ok am terminat si cu placa de presiune in care am facut o gaura in cert aproape complecta, si un disc de ambreiaj ... care numai disc nu era
mi-am invatat lectia minte sa nu ma joc cu ceva ce costa bani toata joaca m-a costat vreo 4 milioane (placa de presiune Bosch, discul de ambreiaj de la uzina, si niste placute de frana tot bosch [placute de frana pe motivul ca celelate erau prea dure si nu erau bune... of of ] + manopera)
- am aflat si culoarea masini mele care este alb boreal .... pacat ca nu am aflat inainte sa imi cumpar spreiul alb 13
acuma recent am avut iarasi niste probleme cu dacia ... (mi-am ars periile la electromotor) le-am reparat m-au costat 50 de ron (cu manopera cu tot) si merge masina dar...
acuma in ultima perioada am niste probleme foarte nasoale...
1) De cand mi-a schimbat placa de presiune, si discul de ambreiaj, pedala prinde numa jos (si e foarte nasol si nu imi place) si m-am gandit sa ridic un pic ambreiajul, macar un pic mai in sus, si la viteze de 40 km/h sau peste cand schimb viteza din 1 in 2 sau din 2 in 3 sau din 3 in 4 si/sau din 4 in 5 masina se tot smuceste se tot clatina din ce cauza poate fii asta? m-am gandit ca poate se ineaca motorul sau merge motorul in 3 pistoane din cauza bujiilor sau platina o fii veche, sau poate capacul delcou o avea ceva probleme ....
2) alta problema e ca dacia mea consuma 10 litri de benzina ... care mi se pare foarte mult chiar foarte mult si vreau sa reduc consumul ... cineva mi-a recomandat o reconfigurare de jigloare ... si mi-a recomandat sa il schimb cu cel acutal (1310) cu cel de 1300 si din start imi reduce consumul, dar nu o sa mai am demaraj sau nu stiu
cam ce imi puteti recomanda sa fac sa reduc consumul, m-am gandit sa imi pun instalatie de gas dar din pacate de bugetul respectiv nu pot face rost asa rapid
3) si alte probleme ce mai am ...e turometrul nu imi merge... imi arata la ce turatie e eronat, si cablul de kilometraj am dat intr-o zi peste o groaba sau habar nu am si nu mai merge, imi arata 0 km/h si nici cati km fac
. Daca poate cineva sa imi spuna care ar fii cauza si cum pot sa inlocuiesc cablu de kilometraj sau ce ar trebui sa repar si cablu de turometru ar fii super
4) am o alta problema iarasi .. cand ascult muzica sau cand e pornit motorul imi clipesc becurile asa rapid iar cand ascult muzica dupa ritm imi sare acul de la presiune ulei, si temperatura apa... un prieten mi-a zis ca face undeva scurt... dar unde nu am idee, poate ma puteti lamuri voi.
multumesc si sper sa ma puteti ajuta sa rezolv problemele si sa invat si eu ceva despre dacie ... sper macar ca pana in 2011 sa stiu sa mi-o repar singur
off topic
e adevarat ca din 2011 dacia nu va mai putea fii pusa in circulatie .. ma refer la daciile acestea vechi decat daca le pui catalizator si nu stiu ce filtru ?, poate cineva sa imi confirme acest mit ? ca deja incepe sa se aude din ce in ce mai des
multumesc frumos