Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
04-02-11, 13:03
|
#46
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of: [MERCEDES]
|
Re: probleme soft!
Miron cam are dreptate pe alocuri.
Ce nu pot eu sa inteleg este cum pot exista exprimari de genul "optimizarea softului " aka "imbunatatire " adica nu neg ca s-ar putea face, dar eu ma indoiesc amarnic ca niste mecanici "aftermarket" pot face un soft mai bun decat tot ansamblul de mecanici ai fabricii /brand-ului respectiv care culmea , au testat si retestat softurile alea si au ales varianta OPTIMA .
Aa ca se resofteaza si se obtin performante superioare , asta de e posibil, dar automat fiabilitatea fata de ce a dat fabrica scade proportional.
Deci ce e de fabrica e sfant pana la urma pnetru un utilizator obisnuit, care daca doreste mai multa performanta isi ia o motorizare mai performanta "de fabrica" .
|
|
|
04-02-11, 13:05
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Mar 2008
Posts: 627
|
Re: probleme soft!
Quote:
Originally Posted by miron_tdi
"Bun venit in lumea Revo Technik, „Lideri Mondiali” in optimizarea sistemelor de management ale motoarelor pentru autovehiculele moderne.
Cu peste 150 de ani de experienta combinata, Revo Technik continua sa va furnizeze produse de top in ceea ce priveste software-ul de performanta si accesoriile software, proiectate, manufacturate si testate de catre echipele Revo R&D."
Citat de pe site-ul oficial Revo din Romania. Am citit si eu site-ul lor, eram interesat sa-mi modific masina pentru care insa nu aveau nimic in oferta si mi-am pus urmatoarele intrebari:
1.Lideri mondiali in ce clasament?Lideri mondiali intr-un clasament intocmit de cine?
2.150 de ani de experienta?Nu stie nimeni ca acum 150 de ani nici nu existau masini?
|
"The Revo team possess over 100 years combined experience in ECU software development, programming and performance car tuning."
Citat de pe revotechnik.com.
|
|
|
04-02-11, 13:14
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of: [MERCEDES]
|
Re: probleme soft!
si "combined experience ce isneamna" ?? adica experienta combinata a vreo 10 insi adica fiecare cate10 ani de munca x 10 ... etc? Asta sa fie? DAca e asa atunci si inginerii unui brand probabil au mii de ani de experienta "combinata" in setarea de ecu-uri pentru sutele de modele care au parasit fabrica in ultimii 30 de ani
|
|
|
04-02-11, 13:17
|
#49
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: probleme soft!
Chiar vreti sa zgarmati in marketingul fiecarei firme de tuning?? ))
Daca eu as vinde maine un rahat ati rade de mine, dar daca v-as spune ca e rahatul lui Tutankhamon/Einstein/Hitler ati spune ca e de o valoare inestimabila.
Fiecare isi face reclama cum poate.
Problema nu e la cei care isi fac reclama ci la cei care o cred.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies
The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
|
|
|
04-02-11, 13:21
|
#50
|
Stage 5
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of: [MERCEDES]
|
Re: probleme soft!
Exact asta e problema si ai mare dreptate. Fiecare e liber sa vand si un rahat si stima lui daca il impacheteaza sclipitor si miroase si frumos.
Clientii aia "multumiti " sunt de vina pentru ca in general oamenii se imbata cu apa rece
|
|
|
04-02-11, 13:39
|
#51
|
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 589
|
Re: probleme soft!
Quote:
Originally Posted by bitnet
"The Revo team possess over 100 years combined experience in ECU software development, programming and performance car tuning."
Citat de pe revotechnik.com.
|
100 de ani pt...? acum 100 de ani erau doar ciocane si nicovale, calculatoare yoc. calculatoarele au aparut cam prin 1963, pe masini cam prin 1989 primele, deci cum se calculeaza anii, in stil roman? primele masini pe injectie au avut power box. avea un vecin de-al meu pe o honda civic(era foarte umblat prin europa si bogat). eu nici nu il credeam cand imi explica, mi se parea sf. sunt curios de la ce firma era. nu mai am cum sa aflu pt ca persoana in cauza a murit si masina a vandut-o acum 4-5 ani. nu a avut probleme cu ea mai deloc si era din 89'(parca). mergea tare civicul era senzatie prin 95. parca era monopost f1 la felul cum mergea pe langa dacia sport a lui tata.
__________________
audi a4 265 cp= bagaboanta mea>face autostrada- vanduta
bmw 325=amanta mea
|
|
|
04-02-11, 13:41
|
#52
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: probleme soft!
Domnilor este simpla explicatia cuvantului "combined"/combinat.
Va rog nu mai insistati cu tuningul de acum 100 de ani )
|
|
|
04-02-11, 14:39
|
#53
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 21
|
Re: probleme soft!
Da...intr-adevar...pe site-ul international au 100 de ani de experienta iar pe site-ul din Romania au 150 de ani de experienta, tipic romanesc nu? Banuiesc ca acelasi lucru este valabil si la capitolul... "Lideri mondiali". Poate acum multi dintre voi vor intelege de ce se aleg solutii autohtone sau se pleaca in afara pentru astfel de interventii la firmele mama. Si nu este doar cazul lor, si in Romania se abereaza foarte mult pe marginea ofertelor. Majoritatea habar nu au ce fac si ce vorbesc. Noroc cu vesnicii sustinatori care intotdeauna "vad". Mi-as dori foarte mult sa "vada" pe banii lor atunci cand posteaza pe forumuri, pentru ca oameni care nu cunosc prea multe se pot pacali pe banii personali tinand cont de aceste relatari. Am o vaga banuiala ca daca acum ma apuc sa sun pe la acesti reprezentanti ai francizelor din afara, toti imi vor spune ca vor putea imbunanati mult ceea ce MTM a lucrat pe masina mea si ca ceea ce imi ofera ei nu gasesc nicaieri. Romanul e mai sfant decat Papa atunci cand vrea sa faca bani nu?
Quote:
Originally Posted by bluey
Domnilor este simpla explicatia cuvantului "combined"/combinat.
Va rog nu mai insistati cu tuningul de acum 100 de ani )
|
|
|
|
04-02-11, 14:47
|
#54
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: probleme soft!
Cu siguranta vor putea imbunatati intr-un sens ce ti-a oferit MTM.
Intotdeauna va exista un compromis, un echilibru intre performanta si fiabilitate.
MTM nu isi va permite sa isi strice renumele pentru 10-20cp in plus pe motorul tau.
Alti tuneri isi permit sa renunte la fiabilitatea unei masini pentru acei 10-20cp in plus pentru a putea pune un grafic pe site-ul lor unde demonstreaza ca au scos mai mult decat MTM din acelasi motor.Da bine la reclama sa zici ca esti mai bun decat o firma consacrata si sa ai si dovezi in privinta asta.
Defineste "imbunatati" acum
Mai fiabil? Mai performant pe hartie? Mai performant pe strada?
|
|
|
04-02-11, 14:58
|
#55
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 21
|
Re: probleme soft!
Nici nu puteai sa concentrezi mai bine de atat ceea ce trebuie inteles. Este usor sa minti si sa iei banul atunci cand nu exista o autoritate care sa te traga de urechi. In Germania lucrurile stau altfel. Si nu spun sa mergeti acolo, spun doar Atentie Marita si procesati prin perspectiva capacitatilor personale de intelegere si asimilare,nu pe baza relatarilor celor care "vad" sau "aud". Foarte multi cunosc pe baza a ceea ce altii cunosc iar lantul trofic poate fi destul de lung si pleaca de la premisa "crede si nu cerceta". Dar daca doriti o garantie aplicabila si modalitati de coercitie daca este cazul, ar fi bine sa mergeti la firmele mama. Foarte adevarat insa ca toate au un pret. Nu va asteptati sa platiti putin si sa vi se ofere Luna de pe cer.
Bluey, cand spui firme consacrate te referi la cele care ambaleaza bine rahatul?Sau la cele care chiar exista de la vremea introducerii tractiunii integrale in lumea raliurilor?
Quote:
Originally Posted by bluey
Cu siguranta vor putea imbunatati intr-un sens ce ti-a oferit MTM.
Intotdeauna va exista un compromis, un echilibru intre performanta si fiabilitate.
MTM nu isi va permite sa isi strice renumele pentru 10-20cp in plus pe motorul tau.
Alti tuneri isi permit sa renunte la fiabilitatea unei masini pentru acei 10-20cp in plus pentru a putea pune un grafic pe site-ul lor unde demonstreaza ca au scos mai mult decat MTM din acelasi motor.Da bine la reclama sa zici ca esti mai bun decat o firma consacrata si sa ai si dovezi in privinta asta.
Defineste "imbunatati" acum
Mai fiabil? Mai performant pe hartie? Mai performant pe strada?
|
Last edited by miron_tdi; 04-02-11 at 15:03.
|
|
|
04-02-11, 15:41
|
#56
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: probleme soft!
Cu siguranta daca intrebi 4 persoane vei avea patru pareri. Aici iar e o discutie interminabila de cine e cel mai tare.
Sunt clienti care sunt multumiti de softuri facute pe genunchi si care poate ca de multe ori nu sunt ceea ce trebuie, nu vad de ce ar fi x mai tare decat Y.
Iar faptul ca nu facem mai mult ca afecteaza la fiabilitate e o placa des intalnita in domeniul asta.
|
|
|
04-02-11, 15:51
|
#57
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 21
|
Re: probleme soft!
Defineste te rog soft facut pe genunchi. Mersi.
Quote:
Originally Posted by tase_astra
Cu siguranta daca intrebi 4 persoane vei avea patru pareri. Aici iar e o discutie interminabila de cine e cel mai tare.
Sunt clienti care sunt multumiti de softuri facute pe genunchi si care poate ca de multe ori nu sunt ceea ce trebuie, nu vad de ce ar fi x mai tare decat Y.
Iar faptul ca nu facem mai mult ca afecteaza la fiabilitate e o placa des intalnita in domeniul asta.
|
|
|
|
04-02-11, 16:03
|
#58
|
Audi Driver
Stage 5
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [AUDI]
|
Re: probleme soft!
Quote:
Originally Posted by miron_tdi
Bluey, cand spui firme consacrate te referi la cele care ambaleaza bine rahatul?Sau la cele care chiar exista de la vremea introducerii tractiunii integrale in lumea raliurilor?
|
Firme consacrate numesc eu tunerii de casa gen AMG,Brabus,Hamman,ABT,Gemballa,prodrive etc care ofera de obicei pachete complete la niste preturi exorbitante.Aerodinamica,frane, transmisie,motor,interior chiar.Firme care si-au aratat valoarea pe piste si circuite de ani de zile si al caror nume pus chiar si pe un sticker reprezinta ceva. Nu e cazul in Romania, nu ne permitem inca sa visam acolo, si nici pe afara nu sunt la indemana oricui.
Asta nu inseamna ca trebuie sa inchidem usa in nas oricui incearca sa se afirme in domeniu, chiar daca e un amarat din Europa de est care stie sa modifice in cod hexa un fisier bin.
Asteptam sa dovedeasca ce poate si apoi clientii stiu in ce parte se indreapta. E mult prea complicata treaba si romanii mult prea inclinati catre scandal si mizerii ca sa avem o concurenta curata intre firme.
Reprezentantii firmelor si fanii/clientii acestora sunt mai preocupati de sapat concurenta si de zgarmat rahatul decat de masinile si rezultatele proprii.
Quote:
Originally Posted by tase_astra
Iar faptul ca nu facem mai mult ca afecteaza la fiabilitate e o placa des intalnita in domeniul asta.
|
Des intalnita dar gadila urechea oricui nu
Daca ar fi toti tunerii sinceri si ar zice: da domnule, afecteaza fiabilitatea ca motorul nu o sa mai tina 1 mil de km si doar 950 de mii pentru ca sunt alte temperaturi in el ar fi haos pe planeta nu ????
Clientul ar trebui educat inainte sa isi aleaga tunerul ca exista unele riscuri (mai mici sau mai mari) oriunde s-ar duce.
|
|
|
04-02-11, 16:17
|
#59
|
Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of: [VW]
|
Re: probleme soft!
Quote:
Originally Posted by miron_tdi
Defineste te rog soft facut pe genunchi. Mersi.
|
Cred ca ai auzit si tu de softuri facute de persoane fizice care nu au firme in spate sau un suport tehnic valid.
|
|
|
04-02-11, 16:19
|
#60
|
Stage 1
Join Date: Jan 2006
Posts: 21
|
Re: probleme soft!
Intr-adevar, aceleasi firme si altele pot fi considerate consacrate. Problema fiabilitatii nu este o placa, este o realitate. Dar cum spunea si Bluey, este vorba de cum ambalezi rahatul si de IQ-ul clientilor care cumpara asa ceva. Trebuie sa ai cateva lipsuri sa-ti imaginezi ca toti ceilalti sunt idioti si doar unul este inteligent si stie el mai bine. Cel mai puternic nu inseamna neaaparat cel mai bun. Cine se bate cu pumnul in piept nu poate fi decat suspect. Este exact ca in cazul smecherasilor de cartier pe care i-am vazut in galele Open Local Kombat unde poate participa oricine, toata lumea ii stia drept cei mai tari si ce mai puternici ,iar in momentul in care s-au trezit in ring cu un debutant profesionist s-au varsat pe podea in circa 30 de secunde, dupa care relateaza ca se mai intampla atunci cand nu dormi bine noaptea sau nu ai manushi albastre pentru ca rosu ii intimideaza. Exista intotdeauna cei care vor sa faca bani prin organizarea unor astfel de evenimente si chiar fac bani, si intotdeauna cei care se inscriu si urla ca sunt cei mai tari dar ei de fapt habar nu au de nimic. Este simplu de inteles ca sunt oameni care le accepta scuzele mai apoi si le gasesc si motivatii ulterioare precum sunt si oameni in ochii carora nu pot fi decat ridicoli. Toti acestia vad si aud. Ghciti voi care dintre aceste doua categorii este mai numeroasa. Analogia cred ca este destul de potrivita.
|
|
|
|
|