![]() |
CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
2 Attachment(s)
Saptamanile acestea am reglat doua Logane DCI de 65 cp, ambele cu intercoolere aftermarket si cu turbine mai mari Mitsubishi. Graficele de mai jos vorbesc singure.
Graficul din stanga este cu masina cu turbina si intercoolerul si evacuarea montate si un flash facut la alta firma, apoi graficul pe care l-am facut noi cu UNICHIP. Graficul din dreapta este cu cealalta masina care initial scotea 111 cp cu turbina originala impinsa la maxim, evacuare si UNICHIP, al doilea grafic fiind cu turbina noua si scotand 120 cp . Presiunea la care merg motoarele astea este de 1.5 bar, presiunea originala fiind de 0.9 bar. Turbina originala nu tine mai mult de 1.15 bar. |
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
OT: Crezi ca FMIC de 1.5 DCI 85 CP sau renault DCI 1xxCP e utilizabil cu rezultate bune pentru un 1.9 tdi?
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
1.Pt.9CP si 4 Nm,a fost deacord sa schimbe turbina?:shock:(glumesc)
2.Ei au fost de acord sa le faci numerele de telefon publice:rolleyes2? Un pm cu pretul pt., toate astea?PLZZ... |
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
9 cai in plus dar numai lucreaza turbina la maxim,acum avand turbina mai mare suporta o presiune mai mare 1,5 bari si conduce si el mai relaxat nu cu gandul ca oricand poate sa ii cedeze turbina.
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
Quote:
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
cum tine ambreiaju ?! lui Miker ii cazuse parca o cutie la aceeasi putere ( aproximativ ). momentan nu am auzit alternativa pentru ambreiaj sau interne. Cum poate tine un diesel renault la puterea si cuplul acesta ?! :|
P.S. Felicitari oricum |
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
Frumos MasterTuner...dar cum spune si turbo...Cum poate tine un diesel renaul la puterea si cuplul asta ?! ...oricum, tot frumos ramane :) gg
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
Quote:
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
120 CP pe o masina de ~ 1 tona ar trebui sa faca anumite surprize :)
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
Prima are acum @140 CP,a doua e istorie...
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
a 2a e istorie pentru ca felix a trecut la alta clasa.
are clio 2000 16v ceva peste 200 de calutzi si de curand are compresor, masina e destul de usurata... decrierea potrivita: "racheta" |
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
turbina noua e cu geometrie fixa sau variabila?
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
Quote:
Estimez 0-100 in vreo 10 secunde. E ok, dar nu i-as zice tocmai surpriza. |
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
Criskro estimezi gresit - prima adica cea de 111 cai acum are aprox 140 si face 0-100 in aprox 7.5 secunde! E atat de nervoasa incat "are tupeu" sa se tina dupa Logan 1.6 cu compresor, mai exact loganu lu groza care are 160 de cai si face suta in 7 secunde!
@morpheusmaster - da ce are dieselu renault de sa nu tina? Iti aduc aminte ca Renault e nume de traditie in motoare si mai ales in 2004 a luat titlul de campion la constructori in F1 - desi aicea nu e lumea formulei 1 nu e o firma care sa faca rabat la calitate! Doar ca unii dintre noi avem idei preconcepute, ca deh suntem romani! |
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
Golf V GTI are 200 de cai pe 1300 kg, deci 160 de cai pe tona si 0-100 in 7.2
Loganul in cauza are 140 de cai pe 1200 kg, deci 110 de cai pe tona si 0-100 in 7.5. Ceva nu pusca aici, vorbim de 50 de cai pe tona in plus, si doar 0.3 secunde? Sincer nu cred, poate ceva mai mult la 0-100 sau 7.5 era pe bord. Sau e usurata. |
All times are GMT +2. The time now is 22:42. |
- Copyright 2025 4Tuning