Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
03-09-08, 17:08
|
#196
|
Stock
Join Date: Nov 2007
Posts: 2
|
Re: filtru sport-intrebare
parerea mea suntetzi nebooni ...va intrebati daca consuma mai mult pe un motor diesel si e o saracie de 1.6 ) eu schimb vitezele la 7500 rotatii in pana mea...asa ca consuma cat vrea ea...daca ti-ai luat un diesel sa te poti deplasa cu el la piatza nu ii mai pune filtru sport si nu mai intreba de consum...pasionatzii de viteza exclud calculele consumului de combustibil
|
|
|
04-09-08, 17:14
|
#197
|
Stage 5
Join Date: Aug 2007
Posts: 303
|
Re: filtru sport-intrebare
Nu fi rau! Era doar o intrebare, nu un exces de grandomanie.
|
|
|
16-11-08, 21:31
|
#198
|
Stage 3
Join Date: Dec 2006
Posts: 76
|
Re: filtru sport-intrebare
salut!!!pentru un Chevrolet Lacetti Sedan ce mi-ati recomanda si cam cat costa?multumesc
|
|
|
20-11-08, 09:10
|
#199
|
Stage 5
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
|
Re: filtru sport-intrebare
Ce ar fi bun de recomandat...
un 2.2 20 v turbo,sau un vr6 compresor sau turbo.
Sau macar un golf 2 (700-800 kg)de 1.8
Scuza-mi interventia,nu am nimic cu tine.
Filtru e un fel de frectie.
Evacuarea e un fel de frectie.
Asta discutand de motoare de serie,cu componente de serie.
Scoateti dvs toata evacuarea si dati o tura fara nimic pe masina exceptand colectia.Rezultat?CONSIDERABIL MAI PROST FATA DE STOCK.
Scoateti filtrul de aer de tot,intercalati pe clapeta de acceleratie/galeria de admisie un tub flexibil care NEAPARAT sa NU "inhaleze"aer din compartimentul motor(fierbinte) ci MUSAI RECE.
Daca rezultatul va fi pe placul dvs(eu pot demonstra ca NESEMNIFICATIV)atunci dati cu banii pe filtre!!!!!!!!!!
Banii dvs,masina dvs
|
|
|
29-11-08, 10:27
|
#200
|
Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 340
|
Re: filtru sport-intrebare
cu filtrul conic incalzirea motorului se face mai greu, pe o vreme rece, mai ales iarna. este de preferabil ca in sezonul rece sa schimbi filtrul cu cel stock.
|
|
|
27-01-09, 07:39
|
#201
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 370
|
Re: filtru sport-intrebare
Quote:
Originally Posted by pasbogdan
Filtru e un fel de frectie.
Evacuarea e un fel de frectie.
Asta discutand de motoare de serie,cu componente de serie.
|
Ma batea si pe mine un gand sa-mi cumpar evacuare si filtru dar m-am desumflat dupa ce am citi si postul tau.
Sa fie chiar asa de "rau"?
__________________
FIAT 500 - 1.4/100 CP Sport Lounge, 2008 / B 38 RUP
SEAT LEON - 1.4/86 CP Reference, 2008 / CT 50 DAB
|
|
|
27-01-09, 07:54
|
#202
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: filtru sport-intrebare
Quote:
Originally Posted by Florin&David
Ma batea si pe mine un gand sa-mi cumpar evacuare si filtru dar m-am desumflat dupa ce am citi si postul tau.
Sa fie chiar asa de "rau"?
|
Atunci, in cazul asta, nu mai facem nimic la nici o masina... si "tuning-ul" adevarat inseamna doar schimbarea de motor, nu?
Admisia e frectie, evacuarea e frectie, chip-ul e frectie... toate sunt frectii... tuning=modificare si daca toate modificarile astea sunt "frectii", ce mai cautam aici? Normal ca nu o sa se castige zeci de cp din evacuare, filtru si alte maruntisuri, dar e ceva... mai bine decat sa mergem la service si sa schimbam motorul, zic eu. La un vr6 nu-i mai faci nimic, nu-i schimbi evacuarea cu una sport, nu-i pui un kit de admisie?
__________________
"Stiu ca sunt prost...dar cand ma uit in jurul meu, ma simt mult mai bine" (Ion Creanga)
|
|
|
27-01-09, 08:05
|
#203
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 370
|
Re: filtru sport-intrebare
In martie ii fac motorului din semnatura un resoft. Pot sa mai iau pana la 12 CP.
Ce filtru si ce evacuare, firme, imi recomanzi pentru a-mi achizitiona?
Cam ce putere imi mai da acestea?
|
|
|
27-01-09, 08:27
|
#204
|
Stage 4
Join Date: Oct 2007
Posts: 232
Member of: [FORD]
|
Re: filtru sport-intrebare
1,5 2 caluti maxim,filtru+evacuare.Adica insesizabil,doar sunetul este pronuntat,dar la drum lung o s te doara capul.
|
|
|
27-01-09, 08:49
|
#205
|
Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 370
|
Re: filtru sport-intrebare
... maresc putin volumul la sistemul audio. dar stai ca si acolo am tub si ma face si ala cu capu'.
|
|
|
27-01-09, 12:06
|
#206
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
|
Re: filtru sport-intrebare
si kitul de admisie trebuie sa fie din aluminiu si nu inox. Nush ce e toata nebunia asta cu inoxu' .....
|
|
|
27-01-09, 17:56
|
#207
|
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of: [Mitsubishi] [PARTICIPANT CURSE] [SUBARU]
|
Re: filtru sport-intrebare
oricare
|
|
|
28-01-09, 07:45
|
#208
|
Daewoo Driver
Stage 5
Join Date: Nov 2006
Posts: 6,820
Member of: [Moderators] [DAEWOO]
|
Re: filtru sport-intrebare
Quote:
Originally Posted by bogdangepeto
1,5 2 caluti maxim,filtru+evacuare.Adica insesizabil,doar sunetul este pronuntat,dar la drum lung o s te doara capul.
|
Aceleasi idei... tu ce intelegi prin evacuare? O toba sau o intreaga evacuare? Nu mai scoateti cifre exacte, ca nu poti sa scoti tot 2cp si dintr-un motor de 70cp, si dintr-unul de 270cp. Si o evacuare completa eu zic ca scoate mai mult... impreuna cu un filtru bun si o resoftare, cred ca se scoate un plus de ~25% din puterea initiala.
Sebastian cred ca ar putea sa spuna mai sigur cat % ajuta o evacuarea completa, cat % un filtru (eu zic ca tinde spre 0), cat la % un soft...
|
|
|
02-02-09, 01:22
|
#209
|
VW Driver
Stage 3
Join Date: Aug 2006
Posts: 160
Member of: [VW]
|
Re: filtru sport-intrebare
salutari... pt un golf3 1.8 8v ce filtru recomandati. ms mult!
|
|
|
02-02-09, 20:10
|
#210
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 1,080
|
Re: filtru sport-intrebare
luati filtru de calitate (piper, kn, green sa), faceti u ntraseu di naluminiu care sa duca filtrul repsectiv spre o zona de udne sa taraga aer cat mai rece, izolati-l de motor prin cutii sau scuturi de materiale speciale (carbon) ca sa nu traga aer cald si o sa ajute motorul. Aveti grija la ungerea filtrului de aer .... si nu lauti chinezarii cu 50RON.
PS : "filtrul si evacuarea e frectie" demonstreaza-mi asta cu cifre si calcule (sa scriem pe taste toti suntem geniali). Faptul cu "scoateti evacuare de tot si dati o tura" arata cat de mult te pricepi. Cel ma ibine e sa pui mana pe o carte de Mecanica Fluidelor si sa recapitulezi principiile curgerii fluidelor in traseu inchis.
Ideea e nu sa dea CP in humar de XXXXX ci sa ajute motorul sa ajunga la caii dati de alte mofdificari. Frectie in nici un caz NU este.
__________________
Manni for life !!!
|
|
|
|
|