Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 17-01-11, 15:10   #31
maff_77
Audi Driver

Stage 5
 
maff_77's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[MERCEDES]
Default Re: probleme soft!

il intrebam pe bluey
maff_77 is offline   Reply With Quote
Old 17-01-11, 17:08   #32
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: probleme soft!

Nu as da in viata mea atatia bani pe niste tevi lucioase , indiferent ce ar scrie pe ele.
Mai bine zgarm pe net si torente dupa un soft de calculat evacuari si mi-o fac dupa cum imi trazneste mie capul ca o sa mearga mai bine decat sa fac asta.
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 19-01-11, 11:00   #33
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: probleme soft!

am vorbit cu cei de la EDS bucuresti pt un soft.
mi-au garantat ca softul o sa fie bun, nu o sa am nici cea mai mica problema, iar daca, ipotetic vorbind o sa am probleme imi returneaza pana la ultima centime de euro. sunt sigur ca sunt profesionisti.
+ daca softul EDS nu ma multumeste, adica nu ofera ceva diferit in bine fata de cel de la TCM-turbo, iar imi returneaza toti banii.
+ nu sunt plangeri nicaieri fata de cei de la EDS.
curios o sa fiu primul posesor de insignia resoftat de eds din romania.

oricum respect TCM-turbo pt soft, chiar fac softuri bune, ii recomand cu placere tuturor, nu o sa va para rau, daca o sa alegeti serviciile TCM-turbo.
si cei de la TCM mi-au spus ca putem sa mai umblam in soft sa mai marim pe ici colo SAFE(oricum nu se infunda dpf-ul) niste valori. ei dau ~195 cp, foarte safe, iar cei de a EDS 205 cp.
asta nu inseamna ca 195 cp tcm sa traga mai putin ca 205 cp eds. softurile difera intre ele, unul poate sa traga mai liniar pe toata plaja de turatie si altul poate sa aiba ruperi de ritm, destul de violente. debea astept sa vad diferentele.

revin cu impresii dupa noul soft.
__________________

Last edited by TSC-Us; 19-01-11 at 11:06.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 12:41   #34
Rabanne

Stage 5
 
Rabanne's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
Default Re: probleme soft!

Masina s-a prezentat la dealerul RBN fara ca proprietarul sa mentioneze ca masina a rulat o perioada lunga de timp cu softul altei firme. Astfel, s-a modificat softul pornind de la premisa ca filtrul de particule a suferit o uzura si un nivel de incarcare specific unui soft stock, pe care am facut zeci de logari si teste astfel determinand presiunea pe care acesta o va suporta ulterior cu modificarea noastra. S-a aplicat timbrul de modificare aferent acestor conditii si s-a instalat softul pe masina. Daca masina a rulat cu un alt soft, informatiile pe care noi le-am colectat de-a lungul perioadelor de testare cu aceste masini, nu mai erau valabile, la fel si formula de modificare a softului, este logic. Primul lucru pe care l-a facut proprietarul in momentul in care au aparut probleme cu DPF-ul a fost sa posteze aici, in loc sa ne informeze de situatia prezentata si de faptul ca masina a mai fost tunata in alta parte. In astfel de conditii, cand proprietarul omite sa prezinte astfel de informatii, importante pentru ca intra sub incidenta conditiilor de garantie, si arata o atitudine asemenea celei de aici de pe forum, ce altceva ne ramanea sa facem decat sa aplicam conditiile de garantie pe care le avem prezentate public pe site?ca doar nu desfasuram activitate de munca patriotica pentru ca un client uita intentionat sa ne ofere astfel de informatii. Mai mult decat atat, proprietarul face si presupuneri aberante, fiind clar un necunoscator, asta chiar si dupa ce i s-au oferit toate explicatiile necesare cu privire la detaliile tehnice. De aceea exista site, de aceea am muncit pentru elaborarea textelor informative, ca sa poata fi citite, ca astfel cititorii sau vizitatorii sa fie complet informati despre activitatea noastra. Va multumesc.


Quote:
Originally Posted by OPC-UL View Post
o sa mor si nu o sa aflu exact ce s-a intamplat..)>glumeam!

eu cred ca rabane a uitat sa seteze ca regenerarile sa fie mai dese, atata tot.
de ce zic asta...pt ca masina mergea bine, dar dupa un anumit timp se infunda. adevarul este ca mersul in oras o omora, dar nu avea voie sa faca asa, chiar daca mergeam in oras 100%.

acum masina merge bine nu se mai infunda dpf-ul.

Last edited by Rabanne; 03-02-11 at 12:48.
Rabanne is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 12:41   #35
maff_77
Audi Driver

Stage 5
 
maff_77's Avatar
 
Join Date: Oct 2006
Posts: 1,021
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
[MERCEDES]
Default Re: probleme soft!

misto sterge bluey tot ))
gata eu am renuntat ...
maff_77 is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 12:45   #36
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: probleme soft!

Daca tu imi explici logic si tehnic cum poate un soft sa strice bobinele de inductie o sa inteleg.
Pana atunci sunt doar posturi pentru reclama negativa la adresa lui RBN.
Nu il cunosc si nu am nici o simpatie pentru el dar daca vreti sa denigrati pe cineva trebuie sa veniti cu ceva mai solid de atat.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 13:32   #37
Rabanne

Stage 5
 
Rabanne's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 617
Default Re: probleme soft!

Cuvantul tuning nu este sinonim cu curse, tuning se refera la actiunea de a regla, in aceste cazuri, reglarea softurilor pentru obtinerea de randament marit. Lasand asta la o parte, in contractele de garantie ale masinilor noi, exista o clauza care stipuleaza pierderea garantiei daca se dovedeste ca o masina a participat la curse auto de orice fel. A fost chiar un caz faimos la Automobile Bavaria, cand o masina cu defecte la transmisie a fost scoasa din garantie dupa ce a fost identificata in filmele de la cursele din Ungaria. In politica de garantii al unui producator auto exista intotdeauna definitia "utilizare necorespunzatoare". In acest caz, cum iti poti tu imagina ca o firma de tuning poate avea alta politica in acest sens?RBN Tuning spune Tuning, iar Car Performance spune Performanta. Nu vad nicaieri scris pe acolo Race - Curse. Poate ca ar fi trebuit totusi sa te abtii Va multumesc.

Quote:
Originally Posted by Nemilosu View Post
asta mi se pare chiar tare, daca nu hilara ; "RBN Tuning nu acorda garantie sau anuleaza dupa caz garantia pentru modelele care participa la curse auto de orice fel" si se mai bate si cap in cap cu asta : "poarta inscriptionarea RBN Tuning Car Performance".
atunci ar trebui eliminat cuvantul tuning din denumire.
scuze de off topic, dar chiar nu am putut sa ma abtin.
Rabanne is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 15:33   #38
YCSNHT

Stage 5
 
YCSNHT's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 1,007
Default Re: probleme soft!

Quote:
Originally Posted by maff_77 View Post
Cea mai mare dreptate o ai frate.exact asa procedeaza cei mai buni
Ex: racing code unde iti face N probe pe stand
Sa fim seriosi cele mai bune si mai tari masini unde se fac?
Dc tit aur sau onoriu nu merge la RBN?
In opinia mea no1 racing code
No2 revo
Altceva pt mine nu mai exista
Si rusine sa le fie moderatorilor care au sters posturile
Ar fi trebuit sa le lase pt ca asa altii nu se vor mai arde..
Dar na dupa cum ai spus o si tu mai inainte se tine partea vinovatilor
Numai bine
trebuie sa fii nebun sa compari racing code cu revo si sa spui ca revo e mai slab ....care aceasta firma are o experienta acumulata de peste 30 ani si filiale in peste 40 de tari , iar principala este in capitala motorsportului { UK}
YCSNHT is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 15:34   #39
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: probleme soft!

Quote:
Originally Posted by Rabanne View Post
Masina s-a prezentat la dealerul RBN fara ca proprietarul sa mentioneze ca masina a rulat o perioada lunga de timp cu softul altei firme. Astfel, s-a modificat softul pornind de la premisa ca filtrul de particule a suferit o uzura si un nivel de incarcare specific unui soft stock, pe care am facut zeci de logari si teste astfel determinand presiunea pe care acesta o va suporta ulterior cu modificarea noastra. S-a aplicat timbrul de modificare aferent acestor conditii si s-a instalat softul pe masina. Daca masina a rulat cu un alt soft, informatiile pe care noi le-am colectat de-a lungul perioadelor de testare cu aceste masini, nu mai erau valabile, la fel si formula de modificare a softului, este logic. Primul lucru pe care l-a facut proprietarul in momentul in care au aparut probleme cu DPF-ul a fost sa posteze aici, in loc sa ne informeze de situatia prezentata si de faptul ca masina a mai fost tunata in alta parte. In astfel de conditii, cand proprietarul omite sa prezinte astfel de informatii, importante pentru ca intra sub incidenta conditiilor de garantie, si arata o atitudine asemenea celei de aici de pe forum, ce altceva ne ramanea sa facem decat sa aplicam conditiile de garantie pe care le avem prezentate public pe site?ca doar nu desfasuram activitate de munca patriotica pentru ca un client uita intentionat sa ne ofere astfel de informatii. Mai mult decat atat, proprietarul face si presupuneri aberante, fiind clar un necunoscator, asta chiar si dupa ce i s-au oferit toate explicatiile necesare cu privire la detaliile tehnice. De aceea exista site, de aceea am muncit pentru elaborarea textelor informative, ca sa poata fi citite, ca astfel cititorii sau vizitatorii sa fie complet informati despre activitatea noastra. Va multumesc.
1- l-am sunat pe rs4 si i-am explicat. dc sa te sun pe tine, pt ca nu am vb cu tine. era normal sa vb cu el nu cu tine. ca nu a vb el cu tine despre chestia asta...nu stiu.
baiatul(rs4) nu are nici o vina din cauza asta. el a scris un soft facut de tine, nimic mai mult.

2- masina a primit softul din fabrica cu ~4 zile(parca) inainte sa imi faci tu resoftarea, in care am facut mai mult de 1400 km, regim 70% afara, 30% oras. pe soarelui si pitesti-bucuresti, pe autostrazi vitezele au fost de peste 180 km/h, asta ca o paranteza si vreau sa subliniez ca masina a avut parte de regenerari fara probleme.
am vrut sa vad cat de bun este softul tau.
+ poti sa-l intrebi pe rs4 cum mergea masina dupa resoftare, cand am ales sa facem o tura sa vedem cum merge masina dupa resoftare! iti spun eu PROST. nici nu stiam ce sa fac. mai pe seara masina a inceput sa mearga mai bine. nici nu mi-am dat seama cat de bine merge masina, adica nici nu au trecut 24 de ore si masina a cazut. fa regenerare la opel, mergi iar 18 ore, iar cade..iar generare...de 4 ori pana mi-am dat seama de bubele softului, cand am ales sa-l schimb cu cel stock, dupa care am rescris softul bun TCM-turbo.

3-am mai avut masini care au avut softul x si l-am schimbat cu softul y, rescriind softul stock si nu am avut nici un fel de probleme. tu ai fost o premiera.

OK sunt necunoscator, nu unul ca tine asa de bun, dar nu vad ce ar determina scrierea unui soft asa de prost dupa toate astea?????????????

oricum nici macar nu te-am sunat sa iti cer banii inapoi, desii era normal, dupa umila mea parere!
oricum 300(parca?) euro nu ma fac pe mine, niciodata, nici macar nu m-am tiganit pt bani, nici macar nu i-am cerut inapoi.

+ mai stiu pe cineva cu o calibra resoftata de tine, care a avut probleme de la softul tau(si nu cu dpf-ul, ca nu are ).

au am parerea mea si nimic din explicatiile tale nu ma vor face sa imi schimb parerea. eu sunt ferm convins ca TU ai gresit softul. am citit cu atentie ce ai scris tu(inclusiv pe pm) si nu ma conving nici 1%, dar poate asa suntem noi, astea mai...necunoscatorii.

oricum o sa ma duc la EDS acolo o sa am parte de profesionisti. sunt foarte multumit de softul TCM, voinea spunandu-mi ca ar putea sa mai urce softul putin, fara nici un euro. nu stiu dc vrea omul sa faca acum munca patriotica, dar arata ca este om si un adevarat profesionist.

NU mai am nevoie de nici o explicatie, sa ma mai aburiti cu vrajeli pt ca adevarul il stiu. daca nu asi mai fii facut ceva de genul, poate te credeam dar nu astazi.
+ am mai vb cu cativa de pe forum si mi-am spus ceva pareri despre tine, cat de mult le ai cu softurile si persoane care te cunosc personal, dar nu sunt magar sa spun ca x sau y.

+ mai am un golf 5 gti care i-am schimbat softul(nu stiu ce tuner, pt ca l-am rescris pe cel stock) cu unul tot tcm si culmea, nu inteleg nimic masina merge perfect.
o fii gresit softul?

ps: era sa fac soft si la insignia 4x4 tot la tine! atunci chiar iesea razboi!

Last edited by TSC-Us; 03-02-11 at 15:42.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 19:40   #40
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: probleme soft!

YCSNHT , Maff_77 fiecare aveti dreptate in felul vostru legat de problema aia cu softul custom facut pe dyno vs softul trimis pe mail.
De aceea e bine sa te informezi de 7 ori si sa iei o singura decizie cand vine vorba de soft la masina.
Pe de alta parte RC si Revo nu prea isi impart clientii ca branduri, fiecare cu treaba lui.
Daca vreti sa continuati discutia deschideti un thread nou cu softuri "importate" vs softuri autohtone (daca nu ma hotarasc eu pana la urma sa deschid unul desi va fi un adevarat ring de box acolo )
bluey is offline   Reply With Quote
Old 03-02-11, 22:53   #41
TSC-Us

Stage 5
 
TSC-Us's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,697
Member of:
[RENAULT]
[Opel]
[VW]
[SUBARU]
Default Re: probleme soft!

Quote:
Originally Posted by bluey View Post
Daca vreti sa continuati discutia deschideti un thread nou cu softuri "importate" vs softuri autohtone (daca nu ma hotarasc eu pana la urma sa deschid unul desi va fi un adevarat ring de box acolo )
ar fii o idee excelenta, sa stie toata lumea mai multe despre softare ad-hoc si ce inseamna un soft facut de profesionisti.

de ex mi se pare mult sa dai pe un soft din mail in mail 600 de euro. dau 600,650 euro pe un soft care se face pe dino, se pune laptopul pe masina se vad unele valori...dar pt niste modificari de parametrii care ii prin click unu care "cica" are 2 facultati de mecanica(care nu prea are relevanta extraordinara cu tuningul) nu mi se pare ceva ok.

nu vreau sa ii fac reclama RC(nu-l cunosc pe sebastian) dar am auzit ca acolo chiar se face treaba buna si am auzit de la multa lume, implicit care a fost acolo si au vazut lucruri nemaivazute, adica chiar se fac niste verificari, citiri de valori reale, uzuri, "parametrii perfecti"...foarte diferit de altii care fac CONDOM tuning.
TSC-Us is offline   Reply With Quote
Old 04-02-11, 07:45   #42
Swat-Cat

Stage 5
 
Swat-Cat's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 2,501
Member of:
[SEAT]
Default Re: probleme soft!

si legat de garantie...nu inteleg ce va tot stresati.... nu exista garantie la hardware, oferite de firmele de tunnig.... cine este nebun sa dea garantie unde nici fabrica nu o mai acopera peste anumiti nr de km...


singura garantie despre care se tot vb ... este de soft si probleme legate de functionare softului instalat pe ecu..adica $#@%
__________________
Chip tuning si Diagnoza Auto pt Wv,Audi,Seat si Skoda.....0745188592
Swat-Cat is offline   Reply With Quote
Old 04-02-11, 09:47   #43
cavaliere

Stage 5
 
cavaliere's Avatar
 
Join Date: Feb 2010
Posts: 475
Member of:
[MERCEDES]
Default Re: probleme soft!

Sincer care pseudo-tuner din Rumania ofera garantie reala?Adica asta cu garantia e vrajeala si eu nu cred sa fi fost vreun client nemultumit de soft caruia sa i se fi returnat banii . Sau poate exista pe undeva si nu-si fac reclama
cavaliere is offline   Reply With Quote
Old 04-02-11, 10:12   #44
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: probleme soft!

Majoritatea celor care isi fac prima data un soft sunt foarte multumiti, chiar daca nu primesc decat vorbele tunerului si un zvac mic la accelerare.
Nici macar un dyno nu prea vor sa faca pentru ca "mie imi place cum trage masina si asta conteaza".
Acum din fericire exista standuri unde se poate masura/estima puterea si curba de cuplu.
Mai nasol e la softurile custom sau la cele pentru masinile noi care au tot felul de protectii si senzori.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 04-02-11, 11:16   #45
miron_tdi

Stage 1
 
miron_tdi's Avatar
 
Join Date: Jan 2006
Posts: 21
Default Re: probleme soft!

"Bun venit in lumea Revo Technik, „Lideri Mondiali” in optimizarea sistemelor de management ale motoarelor pentru autovehiculele moderne.
Cu peste 150 de ani de experienta combinata, Revo Technik continua sa va furnizeze produse de top in ceea ce priveste software-ul de performanta si accesoriile software, proiectate, manufacturate si testate de catre echipele Revo R&D."


Citat de pe site-ul oficial Revo din Romania. Am citit si eu site-ul lor, eram interesat sa-mi modific masina pentru care insa nu aveau nimic in oferta si mi-am pus urmatoarele intrebari:
1.Lideri mondiali in ce clasament?Lideri mondiali intr-un clasament intocmit de cine?
2.150 de ani de experienta?Nu stie nimeni ca acum 150 de ani nici nu existau masini?

Si acum odata cu postul tau vin si a3-a si a4-a intrebare:

3.Peste 30 de ani de experienta?La inceputul anilor 80 abia se chinuiau cu injectia mecanica si abia dupa jumatatea anilor 80 masinile se puteau lauda cu sisteme de injectie electronice (wikipedia), si vrei tu sa spui ca imediat ce au aparut aceste masini care erau varful tehnologiei si destul de rare iar publicul era complet needucat in acest sens, avand in vedere veniturile la vremurile respective, brusc au aparut multi clienti doritori de tuning?In 2011, firmelor de tuning le iau cativa ani buni pana pun la punct softurile pentru masini la tehnologia actuala, nu vreau sa-mi imaginez cum era in anii 80 cand toti aveau televizoare alb negru.
4.Am cautat pe net diverse arhive cu lucrarile Revo de acum 10 ani, de acum 20 de ani, de acum 30 de ani, nu am gasit nimic, decat lucruri din istoria recenta de cativa ani. Daca tot au experienta de 30 de ani si esti cunoscator poate ne prezinti si noua proiectele lor din anii 90 sau de la inceputul anilor 2000, ca din anii 80 ma indoiesc ca chiar ar putea exista. pe de alta parte am cautat informatii din anii 90 despre MTM si am gasit destule.

Si eu am apelat ca multi altii, la aproape toate firmele prezentate mai sus precum si altele si nu am decat cuvinte de lauda pentru toate, dar ca terte parti sa faca niste clasamente bazate pe informatii mincinoase mi se pare un lucru inedit pentru logica mea si tipic balcanic pentru logica generala. Eu ca end user cand vin si citesc tot amalgamul de aici, si am un pic de cultura si logica in ceea ce fac, nu stiu ce sa aleg. Si atunci aleg sa fac export de valuta si plec sa-mi fac masina in alta parte si cred ca este calea pe care o vor apuca multi proprietari de masini daca nu se iau masuri in acest sens pe forumuri. Nu stiu pe cine incercati voi de fapt sa ajutati cu chestiile astea.



Quote:
Originally Posted by YCSNHT View Post
trebuie sa fii nebun sa compari racing code cu revo si sa spui ca revo e mai slab ....care aceasta firma are o experienta acumulata de peste 30 ani si filiale in peste 40 de tari , iar principala este in capitala motorsportului { UK}
miron_tdi is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -