Quote:
Originally Posted by ameer
N-are nici o legatura cu gt3rs... Poate cu noul GT2...
|
ce legatura sa aiba cu GT2? GT3 RS e cu motor aspirat, GT2 e un monstru (bi)turbo care o sa faca sa planga Ferrari 599/Lamborghini Murcielago 640 /etc, eu vb de masini de pista in weekend singurele la categoria asta sunt 430 CS si GT3 RS, poate un pic Gallardo leggera
Tu ce intelegi prin performanta pe pista, puterea motorului
?
Hai sa mai scriu oodata, ca am scris pe 'nspe forumuri pana acum dar o mai fac odata pt cultura fanilor, clasele se impart in
a) GT uri (911 turbo respectiv 612 Scaglietii, masini all round cu performante de exceptie dar care au mai mult de 2 locuri si poti sa traversezi un continent cu ele)
b) superfast cars, autobahn cars sau cum vrei sa le spuneti (GT2 respectiv 599 GTB Fiorano) masini de viteza/performanta ridicate
c) driver's car(s), masini de exploatat pe pista, unde nu o sa vezi viteze de 300 km/h, o sa vezi multe G uri in curbe, si tuning de finete la suspensii si apasarea aerodinamica, cele mai apropiate masini omologate de strada de masinile de circuit pure.
d) si nu ultimul, supercars gen Carrera GT respectiv Enzo numai explic ce i cu ele
asa am auzit eu la baietii mai mari din bloc, daca gresesc corectati ma..
Asa ca imi pare rau, 430 nu are nici o treaba cu GT2 si reciproc. Doar daca se intalnesc pe strada dar aia nu inseamna ca fac parte din aceeasi categorie. Asta ma tot deranjeaza, toti "expertii" inclusiv din reviste auto "puternice" tot compara 911 turbo cu 430 u (poate pt ca au preturi apropiate hehe), aici nu e vb de "care baga mai tare", care are capace mai rosii la motor sau care e mai rar vazuta pe strada (asta a fost faza zilei, asa alegea un pusti cat de performante sunt masinile
) vb de masini cu sute, mii de ore de tuning (in house nu ma intelegi gresit) pe circuite celebre ca sa stoarca inca o zecime de secunda... Comparati va rog GT3 cu 430 si GT3 cu 430 CS, multumesc ..
Imi aduc aminte ce zicea Clarson sau cum il cheama pe mosu ala simpatic de la Top Gear ca s a simtit jenat ca trebuie sa conduca imbracat un 996 GT3 RS la cum e construita/gandita masina. Zice el multe prostii in emisiunea aia, dar mai scapa si cate o chestie super cateodata.
Condus placut !