Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Cum facem rost de mai multi cai putere ?

Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci.

Reply
 
Thread Tools
Old 19-04-11, 22:25   #241
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: filtru sport-intrebare

Quote:
Originally Posted by Geo_ZGA View Post
Aceleasi idei... tu ce intelegi prin evacuare? O toba sau o intreaga evacuare? Nu mai scoateti cifre exacte, ca nu poti sa scoti tot 2cp si dintr-un motor de 70cp, si dintr-unul de 270cp. Si o evacuare completa eu zic ca scoate mai mult... impreuna cu un filtru bun si o resoftare, cred ca se scoate un plus de ~25% din puterea initiala.
Sebastian cred ca ar putea sa spuna mai sigur cat % ajuta o evacuarea completa, cat % un filtru (eu zic ca tinde spre 0), cat la % un soft...
Ce filtre mai sunt pe piata?evacuari?softari?Acum cred ca media de + putere este mult mai mare de 25% fata de vremurile cand eram tineri,prin 2008-2009
putere=cuplu x rmp
+putere presupune cresterea cuplului sau a turatiei
cresterea cuplulu se face prin cresterea cantitatii de aer/combustibil sau a cilindreei.
Cu cat creste cantitatea(aspirata,asta e culmea ca nici macar nu e monteaza pe o motorizare cu turbo sau compresor)de aer cu un filtru sport?25%?

Cu respect
__________________
1983 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1986 audi coupe b2 2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 audi 90 b2,2.2l 20v turbo quattro proiect
1985 suzuki samurai
1993 audi urs4 2.2l 20 v turbo quattro-dezmembez
1994 audi 100 c4 2.6 E 12 v FWD
2003 vw lt 35
1991 audi s2 3b
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 29-05-11, 00:17   #242
bmwu

Stage 5
 
bmwu's Avatar
 
Join Date: Mar 2008
Posts: 437
Default Re: filtru sport-intrebare

mah nene au unii niste filme in cap...de trebuia sa se apuce de regie)))))))))
bmwu is offline   Reply With Quote
Old 18-05-12, 08:42   #243
TheMendacious

Stage 5
 
TheMendacious's Avatar
 
Join Date: Dec 2006
Posts: 490
Member of:
[VW]
Default Re: filtru sport-intrebare

chiar scade consumul un filtru sport

exemplul meu : audi a3 1.8turbo 150 cai

filtru stock - 50 maxim 60 km in oras cu 50 ron

filtru sport - minim 70 max 85 km in oras
__________________
TheMendacious is offline   Reply With Quote
Old 19-05-12, 00:04   #244
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: filtru sport-intrebare

Daca aveaim un filtru care inhiba trecerea aerului e normal ce s-a intamplat. Dar de obicei filtrele originale de la producator cand sunt noi asigura debite corecte.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 20-05-12, 16:35   #245
Predator

Stage 5
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 1,089
Default Re: filtru sport-intrebare

Si care este minunea aceea de filtru ?
Predator is offline   Reply With Quote
Old 21-05-12, 10:11   #246
magnex265

Stage 5
 
magnex265's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,548
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: filtru sport-intrebare

Buna Sebastian!

Am o intrebare, de fapt caut un raspuns de la un profesionist!
Daca achizitionez o admisie( toata tevaraia de la intercooler pana sus, filtru de aer.. si ce o mai fi continand pachetul), trebuie sa fac soft complet.., sa optimizez complet pentru a obtine acei x cai putere promisi de producator???

Multumesc anticipat pentru raspuns!
O saptamana usoara!
magnex265 is offline   Reply With Quote
Old 21-05-12, 22:09   #247
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: filtru sport-intrebare

Conform experientei pe care am reusit sa o acumulez, vreau sa spun ca se arunca cu cifre si cu caii putere la modul barbar.
Este o inflatie de cai putere si mai ales cand vorbim de piesele de tuning.
Nu pot sa dau un raspuns concret la intrebare, doar pot sa spun ca in mod corect orice interventie hard cere si o ajustare de soft.
Se poate testa insa, se pune masina pe dyno stock, apoi se inlocuiesc piesele si se repeta testarea.
Daca intervenim la soft, putem obtine mai mult sau mai putin decat e declarat deci un produs care nu se vinde cu soft nu trebuie sa aibe valori raportate la un nou soft, desi la anumite admisii se impune rescalare ...
Cand se cumoara si foloseste un astfel de produs trebuie discernamant in cunostinta de cauza.
__________________
Professional DynoTuning
sebastian@racingcode.ro
0723691731


Last edited by SEBASTIAN; 21-05-12 at 22:12.
SEBASTIAN is offline   Reply With Quote
Old 22-05-12, 09:50   #248
Santon

Stage 5
 
Santon's Avatar
 
Join Date: Jul 2011
Posts: 514
Member of:
[Toyota]
[AUDI]
Default Re: filtru sport-intrebare

Quote:
Originally Posted by TheMendacious View Post
chiar scade consumul un filtru sport

exemplul meu : audi a3 1.8turbo 150 cai

filtru stock - 50 maxim 60 km in oras cu 50 ron

filtru sport - minim 70 max 85 km in oras
Sa repeti si iarna aceeasi schema sa vezi cum se face rocada intre cifre
Santon is offline   Reply With Quote
Old 22-05-12, 20:17   #249
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: filtru sport-intrebare

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN View Post
Conform experientei pe care am reusit sa o acumulez, vreau sa spun ca se arunca cu cifre si cu caii putere la modul barbar.
Este o inflatie de cai putere si mai ales cand vorbim de piesele de tuning.
Nu pot sa dau un raspuns concret la intrebare, doar pot sa spun ca in mod corect orice interventie hard cere si o ajustare de soft.
Se poate testa insa, se pune masina pe dyno stock, apoi se inlocuiesc piesele si se repeta testarea.
Daca intervenim la soft, putem obtine mai mult sau mai putin decat e declarat deci un produs care nu se vinde cu soft nu trebuie sa aibe valori raportate la un nou soft, desi la anumite admisii se impune rescalare ...
Cand se cumoara si foloseste un astfel de produs trebuie discernamant in cunostinta de cauza.
De mult nu am citit un post atat de la obiect !!!
Si acum ce o sa faca cei care au sperante la zeci de cai obtinuti din componente rosii sau albastre?
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 22-05-12, 20:34   #250
magnex265

Stage 5
 
magnex265's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,548
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: filtru sport-intrebare

Salutare,

Daca cumva ai facut referire la mine vis a vis de componentele rosii/ albastre, zic sa te retii.
Cand am intrebat despre asta nu am facut referire la o admisie de 30 $ de pe e bay ci la ceva de 400 de la INJEN.( pusa pe o masina care se preteaza pentru asa ceva).
Parerea mea personala e, sa ii lasam pe toti sa viseze, fie ca obtin caii sperati/ promisi fie ca nu.
Sarcasmul unora e de prost gust( ca sa nu ii spun altfel), si e de prisos pe threadurile unde chiar sunt si oameni pasionati si care citesc ca sa se documenteze( de ce nu, sa invete ceva)

Mersi Sebastian pt raspunsul tau!
magnex265 is offline   Reply With Quote
Old 22-05-12, 22:46   #251
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: filtru sport-intrebare

Nu ma refeream la nimeni in sine.Conceptul ma deprima.Sarcasmul este neintentionat,vine de la sine.Mai de prost gust decat sarcasmul meu este sa crezi ca producatorii nu au avut un inginer care sa recalculeze un traiect de aer sau un filtru pentru a obtine +de putere.
De prost gust este culoarea rosie si albastra care miroase a tenisi chinezesti de sub multe capote.
De prost gust este sa montezi un filtru"sport" pe o galerie de admisie care are DE FABRICA traiecte variabile in functie de turatie(v6,vr6 din epoca bronzului)

Last edited by pasbogdan; 22-05-12 at 22:49.
pasbogdan is offline   Reply With Quote
Old 22-05-12, 23:08   #252
magnex265

Stage 5
 
magnex265's Avatar
 
Join Date: May 2009
Posts: 1,548
Member of:
[Mitsubishi]
Default Re: filtru sport-intrebare

Uite,
Nu vreau sa intru in discutii inutile ...( ca nu merita efortul)
Ca un exemplu ..un nene scria la un post cu o masina f tunata ca el nu ii vede rostul ca nu intelege de ce atatia cai.. , ca pt el masina e un mijloc de deplasare din pt x in pt y. asta in conditiile in care erau pe un site care se intituleaza 4 tuning)) Intelegi.. Hilar dea dreptul.. Rusinos as putea spune, jenant

Asa si cu furtunasele..... Nu am cum sa nu spun nimic... E ideea de a customiza compartimentul motor.. Sunt sigur ca mare parte din pasionati, din oamenii aceia care vin la evenimentele de gen vor sa vada un motor( chiar de are 100 sau 700 CP_ ) sa il vada frumos, lucios, cromat, ceramizat, vopsit... cu furtune cu tije ,,, lucind, nu innecat de ulei mizerabil, praf, legaturi cu sarme si alte artificii.....

E jenant....(daca a fost prea dur "prost gust" - retractez)


PS:
Nu spun ca o sa scoata 32 de CP cat spun cei de la INJEN, ca ar scoate cu FMIC si Turbo stoc dar sunt sigur ca s-ar ajunge pe la o valoare apropiata.

Numai bine!
magnex265 is offline   Reply With Quote
Old 23-05-12, 00:04   #253
pasbogdan

Stage 5
 
pasbogdan's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 552
Default Re: filtru sport-intrebare

Cand vorbesc de culori ma refer la:
Filtre de aer(o chestie de moft pana la un anumit nivel de putere,si nu ma refer la 300 de cai, ce se gaseste de obicei montat la loc de cinste la caldura pe motorizari aspirate)
Blow off(Un dispozitiv reglabil,logic,ce inlocuieste un divert valve care refuleaza in admisia turbinei cat mai aproape de paletii compresorului DUPA DEBITMETRU)
Boost controller(este de obicei alcatuit dintr-un tub care poate fi opturat progresiv ce inlocuieste o valva electrica actionata de ecu)
Regulator presiune benzina(folosit de obicei de persoanele care nu au acces la modificari ale duratei deschiderii injectoareler si cresc cantitatea de benzina injectata prin strangerea acelui surub magic de reglaj privind cu pasiune manometrul de calitate verificat metrologic)

Din pacate si furtunele de boost capata culori din lumea"orezarilor".
pasbogdan is offline   Reply With Quote
- Copyright 2024 4Tuning -