cu parere de rau fata de tragedia de atunci, tin sa precizez ca situatia a fost creata nu numai de concurent dar si de victime. acea banda legata intre copaci era menita a indica zona de unde riscurile ptr public nu mai erau atat de mari. femeia a stat in fata acelei folii, de a fost posibil sa fie prinsa intre masina si copac. daca organizatorul ar fi avut un acord, aviz, contract cu cei care trebuiau sa vegheze la pastrarea perimetrului, acestia ar fi raspuns in mod direct de incident. cum organizatorul am inteles ca nu a avut ambulanta, revine si asupra lui o culpa. si peste toate acestea vine politia, care a dat aviz si care a permis cursa fara a fi indeplinite conditiile minime. adica ambulanta. si totusi, daca sunt curse de amatori sa nu se creada ca sunt mai periculoase decat un raliu sau o etapa de CNV. aici ai de parcurs ori o linie dreapta cu 150km/h ori un traseu printre jaloane de cateva sute de metri cu viteza de 60km/h maxim, acolo se alearga pe serpentine, km intregi, iar publicul sta unde-l taie capul. daca acea cursa era o etapa nationala a FRAS, pilotul ar fi dat in judecata organizatorul ptr ca i-a influentat rezultatul, organizatorul pe cei de la ordine, iar politia l-ar fi luat apoi tot pe organizator ca nu avut servicii de ambulanta. si tot organizatorul ar fi luato-n freza daca acel concurent era incepator si el stia de asta.
ptr public, intelegeti ca nu este de joaca. daca nu patititi voi ceva, luati din timpul concurentilor care vin, platesc, rup masinile si ptr voi
ptr concurenti, respectati indicatiile unui organizator, oricat de amator ar fi el, ptr ca altfel, raspundeti ptr faptele voastre