Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Cum credeti ca ar trebui sa fie la o etapa de acceleratie?
1. toate grupele pe 400m 83 69.75%
2. asa cum a fost pana acum 36 30.25%
Voters: 119. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 26-02-06, 01:14   #61
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default

da duceti-va fratilor la curse in strainatate daca la noi nu va mai place pe 1000m
ziceti ca toata lumea face pe 400m??
si ce?nu va convine ca noi nu suntem ca toata lumea si ca suntem mai altfel ca ei,unici chiar.......
daca ar fi numai pe 400m,inseamna ca cei care dispun de vreun 4X4 preparat ar rupe tot,ceea ce nu e corect.
pe o cursa de 400 vezi acceleratie intradevar........dar pe una de 1000 nu vezi si acceleratie si viteza??ce va tenteaza mai mult??varianta mai saracacioasa presupun.....ca de,asa fac toti,noi de ce sa fim mai altfel ca altii

Stiti,romanu' de azi are mentalitatea ca \"de ce sa am eu ce are si ala si ala si toata lumea,mai bine fac ce pot si sa am doar eu\"
George_P. is offline   Reply With Quote
Old 28-02-06, 08:47   #62
viobmw

Stage 2
 
viobmw's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 31
Default

Cred ca ideal pentru spectacol ar fi 1000 m. In cei 1000 m chiar daca cel care a luat startul mai bine pierde va avea si el partea lui de merite pentru start. In plus cred ca distanta ar trebui totusi aleasa in functie de locatia aleasa pentru concurs. Unde e loc pentru 1000 m sa fie de 1000 m!
viobmw is offline   Reply With Quote
Old 01-03-06, 13:41   #63
George_P.
NoSpeedLimit Romania Club Member

Stage 5
 
George_P.'s Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 1,393
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[DAEWOO]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"viobmw\"
Cred ca ideal pentru spectacol ar fi 1000 m. In cei 1000 m chiar daca cel care a luat startul mai bine pierde va avea si el partea lui de merite pentru start. In plus cred ca distanta ar trebui totusi aleasa in functie de locatia aleasa pentru concurs. Unde e loc pentru 1000 m sa fie de 1000 m!

Nu neaparat care pleaca mai bine inseamna ca si pierde......
Dar pe 1000m,2 masini echilibrate au cam aceleasi sanse indiferent de tractiune,chiar daca Impreza pleaca mai bine si castiga M5 pe parcurs.......understand?? :P
George_P. is offline   Reply With Quote
Old 01-03-06, 19:40   #64
Mustang
Daewoo Driver

Stage 5
 
Mustang's Avatar
 
Join Date: Sep 2005
Posts: 4,399
Member of:
[DAEWOO]
Default

stau sa ma gandesc...dc sa strici o traditie ???
aproape peste tot liniutele sunt de un sfert de mila (400m)...
kiar nu inteleg de ce trebuie noi sa fim mai speciali....
Mustang is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 02:34   #65
lascarica
Super Moderator

Stage 5
 
lascarica's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 4,330
Member of:
[Super Moderators]
[Moderators]
[Observator 4tuning]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: LEGAL RACING

Quote:
Originally Posted by SEBASTIAN

Dragilor noi nu facem evenimente de drag. ci curse de masini de strada.
e greu sa-ti setezi o masina care sa dea tot pe 400 din cauza asta se doreste 1000 e mai aproape de viteza lui maxima.
Daca ai o cutie lunga pe 400m folosesti 3 viteze si poate te lansezi bine de la a patra.......
se poate comenta mult, noi nu vrem sa copiem o cursa de afara ci vrem sa multumim cat mai multa lume.
Pe 1000 poti vedea superioritatea unei masini de strada in fata uneia de raliu
Sunt absolut de acord.Macar pentru clasele de la ~130CP in sus,eu cred ca ar trebui sa avem si 1000m si 400m.Chiar daca pista,din ratiuni financiare,va fi de 400m, exista multe alte locatii ce pot fi abordate la un moment dat,la costurile corespunzatoare,asta e.
__________________
...
un cumul de idei si de concepte, menite sa ne confere identitate, inglobate intr-un pachet avand capacitatea de a le perpetua...
*Ma destind jongland cu propriile-mi ganduri in vasta cultura de amintiri trecute si viitoare*
Gold_Fm - purest form of entertainment music; Romānia Muzical - only music.
lascarica is offline   Reply With Quote
Old 19-04-06, 03:04   #66
-=X-Team=-82-MDN

Stage 5
 
-=X-Team=-82-MDN's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 452
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Toate cursele pe 400m?Asa ar fi normal.Pareri...

am stat si am citit mai tot pe aici. toata lumea zice ca e pasionata de cursele pe 400 m ... dar multi au votat invers. cum am vazut si eu pe afara ... si cum au spus multi de pe aici, cursele de drag se tin pe 400 m. sper ca urmatoare cursa de drag care va fi pe unde o fi ea sa fie pe 400 m si in sistem piramidal ca acolo se va vedea cel mai bun. deci 400 m am zis , 400m am votat . parerea mea. respect la toata lumea si un paste fericit la toti.
__________________


Always Behind You.
-=X-Team=-82-MDN is offline   Reply With Quote
Old 21-04-06, 11:40   #67
SV-05-YBG
Crazy Drivers Members

Stage 5
 
SV-05-YBG's Avatar
 
Join Date: Dec 2004
Posts: 1,961
Member of:
[Moderators]
[Crazy Drivers]
[PARTICIPANT CURSE]
[Toyota]
Default Re: Toate cursele pe 400m?Asa ar fi normal.Pareri...

Mie ce sa spun, imi convin cele pe 1000m, dar decizia se va lua dupa cum spune majoritatea.

Ma dau cu placere si pe 400m atata timp cat pot sa ma dau.

Sarbatori fericite si spor la votat.
__________________
Toyota Supra MKIII 3000 tubo 6 linie 238 + CP
poate mai mult pe viitor ..... cine stie ...... in lucru ... a fost

Benelli Tornado Tre 900 cmc in linie - 141 Cp - 180 kg - RWD (1 tire)

Honda Civic 1994 ..... work in progress .... cand or fi bani


Rover 820 Ti .....
SV-05-YBG is offline   Reply With Quote
Old 30-04-06, 11:00   #68
AcSchnitzer

Stage 4
 
AcSchnitzer's Avatar
 
Join Date: Apr 2006
Posts: 238
Default Re: Toate cursele pe 400m?Asa ar fi normal.Pareri...

Quote:
Originally Posted by Mustang Mach One
stau sa ma gandesc...dc sa strici o traditie ???
aproape peste tot liniutele sunt de un sfert de mila (400m)...
kiar nu inteleg de ce trebuie noi sa fim mai speciali....
Exact... noi romanii trebuie sa fim mai ".." de fiecare data .. lasa frate cum a fost..a si cum o fi pe 400 sau 1000 m.. scoatetzi fratzilor kestiile alea de cronometrari cu timp si alte kestii sa vada omul care e mai bun nu sa afle a 3-a zi si sa nu fie sigur ka e adevarat clasamentul.. cap pe cap frate. nu??
__________________


https://www.youtube.com/watch?v=rzOzUHYwPms
AcSchnitzer is offline   Reply With Quote
Old 22-10-06, 00:21   #69
AdriANNO
VW Driver

Stage 5
 
AdriANNO's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 534
Member of:
[VW]
Default Re: Toate cursele pe 400m?Asa ar fi normal.Pareri...

Quote:
Originally Posted by BogdanCMS View Post
Se stie f bine ca standardul mondial pentru cursele de drag sau acceleratie este distanta de 400m. Parerea mea este ca asa ar trebui sa fie si la legale pentru toate grupele. Doar e cursa de acceleratie, nu de viteza. Astfel, nu mai apar situatii in care o masina de putere mare si cuplu mai mic pleaca bine, si dupa aceea una de putere ceva mai mica dar cuplu mult mai mare castiga teren, o ajunge si castiga, asta pe 1 km. Voi ce credeti?
pe 400 de m toate grupele
AdriANNO is offline   Reply With Quote
Old 22-10-06, 01:43   #70
GTA
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
GTA's Avatar
 
Join Date: Sep 2004
Posts: 2,599
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Opel]
[MERCEDES]
Default Re: Toate cursele pe 400m?Asa ar fi normal.Pareri...

In afara de 2-3 pareri pertinente lumea de aici e dusa rau pe aratura......402.5m PUNCT
GTA is offline   Reply With Quote
Old 06-12-06, 15:38   #71
E31

Stage 3
 
Join Date: Feb 2004
Posts: 133
Default Re: Toate cursele pe 400m?Asa ar fi normal.Pareri...

Vorbesc partinitor, recunosc, dar dupa parerea mea cand e vorba de mai multe sute de cai putere, pe o distanta asa de mica (1/4mi) la aprox. acelasi raport greutate/cp masinile mai mici si mai ales cele cu tractiune integrala sint avantajate net. Abia spre sfarsitul cursei greutatea si tractiunea (aderenta) scad in importanta iar ce conteaza cu adevarat e aerodinamica si PUTEREA >
iar aici faptul ca masina are un singur diferential si nu 3 o fac sa aiba un avantaj de ~5%... Ar fi foarte interesant de vazut daca avantajul initial creat de "wrc cars" - masini usoare, 4X4, motor mic, turbo mare e suficient pentru a rezista torentului de CP de la un monstru de 6litri, tractiune spate si silueta unui avion de vanatoare
400m masinile mici
1000m clasele mari

O mica propunere mai off-topic, de ce clasele sint aranjate exclusiv dupa putere? Mi se pare putin tras de coada... adica un Opel Speedster de 147cp si 850kg nu cred ca are ce discuta cu orice alta masina sub 150cp, care majoritatea au de la 1300kg in sus. Mai de graba ca performanta se plaseaza in gama 250-300cp. Pt drag mult mai mult conteaza raportul kg/cp decat cp absolut.
Numai bine!
__________________
profilul romanului tipic: grandoman si frustrat
E31 is offline   Reply With Quote
Old 06-12-06, 16:41   #72
yknot

Stage 5
 
yknot's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 1,424
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Toate cursele pe 400m?Asa ar fi normal.Pareri...

iar aceleasi discutii.... pai atunci o sa facem si clase aranjate dupa pretul masinii, dupa anul de fabricatie, dupa combustibil, etc...
yknot is offline   Reply With Quote
Old 06-12-06, 18:22   #73
shadowro

Stage 5
 
shadowro's Avatar
 
Join Date: Jan 2005
Posts: 3,456
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
Default Re: Toate cursele pe 400m?Asa ar fi normal.Pareri...

eu zic sa facem dupa cilindree, turbo si non turbo ) sa vedem atunci distractie
shadowro is offline   Reply With Quote
Old 06-12-06, 18:52   #74
-ZZ-

Stage 5
 
-ZZ-'s Avatar
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 694
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: Toate cursele pe 400m?Asa ar fi normal.Pareri...

pe 1000m ar fi foarte interesant...sa vad cum gafaie...stiu ele cine...
-ZZ- is offline   Reply With Quote
Old 07-12-06, 08:38   #75
EVOLUTION8

Stage 5
 
EVOLUTION8's Avatar
 
Join Date: Jul 2004
Posts: 1,057
Default Re: Toate cursele pe 400m?Asa ar fi normal.Pareri...

SA nu iti tai tu dinnou venele si pe 1000 de m ))
EVOLUTION8 is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -