Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 03-09-08, 17:08   #196
RoSkyLine

Stock
 
Join Date: Nov 2007
Posts: 2
Default Re: filtru sport-intrebare

parerea mea suntetzi nebooni ...va intrebati daca consuma mai mult pe un motor diesel si e o saracie de 1.6) eu schimb vitezele la 7500 rotatii in pana mea...asa ca consuma cat vrea ea...daca ti-ai luat un diesel sa te poti deplasa cu el la piatza nu ii mai pune filtru sport si nu mai intreba de consum...pasionatzii de viteza exclud calculele consumului de combustibil
RoSkyLine is offline   Reply With Quote
Old 04-09-08, 17:14   #197
BH09SSS

Stage 5
 
BH09SSS's Avatar
 
Join Date: Aug 2007
Posts: 303
Default Re: filtru sport-intrebare

Nu fi rau! Era doar o intrebare, nu un exces de grandomanie.
BH09SSS is offline   Reply With Quote
Old 16-11-08, 21:31   #198
cretz_u

Stage 3
 
cretz_u's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 76
Default Re: filtru sport-intrebare

salut!!!pentru un Chevrolet Lacetti Sedan ce mi-ati recomanda si cam cat costa?multumesc
cretz_u is offline   Reply With Quote
Old 20-11-08, 09:10   #199
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: filtru sport-intrebare

Ce ar fi bun de recomandat...
un 2.2 20 v turbo,sau un vr6 compresor sau turbo.
Sau macar un golf 2 (700-800 kg)de 1.8
Scuza-mi interventia,nu am nimic cu tine.
Filtru e un fel de frectie.
Evacuarea e un fel de frectie.
Asta discutand de motoare de serie,cu componente de serie.

Scoateti dvs toata evacuarea si dati o tura fara nimic pe masina exceptand colectia.Rezultat?CONSIDERABIL MAI PROST FATA DE STOCK.
Scoateti filtrul de aer de tot,intercalati pe clapeta de acceleratie/galeria de admisie un tub flexibil care NEAPARAT sa NU "inhaleze"aer din compartimentul motor(fierbinte) ci MUSAI RECE.
Daca rezultatul va fi pe placul dvs(eu pot demonstra ca NESEMNIFICATIV)atunci dati cu banii pe filtre!!!!!!!!!!

Banii dvs,masina dvs
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 29-11-08, 10:27   #200
NOScox

Stage 5
 
NOScox's Avatar
 
Join Date: May 2007
Posts: 340
Default Re: filtru sport-intrebare

cu filtrul conic incalzirea motorului se face mai greu, pe o vreme rece, mai ales iarna. este de preferabil ca in sezonul rece sa schimbi filtrul cu cel stock.
NOScox is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 07:39   #201
Florin&David

Stage 5
 
Florin&David's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 370
Default Re: filtru sport-intrebare

Quote:
Originally Posted by pasbogdan View Post
Filtru e un fel de frectie.
Evacuarea e un fel de frectie.
Asta discutand de motoare de serie,cu componente de serie.
Ma batea si pe mine un gand sa-mi cumpar evacuare si filtru dar m-am desumflat dupa ce am citi si postul tau.
Sa fie chiar asa de "rau"?
__________________
FIAT 500 - 1.4/100 CP Sport Lounge, 2008 / B 38 RUP
SEAT LEON - 1.4/86 CP Reference, 2008 / CT 50 DAB
Florin&David is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 07:54   #202
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: filtru sport-intrebare

Quote:
Originally Posted by Florin&David View Post
Ma batea si pe mine un gand sa-mi cumpar evacuare si filtru dar m-am desumflat dupa ce am citi si postul tau.
Sa fie chiar asa de "rau"?
Atunci, in cazul asta, nu mai facem nimic la nici o masina... si "tuning-ul" adevarat inseamna doar schimbarea de motor, nu?
Admisia e frectie, evacuarea e frectie, chip-ul e frectie... toate sunt frectii... tuning=modificare si daca toate modificarile astea sunt "frectii", ce mai cautam aici? Normal ca nu o sa se castige zeci de cp din evacuare, filtru si alte maruntisuri, dar e ceva... mai bine decat sa mergem la service si sa schimbam motorul, zic eu. La un vr6 nu-i mai faci nimic, nu-i schimbi evacuarea cu una sport, nu-i pui un kit de admisie?
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 08:05   #203
Florin&David

Stage 5
 
Florin&David's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 370
Default Re: filtru sport-intrebare

In martie ii fac motorului din semnatura un resoft. Pot sa mai iau pana la 12 CP.
Ce filtru si ce evacuare, firme, imi recomanzi pentru a-mi achizitiona?
Cam ce putere imi mai da acestea?
Florin&David is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 08:27   #204
bogdangepeto

Stage 4
 
bogdangepeto's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 232
Member of:
[FORD]
Default Re: filtru sport-intrebare

1,5 2 caluti maxim,filtru+evacuare.Adica insesizabil,doar sunetul este pronuntat,dar la drum lung o s te doara capul.
bogdangepeto is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 08:49   #205
Florin&David

Stage 5
 
Florin&David's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 370
Default Re: filtru sport-intrebare

... maresc putin volumul la sistemul audio. dar stai ca si acolo am tub si ma face si ala cu capu'.
Florin&David is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 12:06   #206
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: filtru sport-intrebare

si kitul de admisie trebuie sa fie din aluminiu si nu inox. Nush ce e toata nebunia asta cu inoxu' .....
crywolf is offline   Reply With Quote
Old 27-01-09, 17:56   #207
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: filtru sport-intrebare

oricare
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 28-01-09, 07:45   #208
Geo_ZGA
Daewoo Driver

Stage 5
 
Geo_ZGA's Avatar
 
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of:
[Moderators]
[DAEWOO]
Default Re: filtru sport-intrebare

Quote:
Originally Posted by bogdangepeto View Post
1,5 2 caluti maxim,filtru+evacuare.Adica insesizabil,doar sunetul este pronuntat,dar la drum lung o s te doara capul.
Aceleasi idei... tu ce intelegi prin evacuare? O toba sau o intreaga evacuare? Nu mai scoateti cifre exacte, ca nu poti sa scoti tot 2cp si dintr-un motor de 70cp, si dintr-unul de 270cp. Si o evacuare completa eu zic ca scoate mai mult... impreuna cu un filtru bun si o resoftare, cred ca se scoate un plus de ~25% din puterea initiala.
Sebastian cred ca ar putea sa spuna mai sigur cat % ajuta o evacuarea completa, cat % un filtru (eu zic ca tinde spre 0), cat la % un soft...
Geo_ZGA is offline   Reply With Quote
Old 02-02-09, 01:22   #209
SERJAN
VW Driver

Stage 3
 
SERJAN's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 160
Member of:
[VW]
Default Re: filtru sport-intrebare

salutari... pt un golf3 1.8 8v ce filtru recomandati. ms mult!
SERJAN is offline   Reply With Quote
Old 02-02-09, 20:10   #210
crywolf

Stage 5
 
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
Default Re: filtru sport-intrebare

luati filtru de calitate (piper, kn, green sa), faceti u ntraseu di naluminiu care sa duca filtrul repsectiv spre o zona de udne sa taraga aer cat mai rece, izolati-l de motor prin cutii sau scuturi de materiale speciale (carbon) ca sa nu traga aer cald si o sa ajute motorul. Aveti grija la ungerea filtrului de aer .... si nu lauti chinezarii cu 50RON.

PS : "filtrul si evacuarea e frectie" demonstreaza-mi asta cu cifre si calcule (sa scriem pe taste toti suntem geniali). Faptul cu "scoateti evacuare de tot si dati o tura" arata cat de mult te pricepi. Cel ma ibine e sa pui mana pe o carte de Mecanica Fluidelor si sa recapitulezi principiile curgerii fluidelor in traseu inchis.
Ideea e nu sa dea CP in humar de XXXXX ci sa ajute motorul sa ajunga la caii dati de alte mofdificari. Frectie in nici un caz NU este.
__________________
Manni for life !!!
crywolf is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -