Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 09-02-09, 23:50   #76
76BPR

Stage 5
 
Join Date: May 2008
Posts: 748
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

majoritatea gandesc in felul urmator.
ce fac daca intru si o iau din prima.
la majoritatea curselor unde am fost nu sa platit mai mult de 50 ron
76BPR is offline  
Old 10-02-09, 05:43   #77
SEBASTIAN

Stage 5
 
SEBASTIAN's Avatar
 
Join Date: Apr 2004
Posts: 12,504
Member of:
[Mitsubishi]
[PARTICIPANT CURSE]
[SUBARU]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Eu stiu ca aveti dreptate darsi eu am dreptate.
Cu bani de la mine nu fac.
Incerc sa tin cont de ce spuneti voi, dar nu promit nimic.
SEBASTIAN is offline  
Old 10-02-09, 08:04   #78
Lucian

Stage 5
 
Lucian's Avatar
 
Join Date: May 2004
Posts: 5,034
Member of:
[Streetline-CCC]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by 76BPR View Post
pt tine e perfecta taxa pt ca tu nu te dai
Esti asa de sigur ?
Lucian is offline  
Old 10-02-09, 09:02   #79
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Cursele de 1 mai au o traditie a lor si merita toti banii..
De ce sa lase taxa mai jos?? Ca sa se umple grupa a1 de dacia 1310 stock ?

Decat mult si prost mai bine putin si bun

Taxa mare, masini putine si capabile.

Eu daca dau 150 ron ma dau o data si pierd la a doua legala voi veni si mai pregatit sa nu ma mai fac de ras si tot asa cresti si te ambitionezi..

Tot ce am scris aici sunt pareri strict personale si sper ca nu am deranjat pe nimeni.


Sa va luati NiveaSun cu factor mare de protectie )
kimi is offline  
Old 10-02-09, 09:19   #80
kidu2006

Stage 5
 
kidu2006's Avatar
 
Join Date: Jan 2007
Posts: 3,528
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by kimi View Post
Cursele de 1 mai au o traditie a lor si merita toti banii..
De ce sa lase taxa mai jos?? Ca sa se umple grupa a1 de dacia 1310 stock ?

Decat mult si prost mai bine putin si bun

Taxa mare, masini putine si capabile.

Eu daca dau 150 ron ma dau o data si pierd la a doua legala voi veni si mai pregatit sa nu ma mai fac de ras si tot asa cresti si te ambitionezi..

Tot ce am scris aici sunt pareri strict personale si sper ca nu am deranjat pe nimeni.


Sa va luati NiveaSun cu factor mare de protectie )
Mai bine iti iei tu o DELMA cu protectie pentru ASS,nu de alta dar te vom freca toti dupa postu tau..hal dreaq te scalzi in bani ma,ia fa tu pe sponsoru in cazu asta
__________________
www.royal-amanet.ro
Amanet: Auto, Moto, Ambarcatiuni, Aur, Argint, Platina, Diamante, Electronice, GSM si alte obiecte de valoare
kidu2006 is offline  
Old 10-02-09, 09:23   #81
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by kidu2006 View Post
Mai bine iti iei tu o DELMA cu protectie pentru ASS,nu de alta dar te vom freca toti dupa postu tau..hal dreaq te scalzi in bani ma,ia fa tu pe sponsoru in cazu asta
Nu ma scald in bani dar performanta se face cu SPUMA nu cu ZATZUL...
Majoritatea merg de 1 mai la mare... si renunta la o sticla de wiskey in discoteca si au bani de taxa...Viata e simpla...
kimi is offline  
Old 10-02-09, 09:23   #82
F_L_R

No Speed Limit

Stage 5
 
F_L_R's Avatar
 
Join Date: Dec 2003
Posts: 2,245
Member of:
[Moderators]
[NoSpeedLimit Romania Club]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

-Kimi ai dreptate ce spui tu "decat mult si prost mai bine putin si bun". In acest caz propun ca grupele de pana in 100 de Cp sa fie desfintate ca sa fie si "bun si putin". In acest fel cei buni au posibilitatea sa se dea la grupe si dupa aceea sa beneficieze de libere cat mai mult.
-Ani de zile am vazut cum grupele mari asteapta ore sa se dea ceilalti si de multe ori au plecat masinile si la start au ramas cati va.
-Dar nici asa nu e bine pt ca discriminam si cei pana in 100cp nu au posibilitatea sa participe....asa ca poate ai tu o formula magica la expresia "putin si bun".
__________________
NO SPEED LIMIT ROMANIA
F_L_R is offline  
Old 10-02-09, 09:29   #83
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by NSL_Florica View Post
-Kimi ai dreptate ce spui tu "decat mult si prost mai bine putin si bun". In acest caz propun ca grupele de pana in 100 de Cp sa fie desfintate ca sa fie si "bun si putin". In acest fel cei buni au posibilitatea sa se dea la grupe si dupa aceea sa beneficieze de libere cat mai mult.
-Ani de zile am vazut cum grupele mari asteapta ore sa se dea ceilalti si de multe ori au plecat masinile si la start au ramas cati va.
-Dar nici asa nu e bine pt ca discriminam si cei pana in 100cp nu au posibilitatea sa participe....asa ca poate ai tu o formula magica la expresia "putin si bun".
Lovitura sub centura ...Ai perfecta dreptate si cu desfiintarea dar si cu discriminarea..

Formula magica: taxa mare => masini putine la grupele mici=>ajungerea rapida la grupele mari=> timp de libere => TOATA LUMEA MULTUMITA
kimi is offline  
Old 10-02-09, 09:46   #84
Yoghy_bwc
Skoda Driver

Stage 3
 
Yoghy_bwc's Avatar
 
Join Date: Sep 2008
Posts: 153
Member of:
[Black Widow Club]
[SKODA]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Sincer are dreptate kimi... stiu ca si postul meu deranjeaza pe unii. Kimi cred ca s-a gandit in felul urmator... ai masina puternica si esti sigur pe ea atunci merita toti banii... si uite asa o sa se dea doar cei care stiu exact ca pot castiga. Asa nu vor mai aparea masinile stock si etc... bafta ce pot sa zic... si Sebastian... ia tu decizia finala si anunta-ne si pe noi. Mie unu mi-e indiferent la fel cum a zis si kimi... renuntam la o sticla de wiskey...
__________________
nici o data nu o sa mai fie cum a fost candva... mult haos si distractie ... acum e invidie si teribilism
Yoghy_bwc is offline  
Old 10-02-09, 09:50   #85
SEJ
Delta Racing Crew Member

Stage 5
 
SEJ's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 852
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Delta Racing Crew]
[VW]
[Opel]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

O taxa mare, nejustificata si in acelas timp lipsa de respect in vederea promovarii acestui sport.
Eu unul 402m il vad ca pe un sport, si chiar as fi decord si cu o taxa de intrare mai mare daca la fiecare grupa s-ar face imperecheri sau subgrupe pentru ca la final pe fiecare grupa sa fie un clasament, iar locurile 1,2 si 3 sa plece acasa cu o mare parte de bani din cei adunati de la participanti ! atunci intr-adevar se promoveaza sportul si toti ar investii mai mult in performantele masinii! scuza-ma... exista sponsor nu-i de ajuns? de ce? sti, multi se prostesc si spun taci ma ca are dreptate nu stiu cine, ca stie el are nu stiu ce masina... hai sa fim seriosi totusi... prea multi merita respectul, prea multi nu au nici o treaba dar au bani si urmaresc o data cu pasiunea si altceva...

Sunt deacord cu grupele incepand de la cel putin 100cp... cine e pasionat de curse nu sta prea mult timp cu 60,70,80cp si se promoveaza iar sportul ca unii poate se lasa dar altii se ambitioneaza si fac mai mult... era bine grupa A sa fie direct pana in 130/140 cp... asta e parerea mea am voie s-o spun chiar daca nu sunteti de acord
__________________

Last edited by SEJ; 10-02-09 at 09:56.
SEJ is offline  
Old 10-02-09, 09:58   #86
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by Yoghy_bwc View Post
si uite asa o sa se dea doar cei care stiu exact ca pot castiga. Asa nu vor mai aparea masinile stock si etc.
- Nu poti fi sigur niciodata ca vei castiga Yoghy
- Masinile stock vor aparea dar la grupele mari: GTI, MPS, RS, etc

PS: FLorica ti-am furat ideea cu liniutele in cadrul postului..Fac cinste ptr drepturile de autor
kimi is offline  
Old 10-02-09, 10:36   #87
dolb
NoSpeedLimit Romania Club Member


Stage 5
 
Join Date: Jul 2006
Posts: 7,764
Member of:
[NoSpeedLimit Romania Club]
[4Tuning International]
[VW]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

ideal ar fi ca grupele pana in 200 cp sa fie desfiintate! performanta adevarata incepe de acolo, insa ..la noi in romania se poate face o exceptie dat fiind faptul ca suntem vai de noi ( ca tara , buget, etc ). Le dau dreptate lui kimi ( cu replica, performanta se face cu spuma nu cu zatul ) , dar si lui Florica ( cu ideea de a elimina grupa pana in 100cp ). Oricum cei care au masini pana in 100 cp nu vor plati taxa de 150 si poate ca nici cea de 50.

Propunerea mea ar fi ca taxa sa se micsoreze la 75 - 80 ron, grupa pana in 100 cp sa fie eliminata si totul sa fie organizat bine. Pentru ca acum 2 ani ( desi a fost un spectacol pe cinste ), am ramas dezamagit , trebuia sa dau 50 ron sa ma inscriu si tot eu trebuia sa urlu "hai care te dai cu mine". Macar daca cereau taxa aia ( cum o cer si acum) sa ma puna intr-o grupa si sa ma dau cu toti din grupa aia pana nu mai am cauciucuri.
__________________

dolb is offline  
Old 10-02-09, 10:52   #88
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

E ceva mai simpla problema. Oamenii nu sunt neaparat suparati pe faptul ca dau bani multi, ci ca nu stiu ce primesc pe banii astia si le e frica. Sebi, daca ne-ai spune clar ceva gen "numai masinile apte tehnic si -valabile- se vor da si vom organiza astfel incat toata lumea se da macar de 3-4 ori" scapi de majoritatea discutiilor de taxa.

Nu e prima data cand amintesc de cursele de pe baneasa unde nu erau nici un fel de limitari de clase grupe sau alte reguli stricte si ne dadeam de 10 ori/eveniment. La a 11-a trecere deja ma dadusem cu absolut toti competitorii directi de 2 ori, nu mai aveam benzina si aproape ma plictisisem si as fi plecat oricum daca nu se termina As da fericit 150 ron sa stiu ca ma asteapta ceva asemanator

P.S. Alta problema care nu a fost discutata deloc: Sebi, daca zici ca aduci cronometrare profi nu trecem pe sistem cronometrat in loc de piramidal/noroc? In sensul ca ne dam gen 2-3 manse garantat cu cine vrem noi (ca oricum nu conteaza) si se iau timpii cei mai buni si se face clasamentul etc? Sau inca nu e sigur cronometrul si de-aia nu se spune nimic legat de asta?

Si daca nu gresec, in acest fel se reduc mult si timpii morti de imperechere etc deoarece se pot da oamenii si intre clase cum vor ei, si ramane si timp de libere dupa sau alte chestii...
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.
flexus is offline  
Old 10-02-09, 10:54   #89
SEJ
Delta Racing Crew Member

Stage 5
 
SEJ's Avatar
 
Join Date: Jun 2007
Posts: 852
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[DACIA]
[Delta Racing Crew]
[VW]
[Opel]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by dolb View Post
ideal ar fi ca grupele pana in 200 cp sa fie desfiintate! performanta adevarata incepe de acolo, insa ..la noi in romania se poate face o exceptie dat fiind faptul ca suntem vai de noi ( ca tara , buget, etc ). Le dau dreptate lui kimi ( cu replica, performanta se face cu spuma nu cu zatul ) , dar si lui Florica ( cu ideea de a elimina grupa pana in 100cp ). Oricum cei care au masini pana in 100 cp nu vor plati taxa de 150 si poate ca nici cea de 50.

Propunerea mea ar fi ca taxa sa se micsoreze la 75 - 80 ron, grupa pana in 100 cp sa fie eliminata si totul sa fie organizat bine. Pentru ca acum 2 ani ( desi a fost un spectacol pe cinste ), am ramas dezamagit , trebuia sa dau 50 ron sa ma inscriu si tot eu trebuia sa urlu "hai care te dai cu mine". Macar daca cereau taxa aia ( cum o cer si acum) sa ma puna intr-o grupa si sa ma dau cu toti din grupa aia pana nu mai am cauciucuri.
Deacord !
Chiar daca ma exclud, pe buna dreptate, sunt corect, deacord... cand o sa-mi vina randul si cand o sa am cu ce atunci voi participa la curse, asa ar trebuii sa gandeasca toti...
Sa fim realisti ca trebuie sa avem ce arata, masini puternice nu biciclete de dragul de a se da... de dragul de a te da o faci pe "maidan" aici tre' sa ai o masina cu perspectiva si potenta, cine are cu ce se da cine nu are cu ce vine si se uite poate daca ar fi pe aeroport as fi dispus sa platesc si o taxa ca spectator! aici daca spuneti ca nu se poate ca e spatiu public...

Last edited by SEJ; 10-02-09 at 11:05.
SEJ is offline  
Old 10-02-09, 11:04   #90
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by SEJ View Post
Deacord !
Chiar daca ma exclud, pe buna dreptate, sunt corect, deacord... cand o sa-mi vina randul si cand o sa am cu ce atunci voi participa la curse, asa ar trebuii sa gandeasca toti...
Sa fim realisti ca trebuie sa avem ce arata, masini puternice nu biciclete de dragul de a se da, de dragul de a te da o faci pe "maidan" aici tre' sa ai o masina cu perspectiva si potenta, cine are cu ce se da cine nu are cu ce vine si se uite poate daca ar fi pe aeroport as fi dispus sa platesc si o taxa ca spectator!
Respectele mele...Esti fair-play..
Din cate stiu eu tu ai mai mult de 100 cai deci nu ar fii cazul tau...
kimi is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -