Go Back   Forum 4Tuning > Comunitati 4tuning locale > Comunitati locale si internationale 4Tuning > Buzau

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 05-06-08, 16:29   #1
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Povestea unui ursulet

Salutare la toata lumea
De mult timp stau pe ganduri daca sa deschid si eu un thread sau nu, insa iata ca m-am incurajat singur si am purces la treaba
De la inceput va spun ca nu e vorba de o super masina, tunata sau aranjata super, din contra, e un e30 (ursulet) destul de vechi si "amarat" intr-o stare destul de jalnica (pentru moment).
As vrea sa incerc sa fac o poveste a acestei masini de cand a ajuns la mine si pana in prezent, in viitor daca o sa fiti alaturi de mine sa ma ajutati cu idei si sfaturi vom vedea impreuna cum va evolua.
Deci masina e urmatoarea:
-bmw (e30) 318i
-an fabricatie 1984
-motor 1766 cmc 77 kw
-2 usi (coupe)
-culoare bej metalizat (sau galben in certificat)
-cumparat de mine in vara anului 2004, nu stiu exact luna
O sa atasez cateva poze si voi continua cu povestea si in functie de intrebarile voastre
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	poze rev! 001.jpg
Views:	262
Size:	282.4 KB
ID:	555653   Click image for larger version

Name:	poze rev! 002.jpg
Views:	232
Size:	234.3 KB
ID:	555654   Click image for larger version

Name:	poze rev! 003.jpg
Views:	260
Size:	232.9 KB
ID:	555655  

Cipilica is offline  
Old 05-06-08, 17:40   #2
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Povestea unui ursulet

Povestea incepe cam asa:
de la inceput mi-am dorit un ursulet, eram indragostit de aceasta masina, insa dupa ce am vazut si cum se misca si ce poate sa faca pe la diferite curse am zis ca indiferent cum, trebuie sa imi iau unul. Asa ca dupa ce am avut prima mea masina (cumparata integral de mine) o dacia 1300 din 76 luata de la primul proprietar si pe care am tinut-o un an, a venit randul in vara 2004 sa imi cumpar acest ursulet. Neavad bani pentru unul cu motor cat mai mare (325) am ales aceasta varianta: am cumparat unul mai ieftin cu motor mai mic, avand clar intentia de a schimba motorul cu unul de 2500 cmc atunci cand bugetul imi permitea.
Masina am luat-o la un pret destul de mic (pentru acea vreme) insa destul de departe: Maramures. Fostul proprietar statea undeva cam 'la tara', langa Targul Lapus, asa ca masina nu era intr-o stare prea buna, prezentand o usoara stare de degradare (rugina la praguri, oalele de la rotile din spate, usi etc). Plus ca suferise si un "mic" accident frontal, avand aripile fata si fagurele dintre lonjeroane indoite, reparate cei drept, insa ff prost. Ca dealtfel intrega masina, care a fost vopsita si chituita, insa nu prea bine.
Insa eu am fost f multumit la acea vreme ca imi implinisem visul, cei drept doar pe jumatate, dar era un inceput, aveam ursulet, ma deplasam cu el, pe deasuprea si cu un consum rezonabil.
Poate cea mai mare greseala pe care am facut-o a fost ca nu am luat, inainte sa am unul inscris, un ursulet adus din de. de pe care sa iau tot ce imi trebuia ca sa fac un 325 adevarat. Este vorba (pt cei ce stiu) de cel de pe care sa luat pentru a fi pus pe fostul wwb, un 325 cu Mtechnic1 si toate cele, insa in acest caz nu mai aveam bani pentru unul inscris.
Deci pentru moment am mers cu 318-ele cu care am avut destule probleme: crapat galerie evacuare pe care am sudat-o asa cum trebuia facut, nu lipita cu nu stiu ce de fostul proprietar; schimbat pistonul de la ambreiaj, cel de pe cutie, dupa nenumarate incercari de aerisire; plus multe alte maruntisuri care nici nu imi mai amintesc dar care au fost destul de costisitoare si neplacute.
Iacata o prima parte a povestii, daca o sa am timp continui mai pe seara (sunt in concediu, deaia imi permit sa stau de povesti)
Multa bafta tuturor, si respect, celor care il merita.
Cipilica is offline  
Old 05-06-08, 17:51   #3
DragosT
Suzuki Driver

Stage 5
 
DragosT's Avatar
 
Join Date: May 2005
Posts: 1,615
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[MACS]
[Suzuki]
Default Re: Povestea unui ursulet

Cunoastem masina. Daca vrei pareri avizate si ajutor competent te sfatuiesc sa repeti thread-ul si la sectiunea masina mea - BMW. Poate ma insel eu dar ar merge si un 3.0 pe masina? Sau vrei sa pastrezi si consumul? Ce planuri concrete si realizabile ai pentru masina in viitor? Oricum, bafta multa si felicitari ca ai avut curajul sa-ti implinesti visul!
DragosT is offline  
Old 05-06-08, 20:08   #4
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Povestea unui ursulet

Mersi.
Consider ca nu prezinta atata interes si nici evolutia nu este demna de un thread la sectiunea masina mea-bmw.
In schimb sper sa capteze atantia buzoienilor si de ce nu sa fie un exemplu de urmat .....
Cu motorul ehhhhh........ e mai greu. De mers merg multe motoare puse pe acest model de masina, chiar si mai mari de 3.0 litri, insa statul roaman e f inapoiat din acest p.d.v. Cred ca stiti cu totii macar din auzite ce presupune schimbare unui motor cu altul mai mare si mai puternic, daca depaseste puterea cu 40% fata de cel care a fost pe masina.......... ajungi sa dai mai multi bani pe omologare decat pe motor
Asa ca planul in ceea ce priveste motorizarea...................... o sa involuez la motorul de 1600cmc. (dupa evolutie urmeaza involutia,multumesc pe aceasta cale statului roman-oare nu luau taxe mai mari daca aveam un motor mai mare?)
Deci ca plan concret, transformarea in 316i si facut tinichigeria, asta sper pana la finele anului. Apoi urmeaza mici operatii de tuning, incepand de la jante, suspensie.....................
P.S. o sa urmeze o alta parte a povestii in curand.
Cipilica is offline  
Old 06-06-08, 00:59   #5
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Povestea unui ursulet

.................................
Am inmatriculat ursul in luna septembrie pe BZ in acelasi an 2004.
Pana anul urmator am mers dupa cum am zis in configuratia aceea, adica motor de 1800cmc, fiind totusi in cautarea unui motor de 2500cmc, deh, trebuia sa finalizez visul. Asa ca intamplarea (fericita sau nu) face ca in 2005 sa gasesc si motorul visat si chiar in oras, dealtfel chiar cu masina cu tot. Ma rog, impropriu spus, era doar caroseria cheala, fara nimic pe ea, doar cu motorul aruncat pe ea pur si simplu. Ce ma bucurat pe mine a fost faptul ca era tot coupe si aveam piese de schimb, de care aveam nevoie, usi, aripi
(fata), ma rog, tot ce se mai putea lua. Asta inafara de toate cele necesare transformarii din 318 in 325: instalatie electrica, tren de rulare, transmisie si multe altele. Pot spune ca am luat-o la un pret bunicel, insa combinatia era ca toata transformarea sa o fac la un prieten al celui care mi-a vandut-o, care are service si care ma stors de bani si ma tinut cam 2 luni cu toata treaba. Plus ca ma usurat si de f multe piese de la motorul de 1800cmc, precum debitmetrul, calculatorul....... "maruntisuri" deastea, eu nepricepandu-ma prea bine la toate astea. De atunci nu am mai trecut pe la acel service si nici nu am de gand sa mai trec vreodata, si il recomand la toata lumea, desi toti imi spun acelasi lucru
Asadar cam asa a luat nastere ursuletul meu 325, cam prin primavara-vara lui 2005. Si de aici a inceput calvarul pentru mine, pentru ca acest motor de 2500cmc s-a dovedit a fi un sac fara fund. Cea mai mare si singura problema a fost lipsa banilor, pentru ca aveam imprumut facut (special pentu ursulet) si ramasesem fara fonduri si cu rate, deci nu mai puteam face fata problemelor ce continuau sa apara. Un sfat din partea mea tuturor celor care vor sa faca acelasi lucru: calculati-va un buget dublu decat credeti sau estimati ca aveti nevoie
.................................
masina de pe care am luat motorul de 2500cmc si motorul care a fost initial pe a mea
Attached Thumbnails
Click image for larger version

Name:	IMG_1264.JPG
Views:	255
Size:	263.9 KB
ID:	556100   Click image for larger version

Name:	IMG_1273.JPG
Views:	255
Size:	321.2 KB
ID:	556101   Click image for larger version

Name:	IMG_1261.JPG
Views:	268
Size:	316.4 KB
ID:	556102  

Click image for larger version

Name:	IMG_1262.JPG
Views:	260
Size:	297.8 KB
ID:	556103  
Cipilica is offline  
Old 07-06-08, 01:02   #6
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Povestea unui ursulet

Ce-mi palce mie chestia asta, intrati, cititi si atat
Acum serios, credeti ca aveam chef sa ma apuc sa povestesc si sa fac un thread singur de nebun Puneti frate macar si cea mai "stupida intrebare sau cea mai rea remarca", chiar daca ma deranjeaza macar o sa am un dialog si thread-ul o sa prinda viata, dealtfel va plangeti ca buzaul nu are activitate .................
Astept intrebari, opinii, sfaturi. Multumesc.
P.S.aveam de gand sa particip la liniute dar din pacate ..................
Cipilica is offline  
Old 07-06-08, 14:46   #7
giubau_v8


Stage 5
 
giubau_v8's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[MACS]
Default Re: Povestea unui ursulet

ursu arata bine..cu soferu e problema//e cam ilegalist )...ieri ai oprit cam iregulamentar pe langa biblioteca
giubau_v8 is offline  
Old 07-06-08, 18:08   #8
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Povestea unui ursulet

Dap, ABS-ul meu nu a functionat de nici o culoare. Acum nu mai pot sa particip la liniute, asta e, se mai intampla, prima data in 11 ani.....................
Cipilica is offline  
Old 08-06-08, 17:30   #9
giubau_v8


Stage 5
 
giubau_v8's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[MACS]
Default Re: Povestea unui ursulet

pai ce..intrasei in ala? ca eu am trecut cu masina si am vazut-o doar din spate...
giubau_v8 is offline  
Old 09-06-08, 23:24   #10
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Povestea unui ursulet

..................................................
sa revin cu povestea......................
Prima probleme a fost ca sa spart radiatorul cand am pornit motorul, fiind cel de la motorul de 1800cmc. Nu era el nici prea nou asa ca a cedat presiunii. Am facut rost de unul pentru motor de 2500cmc insa problema nu se rezolvase, deoarece nu am putut sa il pun pe masina datorita faptului ca nu incapea. In urma accidentului calandrul fusese impins catre motor iar motorul fiind mai mare nu mai incapea si radiatorul original pentru motor, asa ca de la acel service ursul nu a plecat pornit. L-am tractat pana la un atelier de tinichigerie unde am avut norocul sa dau peste un "meserias f bun" care mi-a adaptat niste suporti insa radiatorul fiind lasat prea jos nu a avut parte de o racire prea buna. Acest lucru combinat cu faptul ca in motor era apa chioara (ca doar plecase de la un service cu renume, cine stie unde ajunsese antigelul meu) a facut sa am parte mai tarziu de o noua "bucurie", va imaginati care.
O alta problema a fost acelasi pistonas pentru ambreiaj, cel de pe cutie, care bineinteles era tot cel de la motorul meu........... Ca sa va faceti o idee despre acel service si proprietarul lui: la una dintre vizitele mele (nedorite) la service am avut surpriza sa gasesc un alt ursulet bagat langa al meu si ambele cu rotile date jos. M-am gandit eu ca e ceva suspect, insa nu mi-am dat seama pe moment ce putea fi. Dupa ceva timp de mers cu masina a aparut un zgomot de frecare la discurile spate. Asa ca a trebuit sa schimb placutele de frana, care erau practic doar fier si imi distrugeau discurile.
Sa nu mai spun de alte probleme gen alternator ori masa de pe caroserie rupta pe care bineanteles ca le-am platit, desi intelegerea era sa plec in perfecta stare de functionare cu masina iar problemele aparute nu erau din vina mea.
Va imaginati cat de fericit am fost cand am decis sa nu mai trec pe acolo, gasind si alti mecanici, mai buni si mai ieftini, la fel si electricieni.
Trebuie sa precizez faptul ca masina a stat f mult timp parcata datorita acestor probleme, deh, fara bani.................
Si cam asa am ajuns in 2006, daca nu ma insel, fara alte evenimente.
.................................................. .........
Cipilica is offline  
Old 10-06-08, 00:09   #11
giubau_v8


Stage 5
 
giubau_v8's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 5,787
Member of:
[Moderators]
[4Tuning International]
[MACS]
Default Re: Povestea unui ursulet

stii ce se numeste asta? pasiune....multi l-ar fi vandut de mult da tie ti-a intrat in sange..cum mi-a intrat si mie dacia 1300....
ce sa zic...bafta multa in continuare si incearca sa il mai menajezi..ca e batran si el
giubau_v8 is offline  
Old 10-06-08, 00:30   #12
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Povestea unui ursulet

Mersi mult. Nu ai idee cum e sa te ambitionezi cad toti iti spun sa faci altceva. Cred ca 99% mi-au zis sa il vand, fara exagerare. Insa in ciuda tuturor obstacolelor am reusit sa trec mai departe. Si acum cred ca se merita o luna -doua de munca la el pentru o jumatate de ora de satisfactie. Indiferent de cate masini o sa am in viitor, ursulet o sa am INTODEAUNA, E MAI MULT DECAT PASIUNE.
Iar de menajat..... da, o sa il menajez cu un motor de 1600 si o restaurare as putea spune, sper in viitorul nu pre indepartat.
Multa bafta si tie, sa-ti implinesti visul
Cipilica is offline  
Old 12-06-08, 01:03   #13
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Povestea unui ursulet

De maine o sa am garaj,asa k o sa pot sa lucrez altfel la el. Momentan nici nu stiu dak o sa mai iasa pe strada in configuratia actuala(325) sau dupa transformare(316). Insa pt asta va trebui sa vand mai intai motorul care aveam de gand sa il duc la B pt reglaje, la meseriasi adevarati, k la noi nu am gasit unul care sa se priceapa fb la ursuleti. Dar timpul le rezolva pe toate...
Cipilica is offline  
Old 12-06-08, 23:12   #14
Cipilica
BMW Driver

Stage 5
 
Cipilica's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,911
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[BMW]
Default Re: Povestea unui ursulet

Dap, am ajuns la concluzia ca reparatia ar fi prea costisitoare si momentan nu pot sa il repar desi as fi vrut sa mai merg o perioada cu el. Asa ca ma vad nevoit sa vand motorul mai devreme decat planuisem. Dar poate asa o sa am timp mai mult sa lucrez la el, ca am si garaj acum
Multa bafta tuturor.
Cipilica is offline  
Old 14-06-08, 15:03   #15
mau15

Stage 1
 
Join Date: Jun 2008
Posts: 10
Unhappy Re: Povestea unui ursulet

mda... eu stiu cred ca 60%-70% din toata povestea ursului asta (pt ca sunt fatele lui...) si vreau sa spun canu i-a fost deloc usor pt ca ba venea (de la asa zisu service) suparat pt ca mai trebe ceva si costa....etc. Ori cum pe mine ma incanta cand il vedeam bucucros si se dadea cu el... (bine inteles cu mine in masina ) dar acum... sa intamplat panarama asta de accident (eu sunt singurul ajutor al lui..) oricum o sa aveti o surpriza... nu o sa il mai recunoasteti BAFTA MULTA IN CONTINUARE
mau15 is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -