Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
22-03-04, 21:11
|
#46
|
Guest
|
Mersi mult fratzie,tzi-ash fi vesnic recunoscator,n-am mers niciodata intr-o mashina mai puternica de 250cp(un Volvo S60 T5).God bless you!
|
|
|
22-03-04, 21:27
|
#47
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 647
|
Cataline...pana la urma cred ca rs4 tau o sa devina taxi (4)
Stiam eu ceva cand am zis ca s-ar putea sa fie masina ta...(mai ales cand a zis ca proprietarul e prin Germania )
|
|
|
22-03-04, 21:33
|
#48
|
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 3,351
|
|
|
|
17-04-04, 02:22
|
#49
|
Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,313
|
pe dracu are aspect de family car. adica family Schumacher eventual ... ca aia nu arata ca un family car nici daca esti foarte beat si o vezi de la mare departare! cand te-ai oprit langa mine ... ma luat asa un frison ...
__________________
- Life is Either a Daring Adventure or Nothing At All -
|
|
|
21-04-04, 19:58
|
#50
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Quote:
Originally Posted by \"Hondarul\"
Despre cea mai tare masina din Romania...
Nu stiu daca e cea mai tare, dar sigur candideaza la primele locuri...
Sierra lui Edi (BMWPower) cu motorul de 5 litri de pe seria 7, un V12 de 320 cp stock... Masina are si alte modificari !!! Daca cu 750 de 1900 kg fugea cu 275 vit maxima (nelimitata) atunci cu Sierra de 1300 kg...
Pozele le stiti... Sau daca nu le stiti, cautati-le la masini tari, topicul \"tot de pe la noi\".
|
Daca tu crezi ca Siera cu motorul si cutia de 5 Litri mai are 1300Kg te inseli amarnic.......mai pune si tu ceva la cantar
|
|
|
21-04-04, 20:27
|
#51
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Sierra are 1100 normal, cu motor de 2.0
Motorul de 5.0 are 240 kg.
|
|
|
22-04-04, 20:58
|
#52
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Pai motorul are numai 240 Kg.....mai are si cutia ceva....mai are si diferentialul ceva.....mai multe radiatoare cu cotinut si asa se ingreuneaza o masina mult.......
Acum nu stiu sigur dar banuiesc ca a schimbat si pe la axuri ceva...frane si slte chesti grele......parerea mea ca sub 1500Kg nu are.....
Dar cine stie.....daca este goala toata inauntru ...atunci poate are un pic sub 1500Kg...
|
|
|
22-04-04, 21:04
|
#53
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
E cutia de BMW, puntile de BMW, numai caroseria practic este de Sierra. Dar te asigur ca nu are mai mult de 1300. Facem pariu.
|
|
|
22-04-04, 22:05
|
#54
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Daca baiatul si-a cantarit masina atunci asa sa fie desi nu imi vine sa cred........
Dar daca banuieste numai ca ar fi asa de usoara atunci este alta poveste....
Eu fac pariuri cand vorbesc de masina mea.....acolo stiu exact ce am facut......
sa fac pariu pe masina altuia ar fi o prostie.......
Ar fi bine sa aduci macar o dovada daca tot te-am contrazis aiurea
|
|
|
23-04-04, 08:23
|
#55
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
|
|
|
25-04-04, 01:45
|
#56
|
Stage 3
Join Date: Feb 2004
Posts: 136
Member of: [Midnight Racers] [PARTICIPANT CURSE]
|
hai sa ne lamurim....sierra cu motorul v6 2.8 (180 kg) 1150kg, motorul bmw 240kg, cutiile cam aceasi greutate. V6-le era tot din fonta, v12-le e aluminiu inclusiv cilindri(nu are camasi de otel sau alt material) spun asta pt ca la un motor de 4 nu e cine stie ce dar aici se inmulteste cu 3. Primul lucru pe care o sa-l fac este sa o duc la cintar si atunci va dau datele exacte. cit despre radiator si alte chestii astea erau si inaine cu v6-le si erau luate si ele in calculul greutatii. Deci eu am mai luat in greutate vre-o 60 de kile de la motor max. 20 de la cutie, 2.5 litri de ulei in plus la motor, 4 antigel, si cam atit.... aaa... plus 2 arcuri spate de golf pe fata pt compensare. restul modificarilor nu au adus nimic in plus in privinta greutatii.
__________________
They wanna fingerprint me and give me some years, they'll only get one finger while i'm shifting gears.
Ex Sierra V12, BMW 850i
Actual Maserati Ghibli Primatist
|
|
|
25-04-04, 08:53
|
#57
|
Super Moderator
Stage 5
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,661
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
|
|
|
25-04-04, 10:46
|
#58
|
Stage 5
Join Date: May 2003
Posts: 814
|
Quote:
Originally Posted by \"BMWPower\"
hai sa ne lamurim....sierra cu motorul v6 2.8 (180 kg) 1150kg, motorul bmw 240kg, cutiile cam aceasi greutate. V6-le era tot din fonta, v12-le e aluminiu inclusiv cilindri(nu are camasi de otel sau alt material) spun asta pt ca la un motor de 4 nu e cine stie ce dar aici se inmulteste cu 3. Primul lucru pe care o sa-l fac este sa o duc la cintar si atunci va dau datele exacte. cit despre radiator si alte chestii astea erau si inaine cu v6-le si erau luate si ele in calculul greutatii. Deci eu am mai luat in greutate vre-o 60 de kile de la motor max. 20 de la cutie, 2.5 litri de ulei in plus la motor, 4 antigel, si cam atit.... aaa... plus 2 arcuri spate de golf pe fata pt compensare. restul modificarilor nu au adus nimic in plus in privinta greutatii.
|
Asa sa fie eu chiar m-as bucura ca la greutatea pe care ai avea-o ar fi super......1200Kg/300 Cp ar fi ca. 4Kg pe Cp.....deci ar fi mai rapid ca un EVO VII sau STI asta fara probleme.......
Eu cand vorbeam de radiatoare ma refeream la alea in plus nu ala de apa.....de ex. aer conditionat sau racire ulei, in plus ABS si alte chesti pe care Siera nu le avea......dar adevarul este ca numai dupa ce ai cantarit masina sti cat are......
Iar chestia cu cilindri din aluminium mi se pare rasuflata rau......aici sper sa nu vorbesc eu prosti insa eu lucrez cu metale de ani de zile si nu conosc nici un aliaj de aluminiu care rezista unei frecari asa de mari....
dar o sa ma interesez pe un Forum BMW si o sa iti dau dreptate sau nu....
|
|
|
27-04-04, 22:41
|
#59
|
Stage 3
Join Date: Apr 2004
Posts: 134
|
catalin.. am ramas socat este un RS4 langa un Gallardo ??? mama cat noroc pe capul tau aia e la reprezentanta Bentley ? F*CK! vreau in Germania
|
|
|
|
|