Forum 4Tuning

Forum 4Tuning (https://forum.4tuning.ro/)
-   Dyno Tuning (https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning.html)
-   -   CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade (https://forum.4tuning.ro/175-dyno-tuning/92578-chiptuning-unichip-logan-dci-intercooler-turbo-upgrade.html)

MasterTuner 30-09-08 14:14

CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
 
2 Attachment(s)
Saptamanile acestea am reglat doua Logane DCI de 65 cp, ambele cu intercoolere aftermarket si cu turbine mai mari Mitsubishi. Graficele de mai jos vorbesc singure.

Graficul din stanga este cu masina cu turbina si intercoolerul si evacuarea montate si un flash facut la alta firma, apoi graficul pe care l-am facut noi cu UNICHIP.

Graficul din dreapta este cu cealalta masina care initial scotea 111 cp cu turbina originala impinsa la maxim, evacuare si UNICHIP, al doilea grafic fiind cu turbina noua si scotand 120 cp . Presiunea la care merg motoarele astea este de 1.5 bar, presiunea originala fiind de 0.9 bar. Turbina originala nu tine mai mult de 1.15 bar.

mpa 30-09-08 20:23

Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
 
OT: Crezi ca FMIC de 1.5 DCI 85 CP sau renault DCI 1xxCP e utilizabil cu rezultate bune pentru un 1.9 tdi?

B-87-CTE 02-10-08 04:28

Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
 
1.Pt.9CP si 4 Nm,a fost deacord sa schimbe turbina?:shock:(glumesc)
2.Ei au fost de acord sa le faci numerele de telefon publice:rolleyes2?

Un pm cu pretul pt., toate astea?PLZZ...

CT-82-PWR 03-10-08 21:28

Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
 
9 cai in plus dar numai lucreaza turbina la maxim,acum avand turbina mai mare suporta o presiune mai mare 1,5 bari si conduce si el mai relaxat nu cu gandul ca oricand poate sa ii cedeze turbina.

B-87-CTE 03-10-08 23:34

Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
 
Quote:

Originally Posted by CT-82-PWR (Post 1790624)
9 cai in plus dar numai lucreaza turbina la maxim,acum avand turbina mai mare suporta o presiune mai mare 1,5 bari si conduce si el mai relaxat nu cu gandul ca oricand poate sa ii cedeze turbina.

Era o gluma...

turb0 13-12-08 02:56

Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
 
cum tine ambreiaju ?! lui Miker ii cazuse parca o cutie la aceeasi putere ( aproximativ ). momentan nu am auzit alternativa pentru ambreiaj sau interne. Cum poate tine un diesel renault la puterea si cuplul acesta ?! :|
P.S. Felicitari oricum

morpheusmaster 13-12-08 10:31

Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
 
Frumos MasterTuner...dar cum spune si turbo...Cum poate tine un diesel renaul la puterea si cuplul asta ?! ...oricum, tot frumos ramane :) gg

MariusTm29 14-03-09 02:14

Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
 
Quote:

Originally Posted by CT-82-PWR (Post 1790624)
9 cai in plus dar numai lucreaza turbina la maxim,acum avand turbina mai mare suporta o presiune mai mare 1,5 bari si conduce si el mai relaxat nu cu gandul ca oricand poate sa ii cedeze turbina.

ai dreptate dar cu cutia de viteze ce te faci cu asa cuplu ? .......

_anaconda_ 23-05-09 19:15

Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
 
120 CP pe o masina de ~ 1 tona ar trebui sa faca anumite surprize :)

B-87-CTE 23-05-09 20:28

Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
 
Prima are acum @140 CP,a doua e istorie...

noyz 01-12-09 04:51

Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
 
a 2a e istorie pentru ca felix a trecut la alta clasa.
are clio 2000 16v ceva peste 200 de calutzi si de curand are compresor, masina e destul de usurata... decrierea potrivita: "racheta"

sorcer 23-07-10 19:45

Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
 
turbina noua e cu geometrie fixa sau variabila?

Crisskro 26-07-10 09:19

Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
 
Quote:

Originally Posted by _anaconda_ (Post 2345499)
120 CP pe o masina de ~ 1 tona ar trebui sa faca anumite surprize :)

Din cate stiu ar trebui sa aiba ~1200 kg, cam ca un yaris ts.
Estimez 0-100 in vreo 10 secunde. E ok, dar nu i-as zice tocmai surpriza.

Alejandro 29-07-10 20:41

Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
 
Criskro estimezi gresit - prima adica cea de 111 cai acum are aprox 140 si face 0-100 in aprox 7.5 secunde! E atat de nervoasa incat "are tupeu" sa se tina dupa Logan 1.6 cu compresor, mai exact loganu lu groza care are 160 de cai si face suta in 7 secunde!
@morpheusmaster - da ce are dieselu renault de sa nu tina? Iti aduc aminte ca Renault e nume de traditie in motoare si mai ales in 2004 a luat titlul de campion la constructori in F1 - desi aicea nu e lumea formulei 1 nu e o firma care sa faca rabat la calitate! Doar ca unii dintre noi avem idei preconcepute, ca deh suntem romani!

Crisskro 30-07-10 07:27

Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
 
Golf V GTI are 200 de cai pe 1300 kg, deci 160 de cai pe tona si 0-100 in 7.2
Loganul in cauza are 140 de cai pe 1200 kg, deci 110 de cai pe tona si 0-100 in 7.5.
Ceva nu pusca aici, vorbim de 50 de cai pe tona in plus, si doar 0.3 secunde? Sincer nu cred, poate ceva mai mult la 0-100 sau 7.5 era pe bord. Sau e usurata.


All times are GMT +2. The time now is 07:37.

- Copyright 2024 4Tuning