Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-02-08, 06:59   #1
sir_sanjei

Stage 5
 
sir_sanjei's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of:
[DACIA]
Default cp la masini cu motor mic

ce modificari cat de cat acceptabile ca pret se pot aduce la un motor de 1.1 din 85 carburator cu compresia de 10:1, fara aberatii de gen turbo si nos si intercoolere si alte rachete dinastea, lucruri simple dar de efect.
__________________
Sir Sanjei
sir_sanjei is offline   Reply With Quote
Old 03-02-08, 07:02   #2
sir_sanjei

Stage 5
 
sir_sanjei's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of:
[DACIA]
Default Re: cp la masini cu motor mic

precizez pt ca masina are momentan un carburator si raport de compresie 10:1, din nou va rog fara aberati cu turbine rachete si avioane
sir_sanjei is offline   Reply With Quote
Old 05-02-08, 08:35   #3
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: cp la masini cu motor mic

evacuare sport 30 cp
filtru aer 20 cp
aditiv in bezina 15 cp
2 ture la jiglorul de aer - 15 cp.
si asha am ajuns la + 80 cp.
si acum te rog sa nu mai aberezi tu.
ce crezi ca poti sa scoti din un 1.1 aspirat fara un turbo ,injectie,soft etc ?????????
__________________
Iadul era plin, asa ca .....................m-am intors , and is no replacement for displacement.
Go go go go
Audi =
Espero =
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 05-02-08, 12:58   #4
sir_sanjei

Stage 5
 
sir_sanjei's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of:
[DACIA]
Default Re: cp la masini cu motor mic

ok eu nu aberez. nu mias pune un turbo pe masina pt ca ias nenoroci motoru in mai putin de 20.000 km, cred ca intrun motor de 1.1 nici nu merita turbo si injectie.
dar la un motor de 1.1 nu ai cum sa obti 30 de cai din evacuare si cu atat mai putin de 15 cai din filtru de aer.
dar poti sa imi explici ce este ala jiglor de aer, eu personal stiu numa de jiglor de benzina. nu vreau sa intram in nici o polemica dar ce ai spus tu nu se poate. ce ai spus tu trebuia sa fie cam asa
evacuare sport 6-10
filtru aer 1 max2 cai
aditiv in benzina 5-7 cai
jiglorul de are nu stiu ce e asa ca acolo nu ma bag.
sir_sanjei is offline   Reply With Quote
Old 05-02-08, 13:47   #5
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: cp la masini cu motor mic

nu simti ironia ?????????
real e asha la 85 de cai ai tai.
evacuare 2-3 cp
filtru 0.5-1 cp.
aditiv 0,0...........
jiglor.........0.
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 05-02-08, 14:15   #6
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: cp la masini cu motor mic

Modificari:

- 4 carburatoare sau un set de 4 carburatoare moto (au o singura tija de comanda a acceleratiei
- marirea compresiei prin planarea chiulasei
- evacuare cu serpi

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 05-02-08, 22:19   #7
beck

Stage 5
 
beck's Avatar
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 1,108
Default Re: cp la masini cu motor mic

Quote:
Originally Posted by Nemilosu View Post
nu simti ironia ?????????
real e asha la 85 de cai ai tai.
evacuare 2-3 cp
filtru 0.5-1 cp.
aditiv 0,0...........
jiglor.........0.

si mult mai real

-evacuare-- poti pierde X nm pana castigi 1-2 cai..
-filtru sport -- poti sabla motorul mai rapid decat cu o turbina reglata bine
-aditiv/(octane booster) dupa ce pui de flacoane iti dai seama ca defapt e scump si tu vrei sa iti consume putin
-"jiglor"- pierzi cel putin 5 cai iti merge prost, se ineaca cind calci pedala la podea si iti consuma cat un vr6 care btw nu dezbraca pe nimeni doar goleste buzunaru cind faci plinu.
__________________
INOXWORKS

480 hp/t
beck is offline   Reply With Quote
Old 06-02-08, 05:44   #8
sir_sanjei

Stage 5
 
sir_sanjei's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of:
[DACIA]
Default Re: cp la masini cu motor mic

Quote:
Originally Posted by Nautilus View Post
Modificari:

- 4 carburatoare sau un set de 4 carburatoare moto (au o singura tija de comanda a acceleratiei
- marirea compresiei prin planarea chiulasei
- evacuare cu serpi

~Nautilus
la treaba cu evacuarea mam gandit si eu numai ca nu stiu de dimensiune sa aibe serpisori si dupaia tavaraia dupa serpisori, iar la carburator ma gandeam la un dublu corp de 1.4 sau chiar 1.6 dar nu stiu sigur daca o sa merga chiar ft bine cu 1.6 iar chiulasa nu cred ca mai are rost sa o planez am raport de compresie 10:1 si daca ar fi sa planez din ea miar trbuii pistoane forjate adica mai exact set de turbo.
ma refer la serpisori dimensinea de diametru daca o fac prea mare cum ai zis peird nm
sir_sanjei is offline   Reply With Quote
Old 06-02-08, 05:46   #9
sir_sanjei

Stage 5
 
sir_sanjei's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of:
[DACIA]
Default Re: cp la masini cu motor mic

nautilus zimi un model de carburatoare care sa meraga pe motor de 1.1.
multam de informatii
sir_sanjei is offline   Reply With Quote
Old 06-02-08, 05:49   #10
sir_sanjei

Stage 5
 
sir_sanjei's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of:
[DACIA]
Default Re: cp la masini cu motor mic

a si pt d-l NEMILOSU daca intrebam cine vrea un sut in cur nu cred ca ai mai fi fost ironic sau sarcastic. Am cerut o parere simpla si nu imi trebuia nimic ironic. pastreazati comentariile si posturile de prost gust pt dumneata
cu stima Sir_Sanjei
sir_sanjei is offline   Reply With Quote
Old 06-02-08, 06:14   #11
Nemilosu


Stage 5
 
Nemilosu's Avatar
 
Join Date: May 2006
Posts: 1,919
Member of:
[DAEWOO]
[AUDI]
[4Tuning International]
[Fanatik MotorSport]
Default Re: cp la masini cu motor mic

Quote:
Originally Posted by sir_sanjei View Post
a si pt d-l NEMILOSU daca intrebam cine vrea un sut in cur nu cred ca ai mai fi fost ironic sau sarcastic. Am cerut o parere simpla si nu imi trebuia nimic ironic. pastreazati comentariile si posturile de prost gust pt dumneata
cu stima Sir_Sanjei
la polizoare d'astea de 1.1 merg carburatoare de drujba.
ce drac mai intrebati fratilor.
luati-va maini si dupa aia intrebati.
1.1 este motor economic nu pt tuning.
Nemilosu is offline   Reply With Quote
Old 06-02-08, 09:57   #12
sir_sanjei

Stage 5
 
sir_sanjei's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of:
[DACIA]
Default Re: cp la masini cu motor mic

pai am masina stimate domn NEMILOSU si ma gandeam sa ii fac ceva de bun gust fara turbo injectie si ECU. daca tineam neaparat sa am cai ft multi imi luam un motor de 1.6 16v de pe opel astra 94-95 si ii puneam numa turbine si softuri si ii faceam remapare saptamanal numa asa ca ma plictisesc si nu am ce face acasa . deci domule super geniu sau cum va mai intitulati nu mai postati nimic deaorece nu am nevoie de parerea dumneavoastra. inca o data va multumesc pt participare

daca ma faceti iar sa ma repet o sa consider ca sunteti un prost
sir_sanjei is offline   Reply With Quote
Old 06-02-08, 10:00   #13
sir_sanjei

Stage 5
 
sir_sanjei's Avatar
 
Join Date: Apr 2007
Posts: 718
Member of:
[DACIA]
Default Re: cp la masini cu motor mic

daca cineva vrea sa isi mai dea cu parerea sa o faca in modul cel mai util pt ca pe majoritatea threaturilor jumatate din posturi sunt polemici. iar decat sa ne obosim sa ne certam degeaba mai bine ne dam un sfat bun si ne ajutam asa cum ar trebuii.
multumesc pt intelegere.
sir_sanjei is offline   Reply With Quote
Old 06-02-08, 15:27   #14
Nautilus

Stage 5
 
Join Date: Apr 2005
Posts: 2,106
Default Re: cp la masini cu motor mic

Quote:
Originally Posted by sir_sanjei View Post
nautilus zimi un model de carburatoare care sa meraga pe motor de 1.1.
multam de informatii
Setul de 4 carburatoare de Yamaha cu motor de 1200?...

~Nautilus
Nautilus is offline   Reply With Quote
Old 07-02-08, 09:17   #15
**COSMIN**
Oltcit Driver

Stage 5
 
**COSMIN**'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 774
Member of:
[4Rally]
[Oltcit]
Default Re: cp la masini cu motor mic

2 carburatoare dublu corp sincron. ai putea cauta informmatii pe net despre carburatoarele : webber dcom 40 sau Dellotro DRLA 40.
filtrul de aer sport nu iti da nici un pic de cal,nici macar un calut de mare . filtrul de aer sport asigura un debit de aer mai mare motorului,deci ascesta respira mai bine.
ai putea incerca usurarea volantei. usurarea masinii de tot ce este inutil. o cutie de viteze cu rapoarte mai scurte decat cea pe care o ai pe masina. si ar trebui sa incerci si treaba cu frezarea din chiuloasa, adica mai pe romaneste tai cativa mm din ea, si astfel se miscoreaza camera de ardere, de unde va veni o explozie mai puternica,deci un surplus de putere.

la montarea carburatoarelor dublu corp sincron ai nevoie de flanse ca acestea sa se potriveasca pe chiuloasa. si ai nevoie de tija de accelerare a acestora.
usurarea volantei trebuie calculata foarte bine. alezarea ei cu 1 mm in plus poate aduce vibratii mari motorului, fortand defectarea acestuia.
la fel si alezarea chiuloasei. trebuie foartea bine caluclata,daca iei prea mult din ea,pot lovi pistoanele in supape si nu faci nici o treaba.

de precizat ca iti va creste consumul
__________________
**COSMIN** is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -