Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 17-11-08, 16:14   #421
vGaBy

Stage 4
 
vGaBy's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 299
Member of:
[VW]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Filmulete cu ONO...
Attached Files
File Type: avi MOV05570.AVI (18.38 MB, 426 views)
File Type: avi MOV05571.AVI (10.61 MB, 296 views)
File Type: avi ono.AVI (15.40 MB, 297 views)
File Type: avi ono2.AVI (14.42 MB, 268 views)
File Type: avi ono3.AVI (5.78 MB, 282 views)
File Type: avi ono4.AVI (22.59 MB, 299 views)
File Type: avi ono5.AVI (2.65 MB, 263 views)
File Type: avi ono6.AVI (5.05 MB, 263 views)
File Type: avi ono vs gld.AVI (9.76 MB, 289 views)
File Type: avi ono vs gld 2.AVI (30.78 MB, 309 views)
vGaBy is offline  
Old 17-11-08, 16:15   #422
SEJ
Delta Racing Crew Member

Stage 5
 
SEJ's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 852
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Delta Racing Crew]
[VW]
[Opel]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

In legatura cu publicul,asta este... oricare ar fi orasul in care se organizeaza si este in oras vor fi si multi care nu au nici o treaba si comenteaza aiurea, asta e clar... indiferent ca e Braila,Bucuresti,Buzau,Tulcea etc...
__________________
SEJ is offline  
Old 17-11-08, 16:20   #423
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

gandestete ca nu poti sa verifici un cip sau alte modificari ascunse.... decat cum ai zis tu pe un dyno.... macar sti ce efort implica sa aduci un dyno test la o cursa legala de juma de zi? te intreb eu...u esti obligat sa cresti o grupa daca ajungi cu masina la o putere de grupa superioara fara a pune turbo pe aspirat? iti spun io nu esti. la fel nu e nimeni. si gandestete se baga un diesel 105 cai dus la 200 de cai..se baga la grupa de 200 de cai ca acolo zici tu ca ii e locul...pei nu il mananca de viu gtiurile megan rs ursi pisici 2.8 modificate? la libere as intelege...acolo e momentul in care oamenii pot sa declare puterea care o au dupa modificari si isi aleg masinile adversare dupa criteriul asta. gandeste mai mult inainte sa propui ceva irealizabil...sau foarte greu realizabil. pana atunci du tu masina ta la dublul puterii si declara puterea stock si atunci toata lumea te va aprecia.
leonard is offline  
Old 17-11-08, 16:33   #424
SEJ
Delta Racing Crew Member

Stage 5
 
SEJ's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 852
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Delta Racing Crew]
[VW]
[Opel]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by leonard View Post
gandestete ca nu poti sa verifici un cip sau alte modificari ascunse.... decat cum ai zis tu pe un dyno.... macar sti ce efort implica sa aduci un dyno test la o cursa legala de juma de zi? te intreb eu...u esti obligat sa cresti o grupa daca ajungi cu masina la o putere de grupa superioara fara a pune turbo pe aspirat? iti spun io nu esti. la fel nu e nimeni. si gandestete se baga un diesel 105 cai dus la 200 de cai..se baga la grupa de 200 de cai ca acolo zici tu ca ii e locul...pei nu il mananca de viu gtiurile megan rs ursi pisici 2.8 modificate? la libere as intelege...acolo e momentul in care oamenii pot sa declare puterea care o au dupa modificari si isi aleg masinile adversare dupa criteriul asta. gandeste mai mult inainte sa propui ceva irealizabil...sau foarte greu realizabil. pana atunci du tu masina ta la dublul puterii si declara puterea stock si atunci toata lumea te va aprecia.
Nu a zis nimeni sa se dea la grupa de 200 cp nici nu stiu daca avea 200 cp,dar putea sa se urce o grupa mai sus,oricum asta ii incita pe unii ca pe viitor sa triseze la incadrarile in grupe.
De ce spun ca putea sa urce o grupa mai sus:daca baiatul cu skoda si HAN aveau alte turbine mai mari nu vad de ce sa nu urce o grupa mai sus!
Cand ai 8 valve de fabrica apoi schimbi cu 16 valve urci o grupa mai sus!!! Asa e regulamentul,dar cand iti schimbi turbina, un intercooler cat casa presiunea de intre 1-1,5 nu te duci o grupa mai sus nu?! ca nu e specificat in regulament... atunci EVO VIII de braila cand a fost la tulcea si nu numai, a fost bagat la grupa V.I.P. ca omul este fair-play si e constient de puterea masinii sale!!!
SEJ is offline  
Old 17-11-08, 16:33   #425
Cubanez84

Stage 5
 
Cubanez84's Avatar
 
Join Date: Oct 2008
Posts: 319
Member of:
[DACIA]
[Delta Racing Crew]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Nu am propus sa aduca cineva dyno pt asa ceva, nu esti obligat sa urci o grupa mai sus!Dar cine isi dubleaza puterea pt a participa la grupa care era cu puterea stock?Unu care sufera de vedetism nu?Eu zic ca dupa spusele tale sa nu se mai faca grupe sa se dea cine cu cine poate,oricum toti au modificari nu?Logan vs EVO URS vs 1310 si mama doamne ce curse o sa iasa!!!!!!!!!!!
Cubanez84 is offline  
Old 17-11-08, 16:34   #426
mad_runner
Daewoo Driver

Stage 4
 
mad_runner's Avatar
 
Join Date: Nov 2008
Posts: 298
Member of:
[DAEWOO]
[Virtual Tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

nu cred ca ideea era neaparat sa castigi ...idee e sa te dai ....btw a fost bestial
mad_runner is offline  
Old 17-11-08, 16:35   #427
naka66vio

Stage 5
 
naka66vio's Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 2,571
Member of:
[SKODA]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

pls are cineva filmuletze cu uga vs gti speeder rosu cu nr eip sau filmulete cu acest gti?

Last edited by naka66vio; 17-11-08 at 16:42.
naka66vio is offline  
Old 17-11-08, 16:39   #428
ZerO_CooL

Stage 5
 
ZerO_CooL's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of:
[BMW]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Un eveniment reusit per-total... nota 10 pentru sambata, s-a respectat intocmai programul anuntat... participanti destui... chiar daca nu s-au facut cate doua manse, au existat doua probe, cea de indemanare si semi-circuitul (fugi, cocos, dupa gaina), asta pe langa raliul tehnico-aplicativ. M-a impresionat atat prezenta echipajelor fiu-tata, tata-fiica la tehnico-aplicativ, cat si prezenta atator oameni batrani... pasionati de automobilism, care au suportat frigul pentru a face posibil acest eveniment. Si in plus, comentariile lui Sebi si Floris au completat spectacolul facut de masini. Atmosfera de nota 10.
Pentru duminica, 8... multe masini foarte tari, starturi la interval mic de timp... ce nu mi-a placut a fost ca s-a intarziat primul start si calitatea spectatorilor, care nu concepeau ca masinile de Braila sa ia bataie de la cele de Bucuresti.
Felicitari organizatorilor ca au facut posibil evenimentul, participantilor care au venit in numar mare si au facut spectacol... imi pare rau pentru U_TUNING si pentru miliady... cand a plecat Sunny-ul am crezut ca a plecat cu rotile virate, s-a dus destul de violent spre axul drumului...
Felicitari Pepy, Catalin, evo-ul de Braila, ONO, care a facut un spectacol de zile mari... si cel care m-a impresionat cel mai mult, UGA !
Astept urmatorul eveniment la Braila.
ZerO_CooL is offline  
Old 17-11-08, 16:48   #429
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by SEJ View Post
Nu a zis nimeni sa se dea la grupa de 200 cp nici nu stiu daca avea 200 cp,dar putea sa se urce o grupa mai sus,oricum asta ii incita pe unii ca pe viitor sa triseze la incadrarile in grupe.
De ce spun ca putea sa urce o grupa mai sus:daca baiatul cu skoda si HAN aveau alte turbine mai mari nu vad de ce sa nu urce o grupa mai sus!
Cand ai 8 valve de fabrica apoi schimbi cu 16 valve urci o grupa mai sus!!! Asa e regulamentul,dar cand iti schimbi turbina, un intercooler cat casa presiunea de intre 1-1,5 nu te duci o grupa mai sus nu?! ca nu e specificat in regulament... atunci EVO VIII de braila cand a fost la tulcea si nu numai, a fost bagat la grupa V.I.P. ca omul este fair-play si e constient de puterea masinii sale!!!
Hai frate termina cu astea...toata lumea stie ca nu intra APROAPE nimeni acolo unde tre sa fie la o LEGALA!!!
SIO nu are 90cp,HAN nu are cat zice el ca are,golf galben chiar el mi-a zis la Tulcea ca are vreo 180cp...terminati dreaq cu aberatiile astea..tot citesc numai cretini ca sunt nemultumiti de nush ce tampenii..ce o-ti vrea ba nene?duceti-va si faceti-va singuri cursele si gata,nu mai stati nici in frig,nu va bate nimeni la cap si castigati tot!
Cand va vad asa imi vine sa sparg calculatoru..ati venit la 2 curse in viata voastra si tot faceti crize pe aici!Fiti dreaq recunoscatori..daca nu va convine pa si la gara cu voi!
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
kidu2006 is offline  
Old 17-11-08, 16:54   #430
KENZO
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
KENZO's Avatar
 
