Go Back   Forum 4Tuning > Masini & Tuning > Discutii generale masini > Masini de serie

Reply
 
Thread Tools
Old 03-07-09, 15:22   #61
StreetStyle22

Stage 5
 
StreetStyle22's Avatar
 
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,919
Member of:
[DACIA]
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

Las ca vedem cat va costa sa refaci un motor de 1.6 bmw din 2000. Sa il refaci,adica fiecare piesa sa fie noua. Ce tehnologie are bmw,ma refer la motorizare ? Zicem de motoarele de 1.6,ca alea se cumpara ca romanul n-are bani de 2.5. Nu mai aberati atat cu bmw 1.6 si 1.8 Ce tehnologie wow pe bmw 2 valve pe cilindru,exact ca la Dacia,credeam ca e macar un 16v,dar e vai de capul lui. Ca idee E46 cu 1.6 8v,1.8 8v o ia pe coaja de la un lighean 1.6 16v,vorbim teoretic,timpi de 0-100 sunt mai mai buni la lighean.
Cand va lansa Dacia,modele noi care se va bate la pret cu un Bmw nou,atunci sa aberati.
slayersland-auzi,e facut loganul pentru viteze de peste 160 de km/h si nu stiu eu ?
Are forma aia si proportiile ca unii se folosesc de portbagajul mai mare ca la X1.
Unii sunt mari,si nu au bani de un passat sau o masina mai mare,lata,inalta si prefera logan.
Thomas Everywhere- pacat ca bemveu nu mai e cea fost,inainte era,cel mai tare la motoare aspirate,acum i-a intrecut Honda din 92 incoace.Nu mai e bmw ce a fost...acum toate firmele sunt dupa $ si mai multi $ si scot uratenii.

Last edited by StreetStyle22; 03-07-09 at 15:27.
StreetStyle22 is offline   Reply With Quote
Old 03-07-09, 19:17   #62
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

Quote:
Originally Posted by StreetStyle22 View Post
Las ca vedem cat va costa sa refaci un motor de 1.6 bmw din 2000. Sa il refaci,adica fiecare piesa sa fie noua. Ce tehnologie are bmw,ma refer la motorizare ? Zicem de motoarele de 1.6,ca alea se cumpara ca romanul n-are bani de 2.5. Nu mai aberati atat cu bmw 1.6 si 1.8 Ce tehnologie wow pe bmw 2 valve pe cilindru,exact ca la Dacia,credeam ca e macar un 16v,dar e vai de capul lui. Ca idee E46 cu 1.6 8v,1.8 8v o ia pe coaja de la un lighean 1.6 16v,vorbim teoretic,timpi de 0-100 sunt mai mai buni la lighean.
Cand va lansa Dacia,modele noi care se va bate la pret cu un Bmw nou,atunci sa aberati.
slayersland-auzi,e facut loganul pentru viteze de peste 160 de km/h si nu stiu eu ?
Are forma aia si proportiile ca unii se folosesc de portbagajul mai mare ca la X1.
Unii sunt mari,si nu au bani de un passat sau o masina mai mare,lata,inalta si prefera logan.
Thomas Everywhere- pacat ca bemveu nu mai e cea fost,inainte era,cel mai tare la motoare aspirate,acum i-a intrecut Honda din 92 incoace.Nu mai e bmw ce a fost...acum toate firmele sunt dupa $ si mai multi $ si scot uratenii.

Nu cred ca Honda bate recordu sa fim seriosi in asemenea motoare, las-o mai usor cu Honda ca nu sunt Dumnezeu pe pamant au destule bube in cap si Honda, te-ai interesat sa vezi cat costa o Honda la intretinere?? de bmw nu mai vorbim ca stim deja cum sunt bmw-urile ca s-au inmultit la noi in Romania dupa aderare ca Daciile sau mai bine zis ca ciupercile dupa ploaie.
Sa-ti mai zic o chestie: aproape toate marcile de automobile nu mai sunt ce au fost odata, cu globalizarea asta au luat unii de la altii tehnologie si s-au amestecat cu piese si motoare, bmw ia de la peugeot diesel si cati nu mai ia de la Peugeot, daca erau asa de tari puteau sa-si faca singuri diesel nu? si Honda imprumuta de pe la Toyota niste sisteme electronice asa ca nu prea mai sunt marcile care au fost odata. Referitor la Loganu cu motoru ala al lui ultra performant care vi se pare voua 1.6 16V e doar un motor imprumutat de pe Clio II din 2004 da un motor nou, fatza de 1.6 8V, daca stai sa compari motoru ca este Euro 4 cu al unui Bmw din 2000 si are Euro 3 poate chiar Euro 2 si de veche generatie zic ca nu-si are rostu, nu mai ridicati loganu atat in slavi ca oricum la 200.000 de km pica toata, e o masina atatia km si dupaia o arunci, dar romanu ne avand bani o carpeste si mai merge o viata cu ea, la fel cu 1310. Plus ca nu se compara tabla ca a unui bmw din 2000 si nu stiu ce bmw 1.6 8v din 2000 ai vazut tu, ca eu n-am vazut poate bmw din 90 si ceva, dar nu din 2000. Cand va face si Dacia ceva frumos si sa arate a masina si sa fie si ea in ton cu ceilalti producatori atunci no sa mai denigreze nimeni Dacia, ei nu sunt in stare sa-si puna discuri pe spate macar pline nu ventilate ca sunt prea scumpe, de ESP nu mai vorbim la 10.000 euro cat vine un logan trebuie minim sa fie ESP optional, dai bani pe logan dar tot asa ramane vad si uitate la esecu ala de suv sa vezi ce pot face cei de la Dacia si ce motorizari pot pune, chiar asa de slabi pot fi nu pot sa depaseasca pragu motoarelor de 1.6 si 1.5 cuprinse intre valori de 90 si 105 cai? bine ca nu au vrut sa puna si pe ala de 1.2 ca erau de tot rasu. Ajunge cu Dacia ca o sa le cada statutu iti zic eu. De 45 de ani de cand exista Dacia odata in viata nu reusesc si ei ceva bun , ma sa sti , uite ba au scos si astia ceva bun. Dacia va ramane tot un gunoi de doi lei.
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 04-07-09, 10:46   #63
chelloo83

Stage 5
 
chelloo83's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 335
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

mama la ce discutii s-a ajuns de la o simpla prezentare...
chelloo83 is offline   Reply With Quote
Old 06-07-09, 09:27   #64
ady4sql

Stage 2
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 46
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

Quote:
Originally Posted by slayersland View Post
Din '92? Iti iei una din 2000 si ceva cu banii de pe Logan, si e mult mai buna. Focal Utopia il poti baga in autobuz poate, nu in masina, are vreo 2 metri inaltime, insa am vazut masini cu difuzoare Canton din aluminiu cu tweetere din titan, puse optional cu un pic de efort financiar...Loganu ce ofera optional ca sistem audio? La mana a 2-a se merita sa dai pe o masina de genul cat pe un Logan. Plus de asta daca mergi mai repede nu ai cum sa-ti iei Logan din start, ca te duci prin copaci cu el...ramai cu rotile in aer mereu, are o forma si niste proportii, imi vine sa rad cand ma uit la el. Daca ai cartofi de carat e ok, sau daca mergi mai incet si ai fixatie cu "masina noua", insa peste 10 mii euro e sinucidere sa iei asa ceva...trebuie sa fii ultra-nationalist.
ma refeream la difuzoarele Utopia pentru masina, nu la cele de casa.......spune-mi si mie la 11.000 de euro ce masina NOUA iti iei cu dotarile de pe logan?????
ady4sql is offline   Reply With Quote
Old 06-07-09, 10:27   #65
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

Quote:
Originally Posted by alexei89 View Post
nu mai ziceti despre kia ceed ca e o masina buna ca e mai proasta ca loganul! kia ceed aia de o luati voi de la dealer-ul romanesc e facuta la turci si e de o calitate deplorabile, piesele facute de turci sunt scumpe si proaste pe cand piesele de logan sunt facute in tara si sunt mult mai ieftine si net superioare la calitate!

nu e nimeni obligat sa isi ia logan. daca vrea cineva kia, sa isi ia kia dar parerea mea e ca din toata asia decat japonia face masini mai bune ca loganul!
calitatea kya nu stiu cat de buna e dar sa stii ca piesele de logan sunt made in china si ambalate in romania. si nu zice ca manan *** ca stiu bine ce vb, am distribuit o groaza de chinezarii cu ambalaj romanesc.daca vrei piese de logan sa nu fie facute in chine tre sa iei de renault care costa....ca piesele de renault. asa ca nuj unde e investitia aia rentabila
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 06-07-09, 10:44   #66
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

Quote:
Originally Posted by ady4sql View Post
fooooaaaaaarte "buna" comparatia......vw golf 1 1983 vs. dacia logan 2009 ....... ma bufneste ........ plansul, din pacate
nu iti dai seama ca vorbim de doua masini diferite, de doua SECOLE diferite????
poate ca o sa ma acuzati ca ridic in slavi dacia, ca am eu vreun interes.....nu am niciunul; singurul meu interes este sa imi exprim punctul de vedere si sa aduc argumente sa il sustin
ok, cum am spus si mai sus, mergeti voi cu golf 1,2,3 cu pisicute din '92 cu opel kadett gsi, cu tot ce vreti voi, pentru ca eu prefer sa merg cu logan, din diferite motive
1. nu m-as impaca cu ideea sa se uite lumea la mine la semafor si sa zica "mama, ce cazan"
2. totusi, nu vreau sa vizitez benzinaria de 5 ori pe zi
3. vreau sa am o masina cu care sa nu fiu refuzat cand vreau sa imi fac "casco"
4. am totusi orgoliul (poate prostesc) sa fiu eu primul in talon ca si propietar
5. inca mai tin la tarisoara asta (nu de alta dar e tara in care m-am nascut) si cat imi sta in putinta vreau sa ajut economia si pe cei care inca mai produc ceva inafara de paguba
6. vreau sa stiu ca imi pot gasi piese de schimb in eventualitatea in care imi pica ceva la masina (pentru ca este inevitabil)
7. sincer, nu suport sa am numere de bulgaria
si lista poate continua
scz pt dublu post dar a trecut ceva timp si nu mai pot modifica
1 daca facem o comparatie logan nou 8000 euroi vs sa zicem alta masina sh de 6000 cred ca situatia va fi invers, uite`l pe ala cu ligheanul.
2ca tot faceai referire la golf 1... cu un g1 motorul de gti te asigur ca va consuma cel putin egal cu golanul tau, nicidecum mai mult
3cu casco e discutabil, in functie de ce masini vorbim
4daca asta e o dambla de`a ta e treaba ta, pe mine nu ma deranjeaza si cred ca nici pe ceilalti participanti la trafic
5daca tii la tara asta nu ai cum sa ridici in slavi dacia (a se citi renault) dc? simplu, cum am mai spus si pe alte topicuri, acum dacia nu mai e deloc dacia, e un mare renault, cand frantuzii au achizitionat nuj cat din actiunile dacia (sub jumatate ca cei de la dacia ramasese cu 51% sau 50+1%) au picat la intelegere ca ce se va produce se va numi dacia si ei vor avea drept de decizie final si concluzia? dacia made by renult, cei din conducerea dacia nuj daca mai au drept de decizie nici macar la wc`uri si banii se duc in buzunarele frantuzilor adica in mai putine cuvinte sau sters la fund cu noi, si nu ajuti economia decat a salaratiilor uzinelor dacia care sunt platiti, in rest in buzunarele frantuzilor. si cu piesele.... crede`ma ca din mica mea experienta, ce se vand piese de dacie sunt 80% chinezarii cu ambalaj romanesc si restul autentice, pe producator, adica made by renault. acum spunemi cum mai e treaba cu economia?
6 daca cumvea cealalta alegere a ta era un pagani zonda sau mai stiu eu ce cred ca vei gasi piese de schimb si la un pret asemanator cu cele de golan
7aici ne intoarcem la economia tarii... pt ca mai sunt si alti paraziti care sug rin taxele lor, in afara de firma mare... renault (vb doar in cazul de fatza) au un interes sa vanda autohtona sau altele de noi de la dealerii lor sau daca nu sa baga taxe de ne ustura in fund
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 06-07-09, 11:03   #67
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

Quote:
Originally Posted by vacaroz View Post
scz pt dublu post dar a trecut ceva timp si nu mai pot modifica
1 daca facem o comparatie logan nou 8000 euroi vs sa zicem alta masina sh de 6000 cred ca situatia va fi invers, uite`l pe ala cu ligheanul.
2ca tot faceai referire la golf 1... cu un g1 motorul de gti te asigur ca va consuma cel putin egal cu golanul tau, nicidecum mai mult
3cu casco e discutabil, in functie de ce masini vorbim
4daca asta e o dambla de`a ta e treaba ta, pe mine nu ma deranjeaza si cred ca nici pe ceilalti participanti la trafic
5daca tii la tara asta nu ai cum sa ridici in slavi dacia (a se citi renault) dc? simplu, cum am mai spus si pe alte topicuri, acum dacia nu mai e deloc dacia, e un mare renault, cand frantuzii au achizitionat nuj cat din actiunile dacia (sub jumatate ca cei de la dacia ramasese cu 51% sau 50+1%) au picat la intelegere ca ce se va produce se va numi dacia si ei vor avea drept de decizie final si concluzia? dacia made by renult, cei din conducerea dacia nuj daca mai au drept de decizie nici macar la wc`uri si banii se duc in buzunarele frantuzilor adica in mai putine cuvinte sau sters la fund cu noi, si nu ajuti economia decat a salaratiilor uzinelor dacia care sunt platiti, in rest in buzunarele frantuzilor. si cu piesele.... crede`ma ca din mica mea experienta, ce se vand piese de dacie sunt 80% chinezarii cu ambalaj romanesc si restul autentice, pe producator, adica made by renault. acum spunemi cum mai e treaba cu economia?
6 daca cumvea cealalta alegere a ta era un pagani zonda sau mai stiu eu ce cred ca vei gasi piese de schimb si la un pret asemanator cu cele de golan
7aici ne intoarcem la economia tarii... pt ca mai sunt si alti paraziti care sug rin taxele lor, in afara de firma mare... renault (vb doar in cazul de fatza) au un interes sa vanda autohtona sau altele de noi de la dealerii lor sau daca nu sa baga taxe de ne ustura in fund

ai dreptate, si daca se pastra 50% fusese in 99-2000 actiunile preluate de Renault, probabil dacia mai avea indentitate, iar odata cu lansarea modelului Solenza francezii au luat si cealalta jumatate si au ajuns la 99,9%, noi ce avem e decat 1% care inseamna nimic. Evident nu ajuti economia pentru ca Dacia face parte din grupul Renault si pentru toata lumea Dacia se mai face si in Franta la Renault nu numai in Romania, aici doar sunt disponibile locurile de munca actuale. Parerea mea, ca un brand totus sa mai fie numit pe numele sau (cum e dacia) trebuia fain frumos sa dispara din spate "by renault" sub capota sa fi scris "DACIA" nu renault si sa fi avut si dacia ceva din proiectul ei, adica sa participe si ea ca marca, ei zic colaborare, asta s-a dus demult, colaborare a fost in 1999-2004 ca au fost jumatate cumparati la fel cum e alianta Renault-Nissan care tot asa a cumparat jumate din ei si totus e doar o alianta la fel era poate si cu Dacia oricum ne-am fi descurcat mai bine singuri, parerea mea, cu modelul D33 care urma sa scoata Nova si venea D33 pe piata avea mult succes, asa au renuntat si mai scoasara de 2 ori SuperNova prima cea din 2000 si dupa Solenza care e aceeasi masina, iar in 2000 facura motor pe injectie la 1310 si mai fabrica 4 ani la ea si papuc la fel, modele care erau foarte vechi, dar ma rog si-au facut vanzare si ciclu de viata pe soselele din Romania. Oricum piesele 80% sunt contrafacute la toate modelele dacia nu sunt efectiv deloc de calitate, cand spui piese de logan spui cand iti cumperi logan nou din show-room, cand te vei duce la un magazin si te zgarcesti de bani iti iei piese contrafacute si asa se duce si masina si nu te tine multi si atunci apar si chestiile cu masina proasta, dar si pe partea cealalta, daca vrei originala scoti bani din buzunar cum scot unii pentru Megane, Laguna, Scenic etc... piese care nu-ti vine sa crezi ca e masina ieftina low-cost si are intretinerea cat una de 20.000 de euro.

Last edited by Thomas Everywhere; 06-07-09 at 11:08.
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 06-07-09, 15:05   #68
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Smile Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

frateeeee... ce nebuni sunt toti - daca vreti totusi sa va scapati de Logan faceti o revolutie voi toti astia care nu suportati loganu si mergeti la Mioveni, dati foc la fabrica si dupaia luati toate loganele din tara la rand, o sa dureze cam 2 ani pentru ca deja s-au bagat si in catune, unii le mai ascund prin garaje ca le e rusine - de e Logan ) vai mama lui, dar atat de mult imi place sa va ard cu 1.4-le meu pe toti astia la semafor care aveti dieselare de 1.9 si mai sunt si turbo ) aaa stai asa vine un bmw din 90 care dabia se taraste dupa el mare fericit proprietaru ca are motor de 1.8 si 110 cai sau cat o avea, ete un logan de 105 cai cu motor ATENTIE de cilindree mai mica la 1.6 ii da fum de nu stie de el, nu e din vorbite sau auzite puteti sa va uitati chiar voi - https://www.youtube.com/watch?v=ksv-Kl6Ns8o asta a fost prima parte, iar a 2a parte - https://www.youtube.com/watch?v=-MATE54QjXo ...
astea fiind spuse de ce baga Logane la raliu daca sunt asa de instabile, de ce mama dreaqu au luat nemtii loganu si au pus motor de 200 de cai pe el cutie secventiala si mai scot si un timp asa de bun pe Nurbungring (sau cum s-o scrie) cum masini care ies pe poarta fabrici nu prea pot sa il bata la timp https://www.youtube.com/watch?v=VB5wjgp_6Tg ... ok; sper ca m-am facut inteles. nimeni nu va obliga sa cumparati Loganu, puteti sa mergeti sa luati rahaturile nemtilor, polonezilor, italienilor, belgienilor, spaniolilor, francezilor, austriecilor, bulgarilor, si lista tot va continua, taxa se va scoate in maxim 3 luni deoarece statul roman a fost somat de catre Comitetul European sau UE (dreaq stie care) ca taxa e o discriminare si ca trebuie modificata - asa ca go on bring al the shit to Romania ( a.k.a asa ca mergeti si aduceti tot rahatul in Romania) sa fim exact ca dupa revolutie cand tziganii aduc Talboturi aspirate si prostu de roman musca marele cartof ca acea vechitura e Turbo ) vai mama voastra ca dabia stiti sa cititi un Brif nemtesc al unei masini si voi aveti Golf Enspee mii sau BMW cu motor de avion, de asta e moda; vorba lui ady4sql masini care sa consume ca un panzer. aaa si inca ceva daca sunteti asa de bazati aduceti un Chevrolet Camaro SS din 67 ca ala n-are nici o optiune dar sigur bate orice BMW cu motor de 1.8 pana in 2.5; alea sunt masini Second Hand care merita - costa 4000-5000 DOLARI atentie DOLARI si mai 2000 DOLARI INSCRIEREA - total 7000 DOLARI aproximativ vreo 5000 si ceva euro...

si ca sa fiti voi linistiti cei mai destepti cedeaza... asa ca rog toti cei care sustin ca loganu e o masina cat de cat decenta sa-si tina gura sa nu o mai raceasca degeaba, pardon sa nu se mai chinuie sa tasteze atata. Noroc, drum bun.
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 08:31   #69
ady4sql

Stage 2
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 46
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

chiar daca pierderea penru acest forum o sa fie nesemnificativa, promit ca acesta este ultimul meu post, poate si ultima vizita.......vad ca nu am cu cine sa ma inteleg.ok, cu totii visam sa avem bentley, mercedes s-klasse, lambo, BMW seria 7, etc. poate intr-o zi o sa le si avem, doresc tuturor sa aiba ce masina isi doresc ei.dar asta nu inseamna ca pana atunci, ca sa ne obisnuim cu marca tebuie sa ne luam unele bmw-uri sau vw-uri din '90.......nu am nimic personal cu cei care isi cumpara astfel de masini.treaba voastra!voi suportati consecintele, sau voi va bucurati de ele.
tot ce am vrut sa exprim a fost un punct de vedere, care se referea la faptul ca poate si dacia ( chiar daca este parte a grupului renault ) sa faca masini ok.nu fantasmagorice, doar ok!!! si la un pret cat de cat decent
ultimul lucru care as vrea sa il mai spun este ca ar trebui ca fiecare dintre noi sa inceapa sa vada un picut mai mult in perspectiva, si mai ales sa vada dincolo de sigla masinii.
numai bine tuturor!!!
ady4sql is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 11:28   #70
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

unii ziceau ca le scartaie cauciucurile in sens la 40, cine vrea sa ii fac o demonsratie, sa vina in la resita, si nu la 40 nici la 60 doar pe la 90 incep gumele sa scartaie, asta in conditiile in care masina se inclina foarte mult, iar fortele G sunt foarte mari; as mai avea de facut un adaus - nu toate cauciucurile care echipeaza Logan sau orice alta marca sunt bune, exista si rebuturi de cauciucuri - Barum, Montana, etc.
Eu am Michelin Energy si nu mi s-a intamplat niciodata sa imi scartaie gumele
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 12:03   #71
Thomas Everywhere

Stage 5
 
Thomas Everywhere's Avatar
 
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,416
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

Alejandro:In primu rand un logan poate sa fie stabil si la 120 de km/h, dar asta sa-i pui jante serioase si cauciucuri si sa vezi ce ampatament lat are de....si intri cu cat vrei tu, un logan modificat cat de cat poate sa faca fatza oricarei masini straine pentru ca modificand suspensiile si punand jante ca lumea atunci masina prezinta altceva un plus de sportivitate.
Dar daca ai luat logan sa te plimbi cu el de la servici pana acasa si de la parinti pana acasa n-are rost sa te apuci sa faci racing pe strada asta tinand cont siguranta celor aflati in masina.

Ady4sql: nu chiar toata lumea viseaza la masini germane, deja majoritatea s-a cam saturat de nemti si de masinile lor, poate nu mai un snob si-ar dori asa ceva, sau poate chiar si oricine, dar eu unul chiar nu mi-as dori masina nemteasca, probabil ca zic asa ca am masina mea, dar sincer nici la inceput cand am avut dacie nu ravneam la nemteasca, cand am vrut sa schimb masina am vrut sa-mi iau logan dupa aceea m-am razgandit si mi-am luat un saab din Sweden SH si sunt multumit de prestatia lui la ora actuala. Cu privitu marcii, acuma depinde de gustul fiecaruia eu unul nu denigrez per total loganu, dar nici nu-l ridic in slavi, chestia e ca Dacia facand parte din grupul Renault si e de atatia ani, nu e de acum 2 ani, sunt 10 ani de cand ne-a preluat Renault si iata ca nu prea sunt mari schimbari, deja incep sa faca aceleasi masini cu aceleasi interioare ce marca face acest lucru? daca ei la logan si sandero pune acelasi interior, suvu asta care o sa apara va fi la fel la interior, pai ce schimbare si model nou e asta? pe mine asta ma dezamageste. Daca privim in trecut dacia 1310 a avut nu stiu cate restilizari de la 1300 pana la ultimu model de 1310, doar schimbau fatza si bordu, in 2000 venira cu injectie dar acelasi motor si interior CN, deci de 30 de ani aceleasi, aceleasi lucruri, SuperNova iesise un model de nisa ptr Dacia, dupa scoasa Solenza dar e aceeas masina cu aceeasi caroserie, acelasi motor, doar interioru a fost restilizat. In sfarsit iesi logan si fu o schimbare mult mai mare la Dacia, la capitolul motoare, interior si caroserie, dar din 2004 deja sunt 6 ani si inca nu s-a schimbat nimic, iar la Sandero ma asteptam sa fie cu totul si cu totul o masina diferita de logan, are exterioru diferit, dar la interior e aceeasi ca si la logan, si iata ca si suvu va fi la fel te asigur eu si ce schimbari mari sunt astea, daca dacia iti face aceeasi masina de te plictisesti pana la urma din punctu meu de vedere, au o politica foarte proasta si cine e director la dacia nu stiu cum gandeste el ca va evolua dacia daca ei fac la fel, la fel ca si modelele anterioare mentionate mai sus. Pacat sunt dezamagit astazi, ma gandeam ca daca i-a cumparat Renault scoteau ceva mai bun si decat loganu, dar ei tot nu vin cu nimic deosebit sa te surprinda, ba mai mult te face sa nici nu te mai intereseze acest lucru si acest subiect "Dacia". Nu stiu cum era D33-u ala de vroiau sa-l scoata, dar era un model mult mai nou la dacia si privind ca urma sa aibe multe ce are loganu astazi la capitolul dotari, deci majoritatea dotarilor lui logan le avea D33 in anul 1998 cand urma sa inlocuiasca Nova, probabil ai auzit de modelul care a fost abandonat, astazi nu mai exista logan, poate exista ptr RENAULT, dar la dacia in nici un caz si daca lansau modelul ala nu se mai faceau nici 1310 pe injectie, in 2000 urma alt model sa iasa mult mai fain, deci eram convins ca Dacia putea singura, dar s-au aruncat foarte repede si si-au vandut actiunile toate, barim sa fi pastrat jumatate si sa-si impuna si punctul lor de vedere. Pacat astazi indentitatea ei ca marca s-a dus si Renault continua sa bage ce-i mai slab in ea, in loc sa o ridice cat de cat chiar daca e low-cost mentionez, ca pe langa dacia mai sunt multe masini low-cost.

Last edited by Thomas Everywhere; 08-07-09 at 12:09.
Thomas Everywhere is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 13:04   #72
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

total deacord cu tine Thomas, dar eu nu de tine ma luam ci de ceilalti carcotasi, daca chiar nu sufera un Logan la 10.000 de euro care are 105 cai ADEVARATI nu LESINATI cum zic unii si altii, sa-si ia frate un 1.6 sau 1.4 mai chel, sau varianta cu 5900 euro - nimic pe ea decat abs din standard, e masina usoara, se poate monta instalatie de aer conditionat la 400 de euro, iar cel mai important care pe multi vad ca-i rupe grija la ochi, exista arcuri sport cu preturi incepand de la 500 RON toate 4 arcurile pana la 1500 RON; exista si suspensii reglabile mecanic de la KW la 1000 euro (clar nu prea se justifica decat daca vrei Rally cu Loganu), exista motoare de renault cate vrei si de 2 litri la dezmembrari nu te va costa mai mult de 1000 de euro alt motor daca vrei chiar racheta, ete si asa daca stam si tragem linie 5900 euro + 150 euro (arcuri sport) + 400 euro AC + 1000 euro un motor mai potent = 7450 de euro (asta daca sunteti asa de FANI PT MOTOARE SECOND HAND) iar daca vreti un motor nou mai potent mai plusati inca 4000 EURO sau poate chiar 5000 si veti avea Logan cu dotari interioare cat de cat decente si un motor de avion pe la 200 si ceva de cai ca vad ca pe voi asta va incalzeste sutele de cai... in loc sa va ganditi la siguranta pietonilor; apropo ce faceti voi ma cu atatia cai? voi cand ati luat carnetele ati trecut cred cu MITA prin testu PSIHO. Din cauza unora ca voi care plecati cu ITP-u masluit la drum mor atatia oameni pentru ca la 150-180 cu masini SH nu va mai prind franele sau se rupe ceva pe la vreo roata si atuncea bum cioc fleoshc squashhhhh mor oamenii...


SAU


AAAA NU SUPORTATI LOGANU? SINCER NU MA INTERESEAZA PAREREA VOASTRA - NICI MIE NU IMI PLAC VW-urile sunt de-a dreptu HIDOASE, tot dupa mentalitatea aceea nemteasca, nazista, bleax mi-i se face greata cand un poponar (HITLER) a obligat cativa ingineri sa faca o masina a poporului, auzi a poporului numita VOLKS (popor) WAGEN (vehicul) pentru popor ) si a scos broasca care mergea pe pacura... vai mama ei, cand pe atuncea alti producatori gen FORD (in SUA), Chevrolet, GM si alte firme revolutionau siguranta in masini si aveau ce sa zici motoare de sute de cai... nu sunt fan romania, dar nici nu imi vand tara pentru niste rahaturi nemtesti - decat sa luati porcariile nemtilor mai bine v-ati gandi sa facem o revolutie - statu roman nu ajuta cu nimic industria auto-moto; am avut o fabrica de motoPartzuri s-a daramat- daca nu era Renault nu mai exista Dacia azi, era aproape de faliment.... si discutia poate continua; ROG UN MODERATOR SA INCHIDA THREAD-ul

Last edited by Alejandro; 08-07-09 at 13:10.
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 19:23   #73
vacaroz

Stage 5
 
vacaroz's Avatar
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2,016
Member of:
[VW]
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

Quote:
Originally Posted by Alejandro View Post
total deacord cu tine Thomas, dar eu nu de tine ma luam ci de ceilalti carcotasi, daca chiar nu sufera un Logan la 10.000 de euro care are 105 cai ADEVARATI nu LESINATI cum zic unii si altii, sa-si ia frate un 1.6 sau 1.4 mai chel, sau varianta cu 5900 euro - nimic pe ea decat abs din standard, e masina usoara, se poate monta instalatie de aer conditionat la 400 de euro, iar cel mai important care pe multi vad ca-i rupe grija la ochi, exista arcuri sport cu preturi incepand de la 500 RON toate 4 arcurile pana la 1500 RON; exista si suspensii reglabile mecanic de la KW la 1000 euro (clar nu prea se justifica decat daca vrei Rally cu Loganu), exista motoare de renault cate vrei si de 2 litri la dezmembrari nu te va costa mai mult de 1000 de euro alt motor daca vrei chiar racheta, ete si asa daca stam si tragem linie 5900 euro + 150 euro (arcuri sport) + 400 euro AC + 1000 euro un motor mai potent = 7450 de euro (asta daca sunteti asa de FANI PT MOTOARE SECOND HAND) iar daca vreti un motor nou mai potent mai plusati inca 4000 EURO sau poate chiar 5000 si veti avea Logan cu dotari interioare cat de cat decente si un motor de avion pe la 200 si ceva de cai ca vad ca pe voi asta va incalzeste sutele de cai... in loc sa va ganditi la siguranta pietonilor; apropo ce faceti voi ma cu atatia cai? voi cand ati luat carnetele ati trecut cred cu MITA prin testu PSIHO. Din cauza unora ca voi care plecati cu ITP-u masluit la drum mor atatia oameni pentru ca la 150-180 cu masini SH nu va mai prind franele sau se rupe ceva pe la vreo roata si atuncea bum cioc fleoshc squashhhhh mor oamenii...


SAU


AAAA NU SUPORTATI LOGANU? SINCER NU MA INTERESEAZA PAREREA VOASTRA - NICI MIE NU IMI PLAC VW-urile sunt de-a dreptu HIDOASE, tot dupa mentalitatea aceea nemteasca, nazista, bleax mi-i se face greata cand un poponar (HITLER) a obligat cativa ingineri sa faca o masina a poporului, auzi a poporului numita VOLKS (popor) WAGEN (vehicul) pentru popor ) si a scos broasca care mergea pe pacura... vai mama ei, cand pe atuncea alti producatori gen FORD (in SUA), Chevrolet, GM si alte firme revolutionau siguranta in masini si aveau ce sa zici motoare de sute de cai... nu sunt fan romania, dar nici nu imi vand tara pentru niste rahaturi nemtesti - decat sa luati porcariile nemtilor mai bine v-ati gandi sa facem o revolutie - statu roman nu ajuta cu nimic industria auto-moto; am avut o fabrica de motoPartzuri s-a daramat- daca nu era Renault nu mai exista Dacia azi, era aproape de faliment.... si discutia poate continua; ROG UN MODERATOR SA INCHIDA THREAD-ul
prietene demult tara tea vandut pe tine
ai un renault mare mare si nu oricare... cel mai slab
cel putin vw nu vinde piese de DACIA la pret de porsche
vacaroz is offline   Reply With Quote
Old 08-07-09, 23:32   #74
bogg

Stage 5
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 576
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

Alejandro.

Hitler nu a obligat ,,cativa ingineri" ,ca Ferdinand Porsche nu e ,,cativa ingineri".


Si alt dictator a obligat un popor intreg sa cumpere o singura marca de masini din '68 pana in 89'. Sa-ti dau un pont?
Mandria patriei, cumparati Dacia, stimulati economia.... gigantului Renault.

Tu in Mioveni nu ai uzina ,,Automobile Dacia", ai uzina de asamblat Renaulturi. La fel cum au si mexicanii, brazilienii, columbienii, rusii, indienii, iranienii si africanii.
bogg is offline   Reply With Quote
Old 09-07-09, 11:22   #75
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: Logan MCV Prestige, o nouă versiune de la Dacia

de ce voi vedeti doar a cui e compania? la cei care muncesc acolo nu v-at gandit? sunt romani ca noi - sau or fi roboti proiectati de inginerii de la Nissan, trimisi in Franta sa invete franceza, dupa care adusi in Romania, au experienta la activ invata si Romana si... m-am plictisit, poporul roman e rau batut in cap... de azi ma dezabonez de la acest thread. nu mai zic nimic...
Fie ca voi va puneti impotriva sau sunteti total PRO DACIA n-o sa schimbe cu ABSOLUT NIMIC vanzarile Dacia & Renault. Asa ca bye bye LOOOSEERRRSSS
Alejandro is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -