ce stiu eu despre carb sincron:
functioneaza amandoua in acelas timp (ca deaia sunt sincron )
trebuiesc reglate perfect ca sa pot stoarce si ultima picatura de putere de motor.
alfa romeo 33 si alfa romeo giulietta(cred ca asa se scrie) au fost echipate cu carburatoare sincron dublucorp.
iar cu volanta nu este asa greu, o cantaresti te duci cu ea la un strungar si ii spui ca vrei sa ti-o usureze si el alezeaza din ea pe strung material cat sa ajunga la greutatea dorita de tine.
* inca o treaba care va ajuta foarte mult motorul: lustruirea galeriei de admisie. o lustruiesti cu smirghel fin si cu pasta abrazivam astfel incat suprafata devine OGLINDA,fara mici zgrieturi pori si ate ciupituri. daca lustruiesti galeria de admisie , OBLIGATORIU sa lustruiesti si porturile chiuloasei (acolo unde se prinde galeria de admisie) , lustruirea se face pe interior,pentru ca benzina sa alunece mult mai usor in motor. daca vrei sa lustruiesti galeria, NU TE GRABI fa-o incet ca sa iasa perfect oglinda peste tot.
in afara de chestiile astea... curata saxofonul,adica galeria de evacuare (saxofonul este cel care este prins de motor si face legatura cu teava / tevile de evacuare.) curata-l de calamina si de acele depuneri. curata si tevile de evacuare. eventual schimba toba medie si toba finala. daca ai posibilitate pune o toba finala si medie un pic mai mare, la finala nu neaparat sport ci un pic mai mare,sau daca iti permiti pune si sport,astfe vei asigura o evacuare a gazelor din motor mult mai usor.
*mai poti echipa carburatorul (sau carburatoarele daca pui mai multe ) cu un filtru de aer sport(sau 2 daca pui 2 carb). acesta va ajuta motorul sa respire mult mai bine. depinde foarte mult si pozitionarea lui. cel mai indicat ar fi undeva in spatele grilei fata ca sa traga aer proaspat si rece. si ai putea confectiona un mic scut in inox care sa il amplasezi in spatele filtrului la cativa cm ca sa mai protejezi filtrul de contactul cu aerul cald .
NOTA:
- toba sport nu iti da nici un cal putere, doar scoate mai usor gazele afara si ai un sound mai sport. toba sport fara o galerie adecvata si o medie pe masura nu face nimic decat sa faca zgomot. degeaba ai toba sport daca ai teva de evacuare plina de calamina si deabia ies gazele.
- filtrul de aer sport la fel,nici e nu da vre-un cal in plus,doar respira mult mai bine motorul prin el. comparatia cu filtrul sport il poti face astfel. tu cum ai putea respira mai bine? cand ai gura acoperita cu o perdea sau cand ai gura acoperita cu orice alt fel de tesatura mai deasa care nu permite trecerea aerului la fel de usor ca perdeaua ?
la fel este si in cazul motorului. Da,respiri mult mai bine fara nimic pe gura,dar in cazul motorului nu este asa,fara filtru de aer, chiar daca simti ca motorul are un raspuns mai bun, si respira si mai usor,poti strica motorul din cauza particulelor de aer care intra prin carburator.
sper ca ai inteles ceea e am vrut sa iti explic.
bafta cu modificarea motorului.
...si stai linistit nu te mai lua dupa ce zic altii ,ca nu merita motorul,ca e prea mic si etc. si eu pe masina tot motor mic am. 1100 si sunt multmit de cum merge! pe viitor o sa ii fac transplant cu un motor de 1300. pe care il voi modifica usor. acum sa stam bine cu banii