Dyno Tuning Colectie de grafice Dyno: Afla cati cai au castigat altii in urma modificarilor, si cum. |
30-09-08, 14:14
|
#1
|
 Stage 5
Join Date: Nov 2004
Posts: 785
Member of: [Moderators]
|
CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
Saptamanile acestea am reglat doua Logane DCI de 65 cp, ambele cu intercoolere aftermarket si cu turbine mai mari Mitsubishi. Graficele de mai jos vorbesc singure.
Graficul din stanga este cu masina cu turbina si intercoolerul si evacuarea montate si un flash facut la alta firma, apoi graficul pe care l-am facut noi cu UNICHIP.
Graficul din dreapta este cu cealalta masina care initial scotea 111 cp cu turbina originala impinsa la maxim, evacuare si UNICHIP, al doilea grafic fiind cu turbina noua si scotand 120 cp . Presiunea la care merg motoarele astea este de 1.5 bar, presiunea originala fiind de 0.9 bar. Turbina originala nu tine mai mult de 1.15 bar.
__________________
TUNING TO PERFECTION
www.mastertuner.ro
Bucuresti, Teiul Doamnei 92
Tel.:0722275522/021 242 42 81
Last edited by MasterTuner; 20-04-09 at 22:26.
|
|
|
30-09-08, 20:23
|
#2
|
Registered
 Stage 5
Join Date: Jan 2004
Posts: 1,943
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
OT: Crezi ca FMIC de 1.5 DCI 85 CP sau renault DCI 1xxCP e utilizabil cu rezultate bune pentru un 1.9 tdi?
|
|
|
02-10-08, 04:28
|
#3
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 801
Member of: [DACIA]
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
1.Pt.9CP si 4 Nm,a fost deacord sa schimbe turbina?  (glumesc)
2.Ei au fost de acord sa le faci numerele de telefon publice  ?
Un pm cu pretul pt., toate astea?PLZZ...
Last edited by B-87-CTE; 02-10-08 at 04:37.
|
|
|
03-10-08, 21:28
|
#4
|
 Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 438
Member of: [X-Team Racing Club] [Observator 4tuning] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
9 cai in plus dar numai lucreaza turbina la maxim,acum avand turbina mai mare suporta o presiune mai mare 1,5 bari si conduce si el mai relaxat nu cu gandul ca oricand poate sa ii cedeze turbina.
__________________
|
|
|
03-10-08, 23:34
|
#5
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 801
Member of: [DACIA]
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
Quote:
Originally Posted by CT-82-PWR
9 cai in plus dar numai lucreaza turbina la maxim,acum avand turbina mai mare suporta o presiune mai mare 1,5 bari si conduce si el mai relaxat nu cu gandul ca oricand poate sa ii cedeze turbina.
|
Era o gluma...
|
|
|
13-12-08, 02:56
|
#6
|
 Stage 5
Join Date: Jun 2008
Posts: 1,617
Member of: [Echipa de sprijin]
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
cum tine ambreiaju ?! lui Miker ii cazuse parca o cutie la aceeasi putere ( aproximativ ). momentan nu am auzit alternativa pentru ambreiaj sau interne. Cum poate tine un diesel renault la puterea si cuplul acesta ?! 
P.S. Felicitari oricum
Last edited by turb0; 13-12-08 at 13:00.
|
|
|
13-12-08, 10:31
|
#7
|
 Stage 5
Join Date: Mar 2007
Posts: 5,938
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE] [Fiat] [SKODA]
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
Frumos MasterTuner...dar cum spune si turbo...Cum poate tine un diesel renaul la puterea si cuplul asta ?! ...oricum, tot frumos ramane  gg
|
|
|
14-03-09, 02:14
|
#8
|
Stage 3
Join Date: Dec 2007
Posts: 91
|
Re: LOGAN DCI cu UNICHIP, intercooler si turbo
Quote:
Originally Posted by CT-82-PWR
9 cai in plus dar numai lucreaza turbina la maxim,acum avand turbina mai mare suporta o presiune mai mare 1,5 bari si conduce si el mai relaxat nu cu gandul ca oricand poate sa ii cedeze turbina.
|
ai dreptate dar cu cutia de viteze ce te faci cu asa cuplu ? .......
|
|
|
23-05-09, 19:15
|
#9
|
 Stage 5
Join Date: May 2007
Posts: 3,556
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
120 CP pe o masina de ~ 1 tona ar trebui sa faca anumite surprize
|
|
|
23-05-09, 20:28
|
#10
|
Dacia Driver
 Stage 5
Join Date: Feb 2007
Posts: 801
Member of: [DACIA]
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
Prima are acum @140 CP,a doua e istorie...
|
|
|
01-12-09, 04:51
|
#11
|
Stage 3
Join Date: Jan 2008
Posts: 84
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
a 2a e istorie pentru ca felix a trecut la alta clasa.
are clio 2000 16v ceva peste 200 de calutzi si de curand are compresor, masina e destul de usurata... decrierea potrivita: "racheta"
__________________
turbo makes torque and torque makes fun
|
|
|
23-07-10, 19:45
|
#12
|
 Stage 5
Join Date: Jul 2007
Posts: 1,034
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
turbina noua e cu geometrie fixa sau variabila?
|
|
|
26-07-10, 09:19
|
#13
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
Quote:
Originally Posted by _anaconda_
120 CP pe o masina de ~ 1 tona ar trebui sa faca anumite surprize 
|
Din cate stiu ar trebui sa aiba ~1200 kg, cam ca un yaris ts.
Estimez 0-100 in vreo 10 secunde. E ok, dar nu i-as zice tocmai surpriza.
|
|
|
29-07-10, 20:41
|
#14
|
Ford Driver
 Stage 5
Join Date: Jan 2009
Posts: 1,522
Member of: [DACIA] [FORD]
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
Criskro estimezi gresit - prima adica cea de 111 cai acum are aprox 140 si face 0-100 in aprox 7.5 secunde! E atat de nervoasa incat "are tupeu" sa se tina dupa Logan 1.6 cu compresor, mai exact loganu lu groza care are 160 de cai si face suta in 7 secunde!
@morpheusmaster - da ce are dieselu renault de sa nu tina? Iti aduc aminte ca Renault e nume de traditie in motoare si mai ales in 2004 a luat titlul de campion la constructori in F1 - desi aicea nu e lumea formulei 1 nu e o firma care sa faca rabat la calitate! Doar ca unii dintre noi avem idei preconcepute, ca deh suntem romani!
__________________
Yamaha FZR 600R biker 
ex - Kawasaki biker 
Prowd OWNER of a FORD FOCUS MK1 Turnier GHIA
 ex-Logan Driver 
Pedal to the metal!!!
|
|
|
30-07-10, 07:27
|
#15
|
 Stage 5
Join Date: Jan 2008
Posts: 574
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [Honda]
|
Re: CHIPTUNING cu UNICHIP pe LOGAN DCI cu intercooler si turbo upgrade
Golf V GTI are 200 de cai pe 1300 kg, deci 160 de cai pe tona si 0-100 in 7.2
Loganul in cauza are 140 de cai pe 1200 kg, deci 110 de cai pe tona si 0-100 in 7.5.
Ceva nu pusca aici, vorbim de 50 de cai pe tona in plus, si doar 0.3 secunde? Sincer nu cred, poate ceva mai mult la 0-100 sau 7.5 era pe bord. Sau e usurata.
|
|
|
|
|