Quote:
Originally Posted by scubiciflorin
nu cu 7000 ci cu 6000 un bmw seria 5 din 2003 2,5 diesel atat si ninic mai mult
|
Un bmw e60 din anul acela,la pretul acela....e clar...nu-si are rostul....
Totusi vorbim de un e60...nu se intretine cu un salariu de 15milioane facuti pe spate...si cu siguranta nu se incadreaza intr-un buget de 7mii de euro..(ma refer la achizitie..)
Deci 99% un e60 din vremea aceea la banii respectivi e unul ...cel putin obosit....sa nu zic unul distrus..
Problema romanilor este una simpla,sunt atrasi de chilipiruri..si prefera sa cumpere un e60 si sa-l intretina din dezmembrari...sau cu piese aftermarket de nici cei din china n-au auzit...
Ps: am vazut ca si-a achizitionat un opel vectra c,felicitari este o masina fiabila,am o ruda (apropiata) in familie care detine unul cu 2.2DTI si este un model FOARTE reusit si care in afara taxelor mi se pare un best-buy
Quote:
Originally Posted by Budy_
Gandire de om prost.E vre`o regula cu "bmw seria 5 rupt de toti tiganii cu 1000000 de km " ?? Masina difera de la om la om,depinde cat de priceput esti la masini si ce noroc ai,poti sa dai 15.000E pe o masina de 2-3 ani si sa iti pice motorul...mai bagi 2000E in ea... La masina e vorba de noroc si cat de mult cunosti marca respectiva.
|
Nu este deloc gandire de neam prost,poti sa te duci cu 10 mecanici dupa tine...sa o verifici sa fie Ceas..[elvetian chiar
)] si peste 2-3luni sa-ti cedeze ceva pe partea de amortizare..(sunt curios cum ai putea sa previi asta..)
Si dupa aia o sa observi..ca ai o masina ..destul de veche...care insa costa cat pentru clasa premium...