Go Back   Forum 4Tuning > Tuning Motor & Mecanica > Dyno Tuning

Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum.

Reply
 
Thread Tools
Old 31-07-10, 10:32   #31
vladpvs

Stage 5
 
vladpvs's Avatar
 
Join Date: Oct 2007
Posts: 1,137
Member of:
[VW]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

Quote:
Originally Posted by Alejandro View Post
da ai dreptate anaconda ce zici tu - da timpii de 0-100 din cate am inteles BBI-u (adica loganu de 140 de cai) nu i-a cronometrat cu telefonu ci la fotocelula in cadrul unei competitii de liniute!
Si cum anume au cronometrat 0-100 cu fotocelula?
vladpvs is offline   Reply With Quote
Old 31-07-10, 10:33   #32
Alejandro
Ford Driver

Stage 5
 
Alejandro's Avatar
 
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of:
[DACIA]
[FORD]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

acuma nu vrei sa despicam si chibritu in 4? fotocelula +radar+cronometru - asta e metoda esti bucuros acuma -
Alejandro is offline   Reply With Quote
Old 05-06-11, 22:24   #33
CRyS`
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRyS`'s Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,107
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[RENAULT]
[FORD]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

Se mai discuta de 1.5 dCi resoft?

Am 1.5 dCi 82 CP stock dus de un amic la maxim 110 CP si minim 105 CP, dar soft facut cu cap,nu cumparat de la X si pus si atat... Soft dezvoltat,gandit bine!!! Nu am fost pe Dyno inca, dar m-am dat cu 1.9 TDI de 105 CP 6 trepte (de pe Golf 5) si mi-a vazut fundul! M-am dat cu 1.6 16V de la Dacia si Opel si mi-au vazut fundul!!!

Pe scurt: dCi-ul e destept iar cutia JR5 isi spune cuvantul!

Astept sa ma dau cu 1.7 DTI 75 CP stock resoftat!!! Si ala imi va vedea fundul!!!

Asa ca... nu mai vorbiti mult prost si fara rost!!!! E plina lumea de prosti ce vorbesc doar din auzite!!!!

Urmeaza un ambreiaj destept de la Sachs Performance cu volanta la fel,sa vad de intercooler si turbo ce fac si.... sper undeva la 120 CP sa am !!!
__________________

Eşti prost ? Aprinde proiectoarele de ceaţă, cu xenon ! Eşti cel mai prost ? Aprinde şi stopul de ceaţă cu led !
CRyS` is offline   Reply With Quote
Old 06-06-11, 07:36   #34
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

Crys, nu caii tai castiga cursele alea ci diferenta de greutate.
Si cutia JR5 isi va spune cuvantul in curand daca mai cresti mult cuplul.
De ce crezi ca nu sunt asa multe 1.5dci pe strazi cu peste 100cp?
__________________
Stock is for woosies
Smoking is for woosies

The best exhaust for a turbo is the least exhaust.
bluey is offline   Reply With Quote
Old 06-06-11, 15:32   #35
CRyS`
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRyS`'s Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,107
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[RENAULT]
[FORD]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

Salut!

Da e adevarat ca sunt mai usor ca G5 ... da nu mult!

De ce sunt asa de multe 1.5 dCi cu peste 100 CP? De bune ce sunt

Chiar azi am schimbat semeringurile la distributie (de sus si jos) si garnitura la capacul de la culbutori si fulia de pe axul cu came si cureaua de distributie.... au explodat semeringurile, a ajuns ulei peste tot,cureaua se ... pe masa si mai departe am avut sarita putin distributia de la punc cu un dinte!!! Mi s-a rupt pana de pe fulie Alti bani...alta distractie! Si imi e ciuda ca pusesem recent ulei, ulei de BMW nu Elf
CRyS` is offline   Reply With Quote
Old 06-06-11, 15:35   #36
bluey
Audi Driver

Stage 5
 
Join Date: Mar 2006
Posts: 7,165
Member of:
[Moderators]
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

Sa vezi cand ti-o crapa celebra cutie, sau pompa de injectie iti va baga pilitura in tot sistemul de alimentare incat va trebui sa dai pana si rezervorul jos sa il cureti pe langa inlocuit pompa si injectoare.
Asta cu pompa nu are legatura ca tuningul.
Pe ce masina ai 1.5Dci de este doar cu putin mai usoara decat G5?
bluey is offline   Reply With Quote
Old 06-06-11, 18:48   #37
CRyS`
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
CRyS`'s Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 3,107
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[RENAULT]
[FORD]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

Salut!

Tin sa precizez: POMPA ESTE NOUA! CELE 4 INJECTOARE SUNT NOI! REZERVORUL SI TOT SISTEMUL DE ALIMENTARE CU MOTORINA (furtunase,bla bla... schimbate curatate). Stiu prea bine ce inseamna,stai fara griji! Am trecut prin vreo 4 motoare 1.5 dCi si am facut acest lucru! Nu ma mai sperie nimic acum!!! Am grija ca filtrul de motorina la fiecare 2000 km sa-l scot si sa vad ce iese din el si la fiecare 10 000 sa-l schimb, uleiul la 10 000 km il schimb... si nu orice ulei pun si filtru!

Si ca sa mai protejez,cum zic unii,am incercat si eu celebrul ulei de motor in 2 timpi ... si la fiecare plin pun si eu 200 ml de ulei! Nu strica! Am desfacut pompa dupa 10 000 de km si e intacta!!!

Pe ce masina? Renault Megane 2 Hatcback,5 usi! Tot cu mine are 1100 kg ceva de genu (eu nu-s prea greu,asa mai subtirel ca da bine )

Schimb periodic si uleiul din cutie, si uleiul pentru de frana DOT4... am grija cat de cat la partea mecanica! Are si caseta de directie noua, bucse si alte rahaturi de genu,ca sa nu aud trancaneli, are si amortizoare Bilstein B6 fata/spate (cred ca stii ce inseamna), discurile fata au 30 000 km, cele spate au 20 000 km (deci am si frane - sa nu aud un gura sparta ca nu am frane), placutele sunt schimbate cand au ajuns la 3/4 din uzura (deci foarte rapid,undeva la 30 000 pe fata)si cred ca undeva la 40 000 vor fi (pe spate) ... si multe altele am mai pus in ea. Electromotor nou,alternator nou ...

Pe scurt,intretinerea motorului,a trenului de rulare ...ca de exterior ... e toata zgaraiata,ii sare vopseaua,un prag spart (asa am luat-o)...va fi si acolo candva... Noroc de farurile cu dayline si xenon...da mai bine si ea!
CRyS` is offline   Reply With Quote
Old 20-06-11, 09:18   #38
moise

Stage 5
 
moise's Avatar
 
Join Date: Dec 2005
Posts: 586
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

Quote:
Originally Posted by CRyS` View Post
Salut!

Tin ca sa mai protejez,cum zic unii,am incercat si eu celebrul ulei de motor in 2 timpi ... si la fiecare plin pun si eu 200 ml de ulei! Nu strica! Am desfacut pompa dupa 10 000 de km si e intacta!!!

Pe ce masina? Renault Megane 2 Hatcback,5 usi! Tot cu mine are 1100 kg ceva de genu (eu nu-s prea greu,asa mai subtirel ca da bine )

Schimb periodic si uleiul din cutie, si uleiul pentru de frana DOT4... am grija cat de cat la partea mecanica! Are si caseta de directie noua, bucse si alte rahaturi de genu,ca sa nu aud trancaneli, are si amortizoare Bilstein B6 fata/spate (cred ca stii ce inseamna), discurile fata au 30 000 km, cele spate au 20 000 km (deci am si frane - sa nu aud un gura sparta ca nu am frane), placutele sunt schimbate cand au ajuns la 3/4 din uzura (deci foarte rapid,undeva la 30 000 pe fata)si cred ca undeva la 40 000 vor fi (pe spate) ... si multe altele am mai pus in ea. Electromotor nou,alternator nou ...

Pe scurt,intretinerea motorului,a trenului de rulare ...ca de exterior ... e toata zgaraiata,ii sare vopseaua,un prag spart (asa am luat-o)...va fi si acolo candva... Noroc de farurile cu dayline si xenon...da mai bine si ea!
Logan-ul are discuri ventilate? Uleiul pe care-l pui in motorina, nu ramane cumva in filtrul de motorina?

Last edited by moise; 20-06-11 at 09:20.
moise is offline   Reply With Quote
Old 20-06-11, 11:40   #39
cristi_ubs

Stage 5
 
cristi_ubs's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 641
Member of:
[RENAULT]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

Nu te cunosc personal si nici nu am nimic cu tine, DAR cred ca ar trebui sa ii lasi pe altii sa te laude nu sa iti faci statuie singur si sa lasi impresia ca stii totul despre masina.Nu de alta dar esti pe departe zic eu, si vorbele tale sustin afirmatia mea

"uleiul pentru de frana DOT4"

, in plus exprimari gen, "si alte rahaturi" lasa impresia de cunostinte generale.

Sper sa nu interpretezi ca fiind ofensator mesajul meu, daca vrei sa bagi ceva la cap bine, daca nu, nu.Spor cu masina
__________________
Renault Clio Symbol
WR BLUE MICA PEARL
cristi_ubs is offline   Reply With Quote
Old 24-06-11, 17:26   #40
rew

Stage 4
 
rew's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 216
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

ce relevanta au masinile de 16 -17 s/ 402m pe acest forum ? orice hot hach din anii 80 va spulbera visele cele mai frumoase. asta nu e evolutie.
rew is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 09:25   #41
maritatita

Stage 3
 
maritatita's Avatar
 
Join Date: Dec 2010
Posts: 118
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

am si eu un 1.5dCi de 70cp cu intercooler si as vrea sa stiu cati cai pot scoate maxim, si la ce bani? va multumesc
maritatita is offline   Reply With Quote
Old 01-11-11, 16:56   #42
3TURBOnos
Banned

Stage 4
 
Join Date: May 2007
Posts: 187
Talking Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

Quote:
Originally Posted by rew View Post
ce relevanta au masinile de 16 -17 s/ 402m pe acest forum ? orice hot hach din anii 80 va spulbera visele cele mai frumoase. asta nu e evolutie.
ce frumos a spus omu'...
o dacie cu turbo, intercooler...poate sa fie mai buna ca o...alta dacie(mai sigur 1310).
3TURBOnos is offline   Reply With Quote
Old 22-06-13, 11:17   #43
thawormer

Stock
 
Join Date: Dec 2011
Posts: 2
Default Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade

salut am un logan 65cp si vroiam sa ai pun intercooler si powerbox am inteles ca se duce undeva la 80-85 cp, este nevoie sa schimb turbina cu una de megane de putere mai mare? un prieten a cumparat un logan ca al meu din 2006 65cp si este diferenta enorma fata de al meu in primul rand nu se simte aerul conditionat deci clar are mai mult de 65cp si fata de la meu are intercooler, deci este umblat la el, am cumparat amandoua masinile de la aceasi firma fiind recuperate de la o firma de it, sunt identice, inclusiv la probleme la el 90.000 ambreaj la mine 86.000 ambreaj, la el 98.000 pompa si injectoare, la mine 104.000.
thawormer is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -