Cum facem rost de mai multi cai putere ? Vrei sa maresti puterea masinii tale ? Afla daca se poate, si ce trebuie sa faci. |
16-05-05, 18:24
|
#17
|
Stage 3
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
|
|
|
|
16-05-05, 21:33
|
#18
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,292
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
pana la urma orice ai face tot Dacie ramane.. si SGM nu are motor de Dacie.... e de Renault la fel ca si cutia lui decat caroseria e de Dacie ....
|
|
|
16-05-05, 21:42
|
#19
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [FullSpeed Racing]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"DRooPY\"
pana la urma orice ai face tot Dacie ramane.. si SGM nu are motor de Dacie.... e de Renault la fel ca si cutia lui decat caroseria e de Dacie ....
|
SGM are motor de dacie.. blocul motor este de dacie iar de provenienta renault numai chiulasa de r alpine in rest mai tot e de la dacie.. ma rog mai putin carburatoare etc.. cutia este tot de dacie
|
|
|
16-05-05, 22:05
|
#20
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,292
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
deci in concluzie nu este dacie 100%..... parerea mea este ca nu are rost o investitie asa de mare pt o dacie dar dupa cum bine stim parerile sunt imparztite eu unu nu mias investii banii intr-o Dacie indeferent ca e 1300.SuperNova,Logan etc.
|
|
|
17-05-05, 08:05
|
#21
|
Stage 2
Join Date: Mar 2005
Posts: 43
Member of: [RACING TEAM BUCURESTI] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"ozzy\"
|
PRIETENE ERA O DISCUTIE, NU O BASCALIE. am intrebat doar daca schimbarea galeriei de evacuare schimba performantele .... n-am spus ca am castigat cai sau ca am facut tuning. ia intrebarea ca pe o curiozitate!!!
|
|
|
17-05-05, 16:41
|
#22
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,128
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"MMihai\"
Quote:
Originally Posted by \"DRooPY\"
pana la urma orice ai face tot Dacie ramane.. si SGM nu are motor de Dacie.... e de Renault la fel ca si cutia lui decat caroseria e de Dacie ....
|
SGM are motor de dacie.. blocul motor este de dacie iar de provenienta renault numai chiulasa de r alpine in rest mai tot e de la dacie.. ma rog mai putin carburatoare etc.. cutia este tot de dacie
|
din cate imi aduc eu aminte cand am vazut motorul lui, numai caroseria e de dacie
__________________
Daca ai ceva de zis, zi cu voce tare. Daca vrei sa taci, taci sa auzi numai tu.
|
|
|
17-05-05, 19:02
|
#23
|
Stage 3
Join Date: Feb 2005
Posts: 89
|
scuze atunci. raspunsul la intrebarea cu \"PRIETENE ERA O DISCUTIE, NU O BASCALIE. am intrebat doar daca schimbarea galeriei de evacuare schimba performantele .... n-am spus ca am castigat cai sau ca am facut tuning. ia intrebarea ca pe o curiozitate!!!\" este ca da se pot castiga cp din evacuare totul e sa o faci cu cap....nu te uita in gura alora care fac tuning in felul urmator :
-filtru de aer sport- 15 cp in plus
-evacuare sport- 15 cp......+
-bujii modelul x....5 cp
-------------------------------
TOTAL 54+15+15+5=89cp din motorul de dacie.....
asta e o prostie ....sa duci un motor de dacie asa sus e mai greu de atat
pace voua
|
|
|
17-05-05, 19:42
|
#24
|
4 Speed Squad Member
Stage 5
Join Date: Apr 2004
Posts: 3,128
Member of: [Moderators] [4 Speed Squad]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"ozzy\"
.............nu te uita in gura alora care fac tuning in felul urmator :
-filtru de aer sport- 15 cp in plus
-evacuare sport- 15 cp......+
-bujii modelul x....5 cp
|
chestia asta cu filtrul de aer trebuie explicata in mod special! foarte multi chiar sunt convinsi ca daca isi pun un filtru de aer sport, castiga peste 10cp!
chestia asta ar trebui explicata si facuta STICKY pe undeva pe aici pe forum sa priceapa toti cei ce cred in acest MIT
|
|
|
17-05-05, 19:46
|
#25
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [FullSpeed Racing]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"alexutzu\"
Quote:
Originally Posted by \"MMihai\"
Quote:
Originally Posted by \"DRooPY\"
pana la urma orice ai face tot Dacie ramane.. si SGM nu are motor de Dacie.... e de Renault la fel ca si cutia lui decat caroseria e de Dacie ....
|
SGM are motor de dacie.. blocul motor este de dacie iar de provenienta renault numai chiulasa de r alpine in rest mai tot e de la dacie.. ma rog mai putin carburatoare etc.. cutia este tot de dacie
|
din cate imi aduc eu aminte cand am vazut motorul lui, numai caroseria e de dacie
|
deci nu vreau sa vorbesc aiurea ca sa ma aflu in treaba sau ca sa ma bag in seama dar decat chiulasa este de renault alpine! in rest dacia 100% .. poti sa il intrebi oricand
PS. suntem offtopic rau de tot!
|
|
|
18-05-05, 00:13
|
#26
|
Stage 5
Join Date: Jun 2004
Posts: 794
Member of: [VW]
|
am si eu o intrebare. Cam cat costa chip-tuning-ul pt o Supernova? Unde se poate face in bucuresti si cam cat se castiga din aceasta chip-uire a masinii + un filtru de aer....
|
|
|
18-05-05, 08:47
|
#27
|
Stage 5
Join Date: Mar 2004
Posts: 1,796
Member of: [Moderators] [Observator 4tuning] [FullSpeed Racing]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"Bestie\"
am si eu o intrebare. Cam cat costa chip-tuning-ul pt o Supernova? Unde se poate face in bucuresti si cam cat se castiga din aceasta chip-uire a masinii + un filtru de aer....
|
ti-am raspuns si pe privat.. vezi la aspad www.aspad.ro .. in jir de 200-300 E in functie si de ce oferta prinzi.. acum parca garanteaza 8cp.. mai demult ziceau 14cp.. si cuplu +25% .. depinde si ce chip iti pui.
din filtru nu vei obtine altceva decat un sunet mai placut si poate ceva consum in plus .. daca era motor turbo era alta treaba dar asa nu cred, poate 1cp acolo asa ca sa nu spui ca ai dat banii degeaba, insa daca il montezi unde nu trebuie si iti trage aer cald iti va merge mai prost decat inatinte. in orice caz sa nu iti iei gunoaie din vitan ca in 3luni poti sa spui ca ai avut motor..
in rest vezi ca trebuie sa iti faci un fel de flansa acolo ca dupa ce vei da cutia originala jos, cablul de acceleratie e prins de acel tub pe unde trage aer si cand accelerezi iti iese ca nu mai e suportul de care sa se tine, care sa il tina tzeapan.
|
|
|
18-05-05, 09:09
|
#28
|
Stage 2
Join Date: Mar 2005
Posts: 43
Member of: [RACING TEAM BUCURESTI] [NoSpeedLimit Romania Club]
|
Re:
Quote:
Originally Posted by \"ozzy\"
este ca da se pot castiga cp din evacuare totul e sa o faci cu cap....
-------------------------------
TOTAL 54+15+15+5=89cp din motorul de dacie.....
asta e o prostie ....sa duci un motor de dacie asa sus e mai greu de atat
|
e normal ca dintr-un motor de 1.4 sa nu poti stoarce prea mult si mai ales daca nu faci modificari in interiorul motorului. un filtru de aer, un chip si o evacuare nu pot mai mult de 15C.
|
|
|
20-05-05, 11:38
|
#29
|
Stage 5
Join Date: Oct 2004
Posts: 2,292
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Opel]
|
parerea mea ca SGM ar fi in masura satzi raspunda... el cred ca cunoaste destul de bine motorele de Dacie din cate am observat eu.. OFFTopic
|
|
|
22-05-05, 20:58
|
#30
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Jul 2004
Posts: 2,551
Member of: [Moderators] [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Motorul de Dacie il duci in 120 CP impins la maxim, cu modificari adevarate, nu vise si aiureli gen : filtre conice, tobe care fac zgomot, etc!
|
|
|
|
|