ma bucur ca nu au venit asa multi k data trecuta ....a iesit foarte bine ...din punctul meu de vedere a fost ok mai putin baiatul ala destept cu A3-ul argintiu care s-a dat sofer si a sarit in santz .....una peste alta a fost ok!
Totul a decurs destul de bine fara incidente neplacute!Multumim organizatorului pt implicare!Sa dea Domnu sa se mai organizeze astfel de evenimente la Bz! Some pics
Member of: [4 Speed Squad] [PARTICIPANT CURSE] [Honda] [Opel]
Re: Marele Premiu al Buzaului IV 22 iunie 2008
pe o scara de la 1 la 10 a fost de 8 ...adica mult mai bine ca anul trecut felicitari din partea mea organizatorilor si promit ca data viitoare sa nu mi o mai iau pe coaja asa urat
pe o scara de la 1 la 10 a fost de 8 ...adica mult mai bine ca anul trecut felicitari din partea mea organizatorilor si promit ca data viitoare sa nu mi o mai iau pe coaja asa urat
Super tare! M-am prajit tot, am rupt ambreiajul, masina n-a mers la 100%, (poate nici pilotul ), dar per total a fost super, si la toamna sau la anu sper s-o facem si mai bine. Felicitari MACS si prietenilor care ne-au ajutat sa organizam ceva frumos, si felicitari tuturor participantilor, au fost la inaltime, si fara ei nu se putea.
__________________
2001 Nocturnoblau Astra G Coupe Z20LET
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [MACS] [Suzuki]
Re: Marele Premiu al Buzaului IV 22 iunie 2008
54 de concurenti, 3 abandon din start la clasa D2 -> 51 in concurs. Start la ora 13.00 - Stop la 16.00. Clasa D1 a ramas neacordata. Cupa "Micutzu" nu s-a disputat, cupa inmanandu-se MR-ului , urmand sa ajunga la Doamna Banaru. Cursa intrerupta din cauza ploii, reluata la scurt timp. Despre concurenti, cu riscul de ne primi multe injurii, trebuie se mentionez ca: preinscrierea a fost pentru a vedea gradul de seriozitate - s-a vazut; daca respingeam pe cei care nu au corespuns cerintelor, ramaneau 20 sa ia startul (de la casca, la acte). Sugestie: daca doriti promptitudine, corectitudine, seriozitate, ceva mai mult decat amatorism, oferiti acelasi lucru. Despre organizare: clasele dezechilibrate (au fost totusi si cateva surprize); am fi preferat ca sugestiile sa vina din FEBRUARIE anul acesta cand am anuntat INTENTIA transformata in REALITATE de a organiza aceasta cursa, la aceasta data. Regret sincer acest inconvenient dar ma bucur ca m-am incapatanat sa sustinem concursul pe clase si apoi liberele si nu doar liberele. Am ramas cu multe datorii fata de multi oameni dupa aceasta cursa dar macar ne-a multumit bunul mers al ei. Publicul disciplinat (pentru Buzau). Cursa s-a oprit la ora 16.00 pentru ca era FOARTE cald, publicul devenise indisciplinat, concurentii erau deja la bustul gol in masini. Cu toate acestea sper ca nu a ramas nimeni nesatisfacut ca numar al curselor desfasurate. Avem 1 ora si 30 de minute de curse continue.
Vreau sa multumesc la 2 cluburi mari din tara (nu le numesc dar este evident pentru cei care au fost prezenti) si baietilor din Mousaios Auto Club Sportiv. Cu vorba putina s-a facut inca o cursa la Buzau. Chiar daca pierderea financiara este si ea iar oboseala plus insolatiile se simt ca la mama acasa prin noi, suntem satisfacuti.
Multumim tuturor celor prezenti! Pana cand vom creste si noi si vom participa la evenimentele altora, o sa ne multumim sa mai incercam sa facem din acestea, buzoiene.
Cateva poze:
Castigatorii in seara aceasta sau maine.
Filmul, nu aici.
Felicitari Buzau! Bravo Dragos! Bravo Mousaios!
Foarte frumos! Mie unul mi-a placut.
Singurul inconvenient cred ca a fost drumul cam ingust, desi n-au fost incidente. Denivelarile de care se vorbea chiar nu le-am simtzit. Cel putin eu.
Grupele au fost cat de cat ok, desi eu as face o grupa speciala pentru Renault 5 ca sunt prea shmekere
Fairplay-ul tuturor concurentilor! Nota 10.
E prima oara cand stam de vorba ca lumea, cand ne felicitam si cand ne spunem cat de cat ce modificari avem si ne ajutam cu sfaturi. Poate am inceput sa ne cunoastem mai bine unii cu altii, insa au fost si o gramada cu care nu mai vorbisem pana acum si totusi am discutat ca niste vechi prieteni. Super!
Bravo Buzau!
Asteptam urmatorul Mare Premiu, daca se poate pe un drum mai lat!
__________________ If I win, I take the cash and I take the respect!™ 2006 - VAUXHALL CORSA B - 1.2 45CP - Prima masina de DRIFT din Romania cu tractiune fata! 2006 - OPEL VECTRA - C20NE 2007 - 2009 - VW VENTO VR6 2009 - BMW E30 TURBO
2012 - VW GOLF MK5 GTI
PIESE TUNING PE COMANDA:
TURBINE, INJECTOARE, POMPE BENZINA, WASTEGATE, BLOW-OFF, INTERCOOLERE, DISCURI FRANA PERFORATE/STRIATE, KIT-URI AMBREIAJ SPORT SAU ORIGINALE, SUSPENSII, ETC.
CONTACT: donu_vr6@yahoo.com