14-11-10, 21:23
|
#376
|
Stage 4
Join Date: Jul 2005
Posts: 238
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
dupa ce se posteaza maine listele cu timpii inregistrati cred ca se pot trage concluzii mult mai obiective legate de masini.
Pe viitor cred ca ar fi bine sa se propuna organizatorilor de astfel de evenimente sa aiba o echipa la inscriere formata din 4-5 membri mai "priceputi" ai cluburilor de masini care sa se ocupe special de corectitudinea clasarii. Si mi s-ar parea mult mai ok ca inscrierile sa se faca pana in ziua concursului, iar inainte de start sa se faca doar plata, primire numar si verificarea incadrarii masinilor
Pana una alta felicitari organizatorilor pt cat au putut (sau au fost in stare) sa faca, felicitari membrilor NIGHT-ANGELS si Logan Club Pitesti pentru operativitatea in derularea manselor, aprecieri participantilor care-au sustinut de fapt evenimentul.
A fost oricum o editie mai buna decat anul trecut
|
|
|
14-11-10, 21:24
|
#377
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
A fost vreun 2.5 turbo la D? Singurul E30 2.5 turbo a fost LKS, care intra la G, conform regulamentului. Si a mai fost TOP, care e tot de G si oricum nu avea ce sa faca la D.
|
Pai nu stiu...vad ca cei care au zis mai in spate ca cursa a fost de ***,nu exista nimeni,sa intre sa arata niste date oficiale ,o evidenta de la cursa ceva,cei care au organizat,asta e adevarul frate,stam aici si ne dau cu presupusul si mai se numeste LEAGALA ORGANIZATA...mai bine se numea un 'plimbare de duminica'...
|
|
|
14-11-10, 21:25
|
#378
|
NoSpeedLimit Romania Club Member
Stage 5
Join Date: Oct 2005
Posts: 633
Member of: [NoSpeedLimit Romania Club] [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by luci4n_vl
frate, trebuie sa intelegi ca daca vrei curse...lucrezi la masina...nu poti sa vi sa te bagi cu 192 de cai la 165....crezi ca la alte curse se putea intampla asa ceva? crezi ca daca au urcat pe podium au fost mandrii ca au "facut" o masina de 150 de cai? sau 170? asta se numeste..."Fericire"?daca da.....bv lor... )))))
|
Lucian nu cred k ai fost la premiere, si tocmai de aceea o sa iti spun yo , da, fericire se numeste, imi pare rau ca nu ai vazut cat de mandru de el era tipul de a castigat grupa C !!! Parca batuse o grupa mai sus, nu una mai jos ... Si sper sa nu ma insel, si dak ma insel, imi cer scuze de acum dar sunt 80% sigur ca era vb d pisica GJ ** ZOK ...
Vad ca sustin unii pe aici k erau dezavantajati la grupa D, dc nu se putea sa ramana unde le este locul, si sa ii trimita pe cei cu 2.5 turbo la locul lor (evident mai sus) ??? Dc trb sa vina ei mai jos ??? Deci nu le-a placut sa fie dezavantajati, dar au zis sa ii dezavantajeze ei pe cei mai slabica ei , bvo, gandire pur romaneasca, sa moara si capra vecinului !!!
PS:In nervii care mi i-a creat cursa asta am uitat un lucru fff important : Felicitari participantilor care au fost Fair Play si au demonstrat ca nu ii face o vaza , respectiv bucata d plexic !!!!!!!!
__________________
Last edited by Danny-future STN; 14-11-10 at 21:30.
|
|
|
14-11-10, 21:30
|
#379
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of: [Opel]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
poi pentru ca si deoarece acei cu turbo au ramas la d de aia cei cu 2.5 au coborat din cauza lor...cam greu cu intelegerea asta
|
|
|
14-11-10, 21:34
|
#380
|
Stage 5
Join Date: Jul 2006
Posts: 1,803
Member of: [Opel] [FORD]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Vad ca voi ii gasiti vinovati pe proprietarii masinilor care baga banii in ele,vine de la sute de km dinstanta,si sunt vinovati pt situatia creeata ca ORGANIZATORI nu si-au facut treaba...vam mai spus daca organizezi o cursa pai fi responsabil pentru toate cele prevazute,ca totul se desfasoare dupa un plan nu asa la intamplare...Deci tragem concluzia ca cursa a fost organizata de participanti si nu de ORAGANIZATORI,pai stai frate asa,sunt organziator,cum adica intri tu la C cu 192 pai iau masuri si fac grupele calumea,dar ei nici chestia asta nu au facuto,asta inseamna NEPASARE.
Last edited by GTXR; 14-11-10 at 21:37.
|
|
|
14-11-10, 21:44
|
#381
|
Stage 5
Join Date: Aug 2003
Posts: 2,801
Member of: [BMW]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Dar cand s-a stabilit de la inceput ca fiecare isi face calculul si la inscriere doar spune in ce clasa intra... nu poti sa zici ca doar organizatorul e vinovat. Mai ales ca e vorba de niste masini la care nu se aplica nici un coeficient, nu era de calculat nimic, se incadrau direct conform puterii din talon si nu aveau ce sa caute sub D. Mai sus ai zis ca din cauza unor 2.5 turbo s-au dus ei la C, dar care sunt acele 2.5-uri turbo de la D, ca eu nu le-am vazut ?
|
|
|
14-11-10, 21:44
|
#382
|
Opel Driver
Stage 5
Join Date: Oct 2007
Posts: 775
Member of: [Opel]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
dativa fratior cu loganu care aveti 200+ cp so gata sunteti tari )))))))0
|
|
|
14-11-10, 21:45
|
#383
|
Stage 5
Join Date: Aug 2005
Posts: 1,658
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by GTXR
Vad ca voi ii gasiti vinovati pe proprietarii masinilor care baga banii in ele,vine de la sute de km dinstanta,si sunt vinovati pt situatia creeata ca ORGANIZATORI nu si-au facut treaba...vam mai spus daca organizezi o cursa pai fi responsabil pentru toate cele prevazute,ca totul se desfasoare dupa un plan nu asa la intamplare...Deci tragem concluzia ca cursa a fost organizata de participanti si nu de ORAGANIZATORI,pai stai frate asa,sunt organziator,cum adica intri tu la C cu 192 pai iau masuri si fac grupele calumea,dar ei nici chestia asta nu au facuto,asta inseamna NEPASARE.
|
Corect cele spuse de GTXR, nu mai cautati vonovati participantii pt ca ei sunt cei care consuma resurse pt a participa si a face spectacol.
Problema este ca grupele pe care s-a mers la Pitesti sunt depasite si lasa loc de prea multe discutii.
Bafta
__________________
Ford Power
|
|
|
14-11-10, 21:55
|
#384
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 515
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by ClaudyuNSL
Nu te supara dar de ce dreaq mai e ORGANIZATOR daca nu incadreaza corect masinile in grupe?Ce organizeaza el pana la urma de se numeste ORGANIZATOR...curse de caini sau de carute....
Nu am mai pomenit asa ceva niciodata ... sincer ma dat pe spate replica asta "organizatorii nu-si asuma responsabilitatea incadrarii corecte in grupe" pai atunci hai sa ne facem toti organizatori si sa facem curse dupa ureche care vrea cu cine poate ca asa e frumos in loc sa avansam noi o luam tot inapoi....
Odata ce se numeste ORGANIZATOR pai raspunde de tot ce se intampla la acel eveniment si isi asuma raspunderea ca evenimentul sa fie corect.
"TU" ce rol ai avut la acest eveniment ca nu inteleg "ORGANIZATOR" sau "PURTATOR DE CUVANT" ca prea iei apararea organizarii aici...
|
ASA e!!!cum te poti inscrie intr-o cursa fara sa iti ceara(TALON,PERMIS,ASIGURARE)Ori sunt organizatori ori numai sunt )(sa fac o gluma)cum baga 3 bmw-uri de 2.5 192 pe talon in grupa C?????numai la pitesti se poate intampla!!!!
|
|
|
14-11-10, 21:56
|
#385
|
Inferno Motorsport Member
Stage 5
Join Date: Dec 2007
Posts: 2,951
Member of: [Inferno Motorsport]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
eu va spun sincer si fara nicio suparare.
Evenimentul a trecut! Fapta e consumata! va bateti cap in cap, nu aveti ce sa mai schimbati acum!
de ce nu s-a trezit nimeni in timpul zilei sa zica " ba asta nu are ce cauta la grupa X etc etc???"
daca era un eveniment de 2 zile, va dadeam mare dreptate! dar acum numai aveti ce face!
think logic ! va consumati aiurea!
o seara buna,
daffy
|
|
|
14-11-10, 21:59
|
#386
|
Stage 5
Join Date: Nov 2005
Posts: 3,212
Member of: [Street 4 Cars] [ALFA ROMEO] [RENAULT]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
repet comentariul pe care l-am lasat cu cateva pagini in urma , ca a inceput acolo o cearta si nu l-a mai vazut nimeni
tot ce a tinut de parc si start a tinut de clubul NIGHT ANGELS. in rest , clasificare pe grupe , timpi , etc , a tinut de domnul Iancu , pentru ca noi am preferat sa stam departe de zona asta , ca sa nu ne luam noi bobarnace pentru greselile altora. sincer va spun ca noi am facut tot posibilul sa rezolvam problemele legate de clasificarea pe grupe (baietii de la grupa E pot sa confirme , pentru ca eu acolo am fost toata ziua, si am incercat sa le rezolv toate problemele pe care le-au avut legate de grupe). Am fost cu baietii de la E si G de mai multe ori la organizator (domul Iancu) , sa discute direct cu dansul si sa ii spuna ce probleme sunt , dar de fiecare data au primit acelasi raspuns : " Puteti face contestatie dupa" .
Noi am incercat sa facem totul ok , astfel incat sa nu se aglomereze masinile in parc , si toata lumea sa apuce sa se dea (nu ca anul trecut la Brancoveanu) , si parea mea e ca in proportie de 99% ne-a reusit.
Restul problemelor va spun sincer ca nu au tinut de noi, dar noi am incercat sa mai rezolvam din ele. La unele s-a putut , la unele nu.
Ca o concluzie , din punctul meu de vedere, in afara de clasificarea pe grupe a fost o cursa OK , fara probleme la start , fara probleme in parc , spectatorii tinuti la distanta , Jandarmeria nota 11+ , concurentii la fel (in afara de cei care au declarat grupe aiurea. Sincer nu inteleg de ce te-ai da o grupa mai jos. E ca si cum s-ar fi dat MOM-ul la grupa D sau E. CU CE VA INCALZESTE O CUPA "CASTIGATA" PRIN FRAUDA??? ) .
si nu in ultimul rand , felicitari castigatorilor
__________________
|
|
|
14-11-10, 22:03
|
#387
|
Stage 3
Join Date: Aug 2009
Posts: 119
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by bil1706
Problema este ca grupele pe care s-a mers la Pitesti sunt depasite si lasa loc de prea multe discutii.
|
E si un aspect pentru care eu personal cred ca grupele sunt de fapt corecte: nu vad de ce grupele trebuie sa fie intre masini apropiate ca putere finala. Grupele trebuie sa arate cine poate sa scoata cea mai multa putere cu anumite constrangeri (in cazul nostru, constrangerea fiind puterea de fabrica). Daca (ipotetic ) eu reusesc sa scot 600 de cai dintr-un motor de 192 de cai e meritul meu si merit premiul la clasa respectiva. Iar daca vreau sa ma masor cu cei mai tari, atunci la "libere" nu ma impiedica nimeni sa fac asta (si frumos ar fi sa fie si premii la categoria "open").
Dar sa intru cu un BMW 325i turbo de 500 de cai in aceeasi grupa cu un M5 stock de 507 cai nu mi se pare corect, pentru faptul ca cel cu M5-ul nu demonstreaza abilitati de tuning. Daca e sa se premieze abilitatile de tuning (ceea ce eu cred ca e de dorit), grupele facute dupa cilindree sau putere de fabrica mi se par corecte.
|
|
|
14-11-10, 22:05
|
#388
|
Stage 5
Join Date: Jan 2010
Posts: 515
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by ZerO_CooL
La ce grupa au fost aceste doua BMW-uri ?
|
ASTEA SUNT ALEA la grupa C dar nu"DREPT"trebuia la grupa D dar erau prea multi acolo )))hai ma ce dreq toti suntem organizatori,cunoscatori etc!!!!REPLICA DE CURSE!!!!ASTA A FOST!!!
|
|
|
14-11-10, 22:11
|
#389
|
Stage 5
Join Date: Jun 2009
Posts: 1,352
Member of: [PARTICIPANT CURSE]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
Quote:
Originally Posted by Danny-future STN
Lucian nu cred k ai fost la premiere, si tocmai de aceea o sa iti spun yo , da, fericire se numeste, imi pare rau ca nu ai vazut cat de mandru de el era tipul de a castigat grupa C !!! Parca batuse o grupa mai sus, nu una mai jos ... Si sper sa nu ma insel, si dak ma insel, imi cer scuze de acum dar sunt 80% sigur ca era vb d pisica GJ ** ZOK ...
Vad ca sustin unii pe aici k erau dezavantajati la grupa D, dc nu se putea sa ramana unde le este locul, si sa ii trimita pe cei cu 2.5 turbo la locul lor (evident mai sus) ??? Dc trb sa vina ei mai jos ??? Deci nu le-a placut sa fie dezavantajati, dar au zis sa ii dezavantajeze ei pe cei mai slabica ei , bvo, gandire pur romaneasca, sa moara si capra vecinului !!!
PS:In nervii care mi i-a creat cursa asta am uitat un lucru fff important : Felicitari participantilor care au fost Fair Play si au demonstrat ca nu ii face o vaza , respectiv bucata d plexic !!!!!!!!
|
nu acuz participantii care "sau descurcat" ci pe organizatori....pt ca eu personal i`am sesizat in legatura cu "chestile minore"....si nu odata ci....de...3-4 ori...dar nenea ala cu mustata era prea ocupat sa ia banii la participanti decat sa faca ceva pt cei cu 2.5 aspirat....in fine...ma bucur ca mi`am facut cativa prieteni pasionati de bmw...si per total ma bucur de vremea care a fost....ffffff cald...in rest...este CANCAN......
|
|
|
14-11-10, 22:34
|
#390
|
PARTICIPANT CURSE
Stage 5
Join Date: Apr 2007
Posts: 1,114
Member of: [PARTICIPANT CURSE] [DACIA]
|
Re: 402 m TROFEUL PITESTI, 14.11.2010
numai invidiosi si rautati in romania asta , poze si filme nu a`ti pune , stati insa sa va inrositi degetele de nervi.
|
|
|
|
|