2 carburatoare dublu corp sincron. ai putea cauta informmatii pe net despre carburatoarele : webber dcom 40 sau Dellotro DRLA 40.
filtrul de aer sport nu iti da nici un pic de cal,nici macar un calut de mare . filtrul de aer sport asigura un debit de aer mai mare motorului,deci ascesta respira mai bine.
ai putea incerca usurarea volantei. usurarea masinii de tot ce este inutil. o cutie de viteze cu rapoarte mai scurte decat cea pe care o ai pe masina. si ar trebui sa incerci si treaba cu frezarea din chiuloasa, adica mai pe romaneste tai cativa mm din ea, si astfel se miscoreaza camera de ardere, de unde va veni o explozie mai puternica,deci un surplus de putere.
la montarea carburatoarelor dublu corp sincron ai nevoie de flanse ca acestea sa se potriveasca pe chiuloasa. si ai nevoie de tija de accelerare a acestora.
usurarea volantei trebuie calculata foarte bine. alezarea ei cu 1 mm in plus poate aduce vibratii mari motorului, fortand defectarea acestuia.
la fel si alezarea chiuloasei. trebuie foartea bine caluclata,daca iei prea mult din ea,pot lovi pistoanele in supape si nu faci nici o treaba.
de precizat ca iti va creste consumul