Go Back   Forum 4Tuning > Curse > Curse de Accelerare - Liniute

Closed Thread
 
Thread Tools
Old 19-03-09, 10:23   #211
YZF-PWR

Stage 5
 
YZF-PWR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Mitsubishi]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Totusi sa fim realisti cred ca ar iesi un mare razboi din partea zecilor de oameni poate chiar suta si ceva care ar fi intrat la acea categorie ... nu stiu daca vom ajunge prea curand sa facem curse fara grupele de sub 100 cp prea curand , caci suntem romani.
__________________

Liga Moderatorilor
YZF-PWR is offline  
Old 19-03-09, 11:28   #212
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Voi ati citit macar ce-am scris acolo?

Am zis 150 / 140d pentru masini MODERNE, aka 1.5tone medie.
Am precizat clar ca masinile vechi usoare sunt alta poveste, si de asemenea in final am zis ca oricum degeaba cautam cifre ca fiecare caz e special.

Scoase din context toate argumentele mele sunt gresite...

@sofro: mi-e clar ca te lovesc direct cu sugestiile mele, dar, cu tot respectul, imi sustin punctele de vedere:
- "surpriza: tico bate logan 1.6mpi" n-are treaba;
- daca ai fi vazut ce prezenta era la craiova weekendu trecut ai fi vazut ca ai de unde strange destule masini adevarate si nu e nevoie de clase de umplutura sa acoperi cheltuieli/sa ai participanti suficienti;
- pasiunea si dorinta nu sunt tot aia cu relevanta. Vreau sa zbor dar n-am avion, vreau sa fiu rege dar n-am regat. Unii vor sa faca curse dar n-au masina nici macar vag relevanta pentru asa ceva. Si asta n-ar fi paguba daca n-ar incurca pe altii care au cu ce si nu mai au loc/timp. Am auzit idei ca o sa ajungem in curand din cauza cererii sa separam evenimentele de drag in "A1-B" si "C+".
__________________
96 Camaro SS M6 Convertible #913 - LE2 Heads+Intake, LE 223/230 .565/.565 112 LSA cam, CompCams 1.6RRs, Trickflow 30 lb/hr Injectors, Pacesetter LTs + Y-pipe, BBK 58mm TB, MSD OTVC Wire kit+Coil, Autolite 104 plugs, Madtuner PCM, UMI LCAs+PHB+SFC+TA+Crossmember, 3.73 Truetrac 10bolt rear.

Last edited by flexus; 19-03-09 at 11:42.
flexus is offline  
Old 19-03-09, 11:41   #213
YZF-PWR

Stage 5
 
YZF-PWR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Mitsubishi]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

are un ibiza de 1.2 benzina , deci noua...
Eu am un honda accord 2.2 i-ctdi 140 stock , 180 cp actual , deci n-as avea motive sa contrez ideea doar am zis ca realitatea asta e , ca vor porni multe discutii , + ca organizatorii vorba lui mika fly cred ca ar opta spre mai multe masini ca sa isi scoata cheltuielile + profit pt munca lor si viitoarele curse.
YZF-PWR is offline  
Old 19-03-09, 11:47   #214
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Au venit 170 masini la craiova din care poate 80-90 erau clasa C+ si din care 30+ erau criminale dupa orice standarde.

Ce organizator are nevoie de mai mult de 60-80 masini ca sa faca un eveniment?
flexus is offline  
Old 19-03-09, 11:51   #215
YZF-PWR

Stage 5
 
YZF-PWR's Avatar
 
Join Date: Feb 2006
Posts: 1,580
Member of:
[Moderators]
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
[Honda]
[Mitsubishi]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Ca sa o pun in termeni cat se poate de romanesti crezi ca un roman rafuza bani in plus mai ales la sume destul de maricele cand stie ca ii poate obtine?
Pana la urma toti am inceput de la masini de genul sub 100 cp , asta e situatia , in cativa ani de zile probabil se va ajunge si la metoda de care zici dar momentan m-as mira sa o puna cineva in practica.
YZF-PWR is offline  
Old 19-03-09, 12:33   #216
Sofro

Stage 4
 
Sofro's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 184
Member of:
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

@flexus nu ma lovesti cu sugestiile tale....eu iti respect parerea si astept sa primesc acelasi lucru din partea ta.pana la urma fiecare cu ce crede.e dreptul fiecaruia sa-si exprime parerea kit k unora le convine sau nuh si e obligatia tuturor sa respecte parerile celorlalti din jur.
Asa cum a zis yzf aproape cam toata lumea a inceput de la masini de sub 100cp....flexus nuj cati ani ai sau ce masina ai akum dar cand ti-ai luat permisu nu cred k aveai direct masina de 150 de hp modificata.tind sa cred k si tuh ai inceput de jos.cum te simteai cand ii vedeai pe altii cu masini tari care fac mijto si ii dau la o parte pe ajtia mici.pana la urma oricine merita o sansa.
Eu pur si simplu mi-am expus parerea,nu vreau sa intru in polemici cu nimeni insa cel mai bine ar fi sa stam si sa vedem ce va iesi in perioada 1-3 mai anu` asta.
Eu va zic k o sa iasa show.mai vorbim atunci
__________________
Sofro is offline  
Old 19-03-09, 12:37   #217
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Teoretic aveti dreptate la ce spuneti voi aici. In mod normal, ca sa iti poti acoperi costurile trebuie sa ai multe masini la start. Dar daca ai prea multe, nu le gestionezi cum trebuie datorita numarului mare si lumea din jur se plictiseste la grupa A1, ce faci?
tase_astra is offline  
Old 19-03-09, 12:45   #218
Sofro

Stage 4
 
Sofro's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 184
Member of:
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
Teoretic aveti dreptate la ce spuneti voi aici. In mod normal, ca sa iti poti acoperi costurile trebuie sa ai multe masini la start. Dar daca ai prea multe, nu le gestionezi cum trebuie datorita numarului mare si lumea din jur se plictiseste la grupa A1, ce faci?
Nu le gestionezi cum trebuie?pai asta ar cam tine de organizare si organizatorii ar trebui sa raspunda de lucrul asta(fara suparare).Lumea din jur se pliktiseste??pai stai putin frate...vii la un concurs de genu`....vii ptr k iti place sa te uiti....esti pasionat...dak vrei sa vezi sute de cai du-te la f1 si nu mai veni la noi...corect??
Spectatorii care vin sa vada un astfel de show...vin ptr k le place si se uita la tot..cei care incep cu vorbe k vai domle A1 e pliktiseala....dupa parerea mea au prea multe fitze in cap(multi dintre ei sunt spectatori...habar nu au sa conduca makar o masina dar sar cu impresii) si nu ar avea ce sa caute akolo.nu e valabil ptr toti...dar sunt si persoane de genu
Sofro is offline  
Old 19-03-09, 12:53   #219
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Am tot evitat sa intru in discutie dar nu m-am mai putut abtine..ma mancau degetele rau
@tase faceti ce stiti voi mai bine, pentru ca eu unu am incredere in voi
@sofro ai dreptate toti am plecat de jos
@felix ai avut wrangler de 180 cai intrai la grupa D..Aveam octavia 90 cp intram la A..Rezultatul il stim amandoi...Am evoluat amandoi tu ai ajuns la 300 eu la 160..Hai sa nu uitam de unde am plecat nici unu nici celalalt..Nici mie nu-mi place sa vad 2 dacii cum se intrec dar nu avem ce face momentan...

Voi discutati aici de eliminarea grupei A si B sau A1 si A, dar la Sibiu ati vazut ce fel de grupe sunt?
Eu ma voi duce la Sibiu din pasiunea ptr aceste curse nu de altceva..Voi intra cu 1.9 TDI x1,7 (coeficient de turbo) la ultima grupa de la 3000 in sus si aspirate si turbo..

In concluzie prefer genul de curse tip LR in care stam sa se dea daciile si matizurile decat sa ma asez la linia de start cu un AMG in dreapta mea..

Acum puteti sa dati cu pietre dar nu la fata ca lasati urme
kimi is offline  
Old 19-03-09, 12:56   #220
Sofro

Stage 4
 
Sofro's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 184
Member of:
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by kimi View Post
Am tot evitat sa intru in discutie dar nu m-am mai putut abtine..ma mancau degetele rau
@tase faceti ce stiti voi mai bine, pentru ca eu unu am incredere in voi
@sofro ai dreptate toti am plecat de jos
@felix ai avut wrangler de 180 cai intrai la grupa D..Aveam octavia 90 cp intram la A..Rezultatul il stim amandoi...Am evoluat amandoi tu ai ajuns la 300 eu la 160..Hai sa nu uitam de unde am plecat nici unu nici celalalt..Nici mie nu-mi place sa vad 2 dacii cum se intrec dar nu avem ce face momentan...

Voi discutati aici de eliminarea grupei A si B sau A1 si A, dar la Sibiu ati vazut ce fel de grupe sunt?
Eu ma voi duce la Sibiu din pasiunea ptr aceste curse nu de altceva..Voi intra cu 1.9 TDI x1,7 (coeficient de turbo) la ultima grupa de la 3000 in sus si aspirate si turbo..

In concluzie prefer genul de curse tip LR in care stam sa se dea daciile si matizurile decat sa ma asez la linia de start cu un AMG in dreapta mea..

Acum puteti sa dati cu pietre dar nu la fata ca lasati urme
Nu da nimeni in tine)).iti respect parerea.insa asa cum am mai zis si ma repet fiecare are dreptul sa participe dak e pasionat si ii place.ptr asta sunt cursele pana la urma.
Sofro is offline  
Old 19-03-09, 13:06   #221
tase_astra

Stage 5
 
tase_astra's Avatar
 
Join Date: Nov 2004
Posts: 755
Member of:
[VW]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by Sofro View Post
Nu le gestionezi cum trebuie?pai asta ar cam tine de organizare si organizatorii ar trebui sa raspunda de lucrul asta(fara suparare).Lumea din jur se pliktiseste??pai stai putin frate...vii la un concurs de genu`....vii ptr k iti place sa te uiti....esti pasionat...dak vrei sa vezi sute de cai du-te la f1 si nu mai veni la noi...corect??
Spectatorii care vin sa vada un astfel de show...vin ptr k le place si se uita la tot..cei care incep cu vorbe k vai domle A1 e pliktiseala....dupa parerea mea au prea multe fitze in cap(multi dintre ei sunt spectatori...habar nu au sa conduca makar o masina dar sar cu impresii) si nu ar avea ce sa caute akolo.nu e valabil ptr toti...dar sunt si persoane de genu
Cu siguranta ca organizatorii raspund de ceea ce se intampla acolo, insa din public iti spun eu ca nu toti stiu cu ce se mananca acolo.
In general, bucuria celor care vin la curse e sa vada un matiz, cielo ca al vecinului care face un bmw ( sa zicem).
Tineti minte cand avea Seby Cielo ca dadea ceata la multe masini?
Insa, daca vrei o comparatie, e ca la box, trebuie sa-i vezi pe aia mici inainte si apoi greii.
tase_astra is offline  
Old 19-03-09, 13:13   #222
Sofro

Stage 4
 
Sofro's Avatar
 
Join Date: Dec 2008
Posts: 184
Member of:
[X-Team Racing Club]
[PARTICIPANT CURSE]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
Cu siguranta ca organizatorii raspund de ceea ce se intampla acolo, insa din public iti spun eu ca nu toti stiu cu ce se mananca acolo.
In general, bucuria celor care vin la curse e sa vada un matiz, cielo ca al vecinului care face un bmw ( sa zicem).
Tineti minte cand avea Seby Cielo ca dadea ceata la multe masini?
Insa, daca vrei o comparatie, e ca la box, trebuie sa-i vezi pe aia mici inainte si apoi greii.
Ai perfecta dreptate.intai se face "warm-up" dak pot zice asa si dupa se da drumu` la "distractie".referitor la public stiu cum se poarta dar aici nu mai e de competenta organizatorilor ptr k locatia e una deschisa,drum public.dak ar fi fost undeva gen aeroport sau ceva inchis akolo puteai sa controlezi si publicu.insa lumea spera k toti care vin o sa fie cat de cat cu capu` pe umeri si n-o sa fie incidente k asa e frumos si civilizat.
Sofro is offline  
Old 19-03-09, 13:23   #223
kimi
PARTICIPANT CURSE

Stage 5
 
kimi's Avatar
 
Join Date: Aug 2006
Posts: 1,222
Member of:
[PARTICIPANT CURSE]
[AUDI]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by tase_astra View Post
trebuie sa-i vezi pe aia mici inainte si apoi greii.
E chestie de marketing si sunt de acord..

Daca am in mana stanga o bere newmark si in dreapta o Corona prima data beau newmark ul si dupa aia Corona ca sa raman cu gustul placut..

La fel e si la curse...Se dau prima data aia slabi si la sfarsit greii ca lumea sa stea pana la sfarsit nerabdatori sa vada caii putere..
kimi is offline  
Old 19-03-09, 14:17   #224
Razvan_MFV

Stage 3
 
Join Date: Feb 2009
Posts: 96
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

Quote:
Originally Posted by kimi View Post

Daca am in mana stanga o bere newmark si in dreapta o Corona prima data beau newmark ul si dupa aia Corona ca sa raman cu gustul placut..

..
Eu as arunca newmark-ul..
Dar pe de alta parte e adevarat ca deocamdata nu se poate.
Razvan_MFV is offline  
Old 19-03-09, 14:29   #225
flexus
4 Speed Squad Member

Stage 5
 
flexus's Avatar
 
Join Date: Jun 2005
Posts: 489
Member of:
[4 Speed Squad]
Default Re: 1 MAI 2009 CONSTANTA

@kimi: Exemplul tau este valabil dar totodata confirma si ce am spus eu. Wrangleru avea 170cp (nu 75, nu 100) dar tot jeep era si asta era marele dezavantaj al lui, nu motorul. Masina ta era ok la nivelul respectiv dar in timp nivelul masinilor participante a evoluat...

@sofro: Am avut mai multe masini inainte de asta curenta dar pana la Jeep nici nu mi-a trecut prin cap sa fac curse, si pana si jeepu, cum a demonstrat kimi, nu era suficient (cu toate ca era totusi spectaculos). Si mai mult, am fost atras de altii in aceasta comunitate inainte sa-mi pun eu problema de asa ceva, tocmai pentru ca simteam ca nu era suficient.
--> my point is: nu sunt ipocrit, nu zic acuma de altii intr-o situatie in care am fost si eu.

@tase: Cred ca ar trebui sa ne concentram in principal pe calitatea experientei participantilor si persoanelor in cunostinta de cauza, nu a prostimii care nu conteaza atata timp cat nu cotizeaza. Noi cei care investim, cotizam si participam trebuie sa fim centrul atentiei organizatorilor. Iar argumentele mele sustin ca o mare parte participantilor incep sa aiba un nivel mai ridicat de performanta si ca ar trebui sa facem astfel incat sa evidentiem acest fapt, si nu "pasiunea" si "dorinta" unora care inafara de nevoia de atentie si distractie nu aduc mare lucru in plus evenimentelor.

P.S. Mi-e prea lene sa coafez textul, daca suna prea rau scuze

Last edited by flexus; 19-03-09 at 14:34.
flexus is offline  
- Copyright 2024 4Tuning -