Join Date: Sep 2007
Posts: 1,161
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[RENAULT]
[Pole Position Racers]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Dap ,cum a spus si Toba mai devreme evenimentul a fost super k.
Felicitari participantilor,organizatorilor in special l'u Sebastian!!!
Un eveniment de 10+ dupa parerea mea.
KENZO is offline  
Old 17-11-08, 16:56   #431
leonard

Stage 5
 
leonard's Avatar
 
Join Date: Aug 2005
Posts: 3,059
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by SEJ View Post
Nu a zis nimeni sa se dea la grupa de 200 cp nici nu stiu daca avea 200 cp,dar putea sa se urce o grupa mai sus,oricum asta ii incita pe unii ca pe viitor sa triseze la incadrarile in grupe.
De ce spun ca putea sa urce o grupa mai sus:daca baiatul cu skoda si HAN aveau alte turbine mai mari nu vad de ce sa nu urce o grupa mai sus!
Cand ai 8 valve de fabrica apoi schimbi cu 16 valve urci o grupa mai sus!!! Asa e regulamentul,dar cand iti schimbi turbina, un intercooler cat casa presiunea de intre 1-1,5 nu te duci o grupa mai sus nu?! ca nu e specificat in regulament... atunci EVO VIII de braila cand a fost la tulcea si nu numai, a fost bagat la grupa V.I.P. ca omul este fair-play si e constient de puterea masinii sale!!!
la evo de genul ala sau onoriu sau wrx-ul...deja sunt rachete frate....se dau intre ei..ca puur si simplu n-au cu cine....se dau la spectacol cu cele mai tari masini din concurs. nu-i amesteca pe ei. dc la grupa a si b sunt cele mai multe contestatii de genu incadrari incorecte....(cand ele sunt corecte dpdv al regulamentului ptr toata lumea) . dc nu se plange niemni la grupele superioare. ca probabil acolo sunt oameni care modifica masinile la greu...cunosc regulamentul f bine...stiu cu ce se mananca tuningul.
eu nu spun ca grupele a si b nu sunt importante...ba sunt...dar ies prea multe discutii ca oamenii deobicei nu prea au bani sa modifice grav masinile(si asta nu e vina nimanui...) ori vin cu ele slab modificate ori chiar stock....si se simt ofensati cand un turbodiesel de aceeasi cai cu ei stock castiga cu 300 de euro maxim , 30 de cai. sa nu ami zic de alote modif...
pur si simplu asta e parerea mea...si nu as vrea sa o mai lungesc...
inca odata respect toate grupele si oamenii care modifica masinile(fara transplant de motor nedeclarat) ca sa castige fiecare grupa lui. la fel cum respect oamenii care se dau la libere pe puterea reala a masinii cu tot cu modificari.
numnai bine.
leonard is offline  
Old 17-11-08, 16:56   #432
MadCow

Stage 5
 
MadCow's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 700
Member of:
[Opel]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by SEJ View Post
Nu a zis nimeni sa se dea la grupa de 200 cp nici nu stiu daca avea 200 cp,dar putea sa se urce o grupa mai sus,oricum asta ii incita pe unii ca pe viitor sa triseze la incadrarile in grupe.
De ce spun ca putea sa urce o grupa mai sus:daca baiatul cu skoda si HAN aveau alte turbine mai mari nu vad de ce sa nu urce o grupa mai sus!
Cand ai 8 valve de fabrica apoi schimbi cu 16 valve urci o grupa mai sus!!! Asa e regulamentul,dar cand iti schimbi turbina, un intercooler cat casa presiunea de intre 1-1,5 nu te duci o grupa mai sus nu?! ca nu e specificat in regulament... atunci EVO VIII de braila cand a fost la tulcea si nu numai, a fost bagat la grupa V.I.P. ca omul este fair-play si e constient de puterea masinii sale!!!
HAN nu are nici o turbina schimbata. are doar injectoare si soft. si chiar daca ar fi avut e meritul lui. ca doar nu ai investit tu in masina lui. voi vreti cu masina cum a iesit din fabrica sa luati grupa - cred ca v-ati lovit la cap.
bafta!
__________________
Opel Astra GTC OPC
MadCow is offline  
Old 17-11-08, 16:59   #433
YZF-PWR

Stage 5
 
YZF-PWR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Mitsubishi]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Intrebare:
Pentru semi-finalisti adica locul 3 la grupa se ofera vreo diploma?
YZF-PWR is offline  
Old 17-11-08, 17:05   #434
SEJ
Delta Racing Crew Member

Stage 5
 
SEJ's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 852
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Delta Racing Crew]
[VW]
[Opel]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

Quote:
Originally Posted by kidu2006 View Post
Hai frate termina cu astea...toata lumea stie ca nu intra APROAPE nimeni acolo unde tre sa fie la o LEGALA!!!
SIO nu are 90cp,HAN nu are cat zice el ca are,golf galben chiar el mi-a zis la Tulcea ca are vreo 180cp...terminati dreaq cu aberatiile astea..tot citesc numai cretini ca sunt nemultumiti de nush ce tampenii..ce o-ti vrea ba nene?duceti-va si faceti-va singuri cursele si gata,nu mai stati nici in frig,nu va bate nimeni la cap si castigati tot!
Cand va vad asa imi vine sa sparg calculatoru..ati venit la 2 curse in viata voastra si tot faceti crize pe aici!Fiti dreaq recunoscatori..daca nu va convine pa si la gara cu voi!
Golful IV galben nu are 180 cp
Nu stiu de ce imi sari chiar tu in cap... in fine probabil ca stiu de unde se trage... nu-mi bat capul,dar credeam ca suntem prieteni.

Quote:
Originally Posted by leonard View Post
la evo de genul ala sau onoriu sau wrx-ul...deja sunt rachete frate....se dau intre ei..ca puur si simplu n-au cu cine....se dau la spectacol cu cele mai tari masini din concurs. nu-i amesteca pe ei. dc la grupa a si b sunt cele mai multe contestatii de genu incadrari incorecte....(cand ele sunt corecte dpdv al regulamentului ptr toata lumea) . dc nu se plange niemni la grupele superioare. ca probabil acolo sunt oameni care modifica masinile la greu...cunosc regulamentul f bine...stiu cu ce se mananca tuningul.
eu nu spun ca grupele a si b nu sunt importante...ba sunt...dar ies prea multe discutii ca oamenii deobicei nu prea au bani sa modifice grav masinile(si asta nu e vina nimanui...) ori vin cu ele slab modificate ori chiar stock....si se simt ofensati cand un turbodiesel de aceeasi cai cu ei stock castiga cu 300 de euro maxim , 30 de cai. sa nu ami zic de alote modif...
pur si simplu asta e parerea mea...si nu as vrea sa o mai lungesc...
inca odata respect toate grupele si oamenii care modifica masinile(fara transplant de motor nedeclarat) ca sa castige fiecare grupa lui. la fel cum respect oamenii care se dau la libere pe puterea reala a masinii cu tot cu modificari.
numnai bine.
Quote:
Originally Posted by MadCow View Post
HAN nu are nici o turbina schimbata. are doar injectoare si soft. si chiar daca ar fi avut e meritul lui. ca doar nu ai investit tu in masina lui. voi vreti cu masina cum a iesit din fabrica sa luati grupa - cred ca v-ati lovit la cap.
bafta.
Au fost un eveniment cu masini super cam atat... imi sariti in cap e problema voastra... bine ca stiti voi cu ce se mananca tuningul/cursele/organizarile... dexteri sau tastaturisti,iar peste noapte ati devenit raceri... raceri sunteti
SEJ is offline  
Old 17-11-08, 17:06   #435
Evo-Jr
Inferno Motorsport Member

Stage 5
 
Evo-Jr's Avatar
 
Join Date: Dec 2007
Posts: 1,293
Member of:
[Inferno Motorsport]
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 15-16 NOV - BRAILA - CURSA DE INDEMANARE SI CURSA DE ACCELERARE

pt toti astia cu gura mare...gen leonard gen cocaina.
sa va explic cum e treaba:de exemplu grupa b e d la 100 -130cp
am 100 d cai si mi o tunez,si am 129 cp.foarte bine cinste mie ca am bagat bani in ea,ore sub ea..dar...daca ii schimb turbo...sau kompresor volumetri sau alt ***....si o fac d 164 cp[pt grupa c] dc sa fac senzatie la grupa b,cand pot sa invatz cva din grupa c..si data viitoare sa fiu mai bun si cva modificari?
leonard tata ai o mentalitate varza .
daca esti atat d tare si esti sofer adevarat declari tot si ce bagi la grupa care trebuie.
ce sa fac frate daca sunt sarac si n am bani d modificari si sunt innebunit dupa curse??zi ma "smechere"?sa stau acasa ca vin altii cu masini d 199cp la gr b?vin sa ma distrez...nu vin sa ma enervez,ca vi tu cu masina modificata d grupa D si participi la b ca sa demonstrezi cat de adevarat esti.
asa ca nu mai ne aburii cu aceste explicatii penibile.
ps:scz pt limbaj.
Evo-Jr is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -