Quote:
Originally Posted by ameer
doamne ce chestie stupida cu editarea asta dupa 5 minute....
Inca ceva:
Ca daca Walter Rohl conduce un Porsche pe circuit si dupa aceea vei compara rezultatele scoase de tine de exemplu... o sa ai o MARE dezamagire
|
Hehe, chestia aia dintre volan si scaun face cea mai mare diferenta, indiferent de masina, asa ca nu mi povesti despre Walter Rohr, e vb de performanta masinii cand e dusa la limita nu de talentul pilotului, pot sa pun pariu ca Walter poate conduce mai repede masina ta decat tine lam limita, aici comparam performantele masinilor nu ale pilotilor. Cand vb de masini de pista cum sunt cea de care vb aici sunt mult mai multe (si mai diferite)criterii de performanta decat cele care se aplica la o masina de strada. Cum fac "expertii" din presa auto in ultimii ani: "spuneti mi despre noul model de la firma x, este mai bun ca cel vechi? - da, are mp3 player si 2 cup holdere in plus"...m i se face greata cand citesc review uri deastea, sau" ajunge la 60 mph mai repede cu 0.2 s"... marketing ieftin fratilor, uita sa spuna ca noul model are 100kg in plus...Gasesc copilaresti comentariile despre culoarea masinii sau a jentilor cand vb despre masini de genul asta. Daca vrei ceva fatos cumpara un Bentley Continental GT sau un DB9. Daca iti petreci weekendul pe circuit(e) o sa fii mai interesat de ce norme de siguranta trebuie sa indeplineasca casca ta sau cum sa prinzi suportul de stingator pe masina fara sa dai niste gauri aiurea in masina ta...trust me
Back on topic astept sa si cumpere vreun pasionat prin zona un 430CS sa l vad/simt/miros/ si cu mult noroc sa l conduc pe Mosport pana nu vine vremea rea, daca reusesc va spun impresiile aici.
Condus placut!