Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

View Poll Results: Cum credeti ca ar trebui sa fie la o etapa de acceleratie?
1. toate grupele pe 400m 83 69.75%
2. asa cum a fost pana acum 36 30.25%
Voters: 119. You may not vote on this poll

Reply
 
Thread Tools
Old 08-06-04, 21:47   #16
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Hondare, aici nu e vb de public, ca nu se fac curse in fc de public. E vb de cei care concureaza. Asa cum au zis si Zetemte si Gsi, cel mai corect este 400m, asa se practica in toata lumea. Si nu cred ca astia care fac curse de cand mama pe-afara au ales distanta asta la plezneala, e vb de mai multi factori aici.
  Reply With Quote
Old 08-06-04, 21:50   #17
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Pai asta e singurul argument pe care l-am gasit in favoarea celor 1000 de metri... In rest, de ce nu se face pe 400... Draqu stie !!!
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 15:56   #18
BogdanSHA

Stage 5
 
BogdanSHA's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 573
Default

Si eu sunt avantajat de distanta mai mare dar sunt constient k standardul este altul...Tostusi am votat pt 1ooom.

Ar fi ceva sa se faca pe 1/2 de mila, macar asa, un inceput.
Si, DA - plaja de 115 -> 16o cai e muult prea mare! K in asta se baga si UNII cu 171 de cai HATE THEM!!
__________________
...spuse el...si mai lua o gura de fan...
BogdanSHA is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 15:58   #19
akimoto

Stage 5
 
akimoto's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

hai ma terminati cu prostiile, auzi \"sa conteze mai mult talentul soferului\"....ce talentul dracului ai nevoie la linie ?
sa fim seriosi, in afara de argumente ca: \"asa e peste tot, 400 e standard\" nu am vazut nimik...
CARE-I PROBLEMA DACA E SI PE 1000 ? pana acum nu va convenea organizarea, locul, traseul, muzica, temperatura, ora, etc.....acu nu va mai convine nici pe 1km, toata lumea vrea pe 400....daca o sa faca pe 400, o sa vreti pe 600(sa fie intre)....cand o sa fie pe 600, o sa vreti pe 800(parca e prea putin 600, da' nici 1000 nu e bine)...

io zic asa: toata lumea pe 400, iar de la grupa C si pe 1000
daca s-ar afisa si timpii ar fi bestial, unii ar avea locuri de podium la 400 dar poate n-ar fi in top la 1000...si viceversa
akimoto is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 16:08   #20
BogdanSHA

Stage 5
 
BogdanSHA's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 573
Default

Da, ar fi bine dar e o grija in plus. Stati sa iasa perfect asa cum sunt acum si abia dupa sa tipam k vrem altfel
BogdanSHA is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 16:16   #21
GSi

Stage 5
 
GSi's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 657
Member of:
[Midnight Racers]
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"akimoto\"
hai ma terminati cu prostiile, auzi \"sa conteze mai mult talentul soferului\"....ce talentul dracului ai nevoie la linie ?
sa fim seriosi, in afara de argumente ca: \"asa e peste tot, 400 e standard\" nu am vazut nimik...
Conteaza si la liniuta talentul soferului, desi nu la fel de mult ca pe circuit sau indemanare... gandeste-te ca numai la o plecare proasta poti sa pierzi o lungime de masina, plus la fiecare schimbare de treapta aproape jumatate de masina ... o treapta ratata inseamna vreo doua lungimi de masina pierdute. Toate astea pe 400m conteaza foarte mult. Daca n-ar conta talentul soferului, de ce sa se dea la puteri mai mari pe distante mai mari?

Quote:
pana acum nu va convenea organizarea, locul, traseul, muzica, temperatura, ora, etc.....acu nu va mai convine nici pe 1km, toata lumea vrea pe 400....
Hai zi cat de credibil poti ca tie ti-a placut organizarea ... organizare mai buna e la ilegale, macar acolo nu se baga lumea in strada si apuca sa se dea toti (sau pana vin retardatii cu caschete).
__________________
Opel Kadett GSi 2.0 87\'

I am kept in place by G-forces, not seatbelts.
GSi is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 16:25   #22
alexufo
Cluj Street Racing Member

Stage 5
 
alexufo's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 2,904
Member of:
[CSR]
[DACIA]
[PEUGEOT]
[CITROEN]
[Competitor CNCA]
Default

sfert de mila
alexufo is offline   Reply With Quote
Old 09-06-04, 17:47   #23
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default Re:

Quote:
Originally Posted by \"akimoto\"
hai ma terminati cu prostiile, auzi \"sa conteze mai mult talentul soferului\"....ce talentul dracului ai nevoie la linie ?
sa fim seriosi, in afara de argumente ca: \"asa e peste tot, 400 e standard\" nu am vazut nimik...
CARE-I PROBLEMA DACA E SI PE 1000 ? pana acum nu va convenea organizarea, locul, traseul, muzica, temperatura, ora, etc.....acu nu va mai convine nici pe 1km, toata lumea vrea pe 400....daca o sa faca pe 400, o sa vreti pe 600(sa fie intre)....cand o sa fie pe 600, o sa vreti pe 800(parca e prea putin 600, da' nici 1000 nu e bine)...

io zic asa: toata lumea pe 400, iar de la grupa C si pe 1000
daca s-ar afisa si timpii ar fi bestial, unii ar avea locuri de podium la 400 dar poate n-ar fi in top la 1000...si viceversa
Eu nush de ce ii tot trageti voi cu locul pt spectatori pt ca asa cum au loc si la 400m la grupele A si B, asa ar avea loc si la 400m la celelate grupe. Si in fond e o cursa de acceleratie, deci si de plecare de pe loc si de modul in care se schimba vitezele, asa cum zicea Gsi. Eu nu inteleg, daca tu zici ca e normal asa, de ce afara cursele de drag se fac TOATE pe 1/4 de mila?NICI NU EXISTA asa ceva 1000m!Pe 400m se avantajeaza clar talentul soferului, mai mult de atat intervine puterea si mai ales cuplul motorului. Aici NU E VB de ce ne convine sau nu ne convine, e vb de un standard, care se aplica peste tot, si nu se aplica de doru' lelii, se aplica pt ca asa e cel mai corect.
  Reply With Quote
Old 09-06-04, 20:39   #24
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Frate CMS, poti sa compari orice tara de afara cu Romania ????

:P :P :P :P :P :P :P :P

Poate ca inca nu avem masini destul de competitive pentru a le pune pe toate pe 400 m... Nu avem nici organizarea de afara, nici publicul de afara, nici pistele de afara...

Asta e, facem si noi cum putem... Numai bine sa fie... Cand va fi ???
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 11-06-04, 10:55   #25
EvLSant0S
BMW Driver

Stage 5
 
EvLSant0S's Avatar
 
Join Date: Jan 2004
Posts: 12,416
Member of:
[BMW]
[Anonymous Motorsport ]
[FOTO]
[PARTICIPANT CURSE]
Default

akimoto cu tot respectul dar conteaza si talentul soferului cum schimba and shit.. saracu mms la mancat sa schimbe a 5-ea.. si si-a luat-o super cursa cea fost aia ,bara la bara au mers
__________________
EvLSant0S is offline   Reply With Quote
Old 11-06-04, 13:12   #26
akimoto

Stage 5
 
akimoto's Avatar
 
Join Date: Aug 2003
Posts: 1,515
Member of:
[Moderators]
[RR]
Default

fratilor, NU e nevoie de talent la liniute....daca pe mms l-a mancat sa dea a cincea inseamna ca nu are talent ? daca ratezi sau plafonezi o treapta, daca o turezi prea tare sau prea putin la start, daca skimbi prea devreme inseamna ca esti antitalent ? NU
inseamna ca nu iti cunosti masina destul de bine, ca nu ai fost atent, ca nu te-ai concentrat destul, ca te-ai grabit, ca ai avut emotii, etc.
IMHO, tre' sa stii de la cate ture pleci cel mai bine, tre' sa stii exact unde se plafoneaza masina, tre' sa stii exact daca treci finishu cu treapta in care esti...asta inseamna talent ???
akimoto is offline   Reply With Quote
Old 11-06-04, 15:26   #27
Hondarul
Super Moderator

Stage 5
 
Hondarul's Avatar
 
Join Date: Sep 2003
Posts: 8,665
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
Default

Deci te contrazici mah Akimoto... Deci din ce ai zis tu, conteaza soferul, nu talentul... Ai dreptate. Dar stai tu calm ca mms a avut jdemii de masini si a luat locul 1 la un concurs international facut de Mercedes pe aeroportul din Bacau, pe masini Mercedes. Deci nu este chiar omul care sa nu cunoasca masinile...

S-a intamplat sa greseasca. Asta este factorul uman. Nu suntem roboti, gresim. Asta este. Trebuie sa sti cand sa schimbi, cum sa schimbi. Ai gresit ai pierdut. Deci nu conteaza talentul, dar omul DA !!!

Cand s-a dat rs6 cu 55amg, cutii secventiale amandoua, aceeasi cai sia ceeasi greutate, masinile parca erau in oglinda, am mai zis. Nici o diferenta. Deci...
Hondarul is offline   Reply With Quote
Old 11-06-04, 17:38   #28
Morro

Stage 5
 
Morro's Avatar
 
Join Date: Jul 2003
Posts: 1,078
Default

mai pe mine sincer nu ma intereseaza \"cum se face peste tot in lume\" ... pentru ca peste tot in lume sunt cu totul alte conditii ... cronometrari ... si multe altele ...
cursele ilegale nu se tin pe 400 de m ...
pace
__________________


... masina de familie in 5 usi ...
Morro is offline   Reply With Quote
Old 11-06-04, 20:54   #29
BogdanCMS
Guest
 
Posts: n/a
Default

Da, Morro, ai dreptate in felul tau, dar tb sa recunosti ca ABSOLUT TOATE cursele de drag sunt pe 400m...Eu nu inteleg altceva, de ce la legale unele se tin pe 400m si unele pe 1000m...Da, stiu, o sa-mi spuneti ca alea care se tin pe 1000m sunt pentru masini mai puternice...Totusi, sfertul de mila e cel mai edificator pentru o cursa de drag, daca stii cum sa pleci si cand/cum sa schimbi, asta e, esti tare si ai castigat cursa. Insa aici se avantajeaza puterea masinii, pentru ca daca se aliniaza la start, sa zicem, 2 masini cu o dif de 40-50cp, si aia mai putin puternica pleaca mai bine decat cea mai puternica doar pt ca soferul stie sa mearga cu ea, iar aceea mai slaba pierde spre sfarsit doar pt ca cealalta mai avea rezerve de putere, totusi nu mi se pare un lucru corect, nu? Zic si eu...
  Reply With Quote
Old 26-06-04, 19:37   #30
200SX
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
200SX's Avatar
 
Join Date: Jun 2004
Posts: 5,015
Member of:
[Moderators]
[4 Speed Squad]
[PARTICIPANT CURSE]
Default 400 M

am votat 400 M, pentru ca pe distantza asta se vede cel mai bine acceleratia masini si talentul soferului, dar momentan cred ca vor ramane pe 1000m din cauza spectatorilor
200SX is offline   Reply With Quote
Reply



- Copyright 2024 4Tuning -