Reply With Quote
Old 25-08-06, 11:42   #25
dubmaniacks

Stage 5
 
dubmaniacks's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,457
Default Re: cum se face burnout??

ela lela ... BURNOUT se face fara inima si cu mecanicu langa tine ... ce e asa greu de priceput? dai pedala si lasi de ambreiaj ... sa vezi efectu ... nu tre` nici frana si nici frana de mana ... doar tre` sa ai ceva sub capota ... si dupa cum am mai spus ... nu tre sa banesti de masina
__________________
EPIC FAIL!!!
Quote:
soosy wrote :
caut pleoapa gen clasica...adevarul este ca am gasit nou la 20 eu dar deocamdata fara fonduri si prioritar ar ramane chederele
sa vad cum intra ce si mai intra
dubmaniacks is offline   Reply With Quote
Old 01-12-07, 19:13   #26
skoda boy

Stage 5
 
skoda boy's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 411
Member of:
[SKODA]
Default Re: cum se face burnout??

Si o intrebare de la mine : cerculetele cum se fac ??ca am auzit diferite pareri dar.....Bafta
skoda boy is offline   Reply With Quote
Old 04-12-07, 13:45   #27
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: cum se face burnout??

a incercat si un prieten de al meu aseara, un burnout cu un opel vectra pe la vreo 125 caluti.
tractiune fatza.

a tras frana de mana la maxim, turata undeva pe la 5000 si a dat drumu la ambreiaj ca si cum ar pleca cu scartz.
...nimic
rotile de pe spate au ramas blocate, si masina a inceput sa se deplaseze incet in fatza.
nici un burn
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 04-12-07, 13:47   #28
phaeton
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
phaeton's Avatar
 
Join Date: Mar 2007
Posts: 954
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[VW]
[SKODA]
Default Re: cum se face burnout??

Quote:
Originally Posted by skoda boy View Post
Si o intrebare de la mine : cerculetele cum se fac ??ca am auzit diferite pareri dar.....Bafta
pt tractiune fatza...treapa 1 sau a2a ..in functie de masina
tragi de volan brusc, pisti frana de mana pana intra in derapaj, pedala la fund.
dupa asta o tii din ambreiaj

daca ai esp, mai greu sa dai un cerc calumea, pt k redreseaza masina destul de repede
phaeton is offline   Reply With Quote
Old 04-12-07, 15:32   #29
Urban_Racing
Honda Driver

Stage 5
 
Urban_Racing's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 1,492
Member of:
[Honda]
Default Re: cum se face burnout??

tractziune spate cam la fel k la burn numai ca tre sa te joci shi cu volanu !
Urban_Racing is offline   Reply With Quote
Old 28-12-07, 01:09   #30
Marius_mym89

Stage 5
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,620
Member of:
[VW]
Default Re: cum se face burnout??

Nu stiu..poate gresesc dar la masinile cu tractiune spate vazusem undeva ca sunt franele de pe spate facute sa nu tina ( aproape deloc nu chiar deloc). si asa cred ca se poate face burnout si pe loc...(eu am masina cu tractiune fata deci nu stiu sigur....
Marius_mym89 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -