cp la masini cu motor mic
ce modificari cat de cat acceptabile ca pret se pot aduce la un motor de 1.1 din 85 carburator cu compresia de 10:1, fara aberatii de gen turbo si nos si intercoolere si alte rachete dinastea, lucruri simple dar de efect.
|
Re: cp la masini cu motor mic
precizez pt ca masina are momentan un carburator si raport de compresie 10:1, din nou va rog fara aberati cu turbine rachete si avioane
|
Re: cp la masini cu motor mic
evacuare sport 30 cp
filtru aer 20 cp aditiv in bezina 15 cp 2 ture la jiglorul de aer - 15 cp. si asha am ajuns la + 80 cp. si acum te rog sa nu mai aberezi tu. ce crezi ca poti sa scoti din un 1.1 aspirat fara un turbo ,injectie,soft etc ????????? |
Re: cp la masini cu motor mic
ok eu nu aberez. nu mias pune un turbo pe masina pt ca ias nenoroci motoru in mai putin de 20.000 km, cred ca intrun motor de 1.1 nici nu merita turbo si injectie.
dar la un motor de 1.1 nu ai cum sa obti 30 de cai din evacuare si cu atat mai putin de 15 cai din filtru de aer. dar poti sa imi explici ce este ala jiglor de aer, eu personal stiu numa de jiglor de benzina. nu vreau sa intram in nici o polemica dar ce ai spus tu nu se poate. ce ai spus tu trebuia sa fie cam asa evacuare sport 6-10 filtru aer 1 max2 cai aditiv in benzina 5-7 cai jiglorul de are nu stiu ce e asa ca acolo nu ma bag. |
Re: cp la masini cu motor mic
nu simti ironia ?????????
real e asha la 85 de cai ai tai. evacuare 2-3 cp filtru 0.5-1 cp. aditiv 0,0........... jiglor.........0. |
Re: cp la masini cu motor mic
Modificari:
- 4 carburatoare sau un set de 4 carburatoare moto (au o singura tija de comanda a acceleratiei - marirea compresiei prin planarea chiulasei - evacuare cu serpi ~Nautilus |
Re: cp la masini cu motor mic
Quote:
si mult mai real -evacuare-- poti pierde X nm pana castigi 1-2 cai.. -filtru sport -- poti sabla motorul mai rapid decat cu o turbina reglata bine -aditiv/(octane booster) dupa ce pui de flacoane iti dai seama ca defapt e scump si tu vrei sa iti consume putin -"jiglor"- pierzi cel putin 5 cai iti merge prost, se ineaca cind calci pedala la podea si iti consuma cat un vr6 care btw nu dezbraca pe nimeni doar goleste buzunaru cind faci plinu. |
Re: cp la masini cu motor mic
Quote:
ma refer la serpisori dimensinea de diametru daca o fac prea mare cum ai zis peird nm |
Re: cp la masini cu motor mic
nautilus zimi un model de carburatoare care sa meraga pe motor de 1.1.
multam de informatii |
Re: cp la masini cu motor mic
a si pt d-l NEMILOSU daca intrebam cine vrea un sut in cur nu cred ca ai mai fi fost ironic sau sarcastic. Am cerut o parere simpla si nu imi trebuia nimic ironic. pastreazati comentariile si posturile de prost gust pt dumneata
cu stima Sir_Sanjei |
Re: cp la masini cu motor mic
Quote:
ce drac mai intrebati fratilor. luati-va maini si dupa aia intrebati. 1.1 este motor economic nu pt tuning. |
Re: cp la masini cu motor mic
pai am masina stimate domn NEMILOSU si ma gandeam sa ii fac ceva de bun gust fara turbo injectie si ECU. daca tineam neaparat sa am cai ft multi imi luam un motor de 1.6 16v de pe opel astra 94-95 si ii puneam numa turbine si softuri si ii faceam remapare saptamanal numa asa ca ma plictisesc si nu am ce face acasa . deci domule super geniu sau cum va mai intitulati nu mai postati nimic deaorece nu am nevoie de parerea dumneavoastra. inca o data va multumesc pt participare
daca ma faceti iar sa ma repet o sa consider ca sunteti un prost |
Re: cp la masini cu motor mic
daca cineva vrea sa isi mai dea cu parerea sa o faca in modul cel mai util pt ca pe majoritatea threaturilor jumatate din posturi sunt polemici. iar decat sa ne obosim sa ne certam degeaba mai bine ne dam un sfat bun si ne ajutam asa cum ar trebuii.
multumesc pt intelegere. |
Re: cp la masini cu motor mic
Quote:
~Nautilus |
Re: cp la masini cu motor mic
2 carburatoare dublu corp sincron. ai putea cauta informmatii pe net despre carburatoarele : webber dcom 40 sau Dellotro DRLA 40.
filtrul de aer sport nu iti da nici un pic de cal,nici macar un calut de mare . filtrul de aer sport asigura un debit de aer mai mare motorului,deci ascesta respira mai bine. ai putea incerca usurarea volantei. usurarea masinii de tot ce este inutil. o cutie de viteze cu rapoarte mai scurte decat cea pe care o ai pe masina. si ar trebui sa incerci si treaba cu frezarea din chiuloasa, adica mai pe romaneste tai cativa mm din ea, si astfel se miscoreaza camera de ardere, de unde va veni o explozie mai puternica,deci un surplus de putere. la montarea carburatoarelor dublu corp sincron ai nevoie de flanse ca acestea sa se potriveasca pe chiuloasa. si ai nevoie de tija de accelerare a acestora. usurarea volantei trebuie calculata foarte bine. alezarea ei cu 1 mm in plus poate aduce vibratii mari motorului, fortand defectarea acestuia. la fel si alezarea chiuloasei. trebuie foartea bine caluclata,daca iei prea mult din ea,pot lovi pistoanele in supape si nu faci nici o treaba. de precizat ca iti va creste consumul :rolleyes2 |
All times are GMT +2. The time now is 11:51. |
- Copyright 2024 4Tuning